@Dani,ik begrijp dat je moedertjes goed bedoelt. En natuurlijk is het oneerlijk dat jullie dot overkomen is en zij gewoon zo omgaan met de zwangerschap en kinderen...erg gewoon!! Ik zouIk geen spulletjes geven van Casper hoor,tenzij jou dit goed doet want je moet er geen spijt van krijgen. Ik ken meer mensen wat in zo een situatie leven en dan erbij nadenken dat andere mensen er jaren over moeten doen om zwanger te raken en een heel pijnlijk traject moeten ondergaan om eindelijk ouders te kunnen worden...triest dat je broer en zijn vriendin zo moeten leven! @eten, wij hebben boerenkool met braadworst en spel gehad..jamjam @Stafanie,erg hè dat er zoveel mensen worden ontslagen. Bij ml zijn al meerdere collega's ontslagen..echt niet normaal en veel mensen met pas kinderen of een huis gekocht.
@stefanie hele dikke knuffel. wat erg dat er nu weet zo een onzekerheid is. al de zoveelste hier Mijn duimen draaien overuren! @spullen van casper: ik geef alleen dingen waar we zelf niet emotioneel bij betrokken zijn. zo ook de spullen van de gratis dozen en kleding die ik via iemand heb overgekocht rest blijft mooi hier en bewaar ik @tattoo morgen al bij iemand om ontwerp te maken ben benieuwd hoe dat gaat worden. Ga morgen middag ook met mijn petekindje naar de bios (ze is 6) dus breng lief naar het werk, ga verder aan fotoboek voor casper, dan naar de film (om 14.30uur) dan petekindje naar huis brengen, voor tattoo ontwerp gaan, naar vriendin om kindje haren te knippen en dan vl ophalen. druk dagje dus BLEG alleen zin in de de 1e 3 dingen! echt erg he! Als ik ontwerp heb show ik hem hier wel @ de rest hele fijne avond/dag en denk aan jullie zelf!
Josjo: Haha nee die niet is niet kapot hoor Gewoon 10 kilo erbij en daar gaan nog wel 10 kilo bijkomen denk ik. Baby is niet buitengewoon groot, ik maak gewoon zware placenta's aan denk ik Hier ook harde buiken bij een volle blaas. Tulip: Lekker zwemmen! Ik doe al een tijdje yoga en het is wel fijn om iets te doen wat alleen voor mij en de baby is. Even rust.. Fijn dat je dochter het zo lekker doet op school! Was ze er echt aan toe Danielle fijn dat ej klachten serieus genomen worden en je een doorverwijzing hebt. Sammie: Geboortekaartje hier ook nog niet klaar hoor, hebben sinds deze week een idee dus binnekort even gaan proberen hoe het uitpakt. Dani: Dat klinkt als een hele mooie tattoo van jullie kleine vent. De opmerkingen van je moeder over je broertje vind ik wel heftig hoor Hopelijk komt het toch nog goed allemaal, is het beste voor het kindje. Ik zou de spulletjes ook niet zomaar weggeven. HIer stoof met boerenkool en chorizo vanavond. Stafanie: Een zwembad klinkt goed, jammer om het mee te moeten zeulen alleen Erg zuur van je man zeg, die onzekerheid is slopend Kilo's: Volgens mij ben ik koploper
Kilo's ik zit ook al op +8 en heb overgewicht maar heb vandaag weer gezien dat het veel vruchtwater is dus we houden ons daar maar aan vast. Veredr drink ik normaal light en tijdens de zwangerschap niet en ook geen zoetjes enzo meer dus daar komen ook wel wat kcal vandaan die mijn lief niet gewend is. Ach beeb doet het goed en mijn suiker is ook prima dus die kilo's komen ook wel goed. Stoor me er niet aan, hoop niet boven de 15 kg te gaan
Even nog snel een vraagje voor het naar bed gaan!! Doen jullie aan geboortebedankjes/suikers?? Zo JA, wat gaan jullie doen? Heb al op verschillende sites gekeken en ook al veel leuke dingen gezien die ik zelf los kan maken maar smaak. Ben benieuwd wat jullie doen en wat jullie er aan uit willen geven. Hier wil ik zoonlief ook laten uitdelen op school..zullen 30kinderen zijn. Dacht zelf dus om in totaal 100 geboortesuikers te maken...op=op Truste dames!! *knuffel*
Nee ik niet. Scheelt weer werk Ga wel in mijn verlof roze muffins bakken voor het bezoek (en dan de vriezer in). Althans, dat is het plan
Melanie, nee denk het niet. Maak voor onze dochter wel een traktatie voor school en voor het kraambezoek bak ik van te voren een hoop cupcakes en vries ik in, met muisjes en witte chocopasta.
Ik zag ze toevallig vd week bij de Jamin liggen, roze of blauwe met een speen eraan. Hier ga ik ook voor wat makkelijks. Weet nooit hoe je uit de bevalling komt en VL moet zich er ook mee kunnen redden @ Stefanie, wat onwijs balen van je man! Wanneer horen jullie meer?
hier geen bedankjes. die dingen belanden toch bij mensen in de kast of ze gooien ze weg. wel gewoon een beschuit met muisjes ofzo. wij sturen ook niet zoveel kaarten alleen naar mensen waar we echt mee omgaan.
Dani, ik vind het enorm knap en sterk dat je zo over Casper praat, al voel jij je niet zo. Dat is ook begrijpelijk. Ik vind het heel dapper dat je erkent dat je hulp nodig hebt en dat is denk ik ook heel goed voor je. Een kind verliezen is zo onnatuurlijk en zo ongehoord. Je tatoo ontwerp klinkt heel mooi en fijn! Knuffel Stefanie, gatsie wat een vreselijk nare situatie op het werk van manlief! 11 jaar werken en een vast contract zegt dus ook lang niet alles! Sterkte en succes! Pijn hier nog steeds heel veel pijn. Wil eigenlijk naar de bakker voor brood (400 meter hier vandaan) maar ik denk dat het me niet gaat lukken.... En dat vind ik echt heel erg! Volgende week dinsdag fysio. De gyn dacht toch aan bekkeninstabiliteit (hij heeft iig nu goed gekeken en gevoeld en stuurde me niet zomaar weg) Gewicht, hier 2 kilo erbij! Merk nu wel dat er ongeveer elke week 500 gram bij komt, maar veel is het nog niet! De baby groeit goed en ligt op schema (zelfs wat voor) dus hoef me er geen zorgen om te maken! vanochtend druppelde er vocht uit tepels!!! Daar ben ik ZOOOO blij mee! Heb namelijk een borstverkleining gehad waarbij de gehele tepel losgesneden is geweest. de chrirug heeft geadviseerd geen borstvoeding te proberen want waarschijnlijk zou het niet lukken en zou ik veel pijn krijgen. En dat ik het dus niet moest proberen, maar om medicijnen moest vragen om de melkproductie niet op gang te brengen. Maar nu er vocht lekt (mijn tepels waren na de operatie ongevoelig, maar zijn nu gewoon weer vol gevoel, zijn ook flink veranderd tijdens de zwangerschap en ze reageren ook op kou/warm) en nu er dus vocht lekt heb ik weer hoop dat borstvoeding wellicht toch kan!!!! Sommige drppels waren doorzichtig, andere melkachtig.... zou het toch kunnen lukken?? Heb aan een lactatiedeskundige gevraagd of het onverstandig is om het advies van de plastisch chirurg in de wind te slaan en om toch borstvoeding te geven.
Ik zou als je dat graag wil Danielle een goede bv-cursus volgen en ervoor zorgen dat je verzekerd bent om een lactatiekundige te vragen om je te begeleiden. Leg het nummer klaar zodat je snel kunt bellen. En dan is het afwachten of het lukt, maar een goede voorbereiding kan best schelen. Hier trouwens nooit lekkage gehad en zonder problemen gevoed bij mijn zoontje dus het zegt in ieder geval niet dat het niet zou lukken als je droof was gebleven
@Stefanie, wat fijn dat alles goed was. Ook hier groeiecho (volgende week donderdag). Als het goed is rond 32/34 weken nog een liggingsecho. Erg jammer, maar niet heus haha. Wat vervelend van het werk van je man, inderdaad even onzekere tijden. Hopelijk kan hij gewoon blijven! @Dani, ben benieuwd naar het ontwerp @Melanie, denk hier geen bedankjes. @Danielle, kijk even goed of het helpt he. Wil je niks aansmeren, maar ene fysio is de ander niet. Weet uit ervaring (niet van mezelf maar van ml) dat je waarschijnlijk (als je een goede hebt) meer hebt aan een manueel. Maar misschien kan hij het al goed verhelpen. @Hier, misschien hadden sommige het al op Fb gezien. Ben helemaal in mijn nopjes. Kat gaat vooruit. Bed is binnen. Kids zijn al 3 dagen top. Vandaag schoolontbijt gehad was echt super leuk. Slaap goed, voel me goed (niet te hard roepen). Mag op de dagen (maandag en dinsdag) van de rapportavonden om 1 uur beginnen ipv om 8 uur in de ochtend. Kan woensdag dan ook om half 1 weg.
Lekker Wendy!! Ik ga zeker even kijken of het helpt, ga morgenochtend bellen of ik toch niet eerder terecht kan in plaats van komende dinsdag... Josjo valt weer mee die ene kilo!
nu we het toch over gewicht hebben ben gister weer op controle geweest in totaal maar iets van 4 kilo aangekomen raar eigenlijk hoe iedereen daar op reageert qua gewicht dan zal ik maar zeggen
ik vergeet me steeds te wegen maar eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig hoe zwaar ik ben. bij wesley was ik aangekomen wat ik was afgevallen ben benieuwd hoe dat deze keer gaat.
Ik let heel erg op mijn gewicht, omdat ik niet te weinig wil aankomen haha. Ik ben begonnen met ondergewicht en dat is niet gezond, ook niet voor mij. Van mij mag er na de bevalling dus wel iets blijven plakken. Al was het alleen maar om niet steeds mijn keuze voor bv te hoeven verdedigen ("Hij eet je op!")