lennyt, je kunt naar een osteopaat ls het echt erg word en verder gewoon blijven draaien. Damon draait eigenlijk zelf ijn hoofdje steeds maar als ik merk dat hij te lang op 1 kant ligt draai ik hem wel. juju, dt is het probleem bij ons juist, wij wonen gelijkvloers dus alles staat met elkaar in verbinding en je hoort de kleine overal haha. hoop dat zl gewoon snel went aan het huilen
hier heeft Yfke ook de eerste week erg geclusterd. Nu komt ze overdag om de 3 uur, 's avonds om de 2 uur en 's nachts laat ze er zelfs al 6 tot 8 uur tussen. En ze groeit hard dus ook hier doet de bv het weer goed
Heerlijk die baby fotos!! Hier hele lichte weeen elke 10 min, hoop dat het door gaat zetten maar heb er nog niet veel vertrouwen in haha. Ze duren ook maar 30 a 40 sec. Wel fijn dat mn lijf iig met IETS bezig is nu. De kleine is wel extreem rustig.
Ohw Saga...ik hoop het zo voor je! Spannend! En inderdaad wat een heerlijke babies komen er voorbij...ik wil nu toch ook wel!!!!
Voor de zekerheid hebben mn ouders net de honden maar gehaald. Ze blijven komen om de 8 - 15 min. Worden ietsjes krachtiger. Hoelang duurde het bij jullie voor ze echt heftig werden? Deze begin fase kan erg lang duren las ik al. Zo maar ff lekker onder de douche. Gingen jullie door met huishouden of lekker rustig op de bank?
Spannend Saga! Hier duurde het bij de eerste van een eerste wee (niet echt pijnlijk) tot de pijnlijke wee zo'n twee uur, tot echt echt pijnlijke weeën (had toen 7cm) nog zo'n 6 en toen het laatste stukje nog MAAR is voor iedereen zo anders! Idd lekker gaan douchen.. Kijken of ze dan aanhouden, verergeren of weer wegzakken en gewoon doen wat je fijn vindt. Misschien wil je nog wat rommelen, misschien lekker bankhangen of zelfs nog je ogen proberen dicht te doen.. Net wat jij wilt en lekker vind! Misschien manlief nog even wat uurtjes laten slapen hihi? Succes meis!
Bij mij begon het 's morgens met lichte krampen om de 10 minuten. Pas rond 16:00 had ik echt het gevoel dat ik wel degelijk begonnen was. maar toen werde. ze ook wel snel krachtiger en regelmatiger. Toen ik ging douchen barste het echt los, dus dat zou ik zeker proberen als ik jou was!
Saga bij mij kwamen ze om de 10 minuten rond een uur of 3 denk ik. Om 5 uur om de 5 minuten of sneller, om 8 uur kind in mijn armen. Als ik ga rusten heb ik meer last van de pijn, dus ben als een gek allerlei dingen gaan doen (alle bedden verschonen enzo). Om 6 uur nog wat gegeten en toen kon ik niet anders meer dan me heel erg concentreren op de ween. Hoop dat het doorzet!! Kwebbel ik leg nu toch maar om de 3 uur aan overdag denk ik, want heb erg last van mijn borsten anders. Gelukkig accepteert ze een borst als droomvoeding dus net om 4 uur op mijn verzoek gevoed en om 7 uur net weer. Dan straks om 10 uur weer en dan gaan we de nacht in. Ben benieuwd hoe dat gaat Lennyt ik zou het wel even in de gaten houden. Volgens mij is het met fysiotherapie eenvoudig opgelost maar hoe eerder je er bij bent hoe beter natuurlijk. Hier leg ik overdag de kleine op haar zij en ik wissel gewoon op welke zij ik haar leg. Kwebbel fijn dat het zo lekker loopt! En doe nachten zijn luxe Sammie dat is wel balen ja. Ze verkopen natuurlijk ook niet zulke kleine oordopjes voor je zoon
Nog niet veel verandering hier, wel ondertussen om de 7 a 10 min en wat krachtiger. Denk dat het een lange nacht gaat worden!
Spannend Sage!!! Hier gaat alles zijn gangetje. De stuwingen zijn vandaag al iets minder. Wel sinds vandaag meer last van mijn vagina,een drukkend gevoel heb ik. Dames die bevallen zijn,hadden jullie ook de eerste dagen geen controle van onderen? Als ik voel dat ik moet plassen moet ik meteen gaan want kan het met geen mogelijkheid ophouden. Ook als ik een poepje moet laten kan ik het niet ophouden Ik voel me niet prettig als ik bezoek heb Ik ga nu lekker slapen want over 2uurtjes komt dochterlief weer voor d'r flesje.
Melanie: Had ik ook de eerste dagen. heb een aantal keer in mn broek geplast. maar na een dag of 5 ging het bij mij al beter.
Pfff hele nacht wakker, weeen om de 3 a 4 min en ook echt pijnlijk. Vk langs geweest en zials ik dacht... Alsnog maar 2-3cm. Haar advies 2 paracetamol en een beetje proberen te slapen. Dus net even in bed gelegen, weeen zijn minder geworden! Ze dacht niet eerder dan einde vd middag begin avond dat ie geboren word. Hij doet alles op zn tijd haha.
Saga, ahh meid wat een rot dat de weeenn afgenomen zijn. Zoublekker douche en idd slapen. Je hebt je rust hard nodig want straks barst het los en san kun je niet moe wezen. Melanie, hier gee controle gehad van onderen maar had ook geen hechtingen ofzo. Plassen is herkenbaar had ik Wesley erger dan bij Damon maar moest soms wel rennen. Fijn dat je stuwing afneemt.
Na een super vlotte bevalling van 5 uur is vannacht om 00:48 lucas geboren. Hij had het wel even moeilijk en moest beademd worden maar na een half uur mocht hij aan de borst en heeft hij vannacht bij ons geslapen. We wachten nu nog op de kinderarts en mogen daarna hopelijk naar huis. Hij weegt trouwens 4345 en is 52 cm
Stefanie: Gefeliciteerd met Lucas!! Hopelijk mogen jullie straks lekker naar huis! Saga: Hopelijk zet het snel door meid!