Mooi Juju!!! Wat een dametje Geweldig! Ben zelf ook dondersnieuwsgierig hoe onze kleine meid eruit ziet!! Maar goed, nog 11 weken wachten . Oh.. vaak doen mijn harde buiken wel zeer... Soms ook zo zeurderig dat ik van narigheid een paracetamol neem in de hoop dat het zakt.. Vaak ben ik dan ook heel, heel moe. Misschien toch maar rustiger aan doen dus... Morgen gesprek met directeur. Gisteren waren vrienden op bezoek en zij heeft een leidinggevende functie in het onderwijs. Dus ik vertelde haar wat ik allemaal wilde zeggen, maar toch wat praktische tips gekregen. Zo laat ik mijn IB even buiten beschouwing. Als ik haar tekortkomingen aangeef, heb ik het natuurlijk helemaal bij haar gedaan. Ik ga met een collega om tafel of die dat varkentje wil wassen. Dan ga ik de werkdruk aangeven. Dan ben ik niet twee keer de zeikerd, en behoud ik een beetje status.. Dus morgen houd ik het bij mezelf. Ga aangeven wat de VK zei, en wat voor oplossing we kunnen bedenken zodat ik het wel ga volhouden. Dan leg ik het balletje bij hem neer. Uiteraard weet ik wat ik wil, maar blijft een man he?! Het idee geven dat het van hem afkomt, haha! Maar ga wel aangeven dat ik niet tevreden ben met filmen in de klas. Ik voel me onveilig als dat gebeurd. Reden van dit gesprek is dat niet optimaal functioneer momenteel. Weet dat ik op school op 'klaagmodus' sta, dus wat gaan we daar aan doen? Filmen helpt mij daar NIET bij, eerder tegenovergestelde. Zo, heel verhaal, maar heb het nu wel voor mezelf duidelijk . Nu nog ff aan het werk, en dan heerlijk genieten van deze mooie dag! Liefs!!
Dank jullie wel! Ze ziet er anders uit dan mijn zoontje op de pretecho destijds, maar sprekend (vind ik ) op hoe hij er bij de geboorte uit zag (bolle toet, platte frommelneus, klein mondje -> allemaal weg nu overigens ). Ben benieuwd straks Bekijk bijlage 284486 Kaatje klinkt als een goed plan! Mannen moet je een beetje meehelpen soms he Lennyt: Als je een harde buik hebt zijn het geen steken maar trekt alles strak en zo voelt het ook: je buik voelt als een voetbal. Ik heb zelfs het gevoel dat ik slecht kan ademen dan.
Ik begin nu ook vaker harde buiken te krijgen, eerder nog geen last van, maar zijn niet pijnlijk gelukkig. Mooie foto's Juju
lennyt, ik voelde op een gegeven moment een druk alsof de voetjes er langs onder uit zouden komen...vk herkende dat meteen en wist te vertellen dat de beeb dan vlak bij je bekkenbodemspieren beweegt en die worden ook week dus dan kan dat zo aanvoelen. kaatje, fijn van die tip...altijd makkelijk. @hier, gister lag ons dame pas om 22.00 uur in bed...oepsie, helemaal niks voor mij, ben nog al van het ritme. Maar het bowlen en steengrillen was erg gezellig en ook nog naar huis rijden natuurlijk. Vanochtend heeft ze ook tot 9 uur geslapen, daarna lekker gaan zwemmen. Net hebben we vast 4 boeken geboortekaartjes doorgekeken, maar ja ik ben nogal kritisch en vind maar weinig leuk. Van 4 boeken waren er 5 kaartjes die we allebei leuk vonden haha. Dus maar ff foto's gemaakt en weer nieuwe boeken halen.
@Kaatje, dan kunnen we voor elkaar duimen. Ga duimen dat het gesprek goed gaat morgen! Toch nog goulash gemaakt zie ik Hier vandaag hachee, echt al meer dan een jaar niet gegeten. Ouders komen eten dus dat is ook wel lekker makkelijk. Ook 2,5kg aardappels geschild, dan kan ik maandag ook nog ervan eten. Was het alsnog wel gezellig? Ja is wel ff lekker als je dan tussendoor nog even rustig aan had kunnen doen. Fijn dat het nu weer beter gaat. Hier gister hele dag door kickboks wedstrijd geloof ik. Vandaag weer stuk rustiger (op vanmorgen in bed na). Goed dat je met haar ook nog het gesprek hebt doorgenomen. Inderdaad even kijken wat hij aangeeft en je eigen idee goed in je achterhoofd houden. Dat werkt dan inderdaad averechts (filmen). Als ze dat perse willen dan kunnen ze dat ook na je verlof doen als je (hopelijk natuurlijk J) meer jezelf bent. @Ginie, ja gaat nu hard he. Merk dat ook gister even geshopt en was toch daarna wel erg moe. Viel ook om 9 uur op de bank in slaap. Mooi vooruitzicht met de badkamer. @Saga, ze horen nu nog geen pijn te doen. Ik heb wel vaker een harde buik, maar twijfel soms ook of het niet gewoon een gespannen buik is. @Sammie, wat vervelend zeg, knuffel. @Juju, mooie duidelijke fotos zeg. Echt heel leuk om te zien. Mooi zoontje ook, smelt! @Hier, vanmorgen nog zon hier, helemaal happy. Nu regen, wel jammer. Boodschappen gedaan. Gister al wat misselijk maar trok rond half 3 weg. Nu weer misselijk (moet zeggen dat ik het idee heb dat het nu al iets zakt, yes!). Hele trucendoos opgentrokken (eten, drinken, slokjes melk, gele vla, Rennie, slokjes cola). Normaal al niet leuk maar ouders komen vanavond eten en moeten ook nog huis schoonmaken. Ben wel super blij met ml. Na boodschappen doen heeft hij bijna alles opgeruimd. Hij is hachee gaan maken en heeft de groente schoongemaakt. Ik 2,5kg aardappels (ook voor morgen ) geschild. Ik zou de cake voor vanavond maken. Hij ook stiekem gedaan. Even kijken en anders maar lekker alleen beneden soppen en boven toilet, de rest komt later deze week wel. Nu niet fit genoeg.
Geboortekaartjes: tjee... daar ben ik helemaal nog niet mee bezig, haha!! Ben nog steeds druk met schuren, maar... het einde is in zicht!! Jeej! (zere handen nu..) Nog een klein beetje, dus dat gaat ML doen. Hij gaat ook beitsen, dus hopelijk is volgende week alles klaar en kan het in elkaar gezet worden. Beetje vaart erin! Moet zeggen dat ik het nu ook wel wil hoor! Wen: Goed bezig, 2,5 kilo . Das heel wat! Hier trapt ze continu op dezelfde plek, en idd de ribben soms ook! Net dus wezen schuren als een malle, heerlijk rustig in buik. Nu komt ze weer, haha! Was gisteren gelukkig heel gezellig. Is al vriendin sinds groep 6. Ging gelukkig al rond 10 uur weg, nog even gezellig nagepraat met ML, dus lag om 22.30 op bed. Ginie: ben wel benieuwd naar je badkamer hoor!! Ben hier ondertussen ook druk voor keuken uit te zoeken. ML begint alleen ziek te worden en heeft geen zin.. aarrggh.. ik probeer mijn hormonen in bedwang te houden Tulip: nou ja, kan een keer voorkomen toch?! Hier in de buurt lijkt het bij sommige meer regel dan uitzondering en dan maar klagen dat de kinderen zo vervelend zijn.. Ik ga hier even weer verder met oude verslaving. Op hyves speel ik Landleven.. ben helemaal weer back! haha. Meer gegadigden? Daarna ga ik kaasfondue maken. Gezellig met z'n tweetjes en een filmpje kijken. Heerlijk ontspannen! Jullie fijne avond!! xx
@hier zijn de geboortekaartjes zo goed als geregeld morgen alleen ff betalen en dan tegen de tijd dat de kleine gebren wordt ff de goeie gegevens doorgeven
wij hebben het bij onze dochter wel gedaan...nu niet. Tis zo logisch, mensen weten dat eigenlijk wel. Misschien nog een zinnetje om even van te bellen van te voren, maar zelfs dat is eigenlijk overbodig.
@geboortekaartjes. Tijdje terug 5 proefdrukjes aangevraagd en een ervan helemaal naar wens, dus die gaat het worden. @Rust tijden, zat er toevalig vandaag aan te denken! Heb geen flauw idee wat handig is. Zet sowieso mijn mobiele nummer er niet op en ml is alleen in de avond goed bereikbaar. Zet er denk ik alleen het telefoonnummer op, kan dan de tijd afspreken. @Kaatje, wil mama juist rusten en dan gaat je kleine meid schoppen . Leuk dat het gezellig was en dat ze ook niet te laat weg ging. Even daarna nog met zijn tweetjes zijn is dan wel lekker voor het slapen gaan. Weet niet of ik je nog via de app spreek, succes morgen!
wij hadden de tekst, wil je mij leren kennen dan kun het beste even bellen of zoiets erop gezet weet het de teskt niet helemaal meer. had zelf de rust tijd van 12.00 tot 15.00 ingesteld en alleen het huisnummer erop gezet. ik heb wel idee wat ik wil kwa geboorte kaartje maar nog niet echt goed gezocht ernaar. wil eerst de kamer af hebben of deels af. morgen naar ikea kijken wat we doen met zoonliefs kamertje als we daaruit zijn kunnen we eindelijk verder.
Hier de nummers van beide en een zinnetje dat ze even moeten bellen, we hebben gelukkig ook geen mensen in onze omgeving die zomaar komen aanwaaien. Ik geloof dat tullip het het hier ook al eens zei maar wij hadden idd nooti vaker dan 2 keer per dag visitie zodat je ook altijd een moment rust hebt. Hier loopt de badkamer zoals verwacht iets achter op schema dus douche voorlopig bij onze buurtjes Verder erg veel last van mijn rug en bekken maar beeb vind het geloof ik nog wel gezellig daarbinnen, draait geregeld van stuit naar hoofdje naar beneden en weer terug...pff dat voel je
O, ja en deze kan ik hier wel met jullie delen, dit gedichtje komt nu aan de binneknat van ons kaartje Een lief klein meisje bracht ons al geluk Maar we verlangden naar nog zo'n lieve uk Opnieuw zo bijzonder, zo lief en zo klein, Opnieuw dat heerlijke gevoel van ontzettend gelukkig zijn Bij Elise hadden we Leven uit ons leven, klein en heel bijzonder, we geven jou een naam maar eigenlijk heet je wonder