Hier de bloomstoel ipv een wipper. En voor de douce wel eens de cosi of gewoon voedingskussen gebruikt.
ik legde hem altijd even in zijn bedje als ik moest douche of ik ging douche als hij sliep maar wellicht zal ik nu ook de wipper meer gaan gebruiken met 2 kids. wij hebben de babyswing titanium en die is vrij hoog van de grond. zo'n schommelwipper had ik ook graag gewild maar achteraf niet gemist eigenlijk maar het schijnt heel goed te helpen voor baby's die veel huilen. demi, geloof ergens op fb kan je de foto's vinden.
@Lydia: tnx @Kwebbel: dat doet mijn vriendin dus idd ook! Heb zelf ook al bedacht dat je natuurlijk ook gewoon zelf eerst kan douchen, dan kleine erbij pakken, of gewoon in zn badje. Maar vriendin heeft dat badje maar heel kort gebruikt en vond samen douchen wel zo praktisch en gezellig. En aangezien ik een grote douchefan ben heb ik zo'n vermoeden dat ik het zelfde ga doen! @Sammie: hier al compleet voorbereid op huiler: idd zo'n schommelstoeltje, en hoorde laatst van iemand die kind op mopperdagje alleen rustig kreeg in hangmatje in de box, dus hoppa ook even meegenomen laatst toen ie toch in de aanbieding was. Kom maar op met dat gehuil!! (uiteraard duim ik nog steeds voor een een heeeel lief en rustig mannetje! haha!)
Jelmer maakte altijd nogal een bende van zijn badje, compleet waterballet op de vloer. En tja, moet zelf toch ook douchen en vond het wel zo gezellig samen onder de douche!
ik heb nu een groter badje een soort biba bad maar alsnog gaat hij weinig bad. we douche altijd samen. leg badspeeltjes op grond en hij gaat spelen en dan was ik mezelf of eerst hem en dan droog ml hem af en als ik het alleen doe dan droog ik eerst mezelf af dan blijft wesley nog even spelen.
@juju leuk hoor lekker dingen shoppen en opknappen/klaarmaken. @Greatdane, lekker hoor! @Demi leuke meubeltjes voor de kleine! De bruine kleur is geloof ik (bijna) dezelfde als die van ons in de woonkamer. @Kaatje, hihi vind het al knap van mezelf dat ik weet wie nu ongeveer wie is op Fb, hihi. Weet dat de meeste een jongen krijgen maar dat weet ik bij de namen van Zp, maar niet bij Fb, maar snap um @Spulletjes, heb echt een lijstje gemaakt voor wat ik wil met Sinterklaas, wat voor verlofcadeau van mijn werk, voor Kerst (krijg hopelijk ook bonnen als Kerstpakket), voor mijn verjaardag (13 januari) en cadeau van mijn man zijn werk. Daar heb ik de duurdere dingen opgezet. Ik zie zoveel leuke/handige dingen en kan blijven kopen. Koop later wel nog een goede stoel. Is voor later. Heb sowieso nog een plastic Ikea stoel.
wij hebben nu de nuna zaaz voor zoonlief en de tatamia van peg perego voor de baby die vanaf 0 en kan helemaal plat ideaal veel plezier van gehad met zl vooral de schommelstand.
Zo wij hebben een heerlijke luierzondag! Lekker dvd gekeken en nu net ff lekker een tukkie gedaan, kon ik wel gebruiken, slaap zo slecht... Demi, leuk kamertje al hoor, leuke meubels! Voor de rest...pfff jullie kunnen kletsen, Haha! Zo maar eens kijken wat we eten...
Wuppie, lekker toch zo'n zondag! Kaatje, fijn dat je goed geslapen hebt Danielle,,ja hier dus wel razend enthousiast over de doomoo, was 1 van de eerste babydingen die,ik weer,opgezocht heb. Hier veel gebruik van gemaakt. Hier zo moppie op bed leggen als sesamstraat afgelopen is en dan een heerlijk bad met rituals
@Wen: eetstoel heb ik ook nog niet hoor! Zit hij toch voorlopig nog niet in! @wuppie: heerlijk hè zo'n luierdagje! Hier ook! Vind dat moeilijk, maar het is gelukt! Wilde babykamer soppen en dacht 'neee' Vd week weer, nu lekker met boek op de bank! Heb Tulip's advies hier deels opgevolgd: erwtensoep, stukje stokbrood met kruidenboter uit de oven, en stukje quiche met broccoli + kaas. Paar frisse tomaatjes erbij en smikkelen maar! Lekker op de bank, kaarsjes aan..Ik hou er van! Voor daarna nog Brownieijs van B&J met wat frambozen erbij en lekker So You Think You Can Dance Kijken! Fijne avond allemaal!
Heb net even een uurtje zitten lezen in het oude topic! Jeetje,wat raar om dat weer te lezen hoe we toen in spanning zaten voor de eerste echo! En natuurlijk ook de meiden bij wie het mis ging,gelukkig zie ik dat de meeste alweer zwanger zijn..dat is dan wel fijn om te lezen
Heerlijk zo'n dag!! Vind t altijd moeilijk, maar vandaag goed gelukt Hier heeft vl lekker gekookt, aardappels, gehaktballetje en bloemkool met kaassaus heeft goed gesmaakt!! Nu lekker de bank tv kijken!
@Tulip, hier ook grote Rituals fan. @Demi, lekker ijs! Alleen word ik er sinds 1 a 2 maanden misselijk van
Ah neee! Wel handig in die zin dat t goed voor de lijn is, haha! Maar kan me er niks bij voorstellen! Vond het al zalig en vind dat (helaas?) nog steeds! @Wuppie: oh jammie, bloemkool met kaassaus ben ik ook gek op! Ga deze week toevallig een keer bij mn oma bloemkool eten met gehaktballen en haar zelfgemaakte prutje, heerlijk! Zo lekker krijg ik t zelf gewoon echt niet! @Melanie: Wat leuk! Wel een idee om een keer te doen idd. Fijn ook om te horen dat de meeste dames inmiddels alweer zwanger zijn!
Demi, klinkt heerlijk!! Wen, misselijk van,ijs...arme jij! In de eerste zwangerschap had ik dat met chocola, echt erg. Na mn,bad straks lekker oliebollen van de kermis.
Oh men, al dat eten, Heerlijk ook oliebollen Tulip!! Geniet er van! Zag net op fb ook al een hele fijne foto van een grote pannenkoek voorbij komen. Houd ik normaal niet zo heel erg van, maar nu.. water loopt me in de mond!
Hallo allemaal, Er is weer flink gekletst. Inmiddels zijn we ook al weer beland in een deel 2. Wat een leuke kamertjes heb ik al voorbij zien komen! Gister 1e en 2e poging gehad voor een 3d/4d echo, maar helaas lag de kleine man diep in mn bekken met zijn gezicht naar mn rug te slapen. En bij de 2 poging een half uur later, heeft hij zijn gezicht ongeveer 3 min voor de helft laten zien waarna hij weer naar mn rug toe draaide om verder te slapen. Aankomende dinsdagavond krijgen we een derde poging. Inmiddels is onze babykamer af en de box ingericht. We zijn er erg trots op.