16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tulip, ik heb je toegevoegd op facebook! Zag de woonplaats en je school en was zooo herkenbaar! :)

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Deel 2 alweer! Stelletje kletskousen! Hopelijk alleen maar goede berichten leuke spulletjes en kamertjes, en een topic met veel geluk liefde en warmte!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Whaaah help het gaat te snel allemaal! :D

4. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Wauw! Heb alles meegelezen. De laatste pagina's van deel 1 en de eerste pagina's van deel 2. Maar op mijn telefoon, dus reageren is lastiger.
    Een offday vandaag.. Hoop morgen meer puf te hebben.

Fijne avond. Ik kruip er mooi op tijd in...

Liefs,
    S.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dankje Yvon!! *knuffel*

Slaap lekker Enibas!!!;)

Juju,ja je moet goed wakker zijn om dit bij te houden...ben ook helemaal hyper van het reageren hier en op fb hahahaha:D...maar wel leuk..als je niks te doen hebt natuurlijk:D

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Prima tijdverdrijf op een zaterdagavond toch? :D

Ik duik zo wel in bed. Temp loopt weer op en voel me weer goed beroerd, hopelijk snel weer beter.

7. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Juju...heel veel zinnigs heb je niet gemist hoor ;) Was meer om snel naar 5000 berichten te komen

By te weg..ik was de schuldige dat het toppic gesloten is, toen lydia d elink erop zette dacht ik..ik meld het effe. Wist ik veel dat ze zo snel zouden zijn. ga merlin kijken doei doei

8. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Jeetje, deel 2 alweer! Jullie kletsen idd lekker door vandaag! :)
    Ik ben moe, ga zo mijn bed in....morgenavond weer op de site denk ik....

Meiden, trusten!

9. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Slaap lekker gezellige kletstantes!

Beterschap voor iedereen die het.nodig heeft, hopelijk voelt iedereen zich morgen beter!

Yvon,.dankjewel lieverd!.knuffel!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Stefanie jij spelbrekerd:p haha

Ik ga slapen morgen met m'n mams naar n markt! Hele dag luieren op n (relax) stoel :)

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier ook naar een markt haha.
    Truste!!!

12. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Demi, oke geen probleem :)

@Melanie, ik heb van de week denk ik ’s nachts een of meerdere trappen gehad (denk ik), had toen ik wakker was tot aan weer gaan slapen gewoon een plek die beurs was.

@Lydia veel plezier op de markt!

@Facebook zie ook even door de bomen het bos niet meer hihi. Heb wat Pb’s verstuurd.

@Hier, lekker tijdstip…
    Kan tegenwoordig al niet meer lekker in bed liggen, dus ga pas naar boven als ik echt moet ben zodat ik zo snel mogelijk in slaap val en dat lukt vaak wel. Net ergens wakker van geworden (?) en kon dus niet meer slapen. Zit nu dus maar beneden even eruit en zo weer erin.

Morgen eindelijk geen 3 getallen meer op mijn banner :D.

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Morning.. Pff ben moe! Maar moet om 7.15 al bij mijn moeder zijn ;)

Fijne dag allemaal ! X

14. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Whoehoe kwebbels!!!

Nog 99 dagen te gaan!

Gister onze slaapkamer helemaal leeg gehaald dus bivakeren een weekje bij mn ouders, kan vl alles verven en schuren, vloerbedekking eruit en dan hooooop ik dat einde van deze week het laminaat ligt! Iig in onze slaapkamer, anders blijf ik hier nog wat langer. Heerlijk dat er elke avond gekookt word en stuk gezonder eet :D

Zijn jullie kleines ook zo lekker actief?? Vanmorgen lag ik eindelijk lekker en jahoor was die uk een dansje in mn buik aan het doen haha.

Nu op naa de volgende 5000 berichten!

15. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Goedemorgen!!

Hier zo de deur uit en gezellig met de dames en kids van mijn zwangerschapsclub uit 2011 naar ballorig...ik hoop dat ze daarna heeeeel moe is en lekker lang slaapt vanmiddag haha

Tot straks

16. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Yvon: thanks, wat onwijs lief berichtje laat je voor ons allen achter!

@Lydia: wat is dat voor markt waar je zo vroeg heen gaat dan?

@Melanie: nou nou, besluit ik om de volle aandacht voor vriendlief te hebben, gaat hij playstationen met zwager! Hij trok gewoon zijn eigen plan zonder dat ik het dus door had, hahaha. Ach, mijn zusje kwam ook gezellig mee! Veel plezier op de markt! Moest jij ook zo vroeg op pad? Zal dan wel iets zuidelijks zijn ;)

@Saga en Wen: fijn he dat die 3 getallen verdwijnen/zijn verdwenen! Ik zat op een gegeven moment al af te tellen naar de 99, hihi.

@Wen: ook hier last met slapen, maar met name verderop in de nacht (vanaf een uurtje of 3). Ik hoop dat je nog een goede nachtrust hebt gehad!

@Stefanie: veel plezier bij Ballorig en laat dochterlief maar lekker heen en weer rennen :D

@Demi: jouw avond was een tegenvaller? Je hebt het nog lang vol gehouden! Ik was toen alweer wakker :p

Hier straks nog even naar een woonboulevard en de Prenatal, even lekker rondkijken en hopelijk wat accessoires verzamelen.

17. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Saga, haha dat is inderdaad wel lekker en als je dan terug komt is het lekker klaar.
    Kleine man is de laatste tijd wat actiever, ook overdag. Krijgt natuurlijk al minder ruimte en dan voel je toch sneller een kleinere beweging.

@Stefanie, haha veel plezier! Het weer is er wel naar (hier in ieder geval, werd om kwart voor 8 weer wakker van de hagel).

@Livelife, ben helaas 2 uur lang wakker geweest. Daarna wel lekker geslapen. Qua uren valt het nog mee in totaal en gelukkig is het zondag. Veel plezier met shoppen.

@Hier, niet zoveel doen. Hoop dat ik vanavond moe ben van het 2 uur minder slapen :D
    Straks haar verven en boodschappen doen. Zondag is ook altijd onze we soppen het hele huis dagje.

18. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Zo had ik even wat te lezen, kregen gisteravond visite, maar zoveel pagina's erbij...Haha, ach wel gezellig altijd, vannacht niet zo lekker geslapen en merk ook dat beeb vaak actief is, gelukkig doet het tot nu toe geen pijn als ze druk is...

Nog geen plannen vandaag.

Fijne zondag allemaal!!!

19. tulip

tulip Niet meer actief

Zo ben ik ook weer. Lees straks ff bij, zal lydia ff opzoeken en melanie een bericht sturen.

Trouwens voor degenen die naar de smiley zoeken, het is nog makkelijker om een,abbo op het onderwerp te nemen. Als je dan op je gebruikersinstellingen klikt zie je meteen of er nieuwe berichten zijn;)

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha Ballorig is ideaal, gisteren zoonlief los laten gaan en die heeft heerlijk geslapen s middags. Heb ik mooi iets in de babykamer (jawel..) kunnen doen.
    Fijne dag vandaag, het zonnetje schijnt hier dus ga lekker even naar de speeltuin denk ik.

Deel Deze Pagina