16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nee de mijne ook niet hoor!
    Daarom zijn we aan het mailen en ben ik nog altijd heel netjes waarin ik schrijf dat ik er samen met haar uit wil komen.
    Ik hoop ook dat we een oplossing vinden,maar hoop iniedergeval dat ik gewoon mijn geld terug krijg en zij weer kunnen proberen de wagen opnieuw te verkopen.

Maar wat zou jou oplossing dan zijn?
    Weet het ff niet meer hoor.
    Maar 175,- voor een wagen die maar 50,- waard is vind ik best treurig:(
    Als ik minder betaald zou hebben had ik er waarschijnlijk minder wakker van gelegen.

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Fijn dat je de nacht rustig door gekomen bent Melanie. Ben benieuwd naar de uitslag van de BO. hopelijk is dat het en is er verder niets aan de hand! Stom trouwens van die wagen!!!! Zou er ook boos om zijn, hoop dat jullie er op een nette manier uit komen! Vooral gemeen dat ze liegen over hetgeen wat ze verkopen....

Er gebeurd hier veel te veel en idd, veels te vroeg! Gingen we allemaal zo fijn de 28 weken grens over, krijgen we dit... 30 of 32 weken is nog steeds veel te vroeg om te bevallen! :(
    Laat alle ukkies nog maar lekker even zitten!

Hier alles zijn gangetje. Bekkeninstabiliteit wordt met de dag erger, kan steeds minder en de pijn neem enorm toe...
    Vandaag gecheckt door de gyn, alles in orde! Bloeddruk normaal, baby is al ingedaald en ligt enorm diep, dus dat is ook prima, geen bijzonderheden. Over 2 weken weer! :)
    Oooh, en vandaag nog maar 50 dagen!!! :D En morgen 33 weken! :D

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gaat nu echt snel! Hier komt de kraam straks voor de intake, whaah nu al denk ik steeds ;)
    Dat van die wagen is ook echt stom..

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Melanie, ben benieuwd octet bo is. Ik denk steeds dat ik het heb,maar uitslagen blijken steeds dat het niet zo is... Kweek was ook goed. Ik weet het nu niet meer, zucht... Ik denk in mijn geval toch echt te voelen dat het een spier verkramping is, of mijn banden... Morgen moet ik weer naar de vk dus daar maar weer overleggen..

Mooie foto trouwens melanie!

En ja er gebeurt hier veeeeeeels te veel bij te veel meiden ja, eens... Was bij de aug 2011 mamas niet... Waar dat toch aan ligt? Mijn vriendinnetje is een paar maanden geleden bevallen met 34+3 en die heeft ook10 dagen in de couveuse aan beademing gelegen. Ze mocht haar zoontj niet eens vasthouden, verschrikkelijk! Dat de longen gerijpt zijn zegt dus ook echt niks... Mijn meisje was er met 36+1 en die moest al onder de lamp ivm haar billirubine en ze had echt n bumpy start, was heel zwak, dronk weinig want viel binnen no time weer in slaap etc. Nee, die 37 weken grens vind ik echt magisch.... Maar,eerlijk is eerlijk, met al mijn gerommel ga ik ook per stapje en is de volgende mijlpaal ook 34 weken...

Ik wens iedereen minimaal de 37 weken toe in elk geval...!

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mijn buurjongetje is geboren met 35 weken en ook die moest 10 dagen in het ziekenhuis blijven. Mijn buurvrouw heeft ook nog een soort van trauma overgehouden aan de eerste uren. Ze mocht haar kindje even zien en daarna werd hij meteen weggehaald voor onderzoeken en couveuse enzo. Gewoon niet leuk, dat hoort anders. En dus vind ik dat er pas in januari weer bevallen mag worden!!! ;)

6. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Juju 37 weken is voor sommigen nog voor de kerst hè, dus ik verwacht de eerste wel in december.. Maar ik verbied bevallingen in november! Anders wordt ik boos!:x:D

7. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Nee excuus voor oud en nieuw ;)

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Voor oud en nieuw is dus niet voor januari ;)
    We zijn toch vanaf half januari? Vooruit, laatste week van december mag voor sommigen ook..

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh ik snap nu dat je niet voor kers maar voor oud en nieuw bedoelt. Nou goed, he wat ingewikkeld is niet gek dat de baby's verward raken ;), voorlopig nog ff niet dus! :D

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Nee, nu ff niet! Hahaha

11. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    #1651 Danielle86, 27 nov 2012
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
    2e kerstdag ben ik 37 weken... dus ik mag nog met kerst bevallen! ;) En op dit moment: ik teken ervoor met alle pijn die ik heb, zit er even helemaal doorheen... (ook al weet ik dat ik niets te klagen heb in vergelijking met Karin en Paula...)

12. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    31 december is hier de 37 weken!
    Dus met oud en nieuw mag het gebeuren :D

Melanie, denk je wel om je harde buiken met je rot situatie met de kinderwagen?!

GreatDane nog steeds alles rustig? Kleine zit goed?

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik vond een hoogzwangere kerst en een hoogzwanger oud en nieuw twee jaar geleden heel bijzonder :D (ik was toen 3 januari uitgerekend)

Kan me voorstellen dat je klaar bent met pijn trouwens, pijn sucks :(

14. greatdane

greatdane Actief lid

17 mei 2012
    109
    0
    0
    free-lance fotografe
    brabant
    Even weer een updaten. Zag dat het al weet even geleden was. Hier is alles nog steeds rustig. De kleine zit nog lekker in mijn buik en wil er nog steeds niet uit.

Dus eigenlijk geen nieuws, maar dat is goed nieuws.

15. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    #1655 Danielle86, 27 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2012
    We hopen van jouw kant nog lang geen nieuws te krijgen Greatdane als dat betekend dat alles goed blijft gaan en de kleine uk nog lekker in je buik blijft zitten!

Ja, pijn sucks! Afschaffen die handel...

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh geen echte namen en nicks door elkaar gaan gebruiken hoor, ik als niet WA-er en niet FB-er raak dan in de war! ;)

17. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    oh, oeps... sorry sorry... gaat automatisch... en kan me bericht niet meer aanpassen......... zal de mod even vragen ;)

18. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Greatdane, geluukig is alles nog rustig.

Ik vind dat hier ook veel gebeurt bij de meiden. Juni mama's 2011 dat ook niet zo en was ik de eerste die beviel in mei.

Kaatje,hoe gaat het nu met je?

Danielle, pijn is idd niks en zeker niet leuk dus snap dat jij graag met 37 weken wil bevallen.

Melanie, weet je al iets meer?

Josjo, laat de kleine dit keer maar even wat langer zitten.
    Ik ken iemand van hier die met 35 weken beviel van haar eerste maar van de tweede pas met 40 weken.

Hier, mijn eerste wasje met lakentjes gestreken en vanavond gaat de tweede was erin. Krijg echt de kriebels van alle weeen en gebroken vliezen hier.

19. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Is bij iedereen de babykamer af???

Hier nog niet, moet nog schuiven hoe het komt te staan, plintjes plakken, godijnrails en gordijnen ophangen, lamp ophangen en hele kamertje nog 'aankleden' en alles een plek geven.

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier ook niet! Lamp moet nog opgehangen worden, grodijnrails ook, gordijnen nog voeren, matrasje voor de wieg nog bestellen.

Deel Deze Pagina