Juju: Greatdane heeft ook hier geplaatst dat ze bevallen is of was het haar buddy? Anyway, het is ook hier te vinden!
Ahh opeens zie ik ergens iets staan, al vet lang geleden! Wat erg dat ik dat gemist heb! Gefeliciteerd GD met de geboorte van jullie zoontje! Lees dat hij zelfstandig kan ademen, hoop dat alles goed blijft gaan met jullie kleine ventje.
Het gaat erg goed met Max! Op FB had GreatDane geplaatst dat hij nu helemaal zelfstandig ademt, en dat ook de hersenapparatuur eraf is, dus twee belangrijke apparaten die hij niet meer nodig heeft! Hij ligt wel onder een lamp vanwege geel zien. Ze buidelen (bloot huid-op-huid) veel met hem! Als dit zo door gaat mag hij wellicht eind deze week nog uit het Academisch ziekenhuis en naar het ziekenhuis in de plaats waar Greatdane woont!!!
steekjes in onderbuik zal dan wel van de indaling ook weer komen he en het zuur komt omhoog blech sorry voor het geklaag dames ff
meiden effe echo; mijn man heeft net te horen dat hij ontslagen wordt...niet het nieuws waar je op zit te wachten als je 33 weken zwanger bent. Hij is behoorlijk stuk, hij gaat nu een outplacement traject in Zal de komende dagen dus vooral effe meelezen
Hè getver Stefanie!!! Ik weet hoe je je voelt meid! Nu ik dit lees wilde ik toch even melden dat mijn man het "gevecht" gewonnen heeft en sinds deze week weer aan het werk is. Zoals ze zeiden op het werk "hij heeft 6wk betaald verlof gehad" Ze zouden hem wel kunnen ontslaan maar dan moeten ze eerst TIG anderen ontslaan die korter in dienst zijn. Ze gaven toe dat ze verloren hebben en dat ze graag weer verder wilde waar ze gebleven waren. Verder krijgt mijn vader 7dec zijn laatste bestralingen. Begint nu wel veel pijn te doen en de artsen hebben gewaarschuwd dat dit na de bestraling nog erger kan worden doordat het gaat "helen" Over een paar weken,(ik verwacht na de kerst) gaan ze weer een kijk operatie doen om te zien of alles weg is. Geboortebord: weten jullie al wat jullie gaan doen? Ik heb een raamsticker met grote baby voetjes en haar naam. Verder ga ik rond 3januari deze ooievaar ophalen
Meiden mijn beebje weegt 1910 gr. Is dat niet te weinig voor mijn termijn of is het gemiddeld? Melanie wat leukkkk. Stefanie wat een klote nieuws zeg pff. Stress zeker
Stefanie, gatsie wat balen en wat zuur!!!! Wat vervelend!!!!! Melanie, fijn dat je man het heeft gewonnen!! Sterkte nog met je paps!!!
Melanie: wat een fijn nieuws van je man! Wat een leuk ding als jullie uk geboren is! Ik heb werkelijk nog geen idee, waarschijnlijk alleen vlaggetjes haha! Spannend van je vader, we duimen hier mee dat alles goed is. Stefanie: nee... wat ruk!! Daar zit je inderdaad niet op te wachten zeg. Pff.. Sterkte meid! Snappen we wel hoor dat je alleen ff meeleest en niet actief reageert. Roosje: ik heb geen idee haha! Hier: gaat lekker zijn gangetje. Heb er nog een voor de lijst. Woe 5 dec poli zh, baarmoederhalsmeting
Melanie mooi die ooievaar . Heftig hoor van je paps.. En Kaatje woensdag weer meting, spannend hoor! Is het niks doen nog te doen? Roosje ik dacht ook dat t wel gemiddeld is, rond de 33 weken is het 2000 of 2100 en 41 cm.
melanie, fijn dat je man zijn baan weer terug heeft! leuk idee van die ooievaar. jeetje je arme paps met zoveel pijn. hoe is hij er zelf onder? stefanie, jeetje wat ontzettend balen en idd wat een timming kaatje, spannend die meting en hoop dat hij wat langer geworden is door alle rust!! roosje ik heb geen idee maar volgens de app is 2000gr wel normaal.