16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dani wat verschrikkelijk :( Ongelooflijk dat dit voorkomen had kunnen worden..

2. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Zo ik heb al jullie geklets weer bijgelezen....

Dani, jeee wat heftig, je zei het toen al hè.... Wat een verdriet meis, bah! Het lijkt me ook heel moeilijk om dit een plek te geven en dit te verwerken... Je hebt toen wel vaak laten testen en ze hadden natuurlijk sneller een kweek moeten maken. Zo erg dat er nog steeds huisartsen zijn die daar niet alert genoeg op zijn... Heel veel sterkte meis, knuf!

Over buddies: ik heb en ben ook nog geen buddy, heb dat lijstje ook niet gezien? Koppel mij maar aan iemand of n groepje hoor :). Als het lukt zou ik wel zelf een berichtje posten, maar vaak ben je allang blij dat je een sms kan sturen en is het fijn dat iemand anders het nieuws hier brengt :)

3. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Uitgerekende datum:

15-01
    Melanie1986 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE Buddy: Sammie

16
    -01
    Danielle86 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Stefanie en Demi
    17-01
    Kwebbelsnoes -Zwanger van 2e kindje: een MEISJE Buddy: Lifelive
    Lydia1986 - Zwanger van 2e kindje:een JONGEN
    Nursy - Zwanger van: een JONGEN
    18-01
    Josjo - Zwanger van 2e kindje:VERRASSING Buddy: Zograag
    19-01
    Minieme84 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN
    Stefanie78 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Buddy: Danielle
    Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Ginie
    Livelife - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Kwebbelsnoes
    20-01
    Juupje - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE
    Wuppie30 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Buddy: Sammie
    21-01
    Kaatje1984 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Buddy: Enibas
    Saga - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN
    22-01
    Wen86 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Tulip
    Abri - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE
    Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN
    24-01
    Ginie - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Buddy: Lennyt
    26-01
    Roosje24 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE
    27-01
    Zograag - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Josjo
    JuJu81 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE
    28-01
    Sammie121 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Buddy: Melanie en Wuppie
    Demi1982 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Danielle
    29-01
    Tulip - Zwanger van 2e kindje: GEHEIM Buddy: Wen
    31-01
    Enibas - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Buddy: Kaatje
    Greatdane - Zwanger van 1e kindje:VERRASSING

13 jongens, 10 meisjes, 3 verrassingen/geheim

Bevallen:

02-10; Yvon: Déon* is geboren en overleden na 23 weken zwangerschap
    04-10; Dani: Casper* is geboren en overleden na 23 weken zwangerschap

Vlindertjes/sterretjes:
    Isabel Olivia, Hopelessinlove, Lovelymom, Sofie28, Elisse, Dreamer83, Lintje, Melanie76, Jackystory.

Afsprakenlijst:
    22-10: Roosje, controle vk
    22-10: Livelife, Controle vk + rhesus prik
    24-10: livelife, Pretecho 3d/4d
    26-10: Ginie, controle vk
    29-10: Melanie, Pretecho 3d/4d
    30-10: Enibas, Controle vk
    30-10: Lennyt, Controle vk
    30-10: Kaatje, Controle vk
    30-10: Kwebbelsnoes, Controle vk
    30-10: Danielle, Groeiecho + controle gyn
    05-11: Wen, Controle vk
    08-11: Wen, Groeiecho
    12-11: Nursy, Controle vk
    14-11: Danielle, Bevalplan bespreken vk
    14-11: Danielle, Groeiecho ziekenhuis + controle gyn
    15-11: Nursy, 30 weken echo
    23-11: Ginie, Groeiecho ziekenhuis
    03-12: Roosje, placenta lokalisatie

--
    Wijzigingen graag in het dik gedrukt in het groen in je bericht zetten, dan pas ik het aan!

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Josjo/Zograag: ik heb jullie gekoppeld als buddy! regelen jullie zelf nummer uitwisseling etc?

Josjo, ja, dat snor pakje van z8! Die hebben er meer hier (waaronder ik) keischattig he?! :D

Wen, balen van je stuitje. Hoe vond je partner de yoga? Wat fijn dat jullie uit het geboortekaartje zijn!!

lifelive, mooie buikfoto!!!!

5. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ego berichtje:

Net terug van de 3d echo... Maar ook onze kleine vent had er absoluut geen zin in, half uur geprobeerd maar geen succes. Volgende week terug komen!

ennnnn we gaan 12-12-12 TROUWEN!!!

6. tulip

tulip Niet meer actief

dani, jeetje wat erg!!! Dit lijkt mij toch wel enorm moeilijk te accepteren...ga je er nog hulp voor krijgen, of komt er nog een gesprek??? Heel veel sterkte verder.

saga, wat zonde! Hopelijk 2e keer geluk en gefeliciteerd!!

7. tulip

tulip Niet meer actief

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh superlief Tulip!

9. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Goedenavond meiden!

Dani Meid, wat een verschrikkelijk naar bericht. Vooral omdat je het zelf al in de gaten had, maar er niet naar je werd geluisterd. Heel veel sterkte. En wat er al werd gezegd; misschien iemand inschakelen voor de verwerking?

LiveLife Mooie buik, meid.

Saga Gefeliciteerd!!

Tulip Mooie beelden, hoor!

Slaap lekker, meiden!

Lfs,
    S.

10. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Oh jee, ik kan t allemaal weer niet onthouden hoor!

@Dani: Jeetje meis, wat ontzettend kl*te.. :( Ik zou niet weten hoe ik hiermee om moest gaan.. Denk idd dat het geen kwaad kan eens met iemand te gaan praten wanneer je daar behoefte aan hebt.. Niet niks dit! probeer wel goed voor jezelf te blijven zorgen he meis.. Heel veel sterkte en dikke knuffel!!
    @JuJu: helemaal mee eens!! (kan niet anders zeggen zonder baan en relatie hè, haha! gelukkig wel een mooie koopwoning en auto, dat dan weer wel ;))
    Ik ben sowieso iemand die ook met koophuis gewoon vast contract + steengoed salaris vaarwel zei en voor nieuwe uitdagingen ging. Dat heeft altijd goed uitgepakt, en zo niet dan was t binnen no-time wel weer goed. Het is zuur dat ik juist nu voor t eerst zelf op hele lullige manier op straat ben gezet en ik ook nog kindje verwacht, maar ik voel nu al zo ontzettend veel liefde voor de kleine man. Verzet de wereld voor hem als het moet, en ben er van overtuigd dat met iets minder financiële middelen, maar wel een fijn thuis en heeeel veel liefde alles helemaal goed gaat komen.
    @Danielle: Ik heb mooi 2 geba
    @Saga: wat gaaf!! Leuk hoor! En die echo, ach volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar!
    @Livelife: Mooie buik hoor!! :D Van dat wachten klinkt bekend, ik wilde ook eerst van alles en veel vrienden om mij heen ook.. Nu zie ik alles zo anders. Je kan altijd redenen verzinnen om te wachten en eerst nog van alles te willen doen.. Maar of dat ooit echt overgaat??
    Ik was aan het meewerken bij de echopraktijk om in een invalpoel te kunnen. Maar steeds dagje werken (op verschillende locaties) en dan weer 1 of 2 weken niet, is niet echt bevorderlijk voor het ingewerkt raken. Ik kreeg er ook niet voor betaald, maar moest wel steeds reis en parkeerkosten maken. Rooster is tot eind dec gedekt, dus in overleg met iemand daar op kantoor gezegd dat dit niet opschiet. tegen de tijd dat ik keer wordt opgeroepen zijn we 6 maanden verder en kan ik opnieuw ingewerkt worden. Dus mocht ik nog geen ander werk hebben ga ik aan t eind v mn verlof hele week meedraaien en dan alsnog in de invalpoel. Zag btw waar jij werkt.. Mocht je nog iets weten, heeel graag!! ;)
    @Tulip: wat onwijs lief weer!

@Hier: vanmiddag in de babykamer bezig geweest. Meubels eruit, babymeubels verschoven, veel getild, gesopt etc. Daarna 2 uur lang continu harde buiken gehad en nu nog steeds zeurderige buik- en rugpijn.. ;) Was echt ff te veel van t goede! Maar wel fijn zo lekker op dreef te zijn!
    Verder belde de tandartsassistente me om te vragen hoe t bij parodontoloog was gisteren. Heb verteld dat ik haar eerlijk gezegd enorm onaardig vond, bepaalde bevindingen haaks stonden op wat de tandarts en mondhyhgieniste gezegd hadden en ze gelijk met de (dure) begroting liep te zwaaien. Assistente vertelde dat zij en tandarts daar al beetje bang voor waren geweest! Super fijn gesprek met haar gehad. Tandarts neemt nu contact op met parodontoloog want is woest dat ze net heeft gedaan of rest van mn mond ook heel slecht aan toe was en ze zo onwijs onaardig is geweest terwijl ik ook zwanger ben en alleen hoogst noodzakelijke nu moet gebeuren. Gaat haar eerst uithoren over gezwel en wat daar mee te doen, als t toch echt nu weg moet ga ik naar ander toe! En schoonmaken kon volgens hun prima door mn eigen mondhygiëniste maar zag er verder juist allemaal erg mooi en rustig uit dus nu helemaal niet nodig! Pfff, wel opgelucht over hoor! Wel afwachten wat uit gesprek tussen parodontoloog en tandarts komt natuurlijk, dus fingers crossed!

Als ik iemand vergeten ben, sorry!!! :cool:

11. tulip

tulip Niet meer actief

Demi, fijn dat de tandartassistente zo meedenkt, hopelijk ben je snel van die ellende af.

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dani,wat verschrikkelijk dat je vermoede bevestigd wordt.
    Wat zeiden de artsen hier over?
    Heel veel sterkte morgen,dikke knuffel.
    Ben benieuwd naar de site met herinneringen voor casper!

Sage, wat eendelijke datum.
    Gefeliciteerd!:D
    Hier had dochterlief er ook geen zin in,uiteindelijk wel wat foto's kunnen maken gelukkig.

Tullip,jou foto's zijn ook mooi duidelijk.
    Blijft prachtig hè!!

Hier zeiden ze dat ik heel veel vruchtwater had (weet niet of ik dat al gezegt had)
    Moest het wel laten controleren bij de groei echo want schijnbaar is tè veel ook niet goed.
    Had het bij zoonlief ook en hebben er beide geen last van gehad.
    Wel zijn mijn vliezen eerder gebroken waardoor er dus een tsunami ontstond!:D:D

Bezoek is net weg,hebben lekker gefondued.
    Het enige nadeel is altijd dat de hele tokko stinkt naar eten en vet:x
    Maar het was erg gezellig:D
    Ik ga nog even neuzen op het forum en dan lekker na bedje,ben kapot.

Truste dames!!!

13. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Tulip, mooie plaatjes!!

Demi, wat fijn dat de assistente belde!! Kan me voorstelen dat je er nu een beter gevoel bij hebt. Foei, van het teveel tillen! Maar is ook wel lekker hé zo rommelen in t kamertje :D

Saga, wat leuk dat jullie voor trouwen gekozen hebben:D

Hier alweer vroeg wakker terwijl ik vrij ben... Vanmiddag ff een bakkie doen bij en vriendin en voor de rest rustig aan, zo goed voel ik me niet door al die pijn in mijn rug..

14. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Even ego. Straks gesprek met mijn leidinggevende over mijn zwangerschap en dat ik minder wil gaan werken. Spannend!! Ben best wel zenuwachtig, heel stiekem...

15. greatdane

greatdane Actief lid

17 mei 2012
    109
    0
    0
    free-lance fotografe
    brabant
    o ben er weer even.

@dani, jeetje, ze weten toch welke invloeden een blaasontsteking kan hebben. En als jij al aangeeft dat het vermoeden er is dat je een blaasontsteking hebt, zou je denken dat er wel verder onderzocht wordt.

Gisteren heb ik de suikertest gehad. Gadverdamme, wat was dat drankje smerig. Ik moest daar 2 uur wachten, maar de enige plek waar ik lekker op mijn gemak kon zitten lezen was in het Douwe Egberts cafe. ARGHHH. Normaal begin ik mijn dag met koffie en nu mocht het niet maar moest ik wel in de lucht ervan zitten. Ik was zo blij dat ik na 2 uur een kop koffie mocht. Nu nog afwachten tot de uitslagen.

P.s Ik heb nog geen buddy. Iemand interesse???

16. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0

Succes!!! Ik was ook erg zenuwachtig toen maar is goed gekomen gelukkig!!
    Raar eigenlijk he dat we allemaal hele sterke vrouwen zijn, maar als het op ons werk of iets aankomt we niet aan ons zelf (durven) denken...

17. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Goedemorgen!

Zeg ik vrolijk na een onrustige nacht! Rug doet zeer, buikpijn en m'n lieve Lotje heeft me slechts 5x uit bed gehaald. Een keer ging ze zo door t lint dat ik vanaf m'n rug liggend recht omhoog sprong, dat vonden m'n banden niet zo leuk, auwwww!

@Tulip: hoe is t nu met jou??

@wuppie: ja, ik ken dat hoor.. Heb t ook bij artsen e.d. Zet me tegenover een dokter of wat dan ook en ik durf niks meer te zeggen. Fijn dat je een vrije dag hebt! Veel plezier bij je vriendin!

@ Enibas: je leidinggevende reageerde heel positief op je mail toch?
    Komt vast helemaal goed! Maar ja, snap de zenuwen wel!
    Eeuwige angst dat iemand denkt dat je, je aanstelt of zeurt.
    Dat is t bij mij althans. Heel veel succes!!

Fijne dag dames!

18. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Heb ik dus ook vaak idd, af en toe bet moeilijk om vor jezelf op te komen.
    Hopelijk is je dag beter als je nacht!! Die kat van jou die weet wat zeg... ik heb er 2, maar die hebben gelukkig hun eigen kamer waar ze in zitten als we weg zijn en als wij naar bed gaan, verademing was dat toen we in dit huis gingen wonen, vind het echt fijn dat we daar ruimte voor kregen..

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Jaaa :):)

Deel Deze Pagina