16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Hier ook een op de buikslaper maar dat komt door de krampjes en ik niet wil dat zl er wakker van word.

Lennyt nu goed gaan rusten zoveel je kan. Kan je (schoon)moeder niet helpe of iemand anders? Dat hoofdje optillen doet Damon ook.

2. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    oh hhaha blond juju

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha welnee had gekund toch :D

4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Effe die van ons showen

Bijgevoegde bestanden:

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat een schatje! En superlief pakje zeg..

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Tja z8 blijft leuk ;) een van de laatste keren dat ie hem aan heeft ben ik bang

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Heel mooi vind ik het! Ik ben helemaal geen groot fan van Z8 maar dit is wel mijn smaak :D (of zou het door dt schattige ventje wat er in zit komen ;))

8. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik weet niet of het je smaak is maar mijn donormoeder gaf me ook deze site, misschien iets voor die kleine schoonheid van jou :)
    Home page

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jaaaaaa Musjes is fantastisch!!! Daar ga ik regelmatig kwijlen ;) Ken je Peekabootiek? Vind ik ook zo leuk.. En www.nextdirect.com (ja online shopverslaafde hier)

Ken je het programma draagmoeder gezocht trouwens? Deed de eigenaresse van Musjes aan mee.

10. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Juju en stefanie, slecht zijn jullie voor mensen zoals mij, ik ben shopverslaafd en laat ik nou net leuke kleren zien....

Hier al een hele dag een huilbaby die zwaar oververmoeid is:(
    Nu maar de puckababy aangedaan en hij slaapt.

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier dus ook! Net wel geslapen op voedingskussen, nu eten, straks verschonen :)

12. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Wat een heerlijke foto's komen er voorbij!!

Wou net even reageren, net schone luier dus dacht ff forumen met de hummel in mn armen, voel ik zo een luier vollopen en stinkennnn hihi. Dus zo maar weer ff verder!

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha Saga, hier ligt een fris meisje op mijn buik te slapen ;)

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ooooohhhhh.....ik had niet moeten klikken (bedankt JuJu ;)) Bij nextdirect.com hebben ze echt te schattige jurkjes. Ik ben verliefd haha....

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja die site is fantastisch :D

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    hier ook een fris ventje net even lekker in badje gedaan maar dat alleen doen is toch even wennen dadelijk weer plat

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb hier het badje nog nooit gebruikt.. 2x de tummy maar ze gaat meestal mee onder de douche, lekker makkelijk *luie mama*

18. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoi meiden, moet even ego reageren.
    Met mijn dochter gaat het goed. Alleen ik ben nog niet helemaal beter jammer genoeg.
    Zoals ik eerder al vertelde over mijn blaas, catheter etc. Dinsdag was de catheter eruitgehaald en moest zelf plassen. Het lukte niet helemaal. Vk geweest en gekeken weer me catheter hoeveel urine er overgebleven was. 600 cc dus nog veel. Ben verwezen direct naar uroloog. Daar aangekomen weer gekeken en weer veel 400 cc.
    Dus nu moet ik zelf katheteriseren met eenmalige catheters. Om de 4 uur en snachts ook. Voordat ik begin moet ik proberen zelf te plassen.
    Het lukt wel te plassen maar ik merk dat ik niet kan uitplassen. Elke keer komt er veel urine uit met de catheter. Gelukkig niet meer dan 500 maar 500-400-300-200 etc. Snachts is het minder.overdag meer.
    Hij moet niet meer dan 100 cc zijn geloof ik. Dus ik moet gewoon zo verder totdat het minder wordt.
    Ik zit er heeel erg mee. Heb al eerder verteld wat ik in me kraamweek meegemaakt heb. En nu dit. Psychologisch gaat het minder goed met me. Al 2 dagen zomaar huilen als ik eraan denk. Niet kunnen genieten van mijn dochter. Manlief troost me, zegt dat ie bij me is, dat ik geduld moet hebben en dat het goedkomt hopelijk. Hij steunt me heel erg.
    Er is niet echt een reden voor dit. Bij sommige vrouwen gebeurt het gewoon door de bevalling. Bij mij zijn ze beetje laat erachtergekomen dus blaas moet nog op gang komen denk ik.
    Arts bij de urologie zei dat het weken kan duren en misschien minder.
    Ik heb het gevoel dat het langer gaat duren omdat er gewoon veel urine uit komt.
    Ik heb gewoon nergens zin in. Niks doen, geen eetlust etc.
    Moet wel veeel drinken om te kunnen plassen. Op een gegeven moment ben je het zat met drinken en katheteriseren. Vooral snachts wakker worden, en ook nog voor bv voor de kleine.pff hoop dat ik gauw weer de ouwe ben.

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Yfke vindt badje niet zo fijn, die relaxt graag in de emmer. Ga vanavond ook samen onder de douche proberen. vond Jelmer ook altijd lekker.

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wat vervelend Roosje. Kan me voorstellen dat het een heel gedoe is. Hopelijk is dat catheter gauw verleden tijd en kun je ook voluit genieten.

Deel Deze Pagina