16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nice! wou dat ik mijn moeder ook zo aant werk kon zetten (nog nooit met naald en draad gezien whaha)

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Enibas, wat naar! :( Wel fijn dat je eraan geholpen bent en dat nu de pijn al wat minder is. Ben je onder algehele narcose gegaan? Succes en sterkte met herstel!

Oooh, Jip en janneke spulletjes!! leuk!!!! :D

Hier: Pijn is weer enorm toegenomen. Gisteren alleen maar beetje in huis gelopen... is blijkbaar ook al teveel... :( Baal enorm en voel me onwijs verdrietig!
    Morgen controle bij de gyn (en groeiecho) en vriendlief werkt thuis en gaat met me mee en ik wil dan weten hoe en wat... Ik heb een hele hoge pijngrens, maar dit is echt teveel...
    Ik wil gewoon weten hoe en wat er aan de hand is en wat ik eraan kan doen om de pijn te laten minderen (behalve een hele dag plat)... anders worden het nog 11 hele lange weken....

3. tulip

tulip Niet meer actief

enibas, jeetje goed uitrusten nu.

danielle, sterkte!! Hopelijk heb je er wat aan bij de gyn morgen. Alles vragen wat in je opkomt he??

Hier bij de vk geweest net, baby groeit, maar gestaag. Grootte was nu nog binnen de lijntjes. Over 3 weken groeiecho, als het dan niet goed genoeg gegroeid is worden we even doorgestuurd naar de gyn om de groei te monitoren. Kan zomaar 1 of 2 keer zijn, kan ook vaker zijn, ligt eraan hoe de baby het doet.
    Hoofdje wel netjes beneden nu.

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tulip, fijn dat de baby groeit, maar ook wel spannend dat het maar gestaag is. Voelt ze dat aan de hand van je buik? Ben benieuwd over 3 weken met de groei echo!
    Wel fijn dat het hoofdje netjes beneden ligt! :)

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb morgenochtend eerst controle bij de vk en daarna gelijk door naar het ziekenhuis voor gesprek met de klinisch vk aldaar om geboorteplan alvast te bespreken en de dingen waar het vorige bevalling mis ging nog even te bespreken. Superspannend!

6. tulip

tulip Niet meer actief

ja met voelen en zo'n meetlintje er steeds langs, dat heeft ook een mooie term maar die ben ik ff kwijt haha.

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Spannend Kwebbel, om je bevalplan te bespreken! Hopelijk gaat het deze bevalling helemaal goed en wordt er voldoende naar je wensen geluisterd!

Ik heb morgen weer een groeiecho, ben benieuwd!

8. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Ik mag morgen ook weer naar de vk, ben benieuwd hoe de beeb ligt, kom er zelf maar niet achter, haha

9. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik denk dat hij gewoon in je buik ligt? Of denk je zelf dat ie naar een andere plek is verhuist? *sorry, flauwe modus*

10. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Er staat ook hoe en niet waar:p

Mag best hoor af en toe lekker flauw doen:D

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wie weet Danielle ;) Balen van de pijn!

Tulip goed dat ze het in de gaten houden.

Controle: Hier ook woensdag weer (en bloed prikken), en dan zaterdag (eindelijk ;)) pretecho!

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @danielle, bah meis, wat naar... Hopelijk kan ze toch echt iets voor je betekenen morgen... Misschien n inwendig onderzoek, want je weet nog steeds niet precies waar de pijn van komt toch? Sterkte meis!

@enibas, had t al gelezen op de wa... Hopelijk gaat t gauw beter en geneest t mooi op tijd voor die bevalling, zou moeten lukken hè ;)

@danielle 7-11 afspraak vk en greatdane is ook buddy met mij en zograag (had bijna hun echt namen hier neergezet :p.. Maar ik geloof dat z ook buddy was met iemand anders, weet niet meer met wie? Maar anders zet onze namen er maar bij in elk geval :)

13. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Stefanie Had even gekeken wat de klier van Bartholin is. Maar dat is het niet. Het zat echt aan de buitenkant van mijn lies/schaamlip.

Fijne avond, meiden! Bedankt voor jullie reacties.

Lfs,
    S.

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @de dames met controles succes allemaal

@tulip ga voor je duimen voor de groeiecho dat het allemaal goed is en je niet doorverwezen hoeft te worden

@hier op rustmodus. heb geen zin in mensen en ben het liefst op mijn eigen. lief is overdag werken en ik zit de hele dag in de pyama.
    doe wat huishouden, kijk tv, lees/laptop wat en voor de rest heb ik nergens zin in.
    Kan mezelf niet motiveren echt erg.
    Heb 8 november afspraak staan om met iemand te gaan praten kijken hoe dat uitpakt.
    Ook qua gewicht nu weer aan het aankomen ivm eetdrang dus emoties zitten er wel maar komen er niet uit dus ga dan weer eten grrrrrrr zo irritant inmiddels weer 1 kilo zwaarder maarja.

@enibas hoe gaat het nu met de pijn?

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Dani fijn dat je straks met iemand kan praten... Dat is ook wel erg belangrijk hoor... En ml, gaat hij ook mee? Hoe gaat dat samen? Praten jullie er samen ook veel over? Knuffeltje meis....

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @josjo vl werkt veel en werkt ook iedere dag 2 uur over (verplicht vanuit het werk) dus hij heeft afleiding en is er voor mijn gevoel minder mee bezig.
    We maken iedere avond een kaarsje voor casper aan en pakken dan zijn knuffeltje en deken bij ons op de bank erbij.
    Kijken regelmatig foto's en praten wel eens over hem maar niet dagelijks erover praten. soms heeft 1 van de 2 er geen behoefte aan ivm teveel emoties. maar we praten er wel over.
    Ik ben er voor mijn gevoel meer mee bezig omdat ik hem gedragen heb, gevoeld en nu nog thuis zit dus wil met een 'vreemde" praten andere mensen in mijn omgeving begrijpen me niet en doen er soms luchtig over (de wereld draait door en het leven gaat verder, je bent nog zo jong enz) allemaal dingen die er niet bij bijdragen om te praten met hun.
    Ga de 1e x alleen om te praten en dan is het kijken wat en hoe dat gaat. wel beetje zenuwachtig maar moet er iets mee doen.
    Durf nog steeds niet op de kamer te komen en sluit me langzaam af van de buitenwereld dat is ook niet goed.

17. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Melanie, ben ook erg benieuwd.

@Stefanie, plan dus voor de helft geslaagd ;)

@Danielle, groot gelijk dat je nu wilt weten wat het is. Dit is inderdaad niet normaal. Wel fijn dat je vriend mee kan.

@Tulip, spannend. Aan de ene kant wel fijn extra controles, maar liever gewoon goed nieuwe natuurlijk.

@Kwebbelsnoes, succes morgen. Fijn dat het goed besproken gaat worden.

@Dani, ken dat heel goed (wel toen andere situatie), hangen werd er niet beter van bij mij. Ging alleen maar meer achteruit en had helemaal nergens meer zin in. Kwam ook nergens meer. Is ook heel lastig. Fijn dat je hulp krijgt!

@Hier.
    Ml is er nog niet dus maar even hier beetje klagen ;)
    Ml loopt dus stage in Utrecht. Ik braaf om half 8 hier weg. Bepakt en bezakt. Regenpak aan, pet op etc allemaal voor de regen. Dan moet ik ook nog een flink stuk berg op. Kwam dus gesloopt aan.
    Daarna prima dagje gehad.
    Totdat collega zei. We hebben om kwart voor 4 overleg he. Uhhh oh?? Was ik dus vergeten op te schrijven. Had al overleg staan met 2 andere om kwart over 3.
    Dus rennen en vliegen en had nog niks opgeruimd en wilde ook de toetsen nakijken. Naja na de laatste bespreking dus even opgeruimd en toets maar laten liggen. Morgen stagiaire, dus doen we het dan wel samen.
    Weer regenpak aan en de rest van de zooi. Dit keer geen wind tegen gelukkig, maar het goot wel.
    Vies hondenweer.
    Toch weer teveel gedaan. Spierpijn bij ribben en stuitje. Naja al met al is alles wel te doen, maar ben gesloopt :p

Moet volgende week maandag naar de verloskundige, hoop zo dat het dan droog is :(

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dani het is heel goed dat je aan de bel trekt en met iemand gaat praten. Dit is heel heftig om te verwerken, iets totaal tegennatuurlijks (je hoort je kind niet te hoeven begraven/cremeren). Ik vind het heel knap dat je zelf ziet dat het slecht met je gaat en dat je je aan het afsluiten bent. Geeft in mijn ogen aan dat je heel sterk bent en dat je, met een beetje hulp van buitenaf, dit alles een plekje kunt geven in je leven. Om Casper nooit te vergeten, en om Dani een mooi leven te gunnen.

19. tulip

tulip Niet meer actief

dat heb je prachtig gezegd, ben het er helemaal mee eens.

20. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

dani, veel sterkte en ik vind het knap dat je met iemand gaat praten en dat jezelf inziet dat het anders fout gaat. probeer je gevoel te uiten en dan vinden ze je maar een zeikerd een kindje verliezen is echt een van de ergste dingen die je kan overkomen.

ik heb al de hele avond last van een branderig tintelend gevoel in mijn benen en mijn buik ook een beetje. gelukkig morgen naar de gyn dan kanik het vragen. heb al wat gegoogeld en dan kom je op vitamine b12 te kort of restless leggs en daar word ik ook niet vrolijk van dus laat het maar even en ga optijd naar bed.

Deel Deze Pagina