16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Proberen, mijn buikje!
    Heb holle rug van mijzelf, dus sta niet extra met mijn buik naar voren ;) .
    Probeer maar te accepteren dat ik veel last van kwaaltjes heb. Gaat nu weer ietsje beter, Thnx!

Bijgevoegde bestanden:

2. tulip

tulip Niet meer actief

ja, bij de eerste overtuigd van een jongetje, had nog net geen jongenskleertjes gekocht gelukkig...lekker voorgevoel:D
    En nu sinds een week denk ik weer een jongen, dus zal ook wel een meisje worden haha.

kaatje, mooi buikie!!!

ik heb een collage gemaakt met het verschil in buikjes tussen de 1e en deze zwangerschap, niet normaal:), op de bovenste 2 foto's ben ik 8 weken zwanger (links van M. en rechts van deze) en op de linker onder foto 16 weken van M. en op de rechter 15 weken nu:

Bekijk bijlage 266087

3. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Mooie buikjes!!!
    Tulip, kun je voortaan geen buikjes van je 1e zwangerschap posten? Dan kan ik goed vergelijken met de mijne! ;) Die komen wel overeen!
    Mijn buikje lijkt erg op die van Kaatje! :D

4. tulip

tulip Niet meer actief

whaha:D

5. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedenavond dames

hier alles bijgelezen maar veel vergeten.

@schoonmama's ik heb nu niks te klagen haha. ze is zelfs bezig dat ze het idee heeft dat het een jongetje word.
    @eigen mams, die geeft mijn buik altijd een kusje als ik weg ga en zegt ze tegen vl verzorg mijn dochter en de kleine goed he haha

@buik die van mij is nog steeds flink aan het groeien maar in gewicht nog steeds niks bij gekomen. (gelukkig:D) zal morgen een foto posten als ik eraan denk

@geslacht wij weten 22-08 waarschijnlijk wat het word. moeten dan terug naar vk en zouden meteen geslachtsbepaling doen. hopelijk ligt de beeb goed dan weten we het vlak voor we op vakantie gaan.

@auto gister hebben we een nieuwe auto gekocht een renault megane station heerlijke wagen, mooi, weinig gereden, goed onderhouden en genoeg ruimte voor het kindje + spullen :D

@verhuizing we zijn bijna helemaal op. nog wat kleine dingen en dan woont vl officieel hier :d. moeten nog onze slaapkamer veranderen en na de vakantie beginnen we aan de kinderkamer.

@bekkeninstabiliteit begin steeds meer last van mijn rug te krijgen zijn er evt tips of oefeningen die jullie aan kunnen raden die ik kan doen zodat de klachten minder worden of de pijn afneemt. word soms echt gek. slaap s'nachts niet door ivm de pijn en kruik helpt niet helaas :(

@de juffen onder ons wie moet wanneer weer beginnen voor de klas? welke groep hebben jullie? hier spw4 afgerond met onderwijsassisitent. gewerkt bij kdv, gehandicaptenzorg en stage gelopen in groep 1/2, 3/4, 7/8 en 1e van vmbo. nooit begonnen aan pabo ivm nederlandse taal (heb ik een zwak in :( helaas)

@echo's benieuwd hoe die vandaag waren voor sommige van jullie en of jullie te weten zijn gekomen wat het egslacht is

@buikjes mooie fotos voorbij zien komen. ook leuk die collage met 1e en 2e zwangerschap. verschil is goed te zien.

@de rest sorry die ik ben vergeten maar afgelopen paar dagen net een zeef soms dat hoofd van mij.

groetjes

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    even al in deze lijst de vk afspraak en bevallingsdatum aagepast met rood

7. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Lydia, hoe was t??!! Ik heb ook gevoel meisje, weet niet waarom.. dacht ook dat je t al verteld had. Maar misschien komt dat wel omdat je al een meisje hebt en zijn we daarom in de war! :p

8. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Oh en Wen: Heeeel veel plezier morgen! :D

9. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ben je zwanger van je 13e kindje? :$ hihihi :D

10. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    :D:D Of zwanger van 13 kindjes... :$ Hihihi..

11. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    Haha, lol!!!

12. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @lydia: en en en???
    @kaatje: probeer je geen zorgen te maken over het niet voelen hoor! Is volgens mij heel normaal bij een eerste rond de 18-20 weken. Ik voelde mijn eerste met 20 weken en de 2e met 17 weken. Een 2e voel je altijd wat eerder. Heb het idee dat ik vanaf deze week deze kleine voel!
    @voorgevoel: ik denk weer een jongen, maar dat komt voornamelijk omdat ik er al 2 heb!!! Bij de jongens ook bij allebei jongen gedacht... Maar op den duur word je ook helemaal jongens minded!
    @schoonma: vanmiddag gehoord dat ze het newborn setje van tripptrapp geven! Helemaal leuk!
    @boom voor de kinderkamer: helemaal geweldig, zit ook aan zoiets te denken!
    @misselijk: heb het idee dat de misselijkheid iets minder wordt, het is minder aanwezig. Zondag voor het laatst gespuugd. Hopelijk is het einde in zicht!
    Slaap lekker dames!

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Danielle het is wel een heel werk maar wel met super leuk resultaat !

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Echo
    Was leuk! Zag al snel
    Dat het een jongetje is!! :):)

15. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Wat leuk!! Eerst een meisje en nu een jongen! :)
    Gefeliciteerd!! Nou, die voorgevoelens van ons kloppen iig dus voor geen meter.. Weten we dat ook weer! ;);)

16. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @lydia: wat ontzettend leuk een jongen!!! Gefeliciteerd!!!

@hier: de jongens alweer om kwart over 6 wakker... Ben nog niet helemaal wakker...

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Lydia: Wauw, een knul! Gefeliciteerd!!

Babykamer: Ik wil iets met bloemen en vlinders gaan doen. Alleen moet de kamer zelf nog gemaakt worden haha. Wij hebben een mega grote slaapkamer (Oorspronkelijk 2 kamers) dus manlief gaat in zijn vakantie een muurtje plaatsen en er moet een deur in de muur naar de overloop gemaakt worden. Dit gaat allemaal over een paar weken gebeuren. Spannend dus. Ben benieuwd of onze giga huge kledingkast nog gaat passen in onze kleinere kamer.

18. tulip

tulip Niet meer actief

Lydia, wat leuk!! Haha wat ben ik daar toch slecht in dus...

19. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Lydia, gefeliciteerd!!! Dus jij mag ook aan het shoppen. Is bij jou nu ook alles ze roze vanwege je dochter? Ga maar eens op zoek denk naar een mama die eerst een jongen heeft gekregen en nu ene meisje krijgt en dan ruilen ofzo.. ;) belangstellende????

20. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Kwebbesnoes, tja verbouwen, daar weten we alles van,toen ik zwanger wa svan onze dochter hadden we alleen onze slaapkamer, de rest was bouwput, nu staat het skelet er al voor de kamer voor de 2e, moet alleen gegipsd worden (muren en plafond), geisoleerd, electra..euhh alles eigenlijk:) Zo was de kamer van onze dochter voor we begonnen, ik heb niets eens een goede na foto, die zal ik van de week eens maken

Deel Deze Pagina