He,.juju jij ook aan.naaien! Ik.ook!! Vorige week naaimagine gekocht en.nu druk an de knutsel!! ben benieuwd naar jouw creaties
Tot nu toe: Matrasje voor de wieg Boxzak Voering 1 gordijn (de andere moet nog ) Naamslinger Komt nog een hoes om voedingskussen tot poef te maken. En als ik tijd heb nog een wikkeldoek oid. En heb leuke stofjes vor jurkjes
Aapje welkom Hier gezwicht...vannacht veel buikpijn, vanmorgen overgeven en veel harde buiken...het is vast een buikgriepje maar maatje 44 zit inmiddels in de wasmachine
Ik hoop voor jou idd op een buikgriepje, beterschap meid!!! Aapje, welkom!! Ook voor jou de laatste loodjes!! JuJu, wat goed zeg!!! Ik heb een speldenkussen gemaakt! gehehehe! Maar heb wel al met de hand een naamslinger gemaakt en figuurtjes voor een muziekmobiel. En ik ben nu bezig met vlaggetjes voor een geboorteslinger en de stof voor een geboortevlag ligt ook al klaar! Hier gisteravond nog in het ziekenhuis geweest, moest niezen, verloor veel vocht en met afvegen was het roze... Na wat testjes, ctg was de kans dat het vruchtwater is nog maar heel klein (maar nog niet uitgesloten er kon een heel klein lekje hoog zitten ofzo?) maar ik mocht vannacht om 1 uur toch naar huis (mocht ook blijven, maar dan slaap ik toch liever thuis). Wel enorm veel harde buiken gehad. Bij koorts of meer pijn, meer vocht moet ik terugkomen. Ga er maar vanuit dat het urine of afscheiding was hahaha... oud wijf!
@danielle ge bent toch geen oud wijf???? @ hier vandaag wat misselijk en als ik eenmaal buiten ben is het wel te doen gelukkig eens een keer geen harde buiken vandaag wel veel beweging in mijn buik af en toe afvragende waar het vanaf komt poetsen zit er helaas weer niet in vandaag en vl die mega eigenwijs is en die gewoon op het dak gaat staan omdat ie het dak van de garage af wil hebben heb hem al gewaarschuwd dak nie voor de gevolgen in sta
Hallo dames, Allemaal druk aan de knutsel voor de beebjes lees ik..leuk! Hier gisteren een verjaardag en toen ik naar het toilet ging thuis voor dat ik me wilde klaar maken bedacht ik me dat ik de kleine al een tijdje niet gevoeld had. Dus ik "hup" de bank op en een beetje spelen met mijn buik,normaal krijg ik dan wel even een reactie terug. Deze keer niets, mijn hart sloeg over en probeerde kalm te blijven en nog even te proberen...maar niks....echt helemaal niks. De tranen kwamen al in mijn ogen en begon me al redelijk slecht te voelen Wilde nog mijn Angelsound aanzetten en toen kwam ik erachter dat iemand dat ding niet uit had gezet en de batterij dus leeg was...Grrrrr Ben me maar gaan verzorgen met de instelling dat ze vast hèèèl erg vast lag te slapen. Een uur later op de verjaardag kreeg ik wat ik verdiende een meisje die hèèèl erg druk was..iedereen kon mijn buik zien bewegen met kleren aan.. Hahahaha wat was ik BLIJ!! @Danielle, gelukkig was er bij jou ook niks aan de hand. Wel raar dat er roze mee kwam. Weet jij hoe het met de kleine Max gaat??
Update Josjo: Opgenomen in ziekenhuis met gebroken vliezen en weeën. Meid, sterkte!! Stoer hoe relaxed je er onder bleef. Weet niet of je het me in dank afneemt dat ik het erop zet.. maar die gok neem ik. Toi toi toi!! Melanie: met Max is geloof ik alles goed. Sterke kerel, is van de grote apparaten af, ligt alleen nog aan sensoren.
Jeetje josjo; dat is niet echt genieten van je verlof..meid heel veel succes. Met 34 weken remmen ze volgens mij niet meer...
update Josjo ze ligt op de verloskamer en heeft regelmatige rugweeën. Het is dus echt begonnen! Ze krijgt idd geen remmers omdat ze over 34 weken is!
Josjo heel erg veel succes!! Jeetje dames nu moet het stoppen hoor! Schik me elke keer rot, nu die kleintjes laten zitten tot zowiezo 37 weken!! Besef me wel dat alles echt snel kan gaan en ik vanaf donderdag echt alles klaar ga maken en klaarzetten! Is 34 weken vrij veilig om al te bevallen?
weet niet hoe dat zit met 34 weken of dat veilig genoeg is maar bij mij zit er zo dan ook af en toe de schrik in zeg jezus wat jij zegt stefanie het is inderdaad wel heel erg bizar zo hoop dat de kleine uk hier toch zeker wel nog tot 37 weken blijft zitten eerlijk gezegd daarna mag het van mij ook wel @josjo ook al lees je dit misschien niet heel veel sterkte en ik duim voor je
Met 34 weken moeten ze meestal nog wel even in de couveuse, maar ademondersteuning is meestal al niet nodig. Het enige is dat ze nog niet voldoende afweer tegen infecties hebben en hun temperatuur nog niet kunnen regelen, dus vandaar dan nog couveuse.
Spannend van Josjo!!! Ben heel benieuwd. Moet er al de hele dag aan denken! Fijn dat bij jou er niets aan de hand was Melanie! Gelukkig weer een drukke dame in je buik gisteravond!
Jaaa UPDATE gefeliciteerd josjo! Gisteravond is Om 19.40 kleine T.ijn geboren !! Zijn geboorte gewicht is 2755 gram ! En alles gaat goed met mama en kleine Tijn ( wel Even in de couveuse natuurlijk ).