melanie, ik vind het plaatje wel mooi alleen jammer dat het niet het resultaat is wat je wilde. vind broer en zus ook op elkaar lijken. nusery, ook mooie foto's. leuk dat je ook zwanger bent getrouwd. minieme, balen dat het voor jullie ook tegen viel. ach die dwarslaesie heb ik nu bijna 7 jaar en ben inmiddels wel gewend aan het leven ermee maar in de zwangerschap is het allemaal net wat lastiger. demi, ze heeftz e bij hema vandaan maar geen idee waarom ze niet meer op internet staan miss nog in de winkel. ze hebben de site ook veranderd dus alles is nu even zoeken haha, kom niet vaak op hema hoor die rompers daar van strech zijn wel echt een aanrader.
Mooie echo foto's Nursy!! Fijn dat het eindelijk gelukt is!! Prachtig mooi zo'n kindje!! En voor alle dames die willen: een gebakje!
@Sammie: aha vandaar! Nu paar keer gekeken op de website van de Hema.. Kan niks vinden! @Danielle: whahaha, lekkerrr!! Net al bomvol van lunch en zwartepieten bol (iets hier bij de bakker rond sinterklaas: soort kaneelachtig brood met dikke laag chocolade erop), maar na t zien van de foto nog gewoon wat choco kruidnoten in een bakje gegooid hahaha!
Demi, die vrouw zei inderdaad dat het normaal was maar ze zei ook dat ons meisje wel heel erg was. De foto's wat genomen zijn zijn dus echt kleine shots tussen haar wegen door waardoor haar gezicht dus ff vrij was. Hèb ook een stukje op film staan waar ze een kleine glimlach geeft en een boze (huil) blik opzet. Hahahaha zo leuk!! Voeten komen ook vaak in beeld.
@kwebbel, wat klote zeg van je baan!! Had jezelf wel gedacht dat je contract verlengd zou worden? Vriendin van mij werd laatst ook uit niets onverwachts ontslagen en kreeg dus geen vast contract terwijl ze wel vol lof over haar spraken en erg tevreden over haar waren...dat kwam ook als een klap in d'r gezicht. Hopenlijk vind je snel iets anders. Hier moet ik zeggen hebben we bewust gekozen om af te wachten op een vast contract voordat we ons huis kochten en aan een 2de begonnen...ben nu super blij ermee hoewel ik eerst het leeftijdsverschil niet leuk vond. (nu wel)
ik vind het ook leuk hoor melanie...ze maken het zo bewust mee nou he??? Jouw zoontje is denk een jaar ouder dan ons moppie he??
Oh Kwebbel, lees nu net in de berichtjes van anderen dat je je baan kwijt bent, wat een onzekerheid brengt dat met zich mee. Ik hoop dat je toch snel wat anders vindt. Mijn schoonzusje was zwanger en die gaf dat aan tijdens haar sollicitatie. Ze is toch gekozen uit de beschikbare kandidaten. Zij was pas in het begin van haar zwangerschap toen. Maar een vriendin van mij heeft hoogzwanger gesolliciteerd bij een restaurant en is ook aangenomen. Haar nieuwe baas wilde zelfs niet dat ze met bladen ging lopen, want ze moest aan de baby denken. Ze mocht alleen wat kleine dingen doen, maar zij wilde zich natuurlijk juist bewijzen, dat moest ze dan maar doen wanneer ze terug kwam van haar verlof, had haar baas gezegd. Ik hoop dat jij ook zo'n baas tegenkomt, die je ondanks je zwangerschap aanneemt en ik hoop dat deze twee verhalen je moed geven, dat het wel degelijk mogelijk is om aangenomen te worden als je zwanger bent. Ik wens je heel veel succes met het vinden van een nieuwe baan!
Echo's: SUPER schattig!!! En jeetje ik heb zin in taart! Eerst even douchen, dan nog een keer de geschilderde babykamer bewonderen () en hup een taartje voor mezelf halen, heb ik wel verdiend!
Tja, helaas was het voor ons geen optie om te wachten met zwanger worden omdat alle vrouwen aan mijn moeders kant vervroegd in de overgang raken. Mijn moeder was 33 toen de overgang begon. Ik ben nu 30 en aangezien je nooit weet hoe snel je zwanger bent durfden wij het niet aan om langer te wachten. Ik wist wel dat de zaken er niet zo best voor stonden op het werk maar omdat mijn beoordelingen altijd prima waren en ze altijd positief over me waren had ik het toch niet echt zien aankomen.
Kwebbel, balen van je baan joh!! Mooie echo's gezien! Oooh jullie allemaal met jullie eten, gelukkig heb ik net met boodschappen lekker een chocoladeletter gehaald Weer teveel gedaan, en ja dat merk ik wel weer, beetje dom dus... op de bank met kop thee en choco letter en ff bijkomen.
Kwebbel er is altijd wel een reden om NIET zwanger te worden. Als je lijf het aankan, je relatie goed zit, je een plekje hebt in je huis en in je hart dan moet je er gewoon voor gaan. De wereld om je heen kun je toch niet beïnvloeden. Dat is een kwestie van pech en geluk.
Juju: Zo denken wij er ook over. Wij hebben met heel ons hart voor dit kindje fekozen en daar neemt deze situatie niks van weg.