Hey meiden, Wat betreft MvM wil ik alleen maar zeggen doen hoor. Ik en nog een paar meiden in dit topic (ik gok met IUI ook pregnyl) hebben die meds echt hard nodig gehad om zwanger te worden en het was idd hamsteren toen er tekorten waren. In Nl gaat het echt alleen over de toonbank met recept maar gesjoemeld zal er altijd worden. alle beetjes helpen! @nursy wat fijn dat alles nu goed is, en zoalng de cyste niet groeit zal het goedkomen toch @dreamer ook een heftig verhaal hoor en nu hopen op een plakbeeb. Hier leuke verjaardag van mij dochter gevierd, ongelofelijk dat ik een jaar geleden midden in de weeen lag En ik kan niet wachten om het weer te doen ook al was het een draak van een bevalling.
Ow ja, meiden please doe mee met urine sparen voor MvM! Ook ik heb er helaas gebruik van moeten maken, maar bij mijn laatste poging dus ook geen pregnyl meer beschikbaar en moest worden uitgeweken naar een alternatief. Zonder hcg geen goede eisprong voor mij.....en meiden geloof me, er zijn zo ontzettend veel vrouwen die pregnyl nodig hebben!! Ook ik ga natuurlijk urine sparen. Wat is die 10 weken nou? Je maakt er een andere vrouw zo gelukkig mee! Wil niemand dwingen....alleen motiveren
kan je zelf doen hoor, we hebben daar nog niet zo regie op. eerste maar eens kijken hoe groot onze club wordt
Zwangere Mama's 16 t/m 31 Januari 2013 16. - Nursy (2e kindje/thuis/bv) 17. 18. - Abri (3e kindje) - Wouw83 (1e kindje) - Lauren84 19. - Minieme84 (1e kindje) - Stefanie78 (2e kindje) 20. -livelife (1e kindje) -Manon77 (3e kindje,ZH,BV) -Pjpj (1e kindje) ( ziekenhuis/ thuis bv) 21. - Kaatje1984 (1e kindje) (ziekenhuis,bv ) - Evie10 (1e kindje) - Alyne 22. - Lovelymom (3e kindje) (ziekenhuis/thuis bv) 23. 24. 25. - Dreamer83 26. 27. 28. - Isabel Olivia (1e kindje) (ziekenhuis) 29. 30. 31. Afsprakenlijst: Abri: Evie10: 26 mei 1e echo Kaatje1984: 21 mei MvM, 11 juni 1e echo Livelife: 6 juni 1ste echo Lovelymom: 12 juni Minieme84: 6 juni 1ste echo Nursy: 18 mei 1e echo, 21 mei MvM intake Stefanie78: Wouw83 30-5 : Manon77:11 juni, verloskundige Alyne: 19 juni afspraak VK Lauren84: 31 mei 1e echo Isabel Olivia: Heb mezelf erbij gezet
Langer kon ik het toch echt niet rekken, mijn dag is alweer begonnen! @Isabel Olivia: gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club! @Dreamer: wat leuk dat jullie dochtertje een vol broertje of zusje krijgt! En 6 negerzoenen, ik word bij de gedachte al misselijk (en ik kan best wat hebben, hihi). @Abri: normaal ben ik een koukleum, maar daar heb ik nu geen last van. Wel heerlijk dat je toevlucht hebt tot een elektrisch dekentje. @Nursy: wat fijn dat voor zover alles er goed uit ziet! En nu bij de volgende afspraak op naar een prachtig kloppend hartje! En hopen dat die cyste zich niet verder ontwikkeld. @Stefanie: is het voor je gevoel als de dag van gisteren? Nog zo dichtbij? En een draak van bevalling? Ik heb gisteren een 'normale' bevalling in een programma gezien en ik kreeg toch even spaansbenauwd! Ik hoop voor je dat deze zwangerschap soepeltjes verloopt voor je. @steeds naar het toilet: ik kan even niet terugvinden wie dit zei, maar ik ben elke keer bang om iets te zien. Nu ben ik al redelijk neurotisch, dus a la inspector gadget wordt het papiertje bekeken . Vannacht weer zo raar gedroomd! Nu was ik ineens 4 weken langer zwanger, opeens, doktoren wisten niet waar die 4 weken vandaan kwam. Dus in mijn droom ging ik van 20 januari naar 1ste kerstdag . Mijn borsten zijn trouwens wel ubergevoelig, en ik kan me niet herinneren dat ik dat bij mijn vorige zwangerschap had, dus dat voelt wel veilig!
@dreamer: pfff.. heb er eigenlijk geen woorden voor. Het lijkt me alsof je dan een klap in je gezicht krijgt! Heftig!! Ineens besef ik weer hoe bijzonder het eigenlijk is dat je zwanger mag raken van je eigen geliefde..! Misschien nog een rare vraag, maar kennen jullie de donor ook dan? @toilet: hier ook continu het papiertje checken! @brownies: goddelijk! Met pecan en rum! (is in de oven geweest hoor, dus kan geen kwaad) @kwaaltjes: tja.. eigenlijk niet zoveel meer! Maakt me best een beetje zenuwachtig.. Mijn borsten zijn alleen de tepels nog gevoelig en onder mijn oksels. Eigenlijk geen ongi-achtige pijn meer in BM. Denk dat ik vandaag nog ff K2v5 ga halen, om mezelf ff gerust te stellen. Het enige rare, voordat ik zwanger werd had ik van nature last van verstopping (lees 1x in de 4/5 dagen). Ik kreeg er zelfs spul voor van de dokter. Maar nu: kan elke dag prima, zonder spul! (zoals het hoort!) Ik heb dus 'last' van het tegenovergestelde! @MvM: ik doe er ook aan mee!!
@Isabel: Ohhh weer iemand uit mijn NOD lijst hier... Gefeliciteerd! Ga zo ff kijken of er nog meer bij gaan komen @Dreamer: Wauw, wat moet dat heftig zijn geweest en nog steeds. Wel leuk dat jullie kids volle zus-zus/broer van elkaar worden. Lijkt me al moeilijk genoeg ook om 1x een donor uit te zoeken, laat staan 2x. Wordt er dan wat reserveerd speciaal voor jullie voor een aantal jaren of was het puur geluk voo jullie dat er nag zaad vd zelfde donor beschikbaar was?
Goedemorgen dames!! Hier ook al vroeg wakker, heb er ook al een uur met de honden door het bos opzitten. Toen ik terug kwam zag ik dat het terrein waar ik net gelopen had een speurveld werd!!! En ik heb 2 honden loops, moest zo hard lachen dat ik in de auto stapte. Nooit iemand te zien daar, dus altijd veilig lopen ook nu ze loops zijn. Maargoed die honden doen vast niet veel vandaag @ Kwaaltjes, onwijs zere en harde borsten kan niet eens op mn zij slapen. Net een vlaag misselijk, maar hoe snel het komt is het ook weer weg. Vorige week had ik nog veel zin in brood, nu heb ik al 3 dagen helemaaaal geen honger meer. En snoepen dat ik altijd deed!! Nu sinds 2 weken al helemaal niks!!! Gister die fruitella die roze van de reclame, vriend weggestuurd om die te halen. Bakje in 1x leeggeten en toen zeuren dat ik misselijk was haha @ testen wil graag nog een CB digital doen. Maar vind ze ook wel beetje belachelijk duur. Iets van 15 euro. @ bevallen, we hebben allemaal natuurlijk alsnog een grote kans met kerst te bevallen hihi. Ik zei al eindelijk eens echt voor 2 bunkeren met de kerst Zou wel weer echt wat voor mij zijn, heel kerst op zn kop door mij. @ ouders vertellen, mijne wisten dat we bezig waren dus heb het ze ook al verteld, ze zijn op vakantie dus foto van de test gestuurd. Vriend zn ouders zijn op vakantie en weten helemaal van niks. Hebben 2 spenen gekocht 1 met opa en andere met oma en die moeten ze tegelijk uitpakken.
Dankjewel! Wat lief! Hmm, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Hier soms wel last van afscheiding en als ik dan naar de wc ben geweest en afveeg ben ik zo bang voor bloed Haha inspector gadget, zie het al helemaal voor me Hier ook redelijk gevoelige borsten.. Verder niet bijster veel last van kwaaltjes, maar denk dat dat nog wel gaat komen! Ja! Gezellig! Hopelijk volgen er snel meer uit dat topic..
Goede middag! Kom net uit de slaapdienst, maar zooooo moe nu! Heb echt min 8 uur slaap nodig tegenwoordig. Wbt kwaaltjes....die borsten!!! Auw....dacht dat ik met de menstruatie tietpijn had, maar dat is echt niks vergeleken bij nu..pfff Maar mag eigenlijk niet klagen hè..
Goeiemorgen Hier vannacht best goed geslapen. net alweer boodschapjes gedaan en dochterlief ligt nu nog lekker te slapen. vanmiddag de tuin maar eens fatsoeneren schijnt volgende weekl toch echt zomers weer te worden. Vanmorgen weer een een testje gedaan (goedkope dipstick van z&k) en die was wer wat donkerder. ik heb er nog 3 en 2v5 van de kruidvat en die ga ik de komende 2 weken echt nog wel doen hoor. livelife; bevalling was echt een drama maar moeder natuur doet haar werk echt goed hoor. Na een paar weken was het naar gevoel wat ik er van had weg en ik weet rationeel wel dat het heel zwaar was maar emotioneel niet meer zo. Dus we gaanm met frisse moed voor nr 2. Ik ben ingeleid en kreeg ziulke heftige weeen dat ikz enniet op kon vangen, dus ruggeprik maar ik kreeg met 6 cm al persweeen en die moest ik een paar uur wegzuchten (en daar helpt de ruggeprik niet tegen) en bij 10 cm ook nog 2 uur persen. het heeft maar 8 uur geduurd in totaal maar was kapot. maar ach, het is echt de moeite waard en alle pijn is weg als je eenmaal bevallen bent dus dat scheelt enorm
Alleen even kort en ego: hier toch een zeurende buik.. Bah! Voelt niet echt fijn, maar test was vanochtend duidelijk met 2 even donkere strepen. Vanavond kom ik even verder lezen en schrijven, ga nu nog even naar de markt.
@ MvM ik heb de lijst ingevuld!! Ga de 10 weken meedoen! @ testen, ik kreeg van zwanger&k de gratis testen binnen, wat een kleine mini dingen haha, maar wat een knaltest!! Controle & teststreep even paars Hier ook al de boodschapjes binnen, eindelijk kreeg ik in de winkel zin in wat, verse harde bolletjes met sate grillworst met mayonaise mn vriend lachte me uit toen ik met blije ogen aankwam en zei whoooohh dit is lekker!!!! haha Na 3 bolletjes toch echt wel mega vol en nu weer misselijk hihi
Hoi allemaal, Ik ben onverwacht zwanger van de derde. (mijn man is tweewekelijks geleden gesteriliseerd). Ik ben ongeveer 22 januari uitgerekend. Ik kom hier graag meekletsen! Nog gefeliciteerd met Elise mijn zoon was ook jarig gister.
ik mag mij ook hier melden! vandaag een hele mooie test gehad ook van clearblue!! ik vindt het weer spannend allemaal.
Welkom nieuwe meiden en wat een hoop jarige kindjes afgelopen week Lintje; heftig hoor, nog net voor de operatie onveilig geklust? kan toch niet na de operatie of zat er nog wat? haha ben niet een beetje nieuwschierig hoor
Zo even weer bijgelezen.... @ nieuwe mama's welkom! @ lovelymom, wat vervelend zeg! Heb je nog een test gedaan, of heeft het echt door gezet? @ nursy, Super dat je 1e echo goed was, op naar de 2e! Vandaag weer gewerkt, tegenwoordig snel moe en na het eten even een dutje doen. Ook de wc heb ik vandaag op het werk vaker dan normaal van binnen bekeken (gelukkig alleen vaker plassen). Bij de babydump onze eerste wandelwagencombi besteld, deze wordt in de week dat ik en mn aanstaande jarig zijn in augustus geleverd. Erg goede voorwaarden.
ik ga mezelf even op de lijst zetten Zwangere Mama's 16 t/m 31 Januari 2013 16. - Nursy (2e kindje/thuis/bv) 17. 18. - Abri (3e kindje) - Wouw83 (1e kindje) - Lauren84 19. - Minieme84 (1e kindje) - Stefanie78 (2e kindje) 20. -livelife (1e kindje) -Manon77 (3e kindje,ZH,BV) -Pjpj (1e kindje) ( ziekenhuis/ thuis bv) 21. - Kaatje1984 (1e kindje) (ziekenhuis,bv ) - Evie10 (1e kindje) - Alyne 22. - Lovelymom (3e kindje) (ziekenhuis/thuis bv) 23. 24. 25. - Dreamer83 26. Sammie121 ( 2de kindje/ ziekenhuis/ kv) 27. 28. - Isabel Olivia (1e kindje) (ziekenhuis) 29. 30. 31. Afsprakenlijst: Abri: Evie10: 26 mei 1e echo Kaatje1984: 21 mei MvM, 11 juni 1e echo Livelife: 6 juni 1ste echo Lovelymom: 12 juni Minieme84: 6 juni 1ste echo Nursy: 18 mei 1e echo, 21 mei MvM intake Stefanie78: Wouw83 30-5 : Manon77:11 juni, verloskundige Alyne: 19 juni afspraak VK Lauren84: 31 mei 1e echo Isabel Olivia: