16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

juju, gaan alle verpakkingen eruit of alleen de newbaby?
    hoeveel pakken heb je nu?
    je hebt ongeveer 8 luiers per dag in het begin en als je een poepert hebt dan heb je er wel meer nodig haha( spreek uit ervaring) hier was voor de fles luier verschonen na de fles luier verschonen dus daar zijn we snel meegestopt en na de fles gaan verschonen.

genie, ik kreeg een brief dat ik een uitnodiging had gehad in de mail(mail nooit gezien) en dat ik hem kan laten opsturen voor 5 euro... ene kant is dat voor mij net zo duur als dat ik naar almere op en neer moet rijden dus twijfel een beetje gaat het gratis idee er een beetje af ahah.

kleine man is hier lekker druk en hebt echt last van mijn buik. welsey wilde het liefst de hele dag getild worden en dat kan nu niet meer met zo'n 12 kilo en toch al niet zo best lopen en die dikke buik.

vinden jullie het ook zo moeilijk om de naam verborgen te houden? ik wel en wil het eigenlijk zeggen tegen iedereen maar vind het geheim houden ook wel leuk ..hmm lastig weer.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Sammie ik heb bij mijn zoontje geloof ik 2,5 pak maat 1 gebruikt en daarna overgegaan op maat 2. Zal even op zolder duiken om te kiken wat ik heb liggen.

De verpakking van Pampers wordt anders (ik gok minder luiers).

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Sammie,ik deed ook inderdaad na het voeden de luier verschonen.
    Het schijnt dat baby's heel vaak en veel plassen tijdens de voeding.
    Dus ga het nu ook zo doen.

Ik kreeg ook vandaag de brief van de blije doos dat ik hem vergeten was op te halen en ik hem kon laten opsturen.
    Zonder te lezen dacht ik eerst "heej,moet ik ervoor betalen"
    Zag later pas dat het om verzending ging.
    Maar ik heb nooit een mail of brief gehad van hun terwijl ik de doos vanaf 10wk heb aangevraagd en mijn vriendin die 3wk minder ver is hem veeeeel later heeft aangevraagd en hem 4wk geleden al kon ophalen.....aarggggg

Zo,bezoek is de deur uit en ik ga lekker pitte ....truste:D

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik verschoonde tussendoor omdat hij vaak in slaap viel aan de borst. Maar als ik pech had kon het daarna weer ;)

5. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hier ook echt veel te veel luiers...ben een beetje hamsteraar maar als ik het in de actie voor rond de 5 euro per pak kan scoren dan sla ik wel in. Vraag me af of pampers echt een nieuwe verpakking krijgt of dat ze nu defenitief de verpakkingen van vorige prijswijziging wegdoen, toen is de hoeveelheid en vormgeving ook al aangepast. ik denk (lees hoop) dat ze die weg doen want dan kan ik nog makkelijk ruilen. Maar ach bij onoplettende kassieres kan je altijd ruilen ;) Maar Elise was ruim 8 pond en heeft nog 3 weken in maat 1 gezeten

6. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    Dan wacht ik de brief over de blije doos wel af! Die zal hier dan ook vast wel komen en dan maar zien of we nog een keer in de buurt van de prenatal komen of dat ik hem laat opsturen.

@verschonen: hier ook tijdens de voeding, want zoonlief viel steeds in slaap. Later volgens mij ook na de voeding.

@naam geheim houden: wil het ook het liefst vertellen, maar dan is de verrassing er helemaal zo af. Schoonouders en moeder en zus weten hem inmiddels wel en oudste zoontje! En hij kan het heel goed geheim houden!

7. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Zag hier trouwens ook pamper bij de AH met 50% korting omdat ze eruit gingen.

Maar had net van de kruidvat 50% aanbieding ingeslagen.

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Saga wat een boefje ;)

Tulip, graag !

9. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Saga: hihi, ondanks dat ie zijn gezicht niet liet zien, ziet het er wel über schattig uit! :D
    Tulip: fijn om te horen dat het een leuke dag was! :)
    Ginie: Lekker dat zwemmen. Deze week voor mij niet, ivm herfstvakantie. Ik haalde de blije doos ook wat later op dan de op de brief stond. Hier deden ze er niet moeilijk over.. Dus hopelijk bij jou ook niet.

Luiers: ooh jee, weer iets waar ik mee achter loop geloof ik. Ik heb nog niets, behalve wat in die dozen zit. Vandaag dus maar ff naar de Appie?

Vandaag extreem vroeg wakker, maar wel (zowaar!!) wat uitgerust. Dat heb ik al in geen weken gehad. Hoefde er vannacht niet uit om te plassen, haha! :D:D
    Nu alvast bezig om de overdracht te typen voor straks in december. Scheelt straks weer werk. Nu kan ik alleen niet thuis inloggen op de computer op school. Irri!! Anders had ik nog veel meer kunnen doen. Maar goed, ook vakantie houden he?! ;)

Jullie nog leuke plannen vandaag? Ik verder eigenlijk niet. Gelukkig niemand op visite vandaag. (gister szus gehad, was kapot!)
    Misschien dat ik vandaag zelfs nog wel even ga schuren.

Liefs Ka

10. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Melanie, doe ik inderdaad ook. Alleen het stomme is dat ik op zo’n moment juist denk. Drinke/eten? Bah.
    Hier precies dezelfde inhoud qua doos.

@Tulip, wat lief!! Dan kan haar week helemaal niet meer stuk.

@Saga, zo herkenbaar! Wel leuk dat je voor een derde keer mag.

@Ginie, ja viel me nog mee dat ik dit keer niet moest huilen. Vaak is zwemmen juist wel lekker/goed voor je rug. Fijn dat het de tweede keer wel lekker was.

@Sammie, tot nu toe lukt het me aardig goed om de naam geheim te houden. Misschien ook omdat ik er nog niet helemaal 100% uit ben.

@Luiers, hier pas twee pakken. Wie weet vind ik Pampers niks. Krijg in de Kruidvattas ook nog 18 luiers van hun. Ga gewoon even kijken. Koop eind december nog wel wat bij.

@Hier, ookal om half 7 wakker van ml. Kon niet meer slapen. Wel lekker geslapen. Vandaag niks op de planning. Ga een begin maken aan de rapporten. Beetje huis schoonmaken.
    Vanavond weer eens naar de manege, sinds week 11 niet meer geweest.

11. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Ik heb nog helemaal geen luiers in huis, ga ik denk ik mijn verlof kopen...

Dan blijft er nog iets over om te kopen:D

12. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Yeaaaaahhh.. 99 days to go!!

13. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Luiers Ik heb bij de Kruidvat tijdens de 50%-actie al enkele pakken luiers ingeslagen. Wat Wen ook zei; misschien bevallen de Pampers wel niet. Wacht het rustig af. Kruidvat is altijd dichtbij.. :D

Saga Wat een eigenwijze! Alsof hij het echt express doet.. Hahaha..

Blije doos Heb ik al in huis.

Fijne dag, meiden!

Lfs,
    S.

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Luiers:Ik heb nog helemaal geen luiers gekocht.
    Vind het nunnog niet nodig,eerst geboorte kaartje,kamertje enzo en dan ga ik de luiers en verzorgingsproducten inslaan.

Naam:hier houden we het wel geheim want wil ook iets geheim houden maar vind het toch moeilijk hoor!
    Zoonlief vertel ik niks want toen ik zwanger was in februari en ik dit "geheimpje" met hem deelde wist na 2dg de HÈLE school het...kwamen me allemaal feliciteren..die boef!
    Later een mk dus was weer erg vervelend omdat bekenbaar te maken:(

Babyshower: 25november wordt ik opgehaald door de meiden.
    Ze hebben een verasssing,maar dat is natuurlijk een Babyshower:D
    Mijn schoonmoeder heeft zich gisteren verpraat door te zeggen dat een vriendin gebeld had naar mijn Svader en had gevraagt 25nov de kantine te lenen.
    Dus ik vroeg "ohhh,voor hun zelf of voor anderen" dus zegt ze
    "geen idee,volgens mij iets met babyspullen ofzo"
    Hahahahahaha dus ik meteen "Ohjeeee,je hebt iets verklapt"
    Ze liep helemaal rood aan en het kwartje viel pas door. Hahahaha

Nu had een vriendin een maar maanden geleden gevraagt of ik dat leuk zou vinden...en dat vind ik dus GEWELDIG!!
    Maar toen zei dat vroeg was ik "alleen zwanger" en kreeg erna helaas een mk.
    Nadat ik dus nu weer zwang ben,ben ik samen zwanger met een vriendin...moet er nog steeds aan wennen maar dit komt door omstandigheden die ik nu niet voluit ga vertellen.
    Dus ze vroeg of ik het erg zou vinden als het voor ons samen zou zijn of dat ik het liever alleen wilde vieren.
    Nou had ik gezegt dat het me niet uitmaakt ook omdat we maar 3wk schelen.....maar vind het nu toch wel een raar idee,alle aandacht enzo is nu niet voor mij maar voor ons samen!!
    Of stel ik me nu aan??:):)

Ze smste me gisteren ook of ik ook een berichtje had gehad over 25nov.
    Natuurlijk om te informeren of dit alleen voor haar was en of ik die dag wel kon?
    Zij wist nog niet of ze kon want het wordt gehouden zonder kinderen en ze weet niet of ze een oppas heeft aangezien haar vriend dan moet werken.
    Ze heeft nog 4wk de tijd;)

Manlief: hij is net vertrokken naar het gesprek.
    Ik zag aan zijn ogen dat hij een flink potje had zitten janken en zich niet lekker voelde...(zenuwen)
    Toen ik terug kwam nadat ik Moreno naar school had gebracht was hij aan het bellen met een vriend die vrachtwagenchaufeur is en die had gehoord op een "los plaats" dat er veel mensen bij het bedrijf van ml ontslagen werden..daar belde hij dus voor om dat te vragen/zeggen.
    Zijn woorden "er gaan klappen vallen op je bedrijf".
    Dus dat was de doorslag en nu denkt hij ook dat hij ontslagen wordt.
    Hij is zo boos en verward dat hij een recorder gekocht heeft gisten en het gesprek wil gaan opnemen:( tsja, ik ben benieuwd wat gaat gebeuren vandaag!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    He bah wat een onzekerheid zeg :( Geeft altijd veel stress, zelfs al zou hij mogen blijven zelf!

Luiers: Uhh dat is ook helemaal niet nodig nog ;) Maar was mooie aanbieding en moest voor zoonlief toch inslaan dus meteen wat voor de baby. Hier gebruik ik overdag luiers van Lidl, die bevallen super goed. De baby gaat als ze van de spuitbroeken af is ook over op Lidl. Al houden pampers die ook niet als ik eerlijk ben ;) De Kruitvatluiers bevielen hier zo slecht, die bewaren we wel voor de poppen ;) *oh ja ik wilde nog een pop kopen voor mijn zoontje voor de baby er is*

16. tulip

tulip Niet meer actief

sammie, nee geen moeite mee. Vind de verrassing wel leuk. Het geslacht is natuurlijk ook nog geheim hier.

kaatje, schuur ze!! Hier geen plannen, de ochtend sowieso blijven zitten, omdat vanmiddag ons moppie vrij is, dus dan ben ik toch in de weer.

ginie, ja in principe elke dag nu..of het moet een keer niet gaan.

@pampers, o even bij de ah kijken dan.

@ wie had er nu rugpijn??? Goed rust houden he....

volgende week begin in met zwangerschapszwemmen...heerlijk. En wij hebben als knuffel voor de beeb de nijntje met doekje uit de collectie van vorig jaar..is wit met rood en wit met blauw...past mooi bij het kamertje haha. Ik had al een blauwe en wilde nog een rode en op koterkado nu 1 besteld met zijn/haar naam erop.

17. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

melanie, jeetje wat een onzekerheid hebben jullie nu zeg. hoop dat je man gespaard blijft.
    sterkte ermee.

luiers, hbe 1 pak gekocht voor 1,50 bij wehkamp haha was met korting. waarschijnlijk gaan er meer in het pak en worden ze duurder ofzo. kruivat newborn vond ik waardeloos nog erger stinken dan de newbaby maar namen voor mij gevoel wel net zoveel op alleen vond ze gewoon wat te stug, vanag maat 3 ben ik ze snachts gaan gebruiken en nu eigenlijk niet meer omdat pampers het nu wel aan kan al het plassen.

18. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Ik heb 25 nov ook mijn baybshower!!

Vriendin vroeg of iemand dat regelde ik zei nee denk het niet...dus zij wilde dat wel doen, maar ik heb wel even aangegeven wie ik er wel en niet bij wil hebben en haar de namen en nummers gegeven:D maar eerlijk gezegd had t voor mij niet gehoeven, hou er niet zo van om in het middelpunt van de belangstelling te staan:)nu is t gewoon gezellig een high tea...

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Vond de kleinste maat van Kruitva zo super stug.. en ze sloten ook niet aan waardoor het aan alle kanten lekte.. maar goed verschilt per baby natuurlijk. Lidl bevalt mij heel erg, bijna net zo soepel als pampers.

Trouwens geen moeoite om de naam geheim te houden :)

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Helaas!!!!
    Per 1 Januari staat mijn man dus op straat!:(:(
    Ondanks dat ik dit nieuws aan zag komen ben ik er toch kapot van.
    Na jaren zich zoveel moeite te doen voor het bedrijf en ALTIJD voor collega's in te vallen bij zieken,auto pech of wat dan ook is dit zijn dank:(:x

Deel Deze Pagina