Vandaag babyshower high tea gehad, was gezellig, leuke dingen gekregen! Ik was ook met gewoon wasmiddel de kleertjes. Vanavond lekker op bank, ben erg moe en veel last van mijn rug door t zitten. Oh kerstboom vind ik t nog te vroeg voor, ook nog even kijken waar die komt ivm de box, haha. Fijne zondagavond allemaal!!
ml en ik hebben vanmiddag weer even een soort van ruzie gehad pff mannen begrijpen soms echt niet wat hormonen met vrouwen doen grrr... wil gewoon alles klaar maken om te wassen enzo en dus ook de maxicosi maar ml vond het onzin kon van de week ook wel en natuurlijk heef hij gelijk kan niet alles in 1x wassen maar weet dat als ik het dan vraag weer te horen krijg kan van de week ook wel dus hij heeft alles gepakt vanavond even losmaken en morgen wassen. ook wil ik deze week de naam gaan doen op de muur hoop dat het mooi wordt.
sammie, hier juist een man met nesteldrang haha, sleepte vanmiddag al weer beddegoed naar boven om te wassen. Heb al gezegd dat ik dat zelf wel regel
Jeetje wat een fijne man Hier moet ik weken zeuren om de batterij van het brandalarm te vervangen en om de kapotte lampen te vervangen voor nieuwe. Straks kan ik bevallen in het donker:x
@begripvol: op het moment wel een begripvolle man, maar kan ook zo weer omslaan! Hij was het met me eens dat eind van de week de babykamer wel klaar moet zijn, dus ben benieuwd! @sammie: fijn dat hij het toch nog gedaan heeft, maar is toch fijner als je er minder ruzie om hoeft te maken! @wuppie: heerlijk zo'n babyshower! @wen: lekker zo'n rustig dagje! Hoop ook dat de kleine nog draait, maar voel nog steeds een harde bobbel rechts. Dus volgens mij ligt madam veel te lekker! Ben benieuwd vrijdag bij de verloskundige, en ook naar mijn suikerwaardes... @stefanie: hoe is het nu met je meisje? Al wat beter? Heel veel plezier tijdens jullie midweekje weg! @wassen: ook hier de 1e babywas gedraaid vanmiddag! @kerstkaarten: probeer er altijd zo min mogelijk te sturen, maar het zullen er vast wel weer meer worden! Ga snel mijn bedje opzoeken. Morgen weer werken, nog 6 dagen te gaan... Oh ja, voor de lijst: 30 november controle verloskundige en 21 december groei-echo ziekenhuis
Nee ik ook niet. Nou ja, ik ga vooral met mijn kind zwemmen en die is zo leuk dat niemand naar mij kijkt (toch? )
controle van vandaag er weer op zitten gelukkig was alles goed en waarschijnlijk ligt de kleine niet meer in stuit zoals de vk het voelde maar maak me toch een beetje druk om de echo van morgen morgen echo voor de placentalocatie ben stiekem toch een beetje bang dat hij voor de baarmoeder ligt en dan wordt het een keizersnede aan de ene kant wel fijn omdat je dan zelf de datum mag bepalen maar kijk er meer naar uit om gewoon thuis te bevallen zie namelijk heel erg op tegen een keizersnede
Even update van mijn kant. Daarna moet ik weer anders zitten.. Vannacht weer heel veel pijn gehad. Vanmorgen VK weer aan huis gehad, en heeft de boel weer gecontroleerd. Ik had geen ontsluiting (Goddank!!), maar mijn BM was wel korter. Moet dus echt rustig aan doen. ML heeft het werk al afgebeld voor me! Nu dacht de VK dat het misschien wel een blaasontsteking kon zijn, omdat ik veel last heb in mijn buik. Net de dokter gebeld, en was geen aantoonbare blaasontsteking. Om 1 uur word ik weer gebeld en dan hoor ik of ik naar het zh moet voor verdere controle.. Ene kant natuurlijk fijn dat ik goed in de gaten wordt gehouden, maar aan de andere kant zeer kut!! Verdamme, waar komt die pijn dan vandaan he?! Ondertussen wallen tot aan mijn knieën. Wen, succes met de gesprekken vandaag! Kwebbelsnoes: hopelijk kom jij de dag goed door!! Ik ga weer anders zitten, trek deze houding weer niet... xx
@kaatje dikke knuffel vnuit hier dt de kleine nog maar lekker blijft zitten dan dus kleine uk van kaatje blijf nog maar lekker zitten ook ik heb wallen tot aan mijn knieeen ongeveer hier
Update van Karin: Ze ligt in het ziekenhuis, heeft weeënremmers en de eerste longrijpingsspuit al gehad. Ze is nu 32 weken precies.
Pfff las het op fb. Sterkte Karin! Wat zijn wij dames aan het doen!! Hier Ookal een uur lang om de 4min harde buiken.
heb al bijna de halve dag harde buiken en heb toch gerust maja morgenaaf echo waar ik een beetje tegen op zie maar dat had ik al uitgelegd geloof ik
Zou je dan niet ook eens de vk bellen... zo regelmatig lijkt me niet de bedoeling!! Sterkte ermee! Lenny, sterkte ook voor jou!
Bah meiden.. onze ukkies moeten nog even doorgroeien hoor! Sterkte voor de meiden in spannende tijden..