Alien succes!!!! Hoe gaat het met het gewicht van jullie kleintjes?? Hier dag 4 en al bijna weer op geboorte gewicht!! Nog 50 gram en zit er weer op. Hihi dikke vreter is het. Vandaag gehoortest gehad en was goed, hielprikje gehad en ging ook goed. Wat een bloed komt er nog uit zo'n klein prikje! Hier is het echt alleen puur genieten, eet goed, slaapt goed, huilt weinig, met mij gaat alles perfect, geen pijn, zeer weinig bloed nog. Ben blij dat we op fles zijn over gegaan want tot op de dag van vandaag nog geen druppel melk gehad! Ook geen stuwing of wat dan ook. Wel jammer maar wat er niet is, is er niet! Wie moeten er nog bevallen?
Ik gok dat Alien inmiddels een kleine in haar armen heeft Ben benieuwd! Poep; Hier de klassieke bv poep: knalgeel en dun Zielig hoor obstipatie, dat komt vaker voor met fv lees ik wel eens? Hopelijk snel een oplossing want dit is zielig Productie: Kan nog goed komen, maar is inderdaad wel hard werken. Dan is het super dat je donormelk achter de hand hebt! Fijn dat er een LK langs komt om een plan te maken. Overproductie: Bij mijn zoontje wel, nu niet, Of in ieder geval minder erg Gewicht: Hier na een week op geboortegewicht (laatste kraamdag ) Gisteren kwam het CB langs en was ze weer lekker gegroeid. Hoi, dan gaat dát in ieder geval goed! Hier een nacht wiegslapen achter de rug, pff dat scheelt. Maar die krampjes, supersneu Weet soms niet wat ik er mee aan moet.
Hihi dat omschakelen van dreumes naar baby heb ik ook idd wel. Hier natuurlijk al eerder gehad, maar zat toen een groter gat tussen dus viel de omschakeling eigenlijk ook wel mee. Nu echt wennen netals jullie al zeggen. @ saga: wat jammer zeg van de bv! Maar gelukkig een mooi alternatief hier in NL hihi Fijn ook dat J goed groeit! Geef je nu de fles op verzoek of gewoon een x aantal flessen met x aantal hoeveelheid? @ Stefanie: hopelijk kan de lk nog iets voor je betekenen meis! Heb geen idee hoeveel er hier gedronken word, maar 15cc klinkt idd niet echt hoopvol Vind het wel super trouwens dat je donormelk gebruikt naast de bv! Hier waren de oudste en middelste ook echte buikslapers: andere houdingen (zij/rug) sliepen ze echt echt niet, dus hun lagen eigenlijk vanaf dag 2 al op de buik. Gaf zoveel meer rust! Hoop dat als je wat meer rust krijgt je productie misschien ook nog wel wat toe gaat nemen en zo niet dan voel je je iig wat energieker @ Alien: hoop dat alles goed gegaan is meis! @ juju: Ahh krampjes! Zo zielig idd! Hopelijk snel minder last van.. Hier zat ik dan ook altijd met mijn handen in het haar: warmte, fietsen met de beentjes, op je arm laten liggen met hun buik en weet ik wat geprobeerd, maar hier hielp toen eigenlijk vrij weinig. Ach die trucjes ken je vast ook allemaal wel hihi Wel fijn dat ze zo goed groeit! Toch altijd een hele fijne bevestiging @ melanie: obstipatie.. Oeh! Geen tips voor je meis.. Helemaal niet als je al extra water toevoegd ed. Sterkte! Mag ik vragen waarom je het tongetje schoon moet maken? Heb daar nog nooit van gehoord nl en met bessensap nog wel hihi. @ kwebbel: sneu als ze zich zo verslikken hè? Hier ook.. Spuit eruit, ook als ze stopt trouwens. 's Nachts slaap ik met twee badhanddoeken om tegen de melkstroom, zoogcompressen draag ik er drie van en tijdens het voeden een hydrofiele luier erbij want anders zit ik met doorweekte kleding Bij jou ook zo erg tussen het voeden door, of vooral alleen bij het voeden zelf? (Snak stiekem wel naar een paar maanden verder zijn zodat dit allemaal wat minder is). Hier gaat alles zijn gangetje. Wel enorm last van mijn stuitje/heiligbeen dat stuk.. Echt auw! Lopen en zitten is daardoor best pijnlijk. Vermoed dat het te maken heeft met de snelle (staande) bevalling en er misschien wel iets gekneusd is of het even zoveel druk heeft gehad dat het erg beurs blijft, maar wil het nog even aankijken eigenlijk. Dames doen het alledrie ook prima! Al lijkt er hier een griepje door het gezin te gaan, maargoed komen we ook wel weer doorheen Fijne dag allemaal!
Alien Gefeliciteerd met Charlotte. Mooie naam! Hier Controle bij VK was weer prima. Gewoon afwachten weer..
Alien: Gefeliciteerd! Mooie naam! Abri: Hier ook tussen de voedingen veel lekkage. Ze hoeft maar een kik te geven of de boel begint al te stromen. Best wel vervelend. Hier ook grootverbruik van zoogcompressen dus. Ook als ze drinkt en de tsr komt kan mn compres aan de andere kant het niet aan. Hou er dan een hydrofiele doek onder anders is alles doorweekt.
Oh dat heb ik ook allemaal Is dat niet normaal? Bij mijn zoontje moest ik badlakens gebruiken (3 per nacht), dat valt voor mij onder overproductie haha Ik gebruik wasbare zogcompressen dit keer. De pakken vlogen er doorheen twee jaar geleden en dit bevalt prima.
Haha niet alleen in mijn melk-rondspuit-en-lek-gerommel dus Word er nu af en toe echt al mal van, maargoed als dat het enige is mag ik eigenlijk niet klagen. (Stond vanochtend na het douchen me af te drogen en had al meerdere keren mijn benen afgedroogd waarop ik me pas toen besefte dat er constant melk drupte op mijn benen ipv dat ze gewoon niet droog werden . Was weer een o ja momentje van de vorige twee bv-periodes) @ juju: welke wasbare compressen heb je nu? Want zou ook graag iets anders willen. Vorige keer tot een maand of 9 nodig gehad en als dat nu weer het geval is wordt het idd een leuke wekelijkse uitgave Ik heb zelf nu een setje van bamboe (gehad van s-moeder): erg fijn en heerlijk zacht tov de plastic-achtige dingen uit de winkel. Helaas zijn ze snel doorweekt, dus gebruik ze maar kort op een dag en dan nog een gewoon compres erachter tegen doorlekken.
Uitgerekende datum: 21-01 Kimster87 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 27-01 Zograag - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 28-01 Demi1982 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 31-01 Enibas - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 2 jongens, 2 meisjes = 4 to go! Bevallen: 02-10-12: Yvon van D.éon* met 23+0 04-10-12: Dani van C.asper* met 23+0 29-11-12: Greatdane van M.ax (1800 gram) met 31+0 weken 08-12-12: Josjo van T.ijn (2755 gram) met 34+1 weken 22-12-12: Wuppie van L.ily (2120 gram) met 35+6 weken 28-12-12: Minieme van T.homas (2350 gram) met 37+0 31-12-12: Aylen van N.ero met 35+4 03-01-13: Danielle86 van S.tijn (3630 gram) met 38+0 04-01-13: Lydia1986 van L.evi (3900 gram) met 38+1 05-01-13: LiveLife van M.ick (3366 gram) met 38+0 06-01-13: Wen86 van T.imo (2575 gram) met 37+5 07-01-13: Nursy van D.ani (3980 gram) met 38+4 08-01-13: Kaatje1984 van E.lise Catharina (3350 gram)met 38+1 08-01-13: Sammie121 van D.amon Sam (2925 gram) met 37+1 08-01-13: Divabieb van O.tis D.'addario (3288 gram) met 38+5 11-01-13: Juupje van B.regje F.eliene (2714 gram) met 38+5 13-01-13: Lennyt van J.ens (3380 gram) met 38+5 14-01-13: Kwebbelsnoes van Y.fke (3870 gram) met 39+4 18-01-13: Ginie van N.inthe (3440 gram) met 39+1 19-01-13: Juju81 van Kersje (3250 gram) met 38+6 20-01-13: Abri van D.eanne (3940 gram) met 39+5 22-01-13: Melanie1986 van D.élana Anne J.oy (3280 gram) met 41? 22-01-13: Aapje22 van B.ritt J.essy (3070 gram) met 39+6 25-01-13: Roosje24 van E.slina M.eyra (3395 gram) met 39+6 27-01-13: Stefanie78 van L.ucas (4345 gram) met 41+1 28-01-13: Saga van J.esse(4060 gram) met 41+10 31-01-13: Alien van C.harlotte E.smee met 40+1 16 jongens, 11 meisjes = 27 geboren Vlindertjes/sterretjes: Isabel Olivia, Hopelessinlove, Lovelymom, Sofie28, Elisse, Dreamer83, Lintje, Melanie76, Jackystory
Juju: euhm....ik heb van de week een keer 's avonds mn borsten leeggekolfd op advies van lk en als je in 5 minuten 300 cc kolft terwijl je net nog gevoed hebt is er wel degelijk sprake van extreme overproductie
@alien van harte gefeliciteerd met jullie dochter charlotte esmee ga er lekker van genieten rest horen we wel
@hier ik heb een vreetzakje in huis aan 100 ml heeft ie tegenwoordig niet meer genoeg aan verder nog steeds herstellende van die keizersnede maar mijn lichaam werkt niet echt mee de laatste paar dagen helaas hoest verder met de rest van de dames ???
Kimster gefeliciteerd! Ik gebruik als basis de Imse Vimse met een pullaagje. Overdag daarvoor (zeg maar tegen mijn tepel) een kleine van bamboo (Myllymuksut, ik geef toe: deels om de gezellige prints). Die vervang ik zeg maar per voeding, die van Imse Vimse denk ik 2x overdag. 's Nachts gebruik ik van bh naar tepel: wollen compres, Imse Vimse pul, Imse vimse booster. Tijdens het voeden doe ik die uit en gebruik ik hydrofielen anders knalt het er toch door. Ik verschoon 's snachts het hele pakket (behalve de wollen) 3x en 's ochtends gaat gewoon mijn kleding in de was want die zit toch wel onder 's Ochtends draai ik een was met alle vieze compressen er in, die leg ik op de verwarming en 's avonds zijn ze droog voor de nacht en de volgende dag. Ik vind ze fijner zitten dan wegwerp, veel zachter. De boosters vind ik wel vies want die voelen nat, itt de imse vimse en de bamboe. Haha wow respect! (zo niet jaloers )