16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Nou dat,zal niet zoveel uitmaken, want ik werk niet dus heb geen verlof;) ik vermaak mij prima thuis normaal gesproken, maar mag nu de bank niet af, das wel een verschil.

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Grr.... en weer alles kwijt en opnieuw typen... alsof ik niets beter te doen heb op een dag.......

Massage was echt super fijn en prettig! Kon op mijn buik liggen, ze had een speciale zwangerschapstafel met 3 uitsparingen (borsten en buik) en je buik werd nog wel ondersteund door een band waardoor hij niet hing maar ook niet teveel druk gaf! Was heel fijn! uur lang massage en enorm ontspannen!!!! Absoluut een aanrader!

Haptonomie bevalt ook goed! Ook prettig, wa nu onze 3e bijeenkomst. Volgende 2 keer staan in teken van bevallen, hoe omgaan met pijn en toch contact blijven maken met je kindje en hoe vriendlief kan helpen. Lijkt me ook prettig. Ben blij met deze keuze. Veel ontspanningsoefeningen meegekregen, ben blij te horen Stefanie dat wij niet de enige zijn bij wie die oefeningen er thuis nog wel eens inschieten!

Sterretjes, moeilijk is zo'n datum en dag dan he... Melanie, heel herkenbaar! Hier komen ze er ook aan: 23 oktober en 1 december. Zie er stiekem best tegen op! En Tulip, ik hoop inderdaad dat er op 4 febr. een mooi kindje in je armen ligt!! Zograag, wat ontroerend van dat liedje, jullie sterretjes zullen weten wie jullie zijn!!

Melanie en Kwebbel Bah!! Wat een rotnieuws om te horen dat manlief zijn baan wellicht kwijt raakt!!! BAH! :( Zoiets zal wel nooit goed uit komen, maar de timing is weer belabberd... :( Heel veel succes de komende dagen met onzekerheid! :( Kwebbel, toch fijn die kleine geruststelling... Hoop dat het inderdaad om banen in zijn oude functie gebied zijn.

Zograag lekker dat aftellen van 100!! :p hoe cool is dat! Al moet ik zeggen dat ik mijn 89 vandaag ook wel cool vind! :p

Juju, ben benieuwd naar het resultaat!! klinkt in ieder geval mooi!!

Lydia als de uiltjes goed lukken wil ik er best wat meer maken hoor! :D Vilt komt morgen binnen en ga zondag dus lekker beetje knutselen! Heb er echt zin in! En kan ook niet wachten om de geboorteslinger te gaan maken voor onze kleine man! Maar het vilt daarvoor heb ik op mijn verlanglijstje voor sinterklaas gezet... een mens moet tenslotte iets te vragen hebben! Ben heel benieuwd naar jullie boom !!!

Kaatje fijn van die pillen, hopelijk helpen ze wat! En idd, op je buik slapen (kon dat maar) hahahaha! ;)

Tulip, Balen, ik snap dat de dagen lang duren zo! :(

Gordijnen Hier grijze rolgordijnen... niet echt spectaculair! maar wel rustig en verduisterend!

Geboorteslinger vraag: Wat is leuker om op de slinger te zetten: Welkom lieve *naam* of Hoera *naam* is geboren

3. tulip

tulip Niet meer actief

Ik vind hoera....is geboren,het leukst. Welkom zou ik bv doen bij een adoptief kindje

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Melanie: O, spannend zeg die afspraak van je vader. En zeker lief van je moeder dat ze mee gaat.

Gordijnen: Wij hebben achter een heel laag doorlopend schuin dak dus wij hebben van die lelijke velux dakramen, ook op de baby"kamer". Daar zitten gewoon standaard velux rolschermpjes voor in donkerblauw. Vind die lamp met hartjes uit die Formido folder wel erg schattig, misschien gaan we daar wel voor kijken.

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Jawel hoor, pb je nummer naar haha alleen t idee van buddy gaat dan wat verloren hè, zitten we straks met z'n alleen in 1 whatsapp groep, wel handig voor als je gewoon internet bereik hebt hihi:p:D

6. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahaha ja, dan heb je je buddy niet nodig: doe je een groeps wahstappje en voila, iedereen op de hoogte!!

7. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ga binnenkort een nieuwe gsm aanschaffen heb op dit moment nog geen whatss ap :(

8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Ja idd danielle,lijkt me een goed plan :) en als ik internet heb kom ik het ook gewoon zelf vertellen hoor :)

Geboorteslinger zou ik ook op zetten hoera.... Is geboren. Op het geboortekaartje staat bij ons wel: welkom lief meisje of welkom lief zoontje/broertje, zoiets :)

Gordijnen: wij gaan EIN-DE-LIJK dit weekend aan de slag met onze kamers. Kasten op onze slaapkamer halen, want de kasten vd kleedkamer zijn op. Dan behangen, verven etc op annelynns nieuwe kamer. Zo veel zin in! Ik kom tegen die tijd dus geen babykamer showen, maar haar kamer :D. Babykamer staat al in mijn album. Zal die trouwens openbaar maken, de rest blijft wel privé, foto's van uk enzo dus als iemand daar iets van wil zien moeten we vriendjes word :)

Hoe is het met de kuitkramp? Al naar de ha geweest?

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hallo mama32, ook een januari mama? :)

10. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Leuk Josjo!!! :) Lekker aan de slag!

Wij gaan morgen behangen!!!! JEEJ! :D ZOOOOOO veel zin in!!!! (geen idee hoe lang we erover gaan doen en hoeveel werk het is.... we hopen het in één dagje af te hebben)

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wij hebben vorig jaar zes uur over 4 meter gedaan haha was n beetje een moeilijk patroontje ;). We hadden geen begangtafel dus alles op de grond gedaan en dat heeft m'n rug wel geweten, slik!

Hier nog iemand een leuke tip voor een mooi eerste meisjespakje? Voor een jongetje hebben we het snorremans pakje van z8 al :)

12. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Snorremans is leuk! :D voor een meisje heb ik geen idee...

Wij gaan morgenochtend hier bij de schilder op het dorp een behangtafel ophalen, dus die hebben we al! En ons behang heeft geen ingewikkelde patroontjes.... (3 muren gewoon effen, rechte banen zonder schuinde stukken)

13. tulip

tulip Niet meer actief

voor een meisje heb je van z8 ook een superschattig setje...een wit broekje met zwarte stipjes en een roze truitje met strikjes.

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Tot je er achter komt dat t toch niet van die haakse muren zijn haha :p nee zal wel lukken allemaal! Veel plezier! Zag van de lief collectie my dear een schattige tja wat is het, poster ofzo die je ook met behang lak op de muur kan plakken, erg leuk! Denk dat wij zoiets doen... Wacht ik zoek n plaatje... Gevonden! Deze zonder de paarse met stippels gaat het denk ik worden(voor Annelynn dus)
    http://www.onszelf.com/images/behang-my-dear/popup/foto%20frame%20my%20dear.jpg

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Tulip die heb ik gezien die is ook cute ja... Mmmmm misschien toch nog n keer de site checken. Love dat merk!

16. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Z8 is fijn ja!!!

Mooi plaatje Josjo!!!!!

17. tulip

tulip Niet meer actief

z8 is zoooo leuk, hier hangen voor beeb ook al 2 z8 pakjes.

18. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Annelynn heeft ook zulke leuke gestreepte leggingkjes met strikjes of knoopjes en cutie jurkjes, rokjes en n leuk winterjasje van z8, zooooo schetig leuk :D

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Leuk Josjo!

Danielle ik zou : hoera ... Is geboren erop zetten

20. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Leuk behang!!!!! josjo.

meiden die gaan behangen, check wel effe of je uberhaupt ene tafel nodig hebt. Bij veel behang moet je tegenwoordig de muur inlijmen en dan het behang erop..is echt veel makkelijker, ook met patroontjes. Wij hebben dit op de kast schuifdeuren in onze dochters kamer, daar hebben we ook ene boom en takken etc dus voor rustig gegaan
    PIP Studio behang Cross Stitch van Eijffinger - PIP - Eijffinger - Kinderbehang - Kids Behangstore_

Z8 meisjeskleding; tja ik ben helemaal fan voor mijn dochter. zo lief allemaal. Ze hebben onder de gewone collectie ook nog heel veel 56 en 62 voor 50% (colectie zomer en vorige winter)
    Aanbiedingen voor meisjeskleding

Ik ga denk ik binnekort ook nog effe in die sale shoppen in maat 62 voor onze knul

Deel Deze Pagina