ik heb eht spierpijn in mijn buik van de harde buiken vannacht. heb een paracetamol ingenomen en nu gata het wel beter. danielle, 6 december controle+groei echo gyn
Sammie: he naar meid! Hopelijk trekt het gauw weer weg door de para! Is naar dat gevoel in je buik. Josjo: moah... is totaal niet het aard van het beestje.. vandaag beetje stout geweest.. heb 15 min zitten opruimen. Verder keurig op bed, en alleen eruit om te plassen en eten te pakken. Hoop wel dat mijn bmmhals iets langer is ja.. maar goed. Niet krimpen doen we het ook voor! luiertas: ben eens online aan het kijken (anders wordt hem niet he?! ) En diegene die ik leuk vind, zijn gelijk rond 80 tot 260 euro... dusssszzz... Sommige tassen zijn echt bijzonder lelijk zeg.. oi oi! haha! Nog een kwartiertje en dan is mijn hubby ook weer thuis!
kaatje, kan die bmh dan ook weer langer worden???? Hoe moet ik dat voor me zien...groeit dat aan. Misschien domme vraag.
Oooh ja, prins William en Kate krijgen ook een kindje!! Ze ligt alleen in het ziekenhuis vanwege ernstige ochtendmisselijkheid. Arm schaap... weet goed wat ze doormaakt.. bleh! Maar vind het wel leuk!! haha
@Ginie, dat is dan inderdaad wel jammer. Een a twee keer vertellen is inderdaad wel voldoende. Ja was hier ook erg leuk. Goed verwend hihi. Inderdaad gaat zwaar vallen he. Moet nu nog 8 dagen maar in de ochtend is naar werk gaan wel moeilijker Niet eens het uit bed komen. @Lennyt, hier nu regelmatiger harde buiken. Houden halve tot hele minuut aan. Heb er gister denk ik wel zo rond de 15 gehad. Geen pijn gehad. Schijnt normaal te zijn aan het eind ivm voorbereiden en indalen. @Stefanie, inderdaad dat is erg zuur. Altijd zuur maar nu aan het eind zeker. Dikke knuffel! @Melanie wat mooi van het werk van ml. Wat fijn dat de laatste bestraling in zicht is. Wel enorm kl*te natuurlijk dat nu de pijn gaat toeslaan. Ik ga er een met Nijntje maken, weet nog niet welke. @hier, kids zijn onrustig en Sint en sneeuw vandaag. Nu dus weer last van lichaam maar niet moe. Gister sowieso pas om half 10 gaan slapen. Is voor mij nu echt laat. Vergat nog de Woezel en Pip pyama en knuffeltje. Ook nog gehad, erg leuk. Collega kwam ja Wen je muziekmobiel voor de box heb ik. Boxkleed kan ik niet vinden die jij wil. we hebben nog 50,-. Krijg nu dus een wipper en voor de rest Prenatal bonnen. Erg leuk!
Even klagen...ben zoo boos en verdrietig. Ml houd totaal geen rekening met mijn wensen en doet gewoon Hoe hij het wil zonder te overleggen. Als eerste vanmiddag een flinke discussies over nieuwjaar. We blijven thuis en ik zou alleen mijn moeder en zusje en zijn moeder vragen. Nu zette hij me zaterdag weer voor net blok door te vragen (zonder met mij te overleggen) aan een ander koppel met baby of ze ook wilde komen..dit zagen ze wel zitten en ml stelde meteen voor dat ze konden blijven slapen:x ik ben dan gvd 38wk zwanger en wil graag RUST!!! Vorige keer toen ze hier waren was zoonlief druk en kon de baby niet slapen en dat werd meerdere keren gezegd door haar tegen zoonlief. Nu zei mijn moeder gisteren "ik dacht dat je je vader ook gevraagd had" heeft ze dat dus tegen mijn vader gezegd en nu voel ik me schuldig want ook hij kan nergens anders gaan vieren. Daarbij als mijn vader komt neemt hij mijn broertjes ook mee...(20 en 14) Nou vertelde ml ook nog dat hij mijn vriendin ook gevraagd had die 4wk korter zwanger is als mij,daarbij heeft zij ook nog een dochter. De kinderen (zl,mijn zusje en dochter vriendin) kunnen heel leuk spelen maar ook heeeeel goed ruziën...ik heb er GEEN zin in:x Ze wisten het niet want ze zat met de hond...HALLO die wil ik hier ook niet hebben. Al met al zit ik dan nog met een huis vol...ik moet gewoon al huilen bij het idee ================================== Discussie 2 Zoonlief is volgende Week vrijdag jarig en we hadden al eerder een discussie over hoeveel kinderen hij op zijn feestje mocht. Hij is niet overdreven haast bij alle kinderen in zijn klas uitgenodigd. Behalve bij 3 meisje die dan ook "prinsessen feestjes" houden. Ik wilde zoonlief gewoon laten kiezen,hij moet gewoon leren keuzes te maken in zijn leven! Ml dacht daar anders over...maar we zijn na lang discussiëren op 10kinderen uitgekomen..gelukkig heeft zich 1kind afgemeld die niet hier op school zit en geen vrij heeft op vrijdagsmiddag. Op zaterdag viert een vriendje van hem zij zijn verjaardag en hij is uitgenodigd..moet hem dus eerder gaan halen want we houden het op zaterdag voor de familie en vrienden. Heeft ml vanmiddag naar iedereen berichtjes gestuurd dat Moreno zijn verjaardag viert de 15de om 16:00 en dat ze even moeten laten weten of ze komen i.v.m eten! .......ETEN????!!!!!!:x Potverdorie,wil hij ook nog voor het eten gaan zorgen...oké...dit hebben we vorig jaar wel gedaan..gewoon rauwkost,zuurvlees,goulash en stokbrood. Maar nogmaals..begrijpt hij nu niet dat ik hoogzwanger ben en hier dus GEEN ZIN in heb!?!?!?! En als klap op de vuurpijl noemde hij net even op wie hij uitgenodigd heeft. Grotendeels van de mensen heeft zoonlief gewoon niks mee...mensen die we al 6maanden niet gezien hebben....mensen die zoonlief pas 1 a 2 keer gezien heeft:x ik ben echt pist off en dan zeggen dat ik een aansteller ben en door aan het draaien ben....zou je niet Zo,ben ik echt zo erg of heb ik gewoon gelijk?? (Waag het jullie om mij geen gelijk te geven!!!)
Zometeen de derde bijeenkomst van de zwangerschapscursus. Deze keer zouden we echt wat gaan leren, zei de leidster Ik had nog een vraagje voor jullie allemaal. Ik zit er aan te denken een smartphone aan te schaffen zodat ik makkelijker foto's van de kleine kan maken. Ik heb nu zo'n oude Nokia, dus dan schaf ik een wat 'moderner' exemplaar aan, een android op iphone ofzo. Maar nu heb ik al twee nichtjes horen klagen over het uitzoeken van de foto's, op volgorde zetten, bewerken etc. voordat ze er een leuk boekje van kunnen maken. Hoe zijn jullie dat van plan te gaan doen? Is er een programma voor? Vroeger had je het Boek van Ikke, zoiets wil ik zelf ook maken, maar dan digitaal. Hebben jullie tips? Of een idee van hoe je dat zelf aan gaat pakken?
ik ben al bijna 2 jaar vergroeid met mijn fototoestel en dat werkt hier prima. Is ook betere kwaliteit meestal. Melanie je hebt gelijk, zou zo mijn verhaal kunnen zijn trouwens (mannen )
@melanie, aaah vind het echt rot voor je. Zo zijn mannen eenmaal. Zulke dingen heb ik ook eerder gehad. Waarom zonder overleggen zelf beslissen. I hate it En dan ben je hoogzwanger. Heb zowiezo rust nodig. Je bent niet zomaar eerder gestopt met werken toch? Geef het gewoon aan,voortaan niet doen. En misschien kan hij het noig veranderen?
oooh Melanie, ik heb het met je te doen. Klaag maar even lekker hoor, het is tenslotte een heerlijke uitlaatklep!! Hij houdt echt bijzonder weinig rekening met je.. sorry dat ik het zeg! De mijne houdt nu heel veel rekening met mij, hier mag bijna niemand komen... en om eerlijk te zijn: I love it! Ik zou bijna zelf net weg gaan met Oud en Nieuw... niet dat de sfeer ten goede komt.. Sterkte meid, wilde dat ik je wat tips kon geven! Wen, lekker zeg, nog maar 8 dagen! Lekker hoor! Hier moest ik ook nog 8 dagen... Hou je het nog een beetje vol? Heb een kaart gestuurd naar mijn klas, om ze te zeggen dat ze vol moeten houden en niet de kop moeten laten zakken omdat ik er niet ben. Sommige kids zijn er best gevoelig voor he?! Ze vonden het erg leuk! Ik heb ook een luiertas besteld. Een witte, zodat ML er ook mee rond kan lopen, haha! Morgen is het soort pakjesdag voor mij. haha! Dan krijg ik de bestelling van Prenatal binnen en de tas. Heb sinds een uur of zeven wat narig, trekkerig gevoel in de buik. Kost me moeite om niet in de stress te raken...Lig nu dus stil op bed, en laat ML alles voor me doen. Opruimen was misschien dus niet zo slim... (zucht!)
Melanie oei ik snap dat je daar allemaal geen zin meer in hebt maar vooral dat hij dit allemaal doet zonder overleg? En nu alsnog terugdraaien wil je dan ook niet, lekker voor het blok dus ... Hier zou ml dat niet doen dus vrees dat ik weinig tips heb, behalve dat n goed gesprek wel goed kan doen? Sterkte meis... Kaatje, die bm hals moet je volgens de juf van gym zien als t truitje van een ballon, dus in theorie kan die denk ik met rust, als er dus minder spanning op de ballon, de bm staat, ook weer langer worden? Moet je alleen niet de hut gaan opruimen he maar dat had je zelf al wel gemerkt... Verlof oh heerlijk! Nog drie halve dagen hier, kijk er naar uit!!
melanie, hier ook geen tips mijn man wil zelfs alleen met zijn drietjes zijn. zou eens goed praten met hem. zou hem de mensen maar laten weten dat het niet gaat en voor jezelf een keuze maken welke mensen je wel wil hebben.
@stefanie: Wat ontzettend balen zeg! Heel veel sterkte ermee! @melanie: wat fijn voor jullie dat je man toch zijn baan kan behouden. Wat balen van die discussies zeg! Ik geef je helemaal gelijk hoor! Zou er ook geen zin meer in hebben en heb het bij mijn 2e zwangerschap ook wat aangepast met verjaardag zoontje (geen eten, tot ongenoegen van schoonfamilie, maar dat maakte mij niet uit...). Nu vieren we oud en nieuw ook alleen met mijn moeder en zus en die zijn hier kind aan huis, dus daar hoef ik me ook niet voor uit te sloven. Kun je het er niet nog eens met hem over hebben en desnoods tegen die vrienden zeg dat het een misverstand is en je het niet ziet zitten? Wie weet volgend jaar weer! Je moet nu echt aan jezelf denken en dan mag je best een actie van manlief terug draaien. Wat ontzettend irritant dat hij het gewoon regelt/ vraagt zonder met jou te overleggen! Succes ermee! @kaatje: spannend zeg die meting! Hopelijk ziet het er weer goed uit. Kom je de dagen een beetje door? @sammie: hopelijk zakt de spierpijn snel weer af! @wen: hier vanochtend ook moeite om naar het werk toe te komen en eenmaal daar was ik pas om 11 uur op gang ofzo... Nou ja, de dag zit er weer op, nog 3 te gaan!!! Bij jou schiet het ook lekker op. @william & kate: ik las het ook net! Erg leuk. Hopelijk is ze snel van de misselijkheid over! Het moet vrij ernstig zijn wil je ervoor worden opgenomen... @hier: alles zn gangetje. Nog 3 dagen werken. Vandaag van 2 collega's heel lief een boxpakje gekregen en nog creme voor mezelf! De kleine meid is nu mijn buik aan het verbouwen, al een uur lang ofzo! Heb ook het idee dat ze nu zowat bovenaan ligt met haar hoofdje, of zullen dat toch de billen zijn...? Morgen weer verder met de babykamer. de gordijnen hangen inmiddels! Het wiegje nog schoonmaken en mooi opmaken.
Pfff ja heb het even laten rusten! Zoonlief had net voor het naar bed gaan een flinke driftbui,en ook daar kan ik nu even niet mee omgaan. Dus zit nu heerlijk even rustig op de bank!! Heb alweer 2x slijm verloren,morgen naar de vk...ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Heb maar alles beneden netjes gemaakt mocht ze een onderzoek willen doen Ohja,mijn teennagels zijn nog altijd niet schoongemaakt hahahaha Voor diegene wat geen fb hebben..mijn nagellak zit er nog op van einde zomer..dus flinke uitgroei hahahaha
Goedemorgen. Ik lig al een tijdje wakker. Waarom weet ik niet, maar erg vind ik het niet. Een heerlijk bewegend ukje in mijn buik maakt het niet erg. Melanie Wat vervelend dat ML niks met je overlegt of rekening met je houd. Hopelijk praten jullie er nog over om tot een oplossing te komen. Hier ook een VL die weinig rekening houd met mij en het feit dat ik zwanger ben. Jammer genoeg ziet hij veel dingen niwt, waardoor ik veel aan hem moet vragen. En de klusjes die hij dan lief bedoeld uit zichzelf doet, had ik zelf nog wel gekund. Mannen. Blijft lastig. Zwanger of niet. Stort je hart maar hoor! We zijn ook voor dat soort zaken, positief of negatief. Stefanie Wat een vervelend rotnieuws, waar jullie totaal niet op zitten te wachten! Sterkte. Knuffel! Kaatje Rust is rust. Hou je daar dan ook aan. Je zegt zelf dat je ML alles voor je doet, dus maak daar dan ook gebruik van.. Bij onze kinderwagen zat een bijpassende luiertas. Aylen Hier wel een smartphone, maar die maakt geen mooie foto's. Die van VL wel. Wil binnenkort nog een digitale camera aanschaffen. Hebben jullie daar nog tips/aanbevelingen voor? Harde buiken Ik heb er misschien 2 tot 4 per dag. Gemiddeld. Soms géén. Dus ik ben geen goede raadgever. Hier Behalve mijn huidige, wakkere status die ik liever anders had gezien verloopt alles prima. Zwangerschap gaat goed, ik geniet ervan. Nog werken tot 21 december, 3 weekjes dus. Dan lekker wasjes draaien, voorbereiden ip wat nog komen gaat en de puntjes op de i zetten op de babykamer. Jullie alles al klaar op de babykamer? Sorry, als ik iemand ben vergeten. Teruglezen en reageren op ZP op mobiele telefoon is wat lastiger. Fijne dag, meiden. Lfs, S.
Phoe, slecht geslapen... Heel veel last van maagzuur gehad. Ik had goed gelet op wat ik at de laatste dagen, dus raar dat het nu ineens weer terug komt. Maar de baby was ook erg druk, dus misschien kwam het daar door. Ik zou dan het liefst gewoon flink overgeven om van die branderige borst en keel af te zijn, maar ik heb dat reflex niet. Alles blijft zitten Maar goed, nu is het voorbij. En tijd om te gaan werken! Veel succes vandaag dames en slaap vooral lekker uit als je al verlof hebt!
gisternavond toch nog ff na de vk geweest inwendig onderzoek gehad baarmoeder was nog in orde dus geen voorweeen of niks bloeddruk was ook goed en de kleine was ook goed te horen waar de pijn vanaf komt weten ze niet kon komen vanwege het feit dat de kleine aanstalte maakt om te draaien maar zelfs dat wisten ze niet nu kersenpitzak weer gebruiken om de pijn te laten minderen
Hoi Meiden, Heb geprobeerd zoveel mogelijk terug te lezen! Maar Melanie vooral jou stukje wilde ik voor jou even op reageren! Wat ontzettend vervelend dat ML dat allemaal voor jou regelt en niet samen met jou! Je zou denken dat hij juist wel in zou zien dat je op je eindje loopt en gewoon niet veel om handen wil hebben! Als je er iets van zegt wat doet hij er dan mee? Mijn ML is juist heel erg begrijpelijk. En laat zelfs nog voor dat hij moet werken de hond uit zodat ik het maar 1 x hoef te doen. En met oud en nieuw mocht ik kiezen waar ik heen wilde. Ik zou toch proberen vanuit je eigen gevoelens met hem te praten en het open te gooien! Misschien heeft hij er wel geen weet van ? Mannen blijven aparte wezens