16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

O hier ook,lekker zonnetje, hopelijk blijft het. Wij willen naar de kermis.

2. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Hier heeft de zon alweer afscheid genomen, regent nu weer...:x

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Goede moggel:D

Nee LifeLive,gelukkig niet vroeg eruit!
    We vertrekken rond 12uur.
    De kids waren om 07:00 al wakker maar die heb ik fijn weer naar bed gestuurd!
    Daarna hebben ze heel Leif verder gespeeld met de Lego tot 10:00 en hebben net samen een ontbijten gehad.
    Lekker een Tosti met een spiegeleitje erop..yammieeee

Zometeen komt schoonmams en een vriendin en gaan we richting de markt.
    Kent iemand van jullie toevallig Valkenburg?
    Hier komen namelijk wel heel veel toeristen dus vele kenne het hier wel.
    Maar daar heb ik dus 18jaar gewoont en woon daar nu 5min vanaf.:D

Fijne dag dames!

Ps: lees dat jullie ukkies ook èrg druk zijn geweest vanacht/vanochtend!!
    Nou,hier dus ook. Hahahaha:D

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo

ben er even paar dagen niet rn is er weer een deel 2 wat kletsen jullie veel.
    Hier heeft vl een hotel geboekt.in luxemburg dus afgelopen vrijdag vertrokken om even.bij te komen en tot.elkaar te vinden. Momenteel een dagje in Trier. De afleiding doet wel goed maar toch missen we.beide iets en bij ieder.kind wat we zien.staan we weer even stil bij casper. De emoties die komen en gaan.
    Inmiddels.weer 10 dagen geleden.
    Wat vliegt de tijd.
    Bij controle afspraak willen we het hebben over een evt volgende zwangerschap, de kans dat dit terug komt, nog een keer gebeurd of hoe het allemaal verloopt. En wanneer het evt weer kan en mag enz.

Ben blij dat iedereen.hier.in een veilige zone zit en lees vaak nog mee.

Ook hier fb dus jullie kunnen me toevoegen : Daniella herpers landgraaf (heb er 2 maar die met de gegevens van casper is de meest gebruikte die andere is nog niet verwijderd)

Dames ik blijf jullie.volgen allemaal een.fijne zondag.

5. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Wow, was weer even weg zeg, haha!

@Dani: Fijn dat jullie er even lekker tussenuit zijn samen. Hopelijk doet het toch wat goed. Kan je op fb niet vinden trouwens..

@Yvon: tnx voor je super lieve berichtje weer. Vind het echt bijzonder dat je nog zo met ons meeleeft hoor! Hoop dat je, je alweer wat beter voelt en het (iig fysiek) steeds beter gaat.

@Livelife: nou zeg, vond er echt niks aan! haha! Maar idd, we waren er pas laat, wilden het toch even aankijken en niet meteen weg. En toen ik dan eenmaal thuis kwam had ik een lief dametje wat helemaal over haar toeren was.. Was 3 uur thuis, maar ging pas rond 4.30 richting bed toen ze eindelijk weer stil en rustig was.. ;)
    Veel shop plezier vandaag!!

@Lydia: jij ook shop ze! jeetje, wel een vroege markt zeg! ;)

@Stefanie: Ballorig: leuk!! veel plezier! (ik ging er vaak met zoontje van mn ex en ook zoontje van beste vriend heen, en dan niet aan zo'n tafel zitten maar vrolijk mee klauteren, heerlijk! haha!)

@Baby voelen: hij is regelmatig druk, maar denk dat ik nu wel het verschil merk van de voorliggende placenta. Voelde met week of 20 al duidelijk schopjes en ook dat mn buik heen en weer ging. Alleen verder verandert er nu niet veel meer. Op 2x na, toen zat hij helemaal rechts (waar mn placenta niet zit) en toen voelde ik echt alsof er een hele aardbeving door mn buik ging. leek elke draai en beweging te voelen. Super leuk was dat! dacht nu komt het! Maar helaas.. als hij op andere plek zit, blijft het bij zachte schopjes/ duwtjes.

Fijne dag allemaal dames!

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Yvon en Dani goed om af en toe iets van jullie te lezen en wat knap om betrokken te blijven bij dit topic. Dani de tijd gaat inderdaad snel.. hopelijk komen jullie wat tot rust samen. Het verdriet lijkt me logisch en juist heel goed om te voelen en bij stil te staan,

Nou net een muur kunnen doen maar meer tijd kreeg ik niet van JuJuman ;) En niet van JuJubaby trouwens, druk kind hier, zware buik. Maar.. deze week niets aangekomen dus hopelijk is de groeispurt van afgelopen weken ook even klaar nu!

PS Nog steeds zon :D

7. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Hier ook kermis, maarja moet het eerst droog worden.

@Melanie Valkenburg in Limburg of Zuid Holland?

@Dani, wat fijn dat jullie er even samen tussenuit zijn. Lijkt me inderdaad ook moeilijk om dan kindjes te zien. Vind het ook knap dat je meeleest en berichtjes plaatst.

8. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    @Juju: Het begin is er!! En blijkbaar lijkt jujubaby op jujuman en houd van 'tranquilo!' haha!

Ik maar denken dat het hier zo rustig is... Handig als je, je niet opnieuw geabonneerd hebt! ;)

9. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    goedemorgen! Wij zijn ook weer beneden! :)

Tulip, waar is de kermis? :) Hahahaha

WIj gaan vandaag lekker niets doen! gisteren huis gesopt dus vandaag dagje niets! De broodjes gaan zo de oven in en dan gaan we heerlijk lunchen!

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Demi het begin is er, en woensdag mag ik van mezelf een kleurtje schilderen (jee), dat oogt al meteen anders ;) Dan heb ik de hele dag en kom ik vast een stukje verder. Volgende week tweede laag en hopelijk kom ik dan aan muurschildering toe. En gordijnen uitzoeken, en lampjes en en en ;)

11. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Zeg, kappen nou..! Dadelijk haal je me nog in!! :p

12. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

juju. goed bezig! het begin is er en trek de lijn door haha
    ik kan makkelijk praten want hier is alles zo goed als klaar.
    alleen zl zijn kamer moet gedaan worden.

demi, jammer dat zo tegen viel maar je weet het nu in elk geval.
    heb jij je kamer al staan? ben eigenlijk wel benieuwd naar de meubels.

dani, knap dat je hier komt. het is natuurlijk logisch dat je steeds aan casper denkt bij ieder kindje of dikke buik.
    ik hoop dat de kans op herharling gering is en dat als jullie voor een tweede mogen gaan alles goed gaat.

hier geen zon geweest en de hele dag al bewolkt :(

13. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

dani, ik kan je ook niet vinden stuur je wel een pb.

14. greatdane

greatdane Actief lid

17 mei 2012
    109
    0
    0
    free-lance fotografe
    brabant
    wat een stelletje kletskousen hier:p.

Ik heb vanochtend heerlijk uitgeslapen. Lag er gisteren ook al om 21.00u in en stond vanochtend pas om 11.00u op (oeps). Ach zal ik het wel nodig hebben gehad.

Verder lekker rustig aan doen vandaag, zo even lekker misschien naar de stad wandelen (als ik mijn vriend tenminste weg krijg bij zijn playstation;)).

De honden zijn flink druk, dus eigenlijk vind ik het wel lekker als ik er even tussenuit kan.

voor iedereen verder een hele fijne zonnige zondag

15. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Ahh lekker! Ik hier ook vandaag tot bankhang dag gebombardeerd! Alleen die broodjes missen nog.. Woon notabene praktisch boven de AH, maar ben nog niet aangekleed en heb geen zin!! (maar wel in die broodjes, haha!) Eet ze alvast!

16. tulip

tulip Niet meer actief

Goed bezig juju!

Demi, en al aangekleed:p

Danielle, boz natuurlijk:)

Hier deel 2 van de zolder gedaan. De,kruiken ook weer gevonden, wel handig als je opruimt;)
    Ben ff soep aan,het maken voor vanavond lekker met kruidenstokbrood.

Sammie, wat hebben jullie een mega woonkamer zeg!!

17. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    @Sammie: foto's van woonkamer staan op FB! :)
    Babykamer staat vooral erg veel zooi in, en paar meubels die al wel in elkaar staan, maar nog niks staat zoals het moet hoor. Zal zo wel paar foto's posten, ook v wiegje (die staat wel al klaar in mn slaapkamer!)

18. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    één van de twee kasten en de kinderwagen

wagen en kast.jpg

Kledingkast en wagen.jpg

19. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Het is dus echt nog geen 'kamer' hoor! Als ik weet waar bedje komt dan komt ook het hemeltje, muurplank, gordijnen en alle accessoires, staat nu kris kras door elkaar!

Commode, kasten en bedje:
    kasten en commode.jpg

Bedje.jpg

20. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Wiegje op mijn kamer (die ook nog niet helemaal af is haha!):

Wiegje.jpg

Wiegje2.jpg