16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Als ik je uitnodig staat er dit:
    Je kunt een oud lid van de groep niet toevoegen als deze persoon geen nieuw verzoek om lid te worden heeft verstuurd.

Dus... jij moet een verzoek om lid te worden versturen.... Maar ik weet iet of jij de de groep kunt vinden?

2. tulip

tulip Niet meer actief

stefanie, och die kraampakketten vind ik altijd zo confronterend:p ik weiger die doos te openen tot vlak voor mn bevalling;)

enibas, o leuk leuk. Waar heb je besteld...wel showen he

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Haha tulip, er zijn natuurlijk mannen die het echt niet snappen hihi. En de verkeerde maat zou hier ook voor kunnen komen, maar die stop ik gewoon in n krat van 'te klein' of krat van 'nog niet' haha.

Wat gek, die melding van Sammie...? En als iemand anders haar uitnodigt? Sammie, heb je niet ergens al n uitnodiging die je moet accepteren nog?

Kraampakket aaargh, heb de vorige nog, alleen wat kraamverband gebruikt, de rest nog compleet, heb ik straks 2 van die kratten ;)

4. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Saga, wel mooi dat dan toch alles goed is qua gewicht en metingen.

@Kaatje, ja ben gister al om half 9 gaan slapen (nou ja in slaap gevallen), toen naar boven gegaan en heb dus goed uitgeslapen. Nu weer helemaal fit en ben zelfs gaan shoppen in Rotterdam. Weer helemaal happy en fit. Ik zag inderdaad net een foto op Fb. Lastig is dat he. Snap wat je bedoelt. Dan zie je dingen gebeuren en dan verwacht je dat de vader of moeder er iets van zegt, maar dat gebeurt dan niet.

@Stefanie, hier ook die gedachte gehad, of een Kerst kindje of met oud en nieuw. Hier liever geen Kerst is wel erg vroeg.

@Demi vervelend is dat dan hè. Had ik ook 2 dagen en was gelijk een beetje bang. Nu gelukkig weer fit, jij dus ook mooi! Wat jammer dat het niet doorgaat, je keek er zo naar uit. Ik ga denk ik in de eerste verlofweek alles wassen (17 dec).

@Daniëlle is opzich wel handig, om het als setje weg te hangen (zelf hier veel gevouwen). Geen flauw idee eigenlijk. Hanger is inderdaad moeilijk. Je kan hem wel een keer er overheen slaan maar denk dat het er dan vanaf gaat glijden. Sommige broeken hebben we van die lusjes aan beide kanten (die ik er juist meestal afknip).

@Mannen en kleding, hier geen problemen mee. Hij weet precies wat, wat is en kan goed kleding combineren.

@Sammie, dat is mooi! Nu lekker aftellen.

@Hier, net geshopt met ml in Rotterdam. Extra boxkleed gekocht voor €5,-. Hij is niet zo dik maar voor extra prima. Ook nog een trui en broekje. Voor collega leuke schoen/slofjes.
    Echt zo lomp, echt zwangerschapsdementie. Wil ik afrekenen bij de La Place. Huh portemonnee weg. Dus ml heb je hem wel meegenomen. Ja echt wel. Dus even 5 minuten in de stress. Daarna was het over, kon me wel druk gaan maken maarja schoot ik ermee op?
    Kom thuis, zit nog gewoon in mijn andere tas….(gelukkig natuurlijk).

5. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    De eerste rol behang zit erop... 3 banen.... maar: de allereerste baan is altijd lastig, de 2e had lichtknopje en stopcontact en de derde moest een hoek om... nu kunnen we 5 banen recht plakken dus dat zal sneller gaan...

Hebben de behangtafel weer naar de verfwinkel gebracht. Ding was veel te laag enorm rugpijn nu. Kwamen een oud bureaublad tegen, hebben we de poten onder gezet (van zolder gehaald). Tafelblad is u enorm hoog, maar ik sta recht op! :)

Het wordt moooooooooooooooooi!

6. tulip

tulip Niet meer actief

ben heel benieuwd danielle..

wen, o lekker shoppen.

7. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Danielle, ben benieuwd!!

Oooh shoppen, ben van de week even geweest met mijn moeder, hield t niet lang vol, maar toch genoeg gekocht in die korte tijd:D

Had gehoopt op een betere dag vandaag... helaas, nog geen 2 tellen op mijn werk en lag onderuit :( bleef met mij voet ergens achter hangen(vl bracht me weg die had de auto nodig, dus die schrok zich rot!!) Ben volop op mijn zij, schouder en erg hard op mijn hoofd gevallen, heb alles geprobeerd om niet op mijn buik te vallen... voelde de kleine meid wel vandaag gelukkig, maar naar je gevoel toch niet genoeg.. heb al heel de dag behoorlijk hoofdpijn, uit mijn werk gelijk bed in gegaan en net eruit, beurse schouder en hoofdpijn...

Hopelijk morgen wel een goeie dag!!

8. tulip

tulip Niet meer actief

wuppie, he getsie!!

9. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Ja schrok ook wel vanmorgen.

Was ook echt al om 7.15uur, buiten in het donker...;)

10. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Tulip Ik zet foto's van de kleding in de geheime groep op FB. Is makkelijker uploaden.

Daniëlle Ben benieuwd naar het behangwerk.

Wuppie Beterschap, meid. Doe maar lekker rustig aan.

Lfs,
    S.

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    He wuppie, dat is schrikken inderdaad!
    Als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen,maar gelukkig heb je de kleine nog goed gevoeld.
    Je mag gerust een paracetamol nemen voor de hoofdpijn.
    Mijn vk zei dat dat gewoon mocht.
    Ik viel gisteren ook BIJNA over iemand zijn lompe voeten heen!

Wat doen jullie vandaag op de zaterdagavond??

Hier is ml naar het voetballen en ik en zoonlief zitten gezellig met een kopje thee fouksia te kijken:D
    (ofja,dat hadden jullie vast al gelezen via fb hahaha)

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier lekker niks!

13. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Voel de kleine gelukkig wel

Heb idd al 2 paracetamol op, en straks voor het slapen nog 1, voel me ook gewoon niet zo lekker door die hoofdpijn...

Vl zit nu voetbal te kijken, straks geen idee, op tijd slapen, morgen weer werken...

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Saai:p hahahaha
    Je zit toch niet helemaal alleen voor je uit te staren he:( Dat zou ik erg zielig vinden:D

Heb vanmiddag toen m.oreno naar een kinderfeestje was de muur wit geverfd.
    Daarna heeft ml de commode en het ledikant opgezet.
    Morgen kan ik die poetsen en dan is het wachten op de klerenkast.
    Kan niet wachten om alle kleertjes erin te hangen. :D
    Nu hangen ze bij mij in de kast en in dozen.

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ja dat komt door die klap op je hoofd natuurlijk,is niet fijn nee!!
    Hopenlijk is het morgen beter anders toch even maandag naar de dokter hè!!;)
    Moet jij op zondag werken? Waar werk je?

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hier even heel rustig aan. Alle stress van afgelopen week werd me even te veel. Vanmiddag ineens overgeven en de ene pijnlijke harde buik na de ander. Toen ben ik even gaan liggen en is het weer weggezakt. Mijn buik voelt nog wel wat gespannen en een wat zeurende pijn in mn onderrug maar het is weer te doen. Manlief hele dag gewerkt en kwam thuis met de mededeling dat hij vannacht weer terug moet omdat het werk meer tijd kost dan verwacht.
    Dus ben straks wéér alleen terwijl ik me helemaal niet lekker voel. Daarbij heeft zoonlief ook nog last van zn oor, dus schiet niet op.

*klaagmodus weer uit*

17. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wup en Kwebbel, dikke knuffel voor jullie!!

Hier, om kwart voor 4 hadden we 3 banen erop zitten, om kwart voor 8 was alles klaar! :) in 4 uur tijd hebben we nog 9 hele banen en nog 4 halve (achter en tussen verwarming) geplakt. Heb nu vreselijk veel heup-, bekken- en rug pijn.... Kan echt niet meer bewegen.
    Vriendlief is friet halen. Eten, douchen en op tijd naar bed.

Het resultaat is trouwens wel echt prachtig!

18. tulip

tulip Niet meer actief

kwebbel, he dat klinkt echt als een k*t dag.

danielle, wel echt rustig aan he nu;)

melanie, ik zit achter de tv en laptop:)

19. tulip

tulip Niet meer actief

hier weer eens een buikfoto van mij:

25 weken.jpg

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hè vervelend Kwebbelsnoes.
    Klagen kan dan even heel lekker zijn hoor,dus ga je gang!!
    Heeft zoonlief vaker last van zijn oren?
    Vriendin van mij daar de dochter van heeft ook heel vaak last van haar oren en zou buisjes krijgen.

Deel Deze Pagina