Zo ginie, druk bezig geweest Danielle , na lekkere vent Zeg.. Pff Hier dit weekend meeting met september mama's meiden , met n paar vandaag al en dan slaPen we daar en morgen komen Er nog een paar andere bij ! Zin in
@Danielle, shit is dat he. Had ik hier een keer met een vervanger. Ja we hebben het recept van de emefasene via de fax verstuurd. Ik naar de apotheek. Nee hoor mevrouw niks binnen. Tot 3 aan toe heen en weer gebeld. Toen werd het bijna 12 uur en daarna was huisarts niet meer bereikbaar. Ben er dus maar heen gereden om het op te halen. Ja we hebben net nog een fax gestuurd. Bij de apotheek weer niks gehad. Was blij dat ik zelf was gegaan, ging toen het weekend in. @Ginie, ja was erg gezellig! Heb gelukkig weer lekker geslapen. Zoon goed geslapen in zijn nieuwe kamer? Is ook lastig om goed te bepalen wat teveel is en wat niet als je bezig bent. Merk je pas achteraf. @Lydia, veel plezier! @Hier, vandaag lattenbodems en matrassen shoppen. Ben benieuwd. Morgen toch maar een winterjas zoeken. Begint nu wel koud te worden. Een jas van mezelf pas ik nog maar niet lang meer en als ik zit, zit hij niet lekker.
wen, ik heb bij hm een jas gekocht met kortingen. moet je anders even zoeken op kortingscodes hm en dan krijg je van die sites, als er natuurlijk wat tussen zit voor je. ik heb nu 1 jas en alle andere weggelegd vind het zonde om ze uit te rekken en andere zitten al strak om de buik.
Ik heb van de week een jas gekocht bij de lidl...gewoon groter gekocht en was maar 25 euro en nog leuk ook
Hi allemaal, Een aantal weten t al via de whatsapp maar ik lig sinds gisteren in zkh ter observatie met weeën. Lichte weeën maar wel regelmatig. Inmiddels is het heel erg gezakt en wacht ik op de arts.. Volgend de beddenservice mag ik naar huis maar vd eetservice kreeg ik wel een formulier.. We zullen zien! Had al de hele week veel harde buiken dus ben niet echt verbaasd achteraf, echt stom, ik had eerder rustig aan moeten doen.. En omdat bij Annelynn ook prematuur de vliezen zijn gebroken zijn ze nog eens extra voorzichtig... Dus, duimen dat ik naar huis mag en dan t roer om ofzo .. De hakken had ik al afgeschaft donderdag, gisteren een luierdagje en zou dit weekend ook niet veel doen, nou ja, nu dus nog minder... Maar, komt volgens mij wel goed allemaal, tis ff afwachten __________________
Hè josjo dat is schrikken!! Hebben ze de bmm ook gecontroleerd? Geen ontsluiting? Die lijst moet je altijd invullen,bekend met zoonlief. Hopenlijk mag je naar huis als alles goed is..sterkte!
josjo, dat is wel schrikken maar fijn dat het afzakt. Nog geen tekenen verder van vroeggeboorte waardoor ze longrijpingsspuiten of weeenremmers hoeven te geven? En nu de komende 3 maand heel rustig aan doen.
Josjo schrikken zeg! Vanaf nu plat op de bank dus.. Ego: plan was om vloerbedekking te gaan bekijken voor de zolder maar het werd een nieuwe accu in de auto
@Sammie, ik zat even te kijken op de site. Jas die ik wel leuk vind hebben ze niet meer in S Kan natuurlijk wel in de winkel kijken, dan alleen helaas zonder korting. Vandaag jas gepast bij Prenatal, was echt niet dik @Wuppie, ja maar worden de armen dan niet opeens heel lang, of zitten de schouders dan niet op de verkeerde plek? @Juju, ook wel handig, zeker nu het kouder gaat worden @Hier, nou matrassen en bedbodems zijn besteld. Als het lukt wordt het donderdag al bezorgd. Nog even een paar dagen wat meer rechtop slapen en dan hopelijk lekker liggen op 1 kussen ipv 4.
Ben thuis, dagen geregeld die ik alleen ben met Annelynn en nu rustig aan doen... Bm mond was nog 4.7 cm, dus heel netjes! Bij 20 weken 6 cm, heb gewoon n lange hahaha Rustig aan doen pfff zal nog niet meevallen, ben nogal n bezig bijtje op werk en privé... Ai ai maar ik ga het wel doen natuurlijk! Gelukkig geen weeënremmers en longrijping nodig, hadden ze het wel over dat het zou kunnen maar dat alleen als de bm mond anders was geweest of de weeen niet waren gezakt ofzo... Dan was het wel goed mis, dus ik ben redelijk blij. Wel geschrokken dus nu rustig aan...
Ja die accu weigerde al een tijdje een beetje, en vanochtend startte het hele ding niet meer. Tja dan moet het maar he
Gelukkig dat je alles hebt kunnen regelen. Lijk mij ook heeeeeel moeilijk om rustig aan te doen als t moet.... succes!!
Fijn dat je thuis bent Josjo!! Lekker rustig aan doen hè en geen risico's nemen. Hier vandaag een enorme baaldag uit het niets! Zoonlief had vanmorgen voetbalwedstrijd en zijn vanmiddag een aquarium gaan kopen voor zoonlief waar we uiteindelijk bijna 250,00 aan kwijt waren!!! Als manlief en zoonlief iets in hun hoofd hebben moet dit stel op sprong gebeuren hoe dan ook! Om 16:00 thuis met alle "rotzooi" en ik moest nog een soepje maken en ml zou beginnen aan de aquarium. En om 18:00 moesten ze verzamelen want dan begint hun helloween tocht! NOU!!! Èèn tering zooi hier in huis want hij staat nu op het dressoir zolang en alles wat op die plaats stond/lag is aan de andere kant geschoven. Dan komen schoonouders langs als een verassing en wil Svader niet naar huis en heeft Smoeder hun soep uit blik hoer gewarmd...grrrrr Ondertussen zie ik het water langs de dressoir lopen omdat ml het niet fatsoenlijk doet....tegenlijk discussiëren met mij want hij weet natuurlijk alles beter! Zoonlief rent druk en opgewonden door de kamer... Ik ben huilend en gefrustreerd op bed gaan liggen mèt harde buiken. Toen iedereen weg was werd het nog erger want NIKS was opgeruimd! Afwas in de gootsteen,placemats nog op de tafel,doos van de aquarium met alle rotzooi,op de salontafel de rekeningen van dat klote ding,rotzooi op het dressoir. En nog veeeeeeel meer!!! Ik kan wel GILLEN!!!!!! *klaagmodus UIT!!!* Pfoe,denk dat dit wel oplucht! Ga nu maar proberen wat te lezen,50 tinten........ .
@lydia, veel plezier!! @jas, hier ook een zwangerschapsjas van h&m, staat echt super mooi rond mn buik! josjo, gelukkig goed afgelopen en rust nemen helpt echt hoor, heb ik hier ook gemerkt en jouw bmm is wel lang joh!!
@ Melanie: wat fijn dat de bedrijfarts meeviel! Weer een zorg minder. Oh, ik zou ook uit mijn vel springen geloof ik!! Manlief toch even duidelijk gemaakt dat het niet zo werkt? Die harde buiken zijn niet goed.. daar hebben we al teveel verhalen van hier Doe maar rustig aan.. @Danielle: veel plezier met je schoonouders. Die zul je dan wel niet zo heel vaak zien. Moet tot mijn schaamte bekennen dat mijn schoonouders hier dichtbij wonen, kan eventueel lopend (nu niet meer maar ik ze bijna nooit. Heb er ook niet echt direct behoefte aan. Ze zuigen energie.. En wat een huisarts heb jij zeg.. pff Wanneer krijg je nu uitslag dan? En wat kan je nu doen tegen deze uitslag? Ontzettend vaag zeg? Gaat het lopen al iets beter. Ging je nu binnenkort toch nog met vriendlief er naar laten kijken? @ Sammie: heerlijk, dat iemand anders even voor je kookt!  Geniet ervan. Gisteren ook lekker bank gehangen? @ Juju: leuk waar je allemaal mee bezig bent!! Alleen kan ik momenteel nog steeds geen luchtjes verdragen, dus voor mij even niet gezien . Altijd fijn dat die dingen dan voor gaan.. maar goed, wat Wen zegt, het is wel handig.. @Wen: is het nog gelukt met het shoppen verder? Winterjas ook al gescoord? Wat fijn dat je niet zo lang hoeft te wachten op je lattenbodems. Laat het goede slapen maar komen @ Wuppie: Ik merk ook dat ik eerder vermoeid begin te raken, en ook echt eerder mijn rust moet nemen. Ben zeker ook heel benieuwd hoe we het gaan doen. We zullen het morgen wel weer zien . @Ginie: wat een leuke naam voor een attractiepark. Doe je wel rustig aan met je rug? Als zelfs je VK het al aangeeft . @Lydia: klinkt gezellig!! En nemen ze allemaal de kleine mee? @Josjo: was zeker schrikken!! Echt rustig aan doen he?! Laat die stagiaire de boel maar langsbrengen, dat jij lekker met je overdracht aan de gang kan. @Lennyt: ik zit aan de Rennie, Gaviscon vloeibaar werkt goed. Sommigen zweren bij hapje vanille vla (bah!!), slokje cola. En anders iets regelen via de huisarts. Hoor goede verhalen over Angetel. @Hier: vandaag lazy day. Vind eigenlijk dat we ff langs svader moeten gaan. Maar heb ook zo geen zin.. Wil eigenlijk beetje relaxen en rommelen. Dus denk ook dat het laatste gaat worden hoor, hhaha! Probeer weer verder te komen met schuren. Wil dat kreng afhebben, zodat ML volgende week kan schilderen. Hebben jullie ook soms het gevoel dat je energie voor 10 hebt, maar 5 minuten later realiseer je dat je heel moe bent.. Dat heb ik nu elke keer.. Ondertussen zie ik weer een beetje op tegen morgen werken. Kids zijn allemaal weer een week thuis geweest en daar zijn de regels toch anders dan thuis. Morgen dus weer een dag dat ik er goed bovenop moet zitten.. en dan morgenavond nog OR.. Moet van mezelf morgen om 4 uur weg van school.. Eens kijken of ik dat ga redden, haha!
mooi wuppie!!! Hier aan het bijkomen van het grote verjaardagsfeest gister. Ben zoveel mogelijk blijven zitten, maar merk dat zoiets eigenlijk toch te veel is voor me. Vandaag helemaal niks doen, met moppie met alle nieuwe speeltjes spelen en man is even goed door het huis heen gegaan en nu alle keukenkastjes aan het organiseren haha. Hij heeft de smaak te pakken nu hij moet poetsen.