@yvon ja dat verklaar inderdaad de ontsteking maar goed dat ze het gevonden hebben hey dikke knufffel
Goedemorgen meiden! Phouka Welkom! En gefeliciteerd! Demi Lieve kleertjes/spulletjes! En lieve Lotje.. Afscheiding Zo smerig. Hier behoorlijk last van! Juju Mooi gedaan, zeg! Knap hoor! Yvon Wat vervelend dat je met spoed naar het ziekenhuis moest. Maar gelukkig dat de oorzaak van de ontsteking is gevonden en hopelijk voel je je snel weer beter. Lenny Veel plezier bij de echo! Gisteravond waren mijn ouders op bezoek. Ik wist al een beetje hoe ze dachten over het 'op een vaste dag oppassen' op onze beeb. Maar uit fatsoen en respect hebben we ze gisteravond wel op de man af gevraagd over het willen oppassen. Ze werken altijd s'avonds, soms onverwachte verplichtingen overdag, dus wel als nood-oppas, maar geen vaste dag. Dus ben blij dat we dat hebben besproken. Aangezien vriendlief plannen heeft om voor zichzelf te gaan beginnen, zal zijn papadag waarschijnlijk komen te vervallen (wat ik heel jammer vind) Maar het zal waarschijnlijk worden; één dag mijn schoonmoeder, één dag vriendin van mijn schoonvader ('stiefoma' vind ik zo raar klinken) en één dag kinderdagverblijf. Ben wel tevreden. Fijne dag, meiden! Vandaag een wat langere dag vanwege afspraken. Dus 6 uurtjes werken zit er niet in. Lfs, S.
lennyt, veel plezier enibas, nou goed geregeld toch?? @laat opblijven...kon ik ook altijd heel goed, maar ja nu 1 die elke dag naar school moet...
@Greatdane, dat zou dan wel zonde zijn. Alvast veel plezier! Wij zouden afgelopen weekend een hotel pakken en dan lekker daar gaan shoppen, maar was vanaf donderdag al niet lekker en vond het dan zonde. @Demi, ben blij dat ik vandaag al later wakker ben geworden. Ga zo gewoon douchen en geef mezelf een schop onder me kont om wat dingen te doen (even felicitatiekaartje kopen voor collega die bevallen is, schoenen naar de schoenmaker). Kom de dag wel door maar baalde gister gewoon even. Kopje thee houden we gewoon in ons achterhoofd @Tulip, haha naja kan gebeuren toch. Soms moet je even graven en dan weet je weer hoe en wat . Maar lief van je , is inderdaad jammer. @Stefanie, bedankt voor het berichtje van Noppies en Z8. @Ginie, hoe is het nu ermee? Pijn al gezakt? @Juju, daar word je inderdaad niet vrolijk van. Gelukkig gedraagt je kat zich nu goed! @Yvon, oe niet gek dan inderdaad dat je lichaam vreemd deed. Gelukkig is het er nu uit! @Lennyt, veel plezier! @Enibas, hier gaan we ook zaterdag vragen wat ze nou wil. Wil het nu gewoon weten qua oppasdag en dan ik alvast gaan nadenken welke dag ik dan ga werken (in ieder geval woensdag en vrijdag). Lekker 26 weken! @Hier, werd gister alleen maar broerder. Na 1,5 Gaviscon ging het goed. Heb eindelijk een lekkere slaaphouding gevonden. Zit bijna rechtop maarja nu geen nekklachten en wel heerlijk geslapen. Zelfs na het plassen midden in de nacht viel ik weer zo in slaap. Pas om half 9 wakker vanmorgen. Proef nog wel wat zuur, hoop dat dat ook zo wegtrekt *duim* *duim*. Morgen bij Limango.de korting op Lodger spullen!
Wie heeft er allemaal een hond en merkt dat hij/zij waakser is geworden door de zwangerschap? Ik heb super lieve 2 hondjes (shih-tzu mix van 12 jaar en een sih-tzu van 1,5 jaar) en de oudste slaat voortaan aan (blaffen en grommen) op alles wat ze voor en achter hoort wat voor haar niet klopt.Zo ook gister avond om 24.00 toen wij net lagen te slapen. Ook op straat of aan de deur tegen andere mensen en honden die ze niet kent. Voorheen blafte ze nauwelijks. Ze volgt me overal. De jongste is nog lekker jong en sprong voorheen altijd erg lomp bovenop ons en op mijn buik. Nu doet hij dat niet meer en is een stuk voorzichtiger geworden. Hij is totaal niet waaks, maar gaat wel altijd even kijken waarom de ander zo blaft. Ik ben totaal niet bang dat het niet zal gaan als de baby er is, want het zijn erg lieve honden en buiten kunnen kinderen ze makkelijk aaien. De box die in de kamer staat hebben ze wat besnuffelt, maar negeren ze nu.
@ Yvon: jakkie! Hopelijk is het nu allemaal voorbij! @ Laat naar bed gaan: Djeezz... hoe doen jullie dat? Ik kon het al niet toen ik niet zwanger was, maar lig nu al om half 10 op apegapen! (en op werkdagen op om half 9..) Wordt maandag nog leuk, heb ik weer een OR-avond.. GAAP!! @ Kat: die van ons wil elk keer bij me liggen. Zo gauw ik even op de bank lig met de beentjes ophoog springt ze op me. Op zich lief maar niet altijd behoefte aan. Vooral niet als de kleine erg druk is! Ze 'praat' wat meer tegen me, maar verder merk ik niet veel. @ Lennyt: Veel plezier vandaag bij je echo!! @Juju: bumper eraf? Hoe krijg je dat voor elkaar? @ Enibas: jeej!! 26 week! Goed bezig Buddy! Fijn dat je in elk geval nu helemaal duidelijkheid hebt! Maar werk je nu meer dan die 6 uur?? Blijft lastig he, om zo strak op je strepen te staan. Ik ken het helaas.. (en vele met mij, haha!) @ Wen: je komt de dag vast door!! En niet de hele dag voor school bezig, haha! balen van je maagzuur!! Ik herken het dus al te goed. Vreet me helemaal lens in Rennies. Dinsdag ff bij de VK aangeven, dat het maar matig helpt. @afscheiding: zou bijna zeggen, breek me de bek niet open.. Al verschilt het hier wel weer van dag tot dag.. Maar is gewoon niet fijn. Ik wel inlegkruisjes en verwissel ze bijna om het uur. Ik blijf anders schone onderbroeken aantrekken. Maar het is niet meer klonterig (anders is het nmlk schimmel..) en stinkt niet. Alleen heul veul! Vandaag lekker naar vriendinnetje toe. Doe lekker rustig aan. Ondertussen al weer flink aan het bedenken wat ik ga eten.. Jullie allemaal een fijne dag! Liefs Ka PS: minnimie: wij geen hond, sorry! Mijn zus had toen wel dat haar hond bijna geen seconde van haar zijde week. Maar niet blaffen oid.
minieme, geen idee maar het kan natuurlijk wel dat ze dat zijn. ik moet nu echt even niks weten van mijn hond en dat voelt ze prima aan. denk wel dat ze iets door hebben en voelen.
Goedemorgen dames Hier even paar dagen niet geweest omdat het niet zo goed met mij ging en ik even een dip heb gehad. @yvon heel veel sterkte en een knuffel! hopelijk ben je er snel vanaf! Hoe zit het bij jou met na controles? en hoe lang moet je rust houden enz? @kleding jullie zijn lekker op shopdrift haha. hier moet ik nog alles uitzoeken en kijken wat we ermee gaan doen. @3d echo's alvast veel plezier lijkt me mooi om te zien @nieuwe (even naam kwijt) welkom hier. hoop dat je het tempo krijgt bijgebeend haha. @iedereen hoe gaat het met iedereen? qua bandenpijn, rug, vermoeidheid. en hoe gaat het met de ukkies?? lekker druk haha
@dani fijn dat je even een kijkje komt nemen meiske hoest met jou nu verder @hier lekker drukke uk zo nu en dan een migraine aanval maar trekt wel weg hopelijk verder voel ik me eigenlijk wel goed mag niet klagen
@Kaatje, hier hetzelfde qua tijdstip. Meestal ga ik rond half 10 tandenpoetsen en dan slaap ik best snel. Leuk die avond activiteiten, dat we maar snel verlof mogen hebben haha. Heb vandaag ook wel een goed gevoel over vandaag. Meestal merk ik wel aan mezelf vrij snel of ik zon hangdag heb of niet. Veel plezier 2day. Hier vanavond macaroni. @Kat, die gaat nu echt letterlijk op mijn buik staan. Vindt de baby niet leuk en die gaat dan trappen. @Hier, net een halve Rennie genomen. Durf het niet te zeggen en te hopen, maar gaat nu goed. Kleine is de binnenkant van mijn buik aan het onderzoeken met zijn vingers of tenen geloof ik. Is iets kwijt geraakt tussen de placenta ofzo Begin steeds minder te twijfelen over de naam en begin er een super goed gevoel bij te krijgen. Moest waarschijnlijk gewoon wennen. Komt misschien ook omdat alles nu dichterbij komt. Kraampakket wat eraan komt, intake kraamzorg, aftellen naar verlof.
Hond: Ik merk niets anders aan de hond. Hij is nooit waaks geweest en nu ook niet. Die zou zelfs een inbreker nog vriendelijk verwelkomen haha. Het is een Franse Bulldog. De katten zijn wel veel aanhankelijker. die willen het liefst alledrie op mn buik liggen.
kwebbel, even een vraagje over je hond, snurken ze of maken ze rare geluidjes door hun snoetjes? misschien een rare vraag maar heb nu een hond die allemaal rare geluidjes maakt haha. kunnen ze goed met andere hondjes opschieten en heb je een reu of een teefje? wij willen al heel lang een franse bulldog maar wachten tot de kids wat ouder zijn.
Sammie: Onze hond snurkt wel, maar heeft het niet snel benauwd, wat wel vaak voorkomt bij bulletjes. Het is een echte gezinshond, Jelmer is nu 2 en hij en de hond zijn dikke vriendjes. Ook met de katten is de hond dikke maatjes. Verder een allemansvriend, wordt erg enthousiast van visite. Het is een reu. Wel belangrijk dat je goed research doet naar verschillende fokkers. Hoe verder doorgefokt hoe vaker problemen met de luchtwegen en heupgewrichten. Op http://www.hbc-fransebulldog.nl kun je een overzicht met goedgekeurde fokkers vinden.
Minieme: vergeet niet dat de oudste ook al 12 is, het kan ook gewoon een beetje ouderdom zijn. Misschien gaan de oogjes iets achteruit, dat ze niet alles meer goed ziet en sneller aanslaat naar/voor alles. Hier alleen de jongste hond die alleen maar met dr hoofd op mn buik wil liggen en tegen me aan kruipt. Nieuwe: welkom!! Yvon, jeetje wat naar zeg! Gaat het nu beter? Dani fijn om weer wat te horen van je! Rennies: sinds 2 dagen ook erg last van maagzuur dus ook maar aan begonnen!
Aaaah kwebbel, leuke foto's! Wij hebben 2 katten en de ene is niet echt verandert en de andere iets aanhankelijker,maar valt nog mee, is niet niet zo'n knuffelkont die kat, haha. Verlof is bij mij ook rond, 28 nov is mijn laatste werkdag, kan niet wachten!! Oppas voor straks is ook allemaal geregeld, gaat mijn mams doen, 2 dgn per week gaat het om. Dani en yvon wat sterk van jullie jullie gewoon blijven meelezen, yvon hoop dat je je snel beter voelt! En laat naar bed lukt hier ook echt niet hoor
dani, leuk dat je af en toe nog meeleest, lijkt mij toch wel moeilijk soms?? Ik heb nog wat babykamer items geshopt. We hebben hem in rood-wit-blauw zoals de meesten weten, nu de naam besteld in rood geruite en blauw geruite stof om en om. En een canvas schilderij met aan de randen rood en blauw geruite stof en dan de tekst van slaap kindje slaap in het midden met getekende schaapjes. Past echt perfect bij het kamertje.