16-31 januari 2013 mama's! -> Deel 2 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lydia1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hier hetzelfde met slapen / in slaap komen! ik zeg dan altijd dat hij nog 10 minuten mag spelen in mijn buik en dat het dan echt bedtijd is! :D Als ik dan mijn handen op mijn buik leg dan stopt het op den duur! Tot ik 's nachts naar de wc moet, dan begint het weer!

Ga van het weekeind meer kussens kopen zodat ik iets beter kan liggen (hoop ik). Bij de Ikea hebben ze goedkope super zachte flubber kussens (je moet er niet aan denken om daar met je hoofd op te slapen denk ik dan) maar voor tussen benen, onder buik etc zijn ze wel erg fijn! Hebben thuis alleen nog maar een oud dik verenkussen van vriendlief, dat slaapt echt niet lekker!!!

2. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @Wen: geniet lekker van je vrije dag! Ik was idd erg blij dat de lamp er nog was, anders was ik misschien toch wel boos geworden...!
    @Saga: slaap gelukkig nog vrij goed. Af en toe er uit om te plassen en meestal slaap ik snel weer. Soms met inslapen wat problemen, dan is het bijvoorbeeld 10 minuten in plaats van 5, dus dat is nog helemaal niet lang/ erg!
    @danielle: hopelijk helpen de kussens een beetje!
    @hier: lekker aan het werk. Er zit alweer een halve dag op. Nog 4,5 te gaan ;) Morgen verloskundige, ben zo benieuwd naar de bloedsuikerwaardes en hoe de kleine meid ligt!

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

@slapen, inslapen gaat lastig maar als ik eenmaal slaap en naar de wc ben geweest slaap ik ook wel snel weer verder. maar lekker liggen dat kan ik niet meer. manlief zegt ook dat ik snurk en weet dat ik dat ook had bij wesley.

gisteren even met manlief gepraat over mijn hormonen en ik me voel lucht wel op en voel me al een stuk lekker in mijn vel. baal er gewoon van dat ik niet 100% kan genieten en dat ik zo'n last heb van de hormonen. ik zou graag willen dat we al in januari zaten en ik mijn ventje gezond en wel in mijn armen kan houden maar helaas we moeten nog eventjes.

heb ook echt besloten zwanger worden nooit meer! best gek want bij wesley voelde ik me niet zo.

4. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Saga, vaak ben ik wel moe door werk. Zeker deze week met de rapportgesprekken. Val het liefst in slaap op zij maar dat is niet fijn. Slaap wat lichter, wel vaak vroeg wakker. Elke nacht wel kuitkramp echt irri. Als ik wakker word gaat kleine flink schoppen. Lig hier voor half 10 erin. Half 10 is max. Meestal eerder naar boven en dan tv kijken.
    Ben benieuwd wat vk zegt over steekjes.

Hier nog steeds zo blij met elektrische lattenbodem, denk echt dat dat de reden is dat ik nog goed tot redelijk slaap (en dat ik nu nog werk).

@Ginie, lekker hoor. Echt aftellen voor jou!
    Hopelijke beide positief en waardes en hoe de kleine ligt.

@Sammie, fijn meid dat je ff lekker je hart hebt kunnen luchten. Kan ook niet wachten (denk niemand niet).

@Hier, droom trouwens al 2 a 3 dagen over baby’s. Eergister was ik nog zwanger van een tweeling.
    Gelukkig weer wat lekkerder in mijn vel nu.
    Heb lekker twee niet belangrijke lessen geskipt waardoor ik ruimte heb voor de dingen waarover ik me druk maakte.
    Praktische gedeelte voor de overdracht is af. Zondag verder met kindgedeelte (van de week al op werk begonnen). Geeft me ook lucht. Het gevoel dat ik het goed achterlaat.

Nog in die 9 dagen met kids (nog 10 dagen werken maar morgen studiedag) nog veel doen en dan ff moeder erbij en de hormonen dus schoot vandaag ff vol.

5. Aylen

Aylen Niet meer actief

@slapen; Ik slaap meteen zodra ik ga liggen! Meestal tussen 21:00 en 21:30 ergens. Ik maak ook lange werkdagen, dus op zich wel logisch. Maar ja, telkens eruit om te plassen he... en gewoon over het algemeen wel onrustig slapen. Dus veel draaien en vaak wakker worden na heftige dromen.

@hormonen; valt wel mee allemaal. Heb nu in de hele zwangerschap maar 3x gehuild. Ik ben eerder wat lethargisch. Beetje voor me uit staren, laat reageren, onverschillig tegenover een hoop dingen. Het is maar goed dat ik de laatste 4 werkweken vervangende werkzaamheden heb gekregen. Als ik nu nog les had moeten geven, was dat nergens over gegaan. De laatste lesweek betrapte ik mezelf er ook steeds op dat ik de gedetineerden niet corrigeerde, maar dacht: "Wat boeit mij het ook, je doet maar". Dat is niet echt de goede instelling.

@Borstvoeding; ik wil heel graag borstvoeding gaan geven en heb dit ook tegen mijn baas gezegd. Dus dat ik 2x per dag tijd vrij wil in mijn rooster om te kunnen kolven. Maar nu kwam hij net naar mij met de mededeling dat ik dat ik vroeger op werk moet komen om dat hier te doen voordat de lessen beginnen en dat ik het daarna in mijn lunchpauze moet doen en dan nog een keer na de laatste les. Op die manier kan ik het "zelfs" 3 keer per dag doen en hoeven er geen lessen uit te vallen! Hij deed ook net alsof hij mij er een plezier mee deed :s
    Ik zei dat we misschien pas echte afspraken kunnen maken als het eenmaals zo ver is en ik een beetje mijn "melkschema" weet. Ik ken mijn rechten en weet ook dat er gewoon onder werktijd tijd vrij gemaakt moet worden, maar zoals ik al zei: ik ben wat lethargisch en heb geen zin in conflicten :p Dus dat vecht ik wel verder uit wanneer mijn verlof erop zit. Heb er nu geen strijdlust voor...

6. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Greatdane en haar man zijn vanmiddag om 12.59 trotse ouders geworden van zoon Max!!
    Max is 42 cm en weegt 1800 gram en is heel sterk! Hij ademt zelfstandig en ze hebben hem allebei al vast kunnen houden omdat hij het zo goed doet!!

Greatdane + man, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Greatdane, gefeliciteerd!!!! wat fijn dat jullie mannetje het zo goed doet.

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Greatdance gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Heel veel sterkte voor de kleine man gewenst ga kaarsje aansteken dat alles super goed met hem blijft gaan!
    fijn dat hij zelfstandig ademhaalt!!

9. tulip

tulip Niet meer actief

greatdane, van harte gefeliciteerd met Max!! Goed te horen dat hij al zelfstandig ademt...

10. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ook via Zp, van harte gefeliciteerd met jullie mooie mannetje.
    Dat jullie alle twee maar snel gezond en wel naar huis mogen.

11. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Uitgerekende datum:

15-01
    Melanie1986 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE Buddy: Sammie

16
    -01
    Danielle86 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Stefanie en Demi
    17-01
    Kwebbelsnoes -Zwanger van 2e kindje: een MEISJE Buddy: Lifelive
    Lydia1986 - Zwanger van 2e kindje:een JONGEN
    Nursy - Zwanger van: een JONGEN
    18-01
    Josjo - Zwanger van 2e kindje:VERRASSING Buddy: Zograag
    19-01
    Minieme84 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN
    Stefanie78 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Buddy: Danielle
    Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Ginie
    Livelife - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Kwebbelsnoes
    20-01
    Juupje - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE
    Wuppie30 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Buddy: Sammie
    21-01
    Kaatje1984 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Buddy: Enibas
    Saga - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN
    22-01
    Wen86 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Tulip
    Abri - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE
    Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN
    24-01
    Ginie - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Buddy: Lennyt
    26-01
    Roosje24 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE
    27-01
    Zograag - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Josjo
    JuJu81 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE
    28-01
    Sammie121 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Buddy: Melanie en Wuppie
    Demi1982 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Danielle
    29-01
    Tulip - Zwanger van 2e kindje: GEHEIM Buddy: Wen
    30-01
    Alien - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE
    31-01
    Enibas - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Buddy: Kaatje
    Nicole - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE
    Aylen - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN

15 jongens, 12 meisjes, 2 verrassingen/geheim

Bevallen:

02-10: Yvon van Déon* met 23+0
    04-10: Dani van Casper* met 23+0

29-11: Greatdane van Max (1800 gram) met 31+0 weken

Vlindertjes/sterretjes:
    Isabel Olivia, Hopelessinlove, Lovelymom, Sofie28, Elisse, Dreamer83, Lintje, Melanie76, Jackystory.

Afsprakenlijst:
    30-11: Ginie, Controle vk
    03-12: Roosje, placenta lokalisatie
    04-12: Kwebbelsnoes, eerste afspraak gyn
    12-12: Danielle, Groeiecho + doppler + controle gyn
    18-12: Wen, Controle vk
    2-12: Ginie, Groeiecho

--
    Wijzigingen graag in het dik gedrukt in het groen in je bericht zetten, dan pas ik het aan!

12. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Ook hier even, gefeliciteerd met jullie mooie zoon!!

13. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Wat fijn dat hij al kan ademenen!
    Hopelijk gaat hij zo door en mag die rond de kerst mee naar huis!

ging de bevalling goed?

14. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @ greatdane: Gefeliciteerd met jullie zoontje Max! Wat fijn dat jullie hem al vast hebben kunnen houden!

@wen: droom hier ook wel eens over baby's. Laatste keer dat het toch een jongen was! Fijn te lezen dat je wat lekkerder in je vel zit. Voor jou schiet je verlof ook al op!

15. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Greatdane en ml van harte met de geboorte van jullie zoon. Zag net zijn foto op fb hij ziet er sterk uit

16. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @danielle: in de lijst staat mijn groeiecho op 2-12, dit moet zijn 21-12... Hij staat wel op de goede plek, je bent alleen een 1 vergeten denk ik :D

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wowww wat een nieuws,gelukkig dat alles goed gaat met de kleine Max!

Greatdane en Ml, gefeliciteerd met jullie knappe zoon!!
    Heb de foto gezien op fb,wat een knapperd.
    Dat laat me steeds meer beseffen hoe ons kleintje er ongeveer uit moet zien nu....zo compleet en mooi!
    Hopenlijk blijft alles goed gaan met Max en mogen jullie snel naar huis..geniet van elkaar!!

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Joepiee vandaag is "officieel" me verlof in gegaan..ik was al aan het genieten maar nu al helemaal.

Gisteren even op het werk geweest..gewoon als klant.
    Mijn manager kwam de winkel in en zei me "gewoon" gedag zoals ze dat bij een klant zou doen...oké!
    Dus ik vraag, " heb je nog een pak pampers achter want er staat maar 1pak en heb een Kortingsbon"
    Zegt ze "ja dat zal best maar daar kom ik nou niet bij omdat het magazijn te vol is!!":$:$:$
    JAAAA!??
    Als ik werkte moest ik ook altijd stunten om die kl*te luiers ertussen uit te krijgen.
    Heb me toen ook omgedraaid en ben verder gelopen.
    Heb ook echt geen zin meer om daar terug te gaan,maar aangezien stoppen met werken geen optie is en niet haalbaar heb ik geen keus.
    Ben wel al een paar weken aan het zoeken naar een BBL opleiding in de zorg.
    Ik hoop dat ik nog iets ga vinden en in de zomer kan beginnen met een opleiding.
    Ik bedoel..als ik boodschappen wil doen en ik ga zenuwachtig de winkel in om te zien of ZIJ ook daar is dat zegt toch al genoeg:x
    Haast niemand op het werk moet haar,het is echt een heks..in alle opzichten.:x

*klaagmodus uit!!!*

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Greatdane hier ook nog: Gefeliciteerd !!! :)

20. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ben benieuwd naar de foto van Max!

Melanie wat lullo!! Krijg je geen personeelskorting dat je een bon had?
    Vind het ook mega irrie er altijd maar 3 pakken pampers in de schappen staan.

Hier vanmiddag vk geweest, gewicht was geen probleem, kleine lag precies op schema ( knap dat ze dat zo ff met hun handen voelen maarja tis hun vak) en al ingedaald! Heb vd week ook steken in mn buik gevoeld.
    Was nog maar een klein beetje ingedaald dus kon meer van die steken gaan verwachten.

Deel Deze Pagina