Wie heeft FBTO?? Want dan krijg je maximaal 100,- vergoed voor een pretecho! Helaas is fbto de enige die dit vergoed! (Viel me even in)
Oei voor de duidelijkheid. Op die manier was mijn post niet bedoeld Maar zo zie je dat ze je mooi voor de gek kunnen houden! Hier gelukkig wel een vast contract gekregen en toen ook meteen ons huis gekocht. Ml wilde eerst geen 2de maar ik stond er zowat op En omdat we zoonlief jong gekregen hebben en dus bij mijn schoonouders woonde wilde ik pas voor een 2de gaan als we op ons zelf woonde. Alles heeft zijn voor en nadelen. Maar ik ben dan ook een "stukje" jonger en zou dan ook voor een 2de gegaan zijn hoor! Er altijd wel een reden om iets niet of wel te doen.
Melanie: Ik had het ook niet verkeerd opgevat hoor. Maar het ligt wel gevoelig. Wij hebben ontzettend veel gepraat erover, ik had liever willen wachten tot ik een vast contract had, manlief vond dat we ervoor moesten gaan. Heb echt een poos getwijfeld erover, maar het idee dat het misschien niet zou lukken als we wachtten, gaf toch de doorslag. Daar moeten we nu dan voor op de blaren zitten, maar dat is dan maar zo.
Iedereen moet lekker doen, waar ze zich goed bij voelen. Je kan de wereld niet veranderen. Je kan alleen dat veranderen, waar je zelf invloed op hebt en/of op wilt hebben. Dat is zo persoonlijk en voor de een lijkt het een overdreven keuze of vindt een bepaalde keuze raar, terwijl het voor een ander weer heel erg belangrijk is. Wat voor jou belangrijk is, dat bepaal je zelf. Jammer, dat de buiten wereld vind, dat zij daar ook wat over te zeggen hebben. Ons werd verweten, dat je kinderen niet pland, maar dat je ze krijgt. Wij hebben het aan den lijve ondervonden, dat je kinderen kiet kunt bestellen, maar je kunt wel bepalen wanneer je ze nog niet wilt hebben, dat werd ons niet in dank afgenomen. Wij gaven nl. aan, dat we graag kinderen wilden, maar dat we pas over 3 maanden (inmiddels 2,5 jaar geleden) wilden gaan proberen. Steevast was het commentaar; kinderen plan je niet! Nee, dat klopt, ze komen en blijven bij je als de natuur daar zin in heeft, maar bemoei je lekker allemaal met je eigen leven, wij doen het op onze manier en als wij pas over 3 maanden willen gaan proberen, omdat als we wel eerder zwanger zouden zijn, wij daar in ons hoofd nog niet klaar voor waren, dan is dat toch onze keuze. Nu krijgen we wel eens de opmerking; ik zei toch dat je ze niet kunt plannen. Ik irriteer me daar mateloos aan. Mijn vriend had niks gespaard en altijd dingen op afbetaling gekocht. Ik ben zo niet opgevoed en wilde eerst dat alles afbetaald was en dat we een buffertje hadden, zodat we onze kleine spruit ook wat te bieden zouden hebben. Is het zo verkeerd om dan te besluiten te wachten met zwanger te willen raken. Kennelijk een doodzonde volgens (ex)vriendinnen en kennisen.
Heel begrijpelijk, zou ik ook doen in jouw situatie. En misschien blijk je helemaal niet vroeg in de overgang te gaan, maar dat risico kan en wil je niet nemen. Ik ben blij voor je dat je zwanger bent. @Melanie, jouw situatie begrijp ik ook. Ik zou ook niet graag bij (schoon)ouders inwonen en dan een kind krijgen. Zo zie je maar, dat het echt voor iedereen heel erg persoonlijk is.
Ja die knop mis ik ook hier op het forum, zou handig zijn, zo hoef je niet altijd met tekst te reageren, maar gewoon ff I like klikken!
foei te veel gedaan en foei dat je die chocoletter niet hier gebracht hebt lennyt, bij fbto de gezinsmodule. Is of een pretecho of een nekplooimetingmeting, maar die laatste deden we sowieso al niet.
@Ginie, bedankt! Dacht dus eerst dat ik een aflevering had gemist. Ben maandag weer van de partij om te kijken Fijn dat je even lekker kon gaan liggen scheelt vaak een hoop. @Danielle, lekker hoor. Tijd gaat zo hard! Wat super dat alles goed is en dat je van die narigheid af bent qua zorgen. Lekker gebak! Zet hem wel in de koelkast anders krijg ik het zuur tijdens de yoga @Tulip, had het geloof ik gister al gezegd, zo niet dan nu. Veel plezier vanavond! @Sammie, wat irri dat alles tegelijk komt! Dikke knuffel, pas goed op jezelf. @Minieme, wat jammer! Weet precies hoe je, je voelt. Had ook een bepaalde verwachting en had graag meer willen zien. Zie vaak genoeg mooie echos voorbij komen en dan zie ik mijn fotos en dan vind ik het toch jammer. @Melanie, jammer is dat he. Hier hetzelfde. Kreeg een boze blik van de beeb en die ging zich alleen maar meer verstoppen. Wel duidelijk neusje en mondje op je fotos, echt leuk. @Kwebbelsnoes, ben je daar ook gelukkig weer vanaf. Lees meerdere verhalen dat het geen pretje is. @Nursy, lekker dat je nu ook de 27 weken hebt bereikt. Fijn dat de waardes goed waren, scheelt weer. Die eerste foto, wat lief! @Demi, van de Hema (gordijnen). Ze stonden tijdje terug ookal niet op de site. @3D/4D echo, was hier 75,- @Hier, lekker effectieve dag gehad. Veel kunnen doen vandaag en gister waardoor ik in de herfstvakantie hooguit maar een uurtje nodig heb voor mijn werk. Vanavond partners mee naar yoga, haha heb er echt zin in! Echt lief, ik moest gister fietsen (12 min.) door de regen en veel wind. Toch nog best nat geworden. Vandaag zei mijn man (moet 40 minuten fietsen) pak jij maar de auto.
Hallo dames Hoe is het hier met iedereen?? Hier gaat het wat minder We weten sinds gister de oorzaak van Casper zijn vroeggeboorte! en het ergste is dat ik al 2 weken van te voren dit heb gezegd en heb lopen te verkondigen en dat ze me niet geloofde! Na alle onderzoeken en kweken blijkt dat de blaasontsteking de oorzaak van de vroeggeboorte is. En daardoor ook de baarmoedermond verweekt was en hij deze makkelijk kon "intrappen". Hadden ze dit op tijd opgemerkt was er niks aan de hand geweest en was ik nu nog zwanger! Mijn gevoel heeft gelijk gehad! En voel me nu nog rotter dan voorheen! ben boos, verdrietig, bang en voel me eenzaam! We proberen wat dingen te ondernemen voor afleiding maar valt erg zwaar: winkelen, ergens wat drinken, mensen bezoeken enz. Ik eet en slaap slecht en voel me leeg. Marc heeft het zwaar maar uit zijn emoties een stuk moeilijker dan mij. Hij slaapt slecht, onrustig, is gevoeliger. Ook gaat hij morgen weer 1e dag werken kijken hoe hem dit afgaat. Ben benieuwd. Ik morgen ook de 1e dag alleen thuis benieuwd hoe me dat afgaat. Liefste wil ik de hele dag slapen maar weet ook dat dit niet juist is. Merk nu pas de gevolgen van de bevalling. in totaal 2,70 liter bloed verloren en 3 liter vocht. Zie erg bleek, geen eetlust, moe, slaapproblemen, lage bloeddruk en ijzertekort. En weeg nu nog maar 75,7 kilo (voor zwangerschap 85,7kg) Controle bij de artsen loopt ook nog. Binnenkort een album maken met alle foto's van de buik, echo's en kaarten, afscheidsbrief enz voor een herrinnering aan Casper die ook door andere bekeken kan worden. Ik ga nu even wat pagina's terug lezen om op de hoogte te zijn van wat hier allemaal besproken word! Groetjes MDC
Oh Lieverd, wat verschrikkelijk om te horen dat je gevoel juist was en dat de artsen dat destijds weggewuifd hebben... Je had het al eerder gezegd... ZO vreselijk oneerlijk!! Ik kan me voorstellen dat dit het niet gemakkelijker maakt maar juist heel veel moeilijker!! Het zal morgen niet meevallen zonder Marc, voor hem zal het werk moeilijk zijn en voor jou het alleen thuis zijn. Hele dikke knuffel voor jou Dani!!!!
Oh wat erg om te lezen dat je gevoel juist is geweest en ze niks mee deden Ik zou ook heel boos en verdrietig zijn...heel erg veel sterkte!!
dani, jeetje wat erg zeg dat ze gewoon niet geluisterd hebben en jij al die tijd gelijk hebt gehad misschien is het idee om hulp te zoeken om dit allemaal te verwerken? mannen gaan volgens mij altijd anders met hun verdriet om dan vrouwen. heel veel sterkte en knuffel.
Dani: pffff, wat een uitslag. ik vind dit wel echt een geval van grove nalatigheid. ze weten toch de risico's van een blaasontsteking tijdens de zwangerschap? en dat ze daar gewoon niet naar handelen is ronduit schandalig. En daar zijn jullie de dupe van, echt heel oneerlijk.
@Dani: Verschrikkelijk om hetgeen wat je zelf al wist, bevestigd te krijgen meis. Waarom hebben ze niet naar je geluisterd he? Ongelooflijk! Dikke knuffel! @Wen: dat is zeker lief van je hubbie! @ZoGraag/Kwebbel: hier ook meerdere malen te horen gekregen dat je een baby niet plant, maar krijgt. Ik wilde voor een promotie gaan, wilde nog naar Azië, nog een rondreis door de States, noem het maar op! En dan kom je van een koude kermis thuis als je kinderwens niet loopt zoals verwacht... Bij een tweede zou ik het dus echt anders doen, niks wijkt meer voor een kleine! En ook al zijn de omstandigheden misschien niet ideaal, voor alles is een oplossing, het belangrijkste is de liefde die je hebt voor die kleine! @Ginie: lief mannetje heb je! Hebben jullie vandaag genoten met z'n allen? @Demi: ik heb ook zo zitten wikken en wegen, wel of geen feestje?! En ja, vriendlief gaat hopelijk aan de bak, anders heeft hij echt een zwangere vriendin met hormonen , hahaha. Werk je trouwens nog bij het echobureau? @Danielle: ik ben een beetje laat, maar heb je nog wat over? Gefeliciteerd met de 27 weken grens! Ik heb wel trek in een bossche bol, of zit ik dan in de verkeerde richting? En wat een goed nieuws, geen extra controles meer nodig! @Kwebbel: fijn dat je waarden goed zijn! @Sammie: rustig aan blijven doen. Ben je nog met je schoonzusje mee geweest? @Melanie: Mooie foto van je meisje hoor! Ik wil ook!!! Moet nog een week wachten! Wat dacht ik toen ik het ging inplannen? Hihihi. @Nursy: Dat is een aardige groeispurt! En wat een lieve foto met zijn duim in zijn mond. @Wuppie en Juju: zijn de letters en het gebak al verorberd? Poeh, het is nog hard werken hier meiden, hahaha. Ik zal trouwens even mijn eerste buikfoto showen, van vandaag! (let even niet op die waas erdoorheen, stoffige iphone ). EDIT: ik zie echt dat mijn hand REUZE lijkt, is het niet hoor, hihi.
Is dat die van z8? Wij weten het niet dus hebben n outfitje voor n jongetje, voor meisje moet nog maar dievan jongetje os die van z8, donkergrijs broekje, lichtblauw shirtjes met snor! ubercute! Heb ook t mutsje er bij
@Dani, jeetje meid. Het is natuurlijk nooit leuk om je kindje te verliezen, maar als je gevoel dan ook nog waarheid is dan is het helemaal cru. Inderdaad een grote misser van ze. Nogmaals dikke knuffel. @Livelife, mooie buik! @Hier, terug van de yoga met partner. Was wel grappig. Schoot alleen vol in mijn stuitje au. Zijn uit de keus voor het geboortekaartje.