Juju heb je de foto's verwiderd? Die melding krijg ik als ik ze aanklik? Vast telefoonnummer zet ik er juist niet op. Mobiel kan ik t geluid uitzetten maar de huistelefoon is onhandiger. Ik weet nog bij Annelynn dat ik dan net bijna sliep en tring, ging dat kreng weer af haha. Rusttijden zet ik er niet op, ga er niet vanuit dat er mensen zomaar aanbellen en denken dat ze op bezoek kunnen komen onaagekondigd. Niet meegemaakt de vorige keer.. Kaatje, ik snap t iets beter die ib'er, al begrijp ik haar aanpak niet. Als ze jou lastig vindt of n storende factor dan ka ze beter 1 op 1 een gesprek met jou aan lijkt me? Hier, gezellig gisteren ons meisje opgehaald. Eind vd dag was ik wel kapot en er n beetje sjaggie van... Vandaag n heerlijk relaxdagje gehad met z'n drietjes. Morgen gaat ze weer naar n vriendinnetje en vrijdag wil ik het toch zelf gaan proberen... Hopelijk lukt dat, zo de komende 10 weken doorgaan vind ik best heftig hoor...
Ik heb er 1 gevondenvan toon Hermans, alleen zat me af te vragen: zet je daar dan toon Hermans onder of niet....
Hier ook braaf bezig geweest met het kaartje vandaag Hier geen gedichtjes dat scheelt. Bij zoon hadden we het telefoonnummer van JuJuman, die deed de afspraken plannen (max 2 op een dag, incl opa's en oma's). Moet nu nog even overleggen. Denk niet dat er mensen onaangekondigd langskomen trouwens. Josjo de foto's zijn idd al weer weg, maar zal even linken want in ander topic staan ze nog wel: Links zoontje 27w, rechts dochter 28 w Links dochter 28w, rechts zoontje paar uur oud
Nice pics! Knappe kids en het mondje is echt hetzelfde! En t neusje is niet plat of te klein ofzo hoor? Mooie foto's!
Dank je Inmiddels lijkt mijn zoontje helemaal niet meer op hoe hij er uit zag op de echo's vlak na de geboorte (behalve de hamsterwangetjes hihi) Bekijk bijlage 284615
Wowwww die ogen Hier moeten de kaartjes nog besteld worden,maar de tekst wordt waarschijnlijk: Al was mijn leven zonder jou wel lekker vrij. Vanaf't moment dat ik je zag dacht ik,jij hoort bij mij! Dus met dit bericht wil ik iedereen even storen,'t aller-liefste zusje van de hele wereld is geboren!! En het belangrijkste moeten we niet vergeten,dat mijn zusje ...... gaat heten. Maar ik twijfel nog steeds..hahaha Vind de eerste zin zo leuk omdat zoonlief dan al 7jaar is en hij dus inderdaad gewent is om alleen te zijn en alle aandacht te krijgen Ik ga nog eens zoeken op internet! Morgen om 9uur bij de vk zijn,ben benieuwd de kilos Heb al wat meer gesnoept en lekker gegeten deze week
Ja zooo lastig die teksten..! Je kunt er ook zoveel vinden he. Ik vind ze wel lief altijd, om te lezen
Ja ik ook,bij sommige moet ik bijna een traan laten. Hahaha Denk dat ik toch voor een iets korter gedichtje moet gaan aangezien ik niet zo heel veel plaats heb op het kaartje.
Deze heb je vast al gelezen he? Gedachten-gedichten.nl | Broertje of zusje Broertje Zusje | teksten, gedichtjes, babyversjes voor op een geboortekaartje | Tekstgeboortekaart
Wat een mooie gedichtjes!! Even ego hoor: (zie tijdstip) Hier al wakker vanaf kwart voor 1. Manlief begint ziek te worden, en maakte ontzettend veel herrie (de arme schat). Ik werd dus wakker met een harde pijnlijke buik.. Heb een uur wakker in bed gelegen, werd gek. Alles ging malen, voel ook gewoon dat de hormonen een loopje met mij nemen. Vaak als ik aan het werk ben, gaat het allemaal wel. Heb alleen na die tijd harde buiken, en soms al tijdens lesgeven. Maar heb nu de ene na de andere. Daarover loop ik me over over op te vreten, want wil niet straks de VK bellen en dat ik naar het zh moet.. Zie continu het hoofd van mijn IB voor me.. ze geeft me zoveel stress!! Toen ik vorig schooljaar uitgevallen was, heeft ze me dat verweten. Ik legde de lat zo hoog (uuh, wordt ook redelijk verwacht dat je de boel op orde hebt..), dat ik uitviel. Ik zou de druk van de collega's hebben verhoogd. Joh.. dat hoef je me ook niet te vertellen, daar voel ik me al schuldig zat over. Ben dus verschrikkelijk bang, dat het weer gaat gebeuren.. als ik NU al uitval, dan verhoog ik dus wéér de werkdruk voor mijn collega's. Net al even heerlijk zitten janken op de wc. Het is nu een combi van stress, vermoeidheid en hormonen. Lekker om zo een gesprek in te gaan.. Ben momenteel minder toerekeningsvatbaar . haha! Laten we het daar op houden. Gaat straks denk ik wel weer veel beter! *einde egobericht!*
Mals ie wel leuk maar heb m al wel vaak gezien op n kaartje of websites.. En hij is idd te lang denk ik? En die onder die links staan, het is allemaal al wel veel gebruikt al.. En heb t gevoel dat iedere zin zooo perse moet rijmen, dat dat belangrijker is dan de tekst.. Moeilijk blijft t wel hoor pff. Ik zou ook best iets van een grote zus/welkom klein broertje of zusje gedichtje willen maar vindt ze vaak afgezaagd. Ik denk dat wij dat stukje dan maar in de tekst zelf verwerken als in iets van: welkom lief ventje, welkom lief broertje ofzoiets en dan t gedichtje dus meer vanuit ons... Kaatje oh jee dit wordt een moeilijke dag voor je... Jij gaat t niet droog houden bij de directeur en weet je,dat hoeft ook niet. Onthoud de tips die je van (schoonzus?) hebt gekregen en zet m op. Desnoods dan dus maar (deels) thuis zitten hoor. En die ib'er lekker in dr sop laten gaar koken... Ik was trouwens om dezelfde tijd wakker als jij, kom nite meer in slaap komen.. Ons meisje heeft wel 6-8 Poe luiers per dag, gekke dunne, volgens mij doordat ze kiezen krijgt en nu is t helemaal schraal/ vurig rood, zooo zielig! Zo maar ff de ha bellen wat ik er mee kan. Heb al vanalles geprobeerd maar wordt niet minder iemand nog tips? Heb al geprobeerd: sudocreme, witte vaseline, bepanthen, schimmelzalfje met hydrocordison (vooral dus vanwege die toevoeging), maar nog niets lijkt te helpen... Ze moet zo zielig huilen als ik haar verschoon..
Hier nog niet gehad maar ik lees veel over gewoon maizene erop doen, dan droogt het goed in en veel zonder luier laten rondlopen (als je laminaat hebt wil dat nog wel)
hier ook maizenafan josjo!! @geboortegedichtjes, hier ook volop aan het zoeken, wil ook een gedichtje vanuit de grote zus. kaatje, amai dat hou je dan toch ook niet vol zo....zou toch aangeven dat het mens je nachtmerries bezorgt!
Kaatje, heel erg veel succes vandaag!!!!! Josjo, wat vervelend van de billetjes!! Stefanie, mooi gedichtje! Melanie, die van jou ook mooi vanuit je zoontje! Dacht eerst vanuit jezelf en denk: huh? je had toch al een kindje hahaha! Voor geboortegedichtjes staat deze nu bovenaan mijn lijstje: Er zullen handen zijn die je dragen en armen waar je veilig bent en twee ouders bij wie je zonder vragen altijd meer dan welkom bent Omdat ik bij mijn eigen ouders al zo lang ik me kan herinneren niet het gevoel heb dat ik welkom ben... wil dat gevoel nooit aan onze uk geven!
josjo, ik deed ook maizena met zinkzalf van zwitsal vooral geen sudocreme daar zit parfum in en dat doet alsnog pijn en bijt uit. toen mijn zoontje het heel erg had ben ik Gentiaan Violet gaan gebruiken en het was binnen 2 dagen weg. alleen billen waren wel paars haha. je hebt het ook voor tepelzalf als je spruw hebt. kaatje, succes vandaag en zou toch alles voorleggen aan je directeur uiteindelijk is hij er ook voor om iedereen tevreden te houden en als hij van jou nisk hoort over je iber dan kan hij er ook niks aan doen om het voor jullie dragelijker te maken. gedichtje, wordt hie rniet vanuit zoonlief geschreven vind mijn man zo afgezaagd. natuurlijk komt wesley er wel in voor in het kaartje zelf. ik vond het onwijs moeilijk want vond alle gedichtjes zo zoetsappig en niet bij ons passen haha.
Hallo dames! Daar ben ik weer... FB, WA.. het werd me allemaal een beetje te veel hoor, haha! Vind fb ook zo veel makkelijker om de één of andere reden.. Maar natuurlijk niet leuk voor de dames zonder fb! (zijn die er btw nog.. ben de nicknames ff helemaal kwijt ook hahaha!) JuJu, kan je foto niet zien Jammer, ben erg benieuwd naar een typisch meidenkoppie! @Kaatje: echt enorm balen meis, hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen!! En met zoveel harde buiken zou ik toch de vk even bellen hoor!! @Josjo: wat zielig!! Heb helaas geen tips voor je, maar zou idd ff de ha bellen om te overleggen. Verder dan alles wat je al geprobeerd hebt zou ik ook niet komen en idd af en toe zonder luier. Als dat lastig is, haar in een losse luier laten zitten wanneer ze bij je op schoot zit, dan ademt t iig iets meer (heb nog wel geen kids, maar ooit toen ik freelancete voor de 'zekerheid' ook 2 dgn pw als nanny gewerkt, vroeger veel opgepast en een ex met kindje.. vandaar! haha!) @Gedichtjes: ik had week of 7 geleden ineens een ingeving en toen gedichtje geschreven. Was in eerste instantie niet bedoelt voor op t kaartje, was gewoon wat ik toen voelde. Uiteindelijk 2 regels ingekort en nu komt ie dus idd ook op geboortekaartje. Misschien niet zo 'mooi' als een bestaand gedichtje, maar komt wel uit mijn hart en daarom voor mij het allermooiste gedichtje wat er bestaat! @Hier: gaat weer goed! 1,5e week geleden enorm last van mn bekken en buikpijn! Fysiek iets minder tillen, bukken, lopen en gelukkig minder last. Soms wel wat meer last van t alleen zijn.. Merk dat door de zwangerschap mn huiselijke gevoelens en nesteldrang enorm op hol zijn geslagen en veel meer overheersen dan normaal. Wil 's avonds eigenlijk niet weg en lekker op mn bank. Gevolg is dan dat ik continu alleen ben en die partner die af en toe zn arm om je heen slaat wel heel erg mis! Maar ja.. Heb een keuze gemaakt, dus mag ook niet zeuren en zielig doen van mezelf, maar toch.. soms ontkom ik er ff niet aan dat ik me behoorlijk 'alleen' voel! Doe ik ook zelf, want heb dus ook vaak geen zin 's avonds naar vrienden oid te gaan. Mn hele leven is natuurlijk ontregeld, doordat ik ook mn (drukke) baan ben kwijt geraakt. In t begin merkte ik dat nauwelijks door het wennen aan idee dat kindje zou komen, verbouwing regelen etc. Maar komt nu meer rust in en dan tja.. Mis ik ook die collega's en t ff helemaal ergens anders mee bezig zijn wel steeds meer. Gelukkig heb ik genoeg vriendinnen die soms ook overdag kunnen. Dus momenteel veel lunches en koffiedrink momentjes overdag. probeer me te concentreren op cursus die ik aan het doen ben en op zich verveel ik me ook echt nooit, dus dat scheelt! Ben alleen veel (alleen) thuis.
@Kaatje:Heel veel succes vandaag!! @Josjo:hier hielp Sudocreme altijd meteen, de volgende luier waren de billen uitslag vrij...kon het eerst niet geloven maar gebruik hem nu nog bij zoonlief als hij last heeft van rode billen heb verder dus ook geen tips helaas, blijft altijd zo zielig he! @Demi:Mooi dat je een eigen gedichtje hebt geschreven, ben erg benieuwd Kan me inderdaad wel voorstellen dat je soms een arm om je heen mist. heb je geen vriendinnen die geregeld eens langs komen voor een babbeltje of een kopje koffie? Ik zit thuis ook vaak alleen op de bank en vind het heerlijk, al vind ik het ook fijn als ml ook eens naast me komt zitten maar hij heeft vaak daar de rust niet voor. Hier:hier net terug van de vk, alles was goed met mama en uk. ben maar 100gr aangekomen in 2weken tijd...had ik niet verwacht! Mijn buik was goed gegroeid zei ze maar toch heeft de kleine meid nog ALLE plaats gelukkig....heb gewoon erg veel vruchtwater. had meteen gevraagt hoe het zit met de groei-echo omdat ik deze wel bij zoonlief gehad heb en zit nu weer bij dezelfde vk. ze vertelde dat niet iedere verzekeraar deze vergoed en ik dat eerst maar eens na moest vragen want zo een echo schijnt over de 200,- te kosten in het ziekenhuis...nou dan liever niet hoor! hahaha dus over 2wk krijg ik een echo bij hun in de praktijk Is wel geen super apparaat maar daar kunnen ze ook berekenen of ze goed groeit...dus dat is wel leuk! volgende afspraak is op 19-11-2012
@kaatje: Knuffel voor jou en heel veel succes! Hopelijk ga je met een goed gevoel uit het gesprek! @josjo: mijn oudste heeft er ook heel veel last van gehad en uiteindelijk op advies van de huisarts daktarin zalf gekocht bij de drogist (niet bij alle drogisten te verkrijgen volgens mij). Die werkte bij hem heel goed... @demi: ook een knuffel voor jou! Het is ook niet niks het alleen zijn en zeker in zwangere toestand! Geef af en toe gewoon toe aan je huilbui en daar knap je soms al van op! Goed dat je overdag wel veel afspraken probeert te maken. @geboortekaartjes/ gedichtjes: heb inmiddels 6 boeken staan en daar vind ik maar 2 kaartjes van mooi... Grrrrrrrrrr!!! En nog niet eens echt mooi. Degene die ik echt mooi vind, is veel te duur... Dus nog maar even verder zoeken. Op internet wel 2 hele mooie gevonden. Gedichtjes nog niet mee bezig geweest. Zal weer een christelijk gedichtje worden! @hier: gisteren rustig dagje gehad. Gezellig vrienden op visite met 2 meiden van 3 en 4 jaar. Niet zoveel last van rug en benen. Het gaat vandaag ook nog goed op het werk... Ga nu snel weer aan het werk! Dacht even snel reageren, anders loop ik weer helemaal achter!