16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

melanie, ik vind het plaatje wel mooi alleen jammer dat het niet het resultaat is wat je wilde. vind broer en zus ook op elkaar lijken.

nusery, ook mooie foto's.
    leuk dat je ook zwanger bent getrouwd.

minieme, balen dat het voor jullie ook tegen viel.

ach die dwarslaesie heb ik nu bijna 7 jaar en ben inmiddels wel gewend aan het leven ermee maar in de zwangerschap is het allemaal net wat lastiger.

demi, ze heeftz e bij hema vandaan maar geen idee waarom ze niet meer op internet staan miss nog in de winkel.
    ze hebben de site ook veranderd dus alles is nu even zoeken haha, kom niet vaak op hema hoor:p
    die rompers daar van strech zijn wel echt een aanrader.

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Mooie echo foto's Nursy!! Fijn dat het eindelijk gelukt is!! Prachtig mooi zo'n kindje!!

En voor alle dames die willen: een gebakje!

3. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    @Sammie: aha vandaar! Nu paar keer gekeken op de website van de Hema.. Kan niks vinden! ;)

@Danielle: whahaha, lekkerrr!! Net al bomvol van lunch en zwartepieten bol (iets hier bij de bakker rond sinterklaas: soort kaneelachtig brood met dikke laag chocolade erop), maar na t zien van de foto nog gewoon wat choco kruidnoten in een bakje gegooid hahaha!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Demi, die vrouw zei inderdaad dat het normaal was maar ze zei ook dat ons meisje wel heel erg was.
    De foto's wat genomen zijn zijn dus echt kleine shots tussen haar wegen door waardoor haar gezicht dus ff vrij was.
    Hèb ook een stukje op film staan waar ze een kleine glimlach geeft en een boze (huil) blik opzet. Hahahaha:D zo leuk!!
    Voeten komen ook vaak in beeld.

5. tulip

tulip Niet meer actief

Danielle, wat doe je me aan!!!!:)

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    @kwebbel, wat klote zeg van je baan!!
    Had jezelf wel gedacht dat je contract verlengd zou worden?
    Vriendin van mij werd laatst ook uit niets onverwachts ontslagen en kreeg dus geen vast contract terwijl ze wel vol lof over haar spraken en erg tevreden over haar waren...dat kwam ook als een klap in d'r gezicht.
    Hopenlijk vind je snel iets anders.

Hier moet ik zeggen hebben we bewust gekozen om af te wachten op een vast contract voordat we ons huis kochten en aan een 2de begonnen...ben nu super blij ermee hoewel ik eerst het leeftijdsverschil niet leuk vond. (nu wel:D)

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    FIjn dat je waardes goed waren maar dit is wel echt bagger allemaal hoor, sterkte!

8. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind het ook leuk hoor melanie...ze maken het zo bewust mee nou he??? Jouw zoontje is denk een jaar ouder dan ons moppie he??

9. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Oh Kwebbel, lees nu net in de berichtjes van anderen dat je je baan kwijt bent, wat een onzekerheid brengt dat met zich mee. Ik hoop dat je toch snel wat anders vindt. Mijn schoonzusje was zwanger en die gaf dat aan tijdens haar sollicitatie. Ze is toch gekozen uit de beschikbare kandidaten. Zij was pas in het begin van haar zwangerschap toen. Maar een vriendin van mij heeft hoogzwanger gesolliciteerd bij een restaurant en is ook aangenomen. Haar nieuwe baas wilde zelfs niet dat ze met bladen ging lopen, want ze moest aan de baby denken. Ze mocht alleen wat kleine dingen doen, maar zij wilde zich natuurlijk juist bewijzen, dat moest ze dan maar doen wanneer ze terug kwam van haar verlof, had haar baas gezegd.

Ik hoop dat jij ook zo'n baas tegenkomt, die je ondanks je zwangerschap aanneemt en ik hoop dat deze twee verhalen je moed geven, dat het wel degelijk mogelijk is om aangenomen te worden als je zwanger bent. Ik wens je heel veel succes met het vinden van een nieuwe baan!

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Echo's: SUPER schattig!!!

En jeetje ik heb zin in taart! Eerst even douchen, dan nog een keer de geschilderde babykamer bewonderen (;)) en hup een taartje voor mezelf halen, heb ik wel verdiend! :D

11. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Danielle, het water loopt me in de mond!

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Tja, helaas was het voor ons geen optie om te wachten met zwanger worden omdat alle vrouwen aan mijn moeders kant vervroegd in de overgang raken. Mijn moeder was 33 toen de overgang begon. Ik ben nu 30 en aangezien je nooit weet hoe snel je zwanger bent durfden wij het niet aan om langer te wachten.

Ik wist wel dat de zaken er niet zo best voor stonden op het werk maar omdat mijn beoordelingen altijd prima waren en ze altijd positief over me waren had ik het toch niet echt zien aankomen.

13. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Kwebbel, balen van je baan joh!!

Mooie echo's gezien!

Oooh jullie allemaal met jullie eten, gelukkig heb ik net met boodschappen lekker een chocoladeletter gehaald:D

Weer teveel gedaan, en ja dat merk ik wel weer, beetje dom dus... op de bank met kop thee en choco letter en ff bijkomen.

14. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ben hier nog steeds aan het twijfelen om een 4d echo te doen het is best wel duur namelijk

15. tulip

tulip Niet meer actief

foei wuppie;)

16. tulip

tulip Niet meer actief

onze pretecho wordt 95 euro van vergoed door de verzekering, dus die kost ons nog een tientje:)

17. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    waar ben jij dan verzekerd tulip en waar valt dat bij jullie onder

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Kwebbel er is altijd wel een reden om NIET zwanger te worden. Als je lijf het aankan, je relatie goed zit, je een plekje hebt in je huis en in je hart dan moet je er gewoon voor gaan. De wereld om je heen kun je toch niet beïnvloeden. Dat is een kwestie van pech en geluk.

19. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Foei te veel gedaan of foei de choco letter:D

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Juju: Zo denken wij er ook over. Wij hebben met heel ons hart voor dit kindje fekozen en daar neemt deze situatie niks van weg.

Deel Deze Pagina