Sammie gefeliciteeerddd!!!!! Fijn dat je al namen hebt!!! Kan hier werkelijk niks leuks voor een jongen verzinnen hahaha. Danielle zoooo die is niet te missen whaha!!! Ik heb ook al ff bij noppies besteld net!! Morgen even naar baby planet waar ze ook z8 en noppies verkopen!
@saga, sammie en danielle: wat leuk, gefeliciteerd!!! Ik wil het ook weten..... Maar ja, nog even geduld, 4 sept weten we het! Dan kunnen we behang/ verf uitzoeken, en nog veel meer dingetjes! Voor de lijst: 17 aug controle verloskundige en 4 sep 20 wk echo.
@Sammie wat leuk een knul, gefeliciteerd!! @Demi haha ja dat is waar, vind mijn man ook niet erg. Vind het op mijn werk alleen onhandig. Let altijd al op met shirtjes, maar ga ik nu extra doen. Ik ga vrijdag voor de echo, als ik ben geweest zal ik wat uitgebreider verslag doen, zodat je weet hoe het bij haar was. Had die vrouw ook een mailtje gestuurd inderdaad vanaf wanneer ze het doet. Vanaf 16 weken. @Chikah, ik kan ook niet meer goed tegen de warmte. Zaten van de week bij een meertje, was rond de 26 graden. Ben veel in het water geweest, maar na 2,5 uur had ik het echt gehad. @Danielle, dat is inderdaad erg duidelijk haha. Hier trouwens van de week erg veel pijn tijdens het fietsen. Last van buik (baarmoeder?), lage rug en stuitje . Van de week een leuke gewone rok gekocht. Kan geen S meer aan. Maar geen M gekocht aangezien ik het idee heb dat ik die niet lang meer zal passen. Dus maar een L gekocht.
Goedemorgen dames Ik heb alles bijgelezen. @Sammie een jongen gefeliciteerd en nu maar shoppen @danielle dat is overduidelijk mooi hoor @gewicht hier nog steeds hetzelfde niks meer erbij gekomen. Nu heb ik wel nog wat reserves dus zal wel mee spelen @voelen. Soms heb ik het idee dat ik wat voel maar twijfel nog. @chikah fijn dat alles goed is met de beebjes benieuwd wat jullie krijgen @demi blijf respect hebben dat je het allemaal alleen doet @bevallingsverhaal wat een ellende is dat geweest en dan achteraf ook nog dat de artsen niks zeggen dat het kindje al vast zat. Moet zeggen dat ik wel bang ben voor de bevalling maar zal wel normaal zijn. Hoop dat het op de normale manier allemaal lukt Succes met deze zwangerschap en geniet er tot het einde van zeker de moeite waard. @afspraken hier de 22e augustus terug naar de Vk en dan weten we ook wat het word. @eten hier soms echt moeite om 3x per dag te eten moet er echt beter op letten. @rugpijn die word alleen maar erger moet vrijdag weer naar de fysio en hoop dat het geen.bi is/wordt. Probeer rustig aan te doen maar dat is nogal moeilijk voor een bezig bijtje zoals mij. Gisteren na stage thuis gekomen en de spullen verder gaan uitpakken van 18u tot 22u neIg geweest. Daardoor wel de studeer kamer helemaal afgekregen. Ook goed geslapen maar wel nu al wakker Zowiezo laatste tijd vroeg wakker meestal rond 5 of 6u al hebben.jullie dat ook? @buikjes hoe zit het met die van jullie? Fotos fotos @verdrietig gevoel is er nog steeds en heeft voornamelijk te maken dat ik 48 kilo ben afgevallen en erg mijn best heb moeten doen daarvoor en hard heb gewerkt om te komen waar ik nu ben qua gewicht Nu is mijn buik flink aan het groeien en voel in me weer dik en zoals toen ik nog die 48kilo erbij had. En dat terwijl ik nog niks ben aangekomen. Gewoon het gevoel is er. Weet dat het stom is maar merk dat ik daardoor anders eet en niet wil aankomen terwijl ik ook weet dat ik moet vanwege het kindje. Dus vl smst me nu 2x per dag extra met smsje zo van eet je zometeen wat zoals yoghurt of fruit is gezond voor jou en de beeb Vl is nu helemaal om haha zo leuk om te zien als hij naar kleertjes, speelgoed, namen enz kijkt. Na onze vakantie naar oostenrijk gaan we beginnen met de kinderkamer. Zal wat fotos posten als het af is van voor en na. @iedereen hoe gaat het verder? En qua symptomen? Fijne dag alvast iedereen!
Hahaha, nee snap dat t op werk wat minder handig is, haha! Vanaf 16 weken.. hmmmm das maandag al! De verleiding is groot, maar denk dat ik t maar met 16.5 of 17 wk ga inplannen, haha! Ben benieuwd hoe jij t bij haar vind! Die buikpijn heb ik echt al maand of 2 en is (bijna) enige klacht die ik heb. Als ik teveel doe, krijg ik enorme pijn en steken heel laag in mn buik. Is waarschijnlijk de baarmoeder of bandje onder de baarmoeder die oprekt. Voel het dan bij elke stap. Als ik zit nergens last van. Dus hoort erbij! Ik kan je trouwens echt positiekleding adviseren hoor! Ze hebben waanzinnig leuke dingen en het zit zalig! Laat je buik ook mooier uitkomen dan gewone kleding. die drukken vaak toch precies op de verkeerde plaats!
Danielle, cool zeg, en wat zei de papa in spe: ach dat heeft tie van zn vader Positiekleding, ja hier vanaf een week of 10 niks anders meer, had met een week of 6 ook makkelijk gekund, maar dat durfde ik nog niet vanwege de eerdere mk. Ik zal vragen of mijn man vanavond weer een foto maakt.
@Dani: De papa heeft het geaccepteerd en als ouders willen we het straks wel samen gaan doen. Dus dat scheelt.. Maar voorlopig doe ik alles idd alleen. Zoals verbouwen! Vdaag eindelijk stukadoor hier voor de nieuwe kamer, jeee! Wat betreft je gewicht.. ik snap je gevoel echt heel goed. Maar probeer het toch los te zien. Die buik is je kindje, baarmoeder, vruchtwater.. Dat is heel iets anders dan overtollig vet wat je net met heel veel moeite bent kwijt geraakt!! Niet te veel mee bezig zijn, want nu lijnen is echt niet goed! @Tulip: hihi, dat dacht ik ook gelijk.. Wat zal de 'papa' van danielle geglunderd hebben daar.. Al t goede komt van papa, hahaha!
Even snel vanaf mijn telefoon.... Jaaa wij zijn allebei echt.superblij!! Vinden het zo leuk! Vriendlief is erg technisch en hoopt dat de kleine dat ook heeft... Hier een beroerde nacht gehad... Mijn moeder is boos.ofzo... Papa had gisterenavond de dvd gezien en.zij.zou vanochtend langs komen, gisteren was ze dar al boos over maar hadden we uitgesproken. Vannacht begon ze weer... In plaats dat ze liet weten blij te zijn met een.jongetje kreeg io alleen maar verwijten werd er enorm verdrieitig van en heb nu.knallende koppijn.... En.ik.zou gaan winkelen.met.nichtje.....pfff....
@danielle dat is erg vervelend. Dikke knuffel en sterk te met de hoofdpijn. Hopelijk kun je evt toch gaan winkelen.
Oh wat vervelend!! Ik hoop dat je moeder snel tot inkeer komt en snapt dat dit voor jou ook niet fijn is in je zwangerschap en terwijl je net leuk nieuws hebt..! Zo jammer dat mensen allemaal in eerste aanleg aan zich zelf denken en snel gekwetst of gepasseerd voelen, want dat is het waarschijnlijk gewoon.. Lastig! Rustig aan vandaag en hoop dat jullie toch nog een beetje in de feeststemming blijven!
Danielle wat k*t zeg, dit zouden juist hele fijne dagen moeten zijn...hoop dat je je snel beter voelt Buikfoto; hier best wel een buikje van mezelf du nog geen mooie zwangerschapsbuik Ik gisteren gesproken met een haptonome uit de buurt, klinkt wel goed maar kost 75 euries per uur..pff. Ik krijg 300 per jaar vergoed en mijn man ook dus samen kunnen we 8 keer heen. Eind augustus voor het eerst en dan om de 2 weken ongeveer, soms wat langer vanqwege vakanties en vanaf januari mag ik weer opnieuw declareren en ze doet altijd ook nog 2 sessie met beeb na de geboorte dus ben wel benieuwd hoor
Nog een shop tip wara ze veel z8 in de sale hebben voor 50% en geen verzendkosten..nee ik ben helemala geen shopfanaat hoor Z8 babykleding | Jijwel.nl kinderkleding
Danielle: Wat flauw zeg van je moeder. Hopelijk trekt ze snel weer bij. Hier net de stoute schoenen aangetrokken en toch Jan Koning in Ochten gebeld voor een geslachtsbepaling. De 20-wekenecho was de vorige keer zo zakelijk en werd overal zo snel doorheen gefietst dat het toch niet goed voelt om dan het geslacht te horen. Ik wil graag dat het een bijzonder moment is en dat mijn zoontje erbij is, dus toch op de valreep voor een pretecho gekozen. Helaas was hij net met een echo bezig en moet ik rond 11:45 even terug bellen.
Môge dames! @Daniëlle: tjee, dat is wel heel duidelijk he?! Leuk leuk! Maar wel balen van je moeder. Jammer dat ze niet door hebben dat ze het plezier van jullie totaal verpest! Misschien duidelijk zeggen dat haar hint is overgekomen en dat het nu tijd is om aan jullie te denken? Sterkte vandaag met je koppijn! @Kwebbelsnoes: spannend! @Dani: ja, probeer het niet te zien als dikkigheid! Merk dat ik er ook wel wat moeite mee heb. Ben namelijk zo bang dat het allemaal blijft plakken na de bevalling.. Mijn zus had dat ook, en die is nog stevig. Is niet erg, maar als je dat nooit bent geweest.. @hier: chaggie, niet lekker wakker geworden, beetje hoofdpijn en ent wat woorden gehad met ML. Bleh! Komt vast wel weer goed!
Whaaaaaaa, we kunnen gewoon vanmiddag al terecht!!! 17:15. Ben gelijk helemaal hyper van de zenuwen!!!
Whoehoeeee spannend!!!! @ danielle wat vervelend! Hoop dat ze zich wat volwassener gaat gedragen!! @ stefanie thanks! Zo eerst even kijken wat ze hier in Drachten nog bij de babyplanet hebben aan z8, nooit gezien dat ze het daar verkochten!
Saga; Ik was er van de week nog, ze hebben weining voor jongens in kleine maten vond ik. Z8 newborn was eigenlijk hemaal op Nog een beetje van noppies maar niet het leuke spul maar wel nog wat in de grotere maatjes Kwelbbelsnoes: LEUK!!!!!!!!!! wat fijn, had ie zeker net een uitvaller, soms beslist het lot en moest het zo wezen dus
@Kwebbelsnoes: wat leuk!!! Spannend ook weer! Ik ben inmiddels ook om hoor! 17-8 heb ik de pretecho met geslachtsbepaling! @wen: ook bij de Linde dus ben benieuwd!