Alien; gefeliciteerd!!!!! Buikslapen; Lucas spuugt snel op zijn zij of rug en slaapt dan onrustig. op de buik ligt hij zoals hij ook in de buik lag als een klein bolletje en slaapt hij wel lekker in zijn bedje. Dus de aerosleep er weer op. Kwebbel, juju en abri; Jaloers!!!! haha zou hier alles geven voor jullie lekkage drama's geen van jullie zin om straks donor te worden Ik heb hier nog vriezerruimte genoeg Kwebbel 300 cc... Hier gaat het goed, voel me lekker en we zijn aan het genieten. Lucas is heel zoet en op al het bv gedoe na gaat het prima. Ben druk op zoek naar donoren zodat hij volledig op BV kan blijven. Mijn borsten worden iets pijnlijk dus heb een beetje mini stuwing maar nog steeds niet echt veel.
Stefanie ik heb me vorige keer opgegeven als donor maar is nooit een geinterreseerde geweest dus heeft mijn zoontje nog wat langer vriezervoeding gehad toen ik af ging bouwen. Ga straks wel weer beginnen met een voorraadje denk ik, vond ik wel prettig voordat ik ging werken (dat ik nooit te weinig zou hebben gaf me rust). Succes met je zoektocht!
@ juju: dank voor je uitleg, ga eens even rondspeuren op internet @ Stefanie: zou je graag helpen, maar behalve enorme lekkages heb ik geen echte overproductie: tepels hebben nauwelijks een uit-stand grap ik weleens, alsof ze echt lek zijn. Maar als ik kwebbel zo hoor @ kimster: van harte! @ lennyt: doe rustig aan meis! Is ook niet niks zo'n buikoperatie en dan herstellen met een pasgeboren baby erbij in huis..
Ik moet nu om de dag een keer mijn borsten helemaal leeg kolven. Zo "reset" je de boel een beetje en dat gaat de vriezer in. Ook bied ik eerst de leegste borst aan ipv de volste, omdat ze anders te veel waterige voormelk krijgt ipv de voedingsrijke achtermelk. Als ik dit zo een volhoud zou het met een weekje beter moeten gaan. Stefanie: Jammer dat je zo ver weg woont anders had ik best wat willen doneren. Had me vorige keer ook aangemeld maar ook hier geen gegadigden. Ach, Jelmer heeft er extra lang profijt van gehad.
lennyt sterkte hoor, lijkt me helemaal niets dus respect voor jou! Kwebbel hopelijk neemt het wel wat af. Het kolven vond ik nooit zo vervelend maar de pijn als je borsten zo uberstrak staan.. niet tof.
@juju dank je maar ik wil zo graag van alles kunnen doen zonder pijn te hebben maar mijn lichaam laat het gewoon niet toe jens die hoeft maar een keer per ongeluk tegen me buik aan te trappen tijdens het boeren en het doet gewoon pijn en ik snap dat het manneke last van heeft van zijn darmkrampjes maar dan nog
en tot overmaat van ramp is vriendlief vanmiddag ziek naar huis gekomen en aangezien meneer niet snel een paracetamol pakt en rechtstreeks naar bed is gegaan is het behoorlijk serieus helaas en krijg morgen kraambezoek en wil het onder toch graag schoon hebben dus heb ik alles maar in stapjes verdeeld
Vanmiddag om 17.48 uur is onze dochter I.sabel J.oan geboren. De bevalling is enorm snel gegaan. Ze weegt 3560 gram. Ben zelf beetje beduusd van de snelheid en kracht van de bevalling, maar we genieten nu enorm.
Nogmaals gefeliciteerd! Ben benieuwd naar hoe het allemaal is verlopen. Nu eerst lekker genieten van de kleine Dame!
Gefeliciteerd Enibas! Nu ook lekker genieten! Wij genieten ook enorm! Wat een wondertje weer! Bevallingsverhaal ben ik aan het typen en zal ik hier ook neerzetten als ik klaar ben maar ben nu vooral druk met mijn gezinnetje!
Alien en enibas: gefeliciteerd met jullie meisjes! Gelukkig hebben jullie niet al te lang hoeven wachten. Nu lekker genieten! Volgens mij is kimster inderdaad ook al een paar dagen geleden bevallen. @hier: alweer aan het voeden. Meestal later in de nacht, dus hopelijk laat ze na deze voeding er wat langer tussen...
Enibas gefeliciteerd! Hele mooie naam voor jullie dame, fijn dat alles goed is gegaan. Lennyt hoe gaat het nu? wle aan jezelf denken hoor, dat schoonmaken komt wel een keer.. Voeden: Hier 's nachts om de 2.5 a 3 uur, en dan rustig een uur bezig of langer met boertjes en krampjes en de hik enzo. Overdag laat ze er langer tussen. *Gaap*
Dat zijn korte slaapjes Juju!! Hier vanacht 4 uur tussen de voedingen geslapen. 03.00 toen 07.00 en toen heerlijk samen uitgeslapen tot 10.30! De lijst is nu bijna klaar toch?? Zo benieuwd wanneer de laatste kleintjes zich melden!
Gefeliciteerd Enibas. @voeding, hier komt ze verschillend om de 2-3 uur en soms zelfs 4 uur. Ze slaapt de hele dag, snachts slaapt ze ook door. Ik moet haar zelf wakker maken. Meestal als ik haar voed is ze slaperig maar toch drinkt ze. Als ik naar de andere borst overga wil ze niet, weigert ze. Eigenlijk slaapt ze gewoon verder. Ik probeer alles maar ze wil het niet. Dan doe ik wel langer bij 1 borst meer dan 20 min. Of als ik haar tussendoor verschoon wordt ze beetje wakker dan lukt het wel maar niet altijd.