16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier moet zoonlief om 10:30 in het ziekenhuis zijn.
    Afspraak met de neuroloog over de epilepsie.
    Daarna meteen door naar de dokter met manlief.
    Die had al 3dg een pijnlijk puistje precies onder zijn lip en die deed zo een pijn dat hij die gisteren uitgeduwd heeft.
    Vanacht werd hij dus wakker met een enorme zoeloelip!!!
    Vanmiddag zwemlessen met zoonlief en dan ben ik blij als ik de bank op kan!

De spullen voor de bedankjes zijn binnen gekomen:D
    Vandaag komt als het goed is mijn positiejas binnen:D eindelijk want ik heb het toch koud buiten Brrrrrrrrr

Fijne dag!

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @melanie succes met bezoeken aan het zh en ha.
    (stiekem moest ik wel even lachen bij een beeld van je ml met een zoeloelip)

Hoelang heeft je zoontje al last van epilepsie? heeft hij medicatie?
    Mijn broertje heeft dat ook namelijk en is sinds zijn 15e af van de medicatie!!

Benieuwd naar je jas!!

@enibas werk ze!

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier 29/11 laatste dag :)! Aftellennn

4. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Ik ga vandaag niet heel veel doen.
    Ff koffieleuten met mn mams en Ff boodschappen doen.

Gisteren gebeld door de kraamzorg, heb de 21e intake gesprek.

En mijn laatste werkdag is 22 nov, verlof is officieel 9 dec maar neem lekker wat dagen op:D dus echt aftellen nu!!

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier 31/12 ;)

6. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Lenny, fijn dat alles goed was! Is dan toch een geruststelling want je maakt je er toch zorgen om he?! :)

Melanie, fijn dat je jas binnen komt, succes met de ziekenhuis bezoeken!

Hier redelijk... contact met me ouders verbroken (tot in ieder geval na de bevalling), maar dat valt me niet mee... al weet ik dat het beter is. Heb me ouders op fb op de 'niet-toegankelijk' lijst gezet. Zij kunnen mijn statussen etc niet meer zien (merken ze niets van en ze kijken toch niet veel op fb) nadat mama vorige week begon te katten op me via facebook...
    Zie nu alleen statussen van me zusje voorbij komen over hoe gezellig avondje ze wel niet bij mijn ouders heeft gehad, wat dan ook weer bevestigd wordt door mijn ouders... grumpf...

Vrijdag gaan we gelukkig weekeindje weg, dat is wel heel fijn en voelt wel goed. Even er tussen uit en daarna ook weekje samen vakantie. Kijk er naar uit!

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Danielle: Heerlijk vooruitzicht jullie weekendje weg, kunnen jullie even bijkomen van alle commotie!

Verlof: Officieel 7-12, maar aangezien ik Toos Werkeloos ben, zit ik al thuis. Werken had toch niet meer gemogen, aangezien ik echt teveel harde buiken heb. Dus ik probeer maar van de extra tijd te genieten.

Zoonlief is naar de peuterspeelzaal dus ik heb even een paar uurtjes voor mezelf. Even lekker ik-tijd. Achter de pc met een lekker muziekje en zo denk ik lekker op de bank met een koppie thee en de Wij Jonge ouders.

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

danielle, vervelend dat je de keuze hebt moeten maken om voorlopg te breken met je ouders maar soms is het niet anders. jij kunt alleen maar leren hoe je het niet wilt doen met je eigen kind. hier ook gen contact met mijn ouders en in het begin deden mijn zussen ook zo en soms nog steeds maar ik weet dat het schijn is want zo geweldig zijn mijn ouders niet. ik heb inmiddels bijna geen contact meer met mijn zussen, heb geen behoefte aan elke keer verwijten die ik krijg en geen oprechte interesse bij zl ook gedaan toen ik zwanger was en heb toen veel meer kunnen genieten van de zwangerschap.

9. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Dani, haha ja. Komt omdat ik net leerlingbespreking heb gehad vorige week. Dan moet er bij meer dan de helft van de kinderen weet actie worden ondernomen. Verdeel het wel over de dagen, maar kost uiteindelijk toch elke keer weer meer tijd dan gehoopt. Succes morgen hè!
    @Verlof 17 december laatste werkdag. Nog 22 dagen werken.

@Melanie, hoe was het in zh en hoe is het met je man afgelopen?
    Hier sinds 2 dagen ook positiejas aan (daarvoor gewone tussenjas), toch wel lekker.

@Danielle, goed gedaan meid. Knap hoor! Lekker dus even bijkomen. Geniet ervan.

10. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Hier druk bezig met verhuizen van spullen zoonlief krijgt een nieuwe kamer en daarvoor moet de babykamer verhuist worden naar de andere kamer.

11. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    hier is waarschijnlijk 11 december me laatste werkdag voor verlof dus nog ff :D maar zou niet weten wat ik moet gaan doen tijdens me verlof behalve enveloppen schrijven

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb heel veel gehad aan het ziekenhuis bezoek en we houden nu een "dagboek" bij als hij een aanval heeft gehad.
    Zoonlief was mee en was fijn dat hij het ook allemaal mee kreeg en weet wat hij heeft...hij is er gelukkig heel rustig onder en raakt er niet van in paniek.
    Soms denk ik dat hij het wel "stoer" vind, want verteld dat alles in geuren en kleuren aan zijn vrienden. Hahahahaha arm ding!

Ml heeft een antibiotica zalf meegekregen.
    We hebben gewoon met de dokter in een deuk gelegen...werkelijk!
    Hij vertelde de arts even dat hij met een naam-Butten zijn puistje had doorgeprikt...dus zonder te desinfecteren en gewoon echt meerdere keren erin geprikt heeft..hahahahahaba
    Dis hij heeft de ontsteking gewoon "naar binnen" geprikt waardoor zijn lip ontstoken is...wat een deus!
    Ml heeft altijd van die rare dingen,weet zeker dat hij al in een deuk ligt zodra hij zijn naam in de afspraken lijst ziet staan.

Verder vandaag mijn zwangerschapsjas binnen gekregen.
    Alleen...nu heeft mijn vriendin dezelfde...terwijl ik die al gezien had en ik dacht echt dat zij een andere had..Marja.
    Ik heb een donker blauwe en zij een beige.

Wij gaan nu naar de MAC en dan op bezoek.

13. greatdane

greatdane Actief lid

17 mei 2012
    109
    0
    0
    free-lance fotografe
    brabant
    ik krijg vanaf 22 december verlof. Aftellen is begonnen hoor.;)

Hier gaat alles verder goed.

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Lennyt: Tijdens je verlof is de kans groot dat de welbekende nesteldrang opspeelt. Dus je kunt nog poetsen en poetsen en euh...poetsen :p

Melanie: Fijn dat het gesprek met de arts positief was!!! Haha....dat verhaal van je man. ook niet zo heel slim om het op deze manier door te prikken. Hoe is zn lip nu????

Hier: Joepie!!! 30 weken vandaag :D

15. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Sammie, succes met verhuizen van de spullen!

@Verlof, hier wisselend. Ene keer kan ik heel goed niks doen, andere dag kan ik me zo weer vervelen. Ik houd van lezen, taarten maken, schilderijtjes maken.

Ik ga sowieso dan mijn geboortebord maken, adressen inderdaad op de enveloppen zetten, wil alle keukenkastjes uitruimen en soppen, filmpjes kijken, boeken lezen, babywasjes.
    Gelukkig is het december en december gaat snel en ik ben gek op december ivm feestdagen.

@Melanie, wat fijn om te horen dat jullie er veel aan hebben gehad.
    Gelukkig dat je zoon rustig blijft, scheelt toch ook weer. Anders is hij misschien steeds op zijn hoede.
    Haha die actie van je man, zo ben ik ook hoor heb hier een passer liggen die soms nog handig is :D
    Achja jullie hebben wel een andere kleur en zoveel jassen zijn er niet (ja die zijn er wel maar sommige zijn zo duur).

@Hier, gister lekker op tijd gaan slapen. Kon de maagzuur niet meer verdragen dus wilde zo snel mogelijk slapen.
    Heerlijk geslapen. Nu hoofdeind heel stuk omhoog en zo verder met de rapporten maken. Straks wat lessen voorbereiden.
    Boodschapjes doen vandaag.
    Even huisarts bellen (hij zei zelf morgen bellen) voor uitslag kweekje. Morgen werken en vandaag vrij dus even kijken of ze de uitslag hebben.
    Beetje soppen en stofzuigen.
    Vanavond groeiecho!

16. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Ha dames,

Soms weet ik niet meer zo goed waar ik nu gereageerd heb! hhaha.
    Maar in elk geval ging gesprek bij directeur goed. Geeft me lucht.

Mijn verlof start officieel 25 dec, maar 19 dec is laatste werkdag. Nog maar 6 weekjes ;) :D Maar met directeur afgesproken dat we per week aankijken ivm de harde buiken.
    Nu heerst er bij ons op school de waterpokken en gordelroos. Ben me kapot geschrokken (aangezien collega's dit al maandag wisten..) Maar ze hebben me de keus gegeven of ik les wilde geven aan die leerling met gordelroos. Heb ik gekozen om dit niet te doen.
    Vervolgens wel de VK gebeld, en omdat ik de waterpokken al heb gehad, ben ik en de uk beschermd. Moest alleen wel oppassen als mijn eigen weerstand minder werd, dan kon ik beter niet gaan werken. Even kijken dus hoe het volgende week maandag is.

Wen: balen dat je maagzuur zo heftig is. Bij mij werkt gaviscon gelukkig nog als een trein. Als het niet gaat, naar de dok he?! Josjo had geloof ik nog een goede tip ;). Lekker druk daggie vandaag dus. En wat ben ik jaloers op een echo!! Dat heb ik niet meer :( Alleen als ze zich ernstig zorgen maken.
    Ben benieuwd naar je uitslag.
    Hier ondertussen wéér bezig om schimmel te behandelen, maar heb nu erg en erg veel brokkelige afscheiding, vind het zelfs nu echt vies! Bleh!
    Niet teveel doen voor school he?! Is je vrije dag!!

Melanie: wat fijn dat je kereltje het goed zo goed oppakte!!
    En die lip, zie het helemaal voor me! Gelukkig was het niets ernstigs!
    Hoe is het btw nu met je pa?

Lennyt: ooh, ik weet nu al dat ik genoeg te doen heb in mijn verlof! Kan me prima vermaken, haha! Zelf zo'n voorgevoel dat ik idd last ga krijgen van nesteldrang. Nu al veel en veel meer de behoefte aan om te gaan poetsen.. hihi

Sammie: succes met verhuizen, wel even fotootje he, als het af is! :D (mag uiteraard ook via fb)

Dani: succes met je tattoo vandaag. Ben erg beniewd!

Daniëlle: vind het heel knap dat je die zet hebt gemaakt!! Maar jij en je uk zijn velen malen belangrijker!! Zij plaatsen altijd zichzelf voorop, nu is het tijd voor jou! Geniet van het weekendje weg straks!! Knuf!

Ga nu weer even lekker liggen op de bank!

Liefs!

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Goedemorgen allemaal!!

Hier gaat het goed met de lip van ml,hij begint weer een beetje "normaal" te worden.
    Heb hem gisteren nog behoorlijk gepest met z'n dikke Negerzoen!! Hahahaha (hij plaagt mij ook altijd;))

Met mijn vader gaat het (nog) wel redelijk!
    Het begint langzaam aan rood te worden en wordt ook steeds gevoeliger,..maar het is een taaie!
    In het ziekenhuis hebben ze het ook altijd over "die stoere man".
    Mijn vader ziet er een beetje ruig uit en heeft genoeg tattoo's en dat schrikt mensen al snel af. Hahahaha
    Hij begint nu eindelijk een beetje "ouder" te worden want heb altijd gezegt dat hij in zijn jeugd is blijven hangen. Hahah
    Hij is 51jaar en 1jaar geleden stond hij heus nog bij grote party's vooraan notabenen OP het podium te dansen...en niet de Tango!!:D haha
    Dus ik ben wel blij dat hij eindelijk "volwassen" is geworden en inziet dat al die feestjes ook een aanslag is geweest op zijn lichaam.

MORGEN is er iemand jarig...wie zal dat zijn?? :D:D hahahaha
    Dus vandaag ga ik niet al te veel doen want morgen is ook alweer een drukke dag voor me.

18. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ben erachter! Kleine is fan van Marco Borsato :D

Kaatje:
    Wat ik gister al zei. Ik ben zo stom om eerst even te wachten en moet eens leren. Beetje last? Innemen die troep. Zei al tegen ml, als het niet gaat ga ik bellen voor Omeprazol.
    Hoop dat het niet nodig is. Wel druk dagje, maar doe wel lekker rustig aan :D
    Wist ook niet dat vk het standaard doet hierzo, maar vind ik niet erg.
    Vraag gelijk of er ook nog een liggingsecho komt.
    Ben ook benieuwd naar uitslag ene dag stinkt het wel andere dag niet. Voor de rest nergens last van.
    Ga niet teveel doen, alleen het geen wat me rust geeft.
    Volgende week vrijdag mag ik de hele dag administratie doen (vrijdag), collega staat voor de groep.
    Maar dan moeten wel de rapporten af en wil dan niet die dag haasten.
    Vind verhaaltjes schrijven soms nog moeilijk. We moeten namelijk van school goede verhaaltjes schrijven.
    Niet standaard tekst.

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    @Sammie: succes met verhuizen,en voorzichtig hè!!

@Dani: succes met het zetten van de tatoo,wordt vast heeeeel mooi..ik ben benieuwd naar het resultaat!:D

@Kaatje: klopt inderdaad dat als je de waterpokken al gehad hebt je antistoffen ervoor heb aangemaakt.
    Wel is het gevaarlijk voor de 16weken.
    Maar wel een beetje raar dat ze dit niet eerder bekend hebben gemaakt aan jou!!
    Fijn dat het gesprek goed is afgelopen,dat geeft inderdaad een stuk meer rust hè!
    Havik namelijk ook nadat hier alles was afgehandeld.
    Worden je hardebuiken ook al wat minder of niet?

@Kwebbelsnoes: joehoeeeee 30weken,gefeliciteerd!!
    Nu op naar de 34weken:D

20. tulip

tulip Niet meer actief

Val hier ff in hoor meiden, gister workshop van het gob gehad tot 22.00 uur dus ben ff gaar.

Even naar de markt zo, nog meeeeer mandarijnen halen, ben echt verslaafd aan die dingen!

Deel Deze Pagina