Hè bah wat een vervelend bericht sammie Dat is inderdaad schrikken! Heel veel sterkte meid...*knuffel* @Dani: fijn dat ze beiden thuis zijn,daar waar ze horen!! Je tattoo is echt iets moois,met een mooie herinnering! Bedankt voor alle felicitaties!
dankjulliewel meiden. het ineens zo leeg in huis. had gewild dat we nog naar de dierenarts konden gaan ofzo maar dat had niks uitgemaakt want ze was binnen 5 min weg. speel het steeds af in mijn hoofd wat er nou precies gebeurd is maar het ging zo snel.
melanie, gefeliciteerd!!! Ben je al goed verwend?? dani, wel een mooi idee ergens dat ze samen teruggekomen zijn...al zou het zo niet moeten zijn natuurlijk, een kindje met zn overgrootoma sammie, jeetje wat erg!! Heel veel sterkte. Hier vanavond uit eten met 2 vriendinnen, kijk er echt naar uit, even wat anders.
Ik moet nog veel terug lezen dus even een ego berichtje! Sammie hoe oud was je hondje? Vreselijk om mee te moeten maken! Melanie gefeliciteerd!!! Hier gisteravond de 3e pretecho gehad, 3x is scheepsrecht toch? Hier gelukkig wel eindelijk het koppie van ons ventje gezien!!! Zoooo bijzonder, hij lag te slapen en werd beetje wakker, wreef in zn oogjes en lachte een beetje!! Lag heerlijk aan de navelstreng te sabbelen en hij was ook gedraaid! koppie maar beneden nu. Ik had al zo'n idee want de druk is van mn blaas. Af en toe nog wel maar het lag er eerst op te trappen. Zo raar dat je al zo verliefd kan zijn op wat er in je buik zit en nog nooit ontmoet hebt! Even laten meten, ze kwam op 1300nogwat gram uit, geboortedata 20 jan. Dus ligt keurig op schema. Als zo door bleef groeien kwam die op 7 pond uit met geboorte. Maargoed daar kan nog vanalles aan veranderen. Hier foto met een pruillipje hihi
@Josjo, haha. Moet volgende week toch huisarts bellen. Kan het inderdaad altijd vragen en hoef het natuurlijk niet standaard te nemen. Alleen als het echt niet gaat. Kijk wel ff. @Geboortebord., ga ik zelf maken. Over twee a drie weken ga ik hout halen en verven. Ml mag hem daarna vernissen. @Tulip, ja echo was leuk alleen was er voor ons weinig te zien. Kleine lag met gezicht naar rug. Opmeten ging opzich wel. Ze schatten hem nu op 1300 a 1400. Ze schat bij geboorte op 5 a 6 pond. Fotos heb ik dus niet echt, valt weinig tot niks op te zien. Kleine blijft zich verstoppen. Vk zei ook kijk wat je hier ziet is zijn tong. Hij is nu vruchtwater aan het drinken. Het was dat ze het zei haha. Was het eten nog leuk? @Melanie, gefeliciteerd!!! @Dani, dat is inderdaad lijkt mij ook wel ff vreemd. Deed het nog pijn? Mooi hoor. @Karin en hoe is het tot nu toe met terrorkids? @Danielle, je zal het denk ik niet meer lezen maar veel plezier! @Sammie, dat is niet niks nee. Sterkte! Dikke knuffel. @Saga, wat super dat jullie hem nu wel goed hebben gezien. Mooi hoor (jaloers ). @hier, nu ff niks doen. Deze week genoeg gedaan. Vraag me af voor hoeveel euro ik deze week wel niet gebeld heb op mijn werk (schooltelefoon hoor), jeetje bleef ouders etc bellen. Alle gesprekken staan weer in mijn agenda. Volgende week nog ff rapporten en 2 rot gesprekken waar adjunct in ieder geval bij zit, gaat wel lukken . Dan de rapportavonden bijna en dan sta ik bijna met twee benen in verlof. Echt zo bizar, vandaag zo vergeetachtig, normaal nooit! (antibiotica??). Zag ouders boven, dacht nog huh. Deze week al 2x inloop gehad en het lampje ging nog niet branden dat het inloop was (waardoor ik dus ff de kluts beetje kwijt was, maar merkten ouders niet). Toen vergat ik boekbespreking, meisje opeens ja juf moest nu toch boekbespreking doen? Wanneer moet ik het nu doen? Uhhh oeps, ja zo na de pauze. Moest dictee dicteren aan meisje die van de week ziek was. Na 4 zinnen dacht ik opeens, huh dit zijn de verkeerde zinnen. Naja ach he . WEEEEKENDDDDD!!!!
@Sammie: aah... wat sneu!! Getsie, en dan gaan natuurlijk de hormonen ook nog een loopje met je nemen.. Sterkte! @Saga: wat een droppie, hihi! @ Tulip: gezellig gehad met uiteten? Lekker he, dat je soms even je gedachten kan verzetten. @ Wen: hahaha, zo loop ik al maanden door de school. hihi!! Onwijs herkenbaar!! Gelukkig hebben de kids nu door, dat ze me continu alles moeten helpen onthouden, en dat doen ze gelukkig ook trouw Het ligt op bed.. ML ging toch niet weg (Goddank!) en heeft onwijs goed geholpen. Maar je merkt dat ik een 'voorsprong' op hem heb. Ik zie veel eerder dat het gaat escaleren, en grijp dus eerder in. Net al even over gehad, dat ik het niet doe om het te dissen oid, maar dat het op de automatische piloot gaat. Neefje zei net: Jahaa... Ik zo: nee, niet Jahaaa, maar Ja! Hij zo: Ja juf. Whahaha, hoe hylarisch!! @Geboortebord: ik voel me onwijs stom, maar wat is dat in vredesnaam?? Kan me er geen voorstelling van maken. @Geboortekaartje: bij ons is het al helemaal rond!! Whoeiii!! Binnen 1 dag geregeld. Vandaag proefdruk binnen gehad en we willen niets (!) veranderen. Hoe bijzonder is dat?! haha! @hier: me weer te erg tegoed doen aan de chocoladepepernoten. Ben bijna misselijk en blijf dooreten.. Oef, wat zijn wij zwanger in het verkeerde moment van het jaar, haha! Alles is veel te lekker !! Fijne avond nog! Ik duik er vroeg in, want de kids zullen we weer vroeg wakker zijn. Liefs! PS: kat snurkt enorm!! whahahaha
@Karin, ik vergeet wel eens iets maar niet zoveel. Gebruik ook veel post its maar dat deed ik al (nu nog meer en echt to do lijstjes). Maar gister was echt extreem.... Wat super dat jullie toch met zijn 2e waren. Grappig is dat hè, ik merk dat ook met kids, dat je toch sneller dingen ziet en ingrijpt. Ml is hier ook best adequaat en consequent met nichtjes en neefjes dus ben benieuwd bij onze kleine. Ik wil denk ik zoiets maken en dan op de wolk komt nog zijn naam http://fotos.marktplaats.com/kopen/e/49/z.d8d339cbe629b65c3f3e13370a11529f.jpg Wat goed dat je tevreden bent over de proefdruk! Dat scheelt weer zoeken en twijfelen Hier om kwart over 6 al "gewoon" wakker. Wel onrustig geslapen, paar keer kuitkramp.
Goedemorgen allemaal! @Sammie: jeetje meid, wat erg!!!!!! Lijkt me echt vreselijk.. Maar hoe rot en vreselijk ook, jezelf niet gek maken met hoe dit heeft kunnen gebeuren.. gaat in een fractie van een seconde en dan is t te laat.. Heel veel sterkte iig! @Saga: wat een mooie echo! En ook van die leuke pruillipjes, hier ook een mini 'negertje' met mooi gevormde lipjes waar hij errug goed mee kan 'pruilen'.. hihi! Mn vader vroeg na t zien van de echo serieus of ik me niet vergist heb en hij geen donkere papa heeft.. Whaha, ehhh en bedankt pap! Alsof ik met zoveel mannen t bed heb gedeeld dat ik me zou vergissen.. @Wen: dat klinkt als een super gewicht! Ik zou ervoor tekenen, haha! Baal wel dat ik geen groei echo meer krijg, afwachten maar of ie zo groot en zwaar blijft.. Verrassing bij de bevalling! @Wen en Kaatje: Dat vergeetachtige komt me bekend voor hoor! heb het met alles! Oude stagiaire van me waar ik nog steeds leuk mee om ga gaat morgen naar NY. Heb haar vorig weekend al super veel plezier gewenst, en vroeg of ze al in NY was dat ze weer kon smsen. Kreeg ik terug: 'Eeh, das volgende week pas hè!' Oh ja.. Vervolgens wenste ik haar nu hele leuke week, kreeg ik terug: 'Ik ga ruim 2 weken hè!'.. Dus ik, Echt?! Dat wist ik niet! Zij: jawel! Dus ik weer, Heb je dat verteld?? Zij: 'Jaaaa, pas 3x!' Oeps..
wen, nou klinkt goed, wel jammer dat je het allemaal niet heel goed kon zien.. kaatje, een geboortebord, is een bord wat je in de tuin zet met de naam van je beebje erop, zodat van verre goed te zien is dat er bv bij jullie een "pietje"geboren is.
Thnx voor uitleg geboortebord. Ga ik dus niet doen, haha! Teveel werk! Demi: fijn om te lezen dat we niet de enigen zijn! Het is echt geen des-intresse, maar gebeurt gewoon! Ennuh.. fijne woordspeling van je pa, hihi! Net of je niet weet wie de papa is van je kleine.. dusss hihi! Wen: post-it is ook mijn grote vriend, hihi! Ik kan nu echt niet meer zonder! Laat je via hier nog even weten (of via FB) of je whats app heb op je leentoestel? Hier: STUK! Ga zo even lekker op bed liggen om bij te komen. ML is met ze naar het bos. Hij wilde hier eerst in de buurt, maar heb toch een bos aangeraden dat iets verder weg ligt (zijn ze langer weg ) Vannacht paar keer ineens het grote licht in onze slaapkamer aan! 'IK KAN NIET SLAPEN IN HET DONKER!!'. Nou kan je vertellen dat ik niet zo aardig was... gruwel! Doe eens niet zo hysterisch! Kan ik heel slecht tegen, maar nu helemaal. Dus heb nog lichtje voor ze aangedaan, maar ondertussen ben je zelf weer klaar en klaar wakker.. oef!! Vanmorgen was diegene in kwestie ook zeer chagrijnig, scheelde weinig of het lag weer in bed... :x Morgen worden ze na het eten opgehaald.. pfff en dan begint de werkweek weer. Met oudergesprekken.. ben zo ontzettend benieuwd hoe ik het ga trekken. Heb namelijk vandaag al minimaal 10 harde buiken gehad.. Moet ook nog boodschapjes doen.. ga misschien morgen pepernoten met ze maken.. moet toch wat doen om die dag door te komen! Nou meiden, ik ga eerst ff tukken!! Liefs!
@Groeps Whats app. Sorry meiden waarschijnlijk ben ik er drie weken niet. Foon is terug gestuurd naar Samsung ivm uitvallen. Heb nu een prepaidtoetsel zonder Internet Zegt ml net: Weet je wat ik hoor? Ik uhhh nee?? Geen Whats app!! Flauw hahaha. @Demi, zolang de kleine gezond is hoeftie van mij ook niet groot te zijn Haha. Naja denk nu ook echt dat het door de medicijnen komt. Ben ook de hele dag al onwijs misselijk. @Kaatje, haha super meid dat je een bos nog verder weg hebt uitgezocht, groot gelijk!! Nu ff goed je rust pakken meid. Als je er harde buiken van krijgt is het al helemaal niks. Nogmaals knuffel! @Hier Voel me echt bagger, denk door de antibiotica. Voelt anders namelijk dan misselijkheid door zwangerschap. Ook niet zoveel gedaan. Liepen in winkelcentrum en ben na twee winkels naar huis gegaan. Ben wel naar Xenos geweest voor de houten letters. Ik kon eindelijk deze week de knoop doorhakken wat betreft de naam. Heb lang getwijfeld maar het voelt nu zo goed. Misschien toch omdat de tijd nu gaat dringen voor mijn gevoel. Wil ook eerste week december box neerzetten, maar gaat nu al kriebelen. Lekker net filmpje gehuurd voor vanavond.
Moe lieve mensen, zoals de meesten hier zo te lezen. En bedenk me dat ik ook nog naar de Xenos moet voor letters. Gelukkig niet morgen
@Kaatje: Was een grapje van mn vader hoor, haha! Hij weet t ook wel.. Maar was idd verbazingwekkend om die volle lipjes en het vrij kleine brede neusje te zien.. (de papa heeft smalle bovenlip, normale onderlip.. die van mij zijn wel enigzins gevormd maar niet huge ofzo. En klein breed neusje hebben we geen van beide!) Ach, arme kind was bang in t donker! Niet zo onaardig jij! Ik word hier elke nacht (meerdere keren) wakker gekrijst door een eenzaam 'kind'.. t went kan ik je vertellen! (soms ook niet en dan ben ik in staat haar op t terras te zetten en de deur dicht te doen.. Of als het heeeel erg is, haar over de reling te kieperen.. hihi ) @Wen: van AB kan je, je idd enorm beroerd en misselijk gaan voelen! Bah! Hopelijk slaat het aan en gaat het snel beter. @Hier: 2 dagen geshopt en geklust voor laatste dingen babykamer en (alweeer) wat kleertjes.. Kamertje wordt zo leuk!!! Nu ook de rieten stoel, plankjes opgehangen, schilderij, houten hart met schelpjes, lampjes etc etc etc! Ben helemaal verliefd echt (en niet alleen op mn kind dus, hahaha!) Zou er bijna zelf gaan slapen.. Net ook nog 2 mutsjes met zn namen besteld, leuk leuk allemaal! Merk wel dat ik moe ben en wat meer last van harde buiken en opgeblazen gevoel. Ach, doe verder weinig dit weekend, behalve morgen etentje bij een vriendin. Dus heerlijk! Truste allemaal!
raak een beetje gestresst hier thuis weer een discussie gehad met zijn tween gister over het "overtreden" van regels vannacht apart geslapen hier en slaap toch al zo slecht dis niet goed voor mij en ook niet voor mijn kind zo pfff
@Demi, ja echt vervelend ga duimen dat ik vandaag me goed voel. Heb gister lekker rustig aan gedaan. Op tijd gaan slapen. Ben benieuwd naar het kamertje! Hoe is het trouwens met Lotje nu ze bij die andere mensen is? @Lennyt, knuffel. Dat is niet leuk nee. @Hier, net weer gewogen. Vorige week 8kg nu 7kg. Erg wisselend per week dus door werk. Straks weer buikfoto maken. Ben zo blij dat we uit de naam zijn @Groepsapp, had denk ik gewoon gister afkick verschijnselen. Mis het wel hoor. Het enige wat deze foon wel kan is radio aanzetten en een zaklamp
*ff ego berichtje * Vandaag 30 wkn Gaat toch wel hard nu... *einde berichtje * Iedereen fijne zondag gewenst! Hier schijnt de zon...