Dani en Yvon, hele dikke knuffel voor jullie. Dapper dat jullie hier nog komen. Yvon, ik hoop dat je je nu lichamelijk gezien gauw beter gaat voelen! Verlof lekker dat bij zoveel mensen het allemaal al geregeld hebben!! Kwebbel leuke foto's!!! Hier hebben vriendlief en ik (een deel van) de commode in elkaar gezet (nou ja, ik heb op een stoel gezeten met de handleiding in mijn handen en vriendlief heeft hem in elkaar gezet wat ik kan nog steeds niets van de pijn).
@Kwebbelsnoes, leuke hond. Tweede foto is erg leuk! @Tulip, klinkt erg leuk. @Danielle, teamwork! Knuffeltje hebben wij ook Maar dan de grote versie. @Hier, maar Gaviscon vloeibaar gehaald. Rennie werkt niet goed genoeg en die pillen werken goed, maar meer dan de helft blijft in mijn kiezen zitten. Morgen afspraak met de dierenarts voor poes. Krijg geloof ik morgen salaris . Morgen dierenarts, zaterdag 2 nieuwe lattenbodems kopen (waarvan 1 elektrisch) en 2 nieuwe matrassen
Zeg maar dag tegen je salaris... Hopelijk is er niet iets heel ergs aan de hand met de poes! Leuk he, die giraffe? Kleurt ook goed bij ons behang en onze boom ghehehehe! Heb de grote knuffel op de kraamcadeautjes lijst staan.
Wen, hopelijk alles goed met je poes. Danielle, leuk hoor...heb je nog gebeld naar z'huis?? Kweek was schoon hier. Geen blaasontsteking of streptokokken oid.
Jij al uitslag van de kweek Tulip? Ik ook maandag teruggebeld, uitslag pas morgen bekend... misschien... en anders pas maandag! Had vandaag gebeld! Fijn dat bij jou alles schoon is! Nee, niet meer gebeld. Als ik niets doe (hele dag zit en lig) dan is het uit te houden (gisteravond toch meer gelopen, meteen meer pijn en vandaag ook meer dan gisteren overdag). Heb dinsdag afspraak in ziekenhuis en wil het dan aankaarten. De baby beweegt goed en voel me verder oke, dus denk dat het niet met de baby te maken heeft.
danielle, ja maandag ingeleverd. Ze wisten ook niet zeker of het er deze week zou zijn, maar toch wel blijkbaar.
Fijn Tulip! Bumper: Stoepje verkeerd ingeschat Toen ik zwanger was van mijn zoontje een gigadeuk in de auto gereden. Zucht. (de rest van mijn rijjaren schadevrij overigens, dat julile niet denken dat ik een brokkenpiloot ben..) Commode ziet er goed uit zeg! Leuk uiltje ook. Leuk he, als de kamer zo vorm begint te krijgen. Ik krijg volgende week mijn lamp en gordijnen binnen
@Danielle, nee hoop het ook niet. Vorige keer zei hij al dat hij eventueel nog een bloedonderzoek en een maagonderzoek kon doen. Hopelijk is bloed genoeg en weten we dan meer. Gelukkig doen ml en ik sam sam wat betreft bed en dierenartskosten. Dus niet mijn hele salaris gaat eraan haha. Knuffel is inderdaad erg leuk. Bij ons past de grijs-witte versie beter maarja. @Tulip, mooi dat er niks mis mee was. @Juju, oeps. Zoiets heb ik ook gehad. Had een half jaar mijn rijbewijs. Hier 3 vakken voor de deur. Dacht sta in het laatste vak, bij de boom en dus ook stoeprand. Rij zachtjes achteruit, met als gedachte hij stopt vanzelf bij de stoeprand (zat druk te kletsen en was een beetje laat voor afspraak vrienden). Oeps stond in het middelste vak. Dat was dus de gril van de buren. Gelukkig maar een scheurtje van 4cm. @Hier, weer problemen met verbinding whats app. Voor morgen maar alvast boodschappen gedaan aangezien ml kwart over 6 thuis is en we 7 uur bij de dierenarts moeten zijn, hij een pizza. Ik groentesoep. Morgen ook weer laarzen ophalen bij de schoenmaker, ben benieuwd!
dani en yvon, lief dat jullie nog steeds meelezen maar neem vooral alle tijd om alles te verwerken. yvon, willen jullie voor een tweede kindje gaan en dani jullie? snap als je daar nog niet over na kunt denken, het verlies is nog zo vers. kwebbel, lieve foto's! we willen echt een gezins hond aangezien ik nu een mini chihuahua heb waar de kids niks mee zullen kunnen doen. danielle, leuke giraf en mooi kleur commode. wij hebben de grote schildpad van prenatal gevraagd als kado vond hem zelf te duur haha. wen, hopelijk een jaarlijkse beur voor je kat? pff wat een uitgaves moeten jullie weer doen maar wie lekker wil slapen moet het toch kopen. ik heb een dillemma, wesley zou naar een andere kamer verhuizen zodat de babykamer kon blijven staan maar nu heb ik een slecht gevoel over om hem uit zijn eigen kamer te halen dus twijfel wat wijsheid is.
Even ego berichtje: Helemaal weg van de babys only kabel met teddy dekens. Nu eindelijk redelijk goedkoop gevonden. Voor 38,nogwat per stuk ipv babydump 50 euro. Dus maar 2 besteld voor wieg/kinderwagen. De ledikant waren daar ook "maar" 57 euro. Juniorlifestyle dan de sale. (Ik heb ze via babydump en dan geld terug, heb alles van de babydump dus het een keer zo doen en dan geld terug vragen, nog nooit gedaan dus kijken hoe dat werkt hihi)
Mijn zoontje blijft in zijn eigen kamer, vind dat ook echt zijn kamertje. De commode en het ledikant gaan wel weg (dit weekend voor het eerst met zijn drietjes kijken naar een groot bed voor hem ). Mijn moeder begrijpt er niets van dat ik de baby niet in de babykamer leg, maar dit zijn zijn gordijnen, is zijn lamp.. deze baby krijgt andere dingen die weer speciaal voor haar zijn uitgezocht. Verder is er ook niet veel baby aan de kamer dus werk scheelt het ook niet
sammie, wij zijn pas verhuisd, dus hier maakte het niet uit, maar ik zou de oudste in principe in zn eigen kamer houden, tis tenslotte zijn kamer.
Jelmer blijft in zijn eigen kamer. Alleen de commode gaat over naar de babykamer. Een groter bed heeft hij al een poosje. Sammie: Franse bulletjes zijn echt ideaal als gezinshond Niet te klein, niet te groot. En vrij makkelijk op te voeden.
Hallo dames,alweer een hoop geklets zie ik. Huisdier: wij hebben geen huisdieren. Als ik naar mijn schoonouders ga heb ik over de 2000duiven om me heen,vind het goed zo! Hahahaha We hebben net de kast opgehaald bij babypark en die wordt volgende week opgezet! Daarna doorgereden naar babydump en daar nog wat spulletjes gekocht. Een fusia klamboe en nog 12 hydrofiele luiers. Hèb lang liggen denken welke flessen ik zou gaan gebruiken. Maar bij Moreno was ik heel tevreden over de avent flessen dus heb nu ook een starterskit gekocht. Daar zitten 2 kleine en 2 grote flessen in en nog een extra speen en flessenborstel...koste 19,95 nu bij de babydump. Zometeen ga ik lekker douchen en met de voetjes op de bank. Morgen vroeg nadat ik Moreno naar school heb gebracht moet ik naar de arbo-arts....en heb eerlijk gezegt last van zenuwen.pfffffff
Dani en Yvon; fijn dat jullie het nog leuk vinden mee te lezen ook al zal dat soms heel confronterend zijn Gezinshond; na kenzo effe een paar jaar niets, kan dat niet zeg maar, het verlies opvullen met een andere hond dus afgesproken dat als de jongste straks ene jaar of 5 is we weer gaan kijken. tot die tijd hebben we onze katten nog Wen hoop dat de kosten meevallen Tullip wat fijn dat je helemaal "schoon" bent melanie gewoon duidelijk zijn, je klachten niet wegpraten en er vanuit gaan dat een arts echt geen onverantwoorde dingen doen, bovenal zijn ze arts kamer; toen we de kamer maakte hadden we al afgesproken dat dit Elise haar kamer zou blijven, het is ook de grootste van de 2 en we hebben hem voor haar ingericht en niet heel extreem baby achtig ofzo. Hier gaat ze pas naar een peuterbed als de baby niet meer in de combisleeper past, ik denk dat dan de commode ook pas gaat en we echt een peuterkamer voor haar kopen, ze is nu nog maar 17 maand dan wacht ik liever tot ze 2 is. daarbij weet ik uit ervaring dat ik een zeer luie mama ben en ik heb een aankleedkussen in de huiskamer en we hebben een wandcommode in de badkamer die beneden is dus de commode gebruiken we alleen met het aan en aantrekken van de slaapzak voordat Elise gaat slapen en soms verschonen als ze boven wat gedaan heeft Babykamer; manlief heeft vandaag de isolatie gedaan dus we kunnen bijna de wanden gaan gipsen maar.... volgende week begint hij eerst met project badkamer en dat duurt ook wel 2 weken en darana weer kinderkamer tijd...zal blij zijn als we muren hebben
Hi ladies! Pfff wat n week, kon niks bijhouden. Groepswhatsapp deels genegeerd, zo druk was t maar nu weer vier dagen vrij en tijd om iedereen hier te stalken haha Shoppen: toch n voordeel als je niet weet wat t wordt haha. Ml kwam gisteren wel met heeeel schattige kleertjes van de h&m thuis voor Annelynn, die gaat nu naar 80 dus geshopt wordt er toch wel haha Laat naar bed, hier soms pas elf uur, maar ook weleens half tien. Het wisselt. Merk wel echt dat ik in het laatste trimester zit. Ik was echt erg fit de eerste 27 weken op wat kwaaltjes na, maar over het algemeen wel ok... Hoe is dat voor jullie?
Goedemorgen dames,s Zit nu aan het ontbijt en dan vertrekken we zoonlief naar school brengen en naar de bedrijfs-arts. *zeuwen* Ik laat wat weten als ik terug ben.