16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

kaatje, misschien is het wel verstandig om wel aan collega's te laten merken dat het je allemaal te veel wordt. Dan begrijpen ze je misschien beter...lastig allemaal hoor!

melanie, leuk hoor. Hier heeft ze nog nooit aan de klamboe gezeten of eraan getrokken die heeft hier altijd gehangen, dus wie weet valt het mee.

2. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Hier vandaag weer zo’n emo dag in de ochtend thuis al. Kleine gister wel iets meer gevoeld. Vanmorgen weer niet, toch wat ongerust.
    Kreeg ook een mailtje van een ouder en kon dat er even niet bij hebben (uiteindelijk waren de problemen aan het eind van de dag opgelost). Had toch zonder dat ik het doorhad deze week teveel hooi op mijn vork genomen. Had ook leerlingbespreking aan het begin van de week en zoals altijd kon ik dat natuurlijk niet gelijk laten rusten dus hup er tegenaan.

Dus kwam er vanmorgen uit toen ik met twee collega’s aan het praten was. Die hebben me we er weer helemaal bovenop geholpen, echt lief. Ook dat die kleine veel belangrijker is. Mocht bewijze van niet de afspraak afzeggen. Ene collega zei, we gaan dat gewoon regelen en desnoods kom je veel later.

Later op de dag ging ik kleine steeds meer voelen. Had de adjunct een mailtje gestuurd over maandag, wat ik geregeld heb voor tussen de middag. Was prima. Ook uitgelegd dat ik eerst afspraak wilde verzetten, maar nu toch wilde laten doorgaan door mijn zorgen.

Wel lief kreeg later van IB’er die vrij is mailtje (had het denk ik gehoord), dat ik even rustig aan moest doen en dat ik het probleem van vandaag goed had aangepakt. Gaf me toch weer voldoening.

Huisarts was invaller. Wat een prutser. Bleef vragen herhalen. Tsja ik was laat, had eerder op de dag afspraak moeten hebben ivm opsturen lab. Duurt nu een week. Moet vrijdag bellen. Tsja en dan even kijken welke antibiotica ik mag.
    Moest dus gaan liggen, zegtie ja dit ken je denk ik wel voor inwendig onderzoek, heb je waarschijnlijk gehad.

Uhhhh nou nee eigenlijk niet? Hoe hij daar nou bij kwam….
    Deed nog pijn ook.

Al met al twee minder leuke dagen (begon dus gister na ha bezoek). Mocht dus net van mezelf wel wat kopen. Twee rompers gekocht en een broekje en lekker chocolade slagroomsoesjes.

Klaagmodus weer uit. Ga nu weer op de rest reageren :D

3. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Josjo, knuffel voor jou meid.

@Saga, vervelens is dat he. Heb ik al twee dagen om half 6 (tijd is niet zo’n ramp ga er niet veel later uit maar toch).

@Melanie, ik denk inderdaad dat een klamboe juist leuk is.

@Kaatje, dikke knuffel. Ga duimen voor je, voor maandag!

4. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    @ Wen; je treft het wel zeg... jemig!! Hopelijk gauw bekend wat je allemaal mag hebben!
    Ga je auto lenen van je collega dan maandag?

@ Sammie: ooooh, vandaar dat iedereen nieuwe kleurtjes heeft! ;) Jij bent de schuldige, haha! ;)

@ Tulip: ja, dat is wel handig he?! Maar soms laat je wel eens iets vallen, en dan krijg je te horen dat het er allemaal bij hoort, en dat zij ook alles deden toen ze zwanger waren (lees 20/30/40 jaar geleden..)
    Eerst maandag gesprek maar aan.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hallo dames!

Hier terug van een middag shoppen in Luik!!
    What à Hellllll!!
    Heel dom en vergeten dat het gisteren een feestdag was in België en Duitsland....dus vandaag hadden die ook vrij!
    Nou dat hebben we geweten,een grote bende in alle winkels.
    Kleren over de grond,naakte poppen.
    Dus heb niet "rustig" kunnen winkelen helaas.
    Wel van alles voor de kindjes gekocht...leuk!!

Zometeen nog even het dorp in,manlief is morgen jarig en hij wil dus eentje gaan drinken..jippieeeee (NOT)
    Maar ik ga gewoon maar lief mee,morgen komt allemaal bezoek voor ons beide..Pfff
    Omdat ik volgende week vrijdag jarig ben vieren we altijd onze verjaardag samen..2vliegen in èèn klap:p

Fijne avond allemaal!

Ps: er zit hier iemand de hele tijd "klappen in de handjes" te doen,ik voel het gewoon langs mijn blaas en vagina bewegen...arggggg

6. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Melanie, ik noem dat boksen, en snel dat het af en toe gaat....!

Wen en Kaatje wat is een ib eigenlijk? Allebei een knuf meiden!!

Hier: teveel gedaan vandaag, echt veel last v mijn buik. Ml is ziek en goed ook dus ik doe vanalles wat ik niet moet doen en niet mag ook grrr ik Gé boos op mezelf... Uk is n dagje langer bij m'n zus... Hopelijk komt ze morgen thuis, is ml wat beter dan vandaag...

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Josjo,beterschap voor je ventje.
    En let ook op jezelf want alles wat vandaag niet gebeurd kan morgen nog...helaas loopt het niet weg:( hahaha

8. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Kaatje, nee ga toch op de fiets. Maar collega’s helpen me zodat ik ruim de tijd heb voor heen en terug. Dus dat heeft me wel gerustgesteld.En ik ga gewoon duimen dat het dan net droog is. Zo ver is het opzich niet fietsen gelukkig, maar met wind en regen is het gewoon bagger.

@Melanie, dat is dan wel jammer! Haha weet je in ieder geval welk liedje je straks kunt gaan zingen ;)

@Josjo, een ib’er is een intern begeleider.
    Hier staat het duidelijk omschreven Wat is een IB-er?
    Knuffel voor jou en probeer de rustige momentjes te pakken.

@Hier, gelukkig weer na gister weer een happy mens. Wat kunnen die hormonen dan soms toch zo in de weg zitten. Gisteravond en vanmorgen weer een drukke beeb in buik. Heerlijk!
    Straks naar de stad. Hebben verlangslijstjes gehad van nichtje en neefje (naja schoonzus :D) dus nu alvast ff kijken. Dan hoef ik niet op het laatste moment me met dikke buik door winkels heen te duwen :p

9. tulip

tulip Niet meer actief

wen, gelukkig dat je weer in een happy mood bent:)

kaatje, och jee die verhalen van 30 jaar geleden, is mijn moeder ook zo goed in...nee daar zit je idd niet op te wachten.

melanie, gefeliciteerd met je man!!

josjo, beterschap met je man...hou je echt rustig he, hier is het sinds gister ook weer wat minder en blijf vandaag echt ff zitten. Baal goed, maar tis voor een goed doel. Vanavond gaan we bowlen (ik niet natuurlijk) en steengrillen dus dan wil ik fit zijn.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik lees mee maar even geen reageer-puf, sorry!
    Net een hele leuke 3d echo gehad :) Ze lag er goed voor en mooie plaatjes meegekregen.

11. tulip

tulip Niet meer actief

leuk juju, spam je nog wat foto's??

12. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Juju, ben benieuwd naar de pictures!! :D

Idd Tulip, daar zit ik inderdaad niet op te wachten. Omdat ik dan weer druk op mezelf leg, dat het ik ook allemaal moet kunnen..
    Veel plezier vanavond in elk geval!

wen, ik help gewoon met duimen dat het maandag droog blijft.

Melanie: fijne dag vandaag, laat ml ook lekker lopen he?!

Heb lekker het eten opstaan, maar eten pas rond half 7. Moet 2,5 uur stoven. Heerlijk zelfgemaakte goulash. Dus net heel wat snijwerk gedaan (inclusief stukje duim.. ;)). Maar nu wel last van rug en buik hoor.
    Dus even relaxen.
    Maar nu appte vriendin mij, die vanavond eigenlijk rond half 7 zou komen, of ze ook om 5 uur mag komen, want ze is al in de buurt. Heel gezellig natuurlijk, maar had stiekem nog even gehoopt op wat crashtijd.. :)

Hier zijn de harde buiken ondertussen wat minder in vergelijking met gisteren. Toen deden ze ook echt zeer. Merk wel dat het ook scheelt dat de kleine niet via de zijkant eruit probeert te komen. ;) Dan toch minder spanning op buik. Als ze heel druk is, ga ik soms bewust staan en mijn heupen wiegen (ook gelijk yoga-oefening :D) of stukjes lopen. Slaap kindje slaap ;)

Ik ga nog even liggen!!

Jullie fijne avond!

Liefs Ka

13. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    Hey allemaal,
    Had hier de afgelopen dagen ook ff geen reageerpuf (leuk woord juju :D)... Lees wel mee. Het is hier wel rustig!
    @Melanie: gefeliciteerd met je mannetje!
    @Josjo: dikke knuffel voor jou! Geniet lekker van je meissie als ze weer bij je is!
    Hou het qua reacties even kort. Sorry! Ga mijn best doen weer wat meer te reageren.
    Hier verder alles goed. De ene dag meer last van rug en benen dan de andere dag. Merk het echt als ik teveel gedaan heb. Vandaag dagje Ikea en nog wat andere dingen, dus moet het nu weer bekopen natuurlijk! Maar alle spulletjes zijn weer binnen, dus het shoppen is voorlopig klaar. Met de badkamer gaat het ook aardig de goede kant op. Week 1 zit er op. Vanaf volgende week vrijdag zijn we weg en als we terugkomen is het als het goed is klaar!!!
    De kleine meid groeit goed door. MIjn buik gaat nu ook echt in de weg zitten (nu al????) en zit inene heel hoog. Ook veel last van maagzuur... Ze is ook lekker beweeglijk!
    Ga nu mijn bedje opzoeken, ben helemaal op!
    Trusten dames!

14. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Dames misschien hele gekke / domme vraag. Maar doen harde buiken ook pijn of kan het ook dat je ze niet voelt?
    Hier is mn buik soms heel hard, maar voel het niet, ja iets stijf maar voel het vooral met mn handen.

Juju fotossss!!!

15. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

saga, harde buiken hoor je ook niet te voelen en moeten zeker geen pijn doen.

genie, fijn dat week 1 van de badkamer erop zit.
    leuk shoppen alleen jammer van die harde buiken weer maar lekker rustig doen deze week.
    mijn buik zit ook al in de weg hoor ookal is hij niet dikker dan bij de eerste zwangerschap maar hij zit wel lager.

ik heb elke avond echt last van mijn ribben:( alsof het een blauwe plek is maar dan 10x erger.
    borsten doen ook zeer vooral van onder waar je bh band zit. heb al mijn meegroei bh's aangedaan maar het doet nog steeds pijn.
    verder krijg ik vaak weinig lucht als de kleine zich draait.
    gelukkig trappelt en duwt hij goed en dat maakt alle ongemakken weer goed:)

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  17. tulip

tulip Niet meer actief

Mooi juju!!! ik vind,het ook echt een meiske zo.

Saga, das juist de bedoeling dat ze niet zeer doen.

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier voel ik iedere harde buik, zeer onprettig maar niet pijnlijk.

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ahh juju wauw :)

20. lennyt

lennyt Fanatiek lid