16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik kan alleen nog maar huilen... ben er zo klaar mee... :'(

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Danielle: Als je zo'n pijn hebt zou ik gewoon weer bellen. Zo kun je de nacht niet in gaan straks!

3. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hebben ze in het Zhuis ook niks kunnen geven voor de pijn?

Zou ze gewoon nog een keer bellen! Zoveel pijn kan niet goed zijn!

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik voel me zo'n aansteller...

5. tulip

tulip Niet meer actief

en als je even probeert 2 pcm te nemen, misschien zakt het dan af. Wie weet zit er wel even iets klem ofzo. Ik zou er iig vanuit gaan dat als ze niks zien dat alles in orde is....wordt de pijn uiteraard niet minder van, maar met wat pijnstilling misschien wel.

6. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ik zat er net even op te googlen en schijnt best vaak voor te komen bij zwangeren, je hebt er zelfs speciale broekjes voor.

7. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Naam van onze kleine man, haha ja meer zeg ik niet :D Dacht ook eerst dat het een Nederlandse naam is, maar oorspronkelijk dus niet.

@Saga, had ook die lamp eerst in gedachte, leuke lijn! Veel plezier morgen, hopelijk laat de beeb zich nu goed zien. Ik moet nog een keer bloedprikken voor ijzer standaardcheck.

@Kwebbelsnoes, fijn dat het nog steeds rustig is.

@Tulip, goed in de gaten houden dus en dan kijken wat wel en niet kan. Op het huishouden verkijk je, je zo merkte ik gister. Ml 3 etages gestofzuigd en ik zou dan keuken, eettafel, dressoir, tafeltje, toilet en tv meubel soppen. Nou merkte het gelijk en had ook een paar harde buiken.

8. tulip

tulip Niet meer actief

wen, idd maar ik vind het zelf zo moeilijk om te accepteren, bij m. haar zwangerschap stond ik 2 dagen voor mn bevalling nog behang af te steken bij vrienden. Buiten het vele overgeven, nergens last van.
    Nu ben ik vanochtend naar de dokter gefietst, naar school geweest met m. en vanmiddag waren mijn zusje en zwager hier. Dat stelt allemaal niks voor en ik had eigenlijk al geen puf meer over om nog te koken. Ik baal er zo gigantisch van dat ik het allemaal niet meer trek:(

danielle, maak je niet druk om wat ze daar van je vinden, als jij het niet vertrouwt...bellen!!!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Natuurlijk niet!!:$
    Gewoon bellen dat je pijn hebt en dat de vk maar langs komt om het zelf even te bekijken!
    En als het inderdaad met een broekje verholpen kan worden dan zou dat heel fijn zijn voor jou!
    Kom voor jezelf op!;)

10. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Jeetje meiden wat hebben jullie veel gekletst...

bezoek na de bevalling; na de bevalling van Elise was ik zo kapot dat we de eerste dagen maar 1 bezoek per dag hadden en dat was alleen de naaste familie, idd niet meer dan 2 en plannen. Verder niet meer dan 2 paar vreemnde handen per bezoek en iedereen wast zijn handen. Gelukkig zijn dit soort zaken voor al onze vrienden vanzelfsprekend omdat ze ook allemaal nog met jonge kids zitten

Danielle heftig hoor die pijn, kan het zijn dat je richting Bekkeninstabiliteit gaat? dan kan zich op verschillende manieren uiten en 1 daarvan is ontzettende pijn in je vagina en bij je schaambot omdat het daar allemaal los gaat zitten/verweken. Ik zou eens advies gaan vragen bij ene gespecilaiseerde fysio of ceasertherapeut. Ik kan hier soms ook niet lopen van de pijn maar omdat ik weet dat het meer met mijn lijf dan met mijn BM en baby te maken heeft is het heel vervelend maar geeft het geen stress

melanie blij dat alles goed was bij de vk maar spannend bij het werk van je man, wanneer gaan ze duidelijkheid geven

whatsapp ik zit er nog effe niet bij, volgens mij zou ik knetter worden van mijn telefoon de hele dag :)

versiering; hier de standaard ooievaar op het raam, ballonen, slingers in de tuin en als we zin hebben een bord haha

Sokjes; helemala eens met tullip; echt bambino zijn echt de beste sokjes

namen; we zijn er helemaal uit, 1e en nu ook 2e naam.

Saga; ik heb mijn trouwjurk gewoon via MP gekocht (ik wilde alles alleen low budget). Misschien effe zoeken op trouwjurk en zwanger of positietrouwjurk, dan vind je best wel veel. ik weet niet wat je maat is maar zoiets en dan met stola ofzo
    Marktplaats.nl > bruidsjurk met steentjes - Kleding | Dames - Trouwkleding en Trouwaccessoires

Hier ook heel snel gesloopt, zwanger zijn met een dreumes is toch 10 keer zwaarder dan de vorige keer. Loop natuurlijk ook met mijn BI, morgen komt mijn mams met haar hulp van de thuiszorg (die ik dan weer zwart betaal morgen) om effe te helpen, red het niet meer alleen allemaal.
    pfff heb gewoon nog 5 manden vouwwas staan, babybox ligt vol met kleren van dochter.

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    saga nee volgens mij geen controles meer hier..

ja groei echo :) 7 nov en 21 november .

hier net spaghetti op

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik ken t ja, bij jinte kon ik tot de 40 weken doorwerken bwv en nu.... balen !!

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    whatssapp, mn tel is al ff leeg dus zal straks wat worden weer...
    gister kon ik alleen niet terug lezen mn telefoon deed raar de hele tijd!..

14. tulip

tulip Niet meer actief

danielle, heb je nog gebeld???

Hier zit ik al lekker in bed met tv en laptop, maar nog even een kroon in elkaar flansen voor ons moppie die morgen 4 wordt!!

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    leukk !!

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ben ook benieuwd danielle!

Leuk Tullip,gefeliciteerd alvast en een hele fijne dag morgen.
    Hopenlijk wordt het net zo een mooi weer als vandaag. (hier wel tenminste)

Ik lig ook met een pyama op de bank,voel me alweer klote want zoonlief was voor het naar bed gaan super brutaal!
    Ik kan er niet meer zo goed mee omgaan als eerst.
    Hij lacht me gewoon uit in mijn gezicht als ik op hem mopper of hem dreig met een straf:x als hij niet luisterd.
    Heb hem vervolgens ook van boosheid het bed in gesleurd en geen kus gegeven en welterusten gezegt.
    Na 10min kwam hij naar onder met een pruillip dat hij misselijk was en dacht te gaan overgeven....smoesjes die rat:D
    Toen kwam hij snel bij me liggen op de bank, gaf een kus op m'n buik en zei "sorry mama":D.
    Toen kon ik natuurlijk niet meer boos zijn.:):D

17. tulip

tulip Niet meer actief

ahh melanie, ja ze weten het leuk te brengen soms he

18. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Leuk tulip, alvast gefeliciteerd!

Ik lig ff lekker op de bank greys te kijken.
    Massage gehad, was lekker, was wel apart, moest op mijn zij liggen:D benen en voeten werden ook gedaan. Over 3 wkn weer:D

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lekker wuppie !

hihi melanie.. ;)

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    heerlijk Wuppie!

Ik herken het wel hoor, bij mijn eerste zwangerschap huppelde ik door tot de bevalling, hier ben ik kapot smiddags (en dan lig ik plat tijdens het slaapje van mijn zoontje ook nog), je kunt me gewoon opvegen na een ochtend. Bah :(

Gordijnen vind ik super lastig, kan niet echt iets vinden :(

Deel Deze Pagina