leuke setjes indd ! die van de hema met die bloemmetjes had je zo (goeiekoop ) van me over kunnen nemen.. ligt hier ook nog haha
Het grappige is dat ik altijd een hekel heb gehad aan roze en moest er vroeger zelf niets van weten. En riep altijd dat als ik een meisje zou krijgen ik het geen zoetsappige jurkjes zou aantrekken haha, daar kom ik bij deze op terug
Nog effe over kleertjes he, maar ik vindt het zo idioot dat nu de sale op de site van noppies over is, alle kleertjes uit de oude collectie ook weer oude prijs zijn..en die gaan van de winter gewoon weer in de sale. Stom eigenlijk
Stefanie: Dat is idd stom zeg Hier kwamen net ook nog de 2 setjes die ik online besteld had binnen, dus ik ben helemaal blij blij blij! Setje Noppies Setje Lief!
@noppies, er zitten zelfs dingen tussen die ik vorig jaar voor mijn zoon in de sale heb gekocht haha. kwebbel, 3streepjes zjjn duidelijk hoor en leuke kleding. ik hou ook niet van sappig maar is zeker in de kleinste maatjes heel schattig. hebben jullie al een naam? wij komen er niet uit. we hebben er ern paar maar nog niet die is het. we hebben nog even maar we vonden het bij onze zoon zo fijn dat we hem echt al in de buik bij zijn naam konden noemen.
nou laat mij maar eens beoordelen Wij hebben voor jongens als meisjes een lijstje gemaakt en moeten daar samen nog uit zien te komen. Ik heb het idee dat we wel naar dezelfde meisjesnaam neigen.
lydia, ik vond ook niks leuk bij prenatal. heb toen voor wesley een leuke vest meegenomen. wen, jeej ook een jongen! gefeliciteerd. wij hebben al een naam die op 1 staat alleen is het ook een voetballer en wil niet dat mensen denken dat we onze jongens naar hen vernoemen, miss ver gedacht maar toch. wij vinden het gewoon een stoere naam.
De jongens krijgen inderdaad de overhand! Gefeliciteerd!!! Haha. Vet cool. @ namen: meisje staat al lang vast, maar jongensnaam twijfelen we nog. @ bh: numeegroei gekocht. Mijn omtrek is van 75 naar 85 gegaan... Was helemaal van slag! Zoveel ben ik toch niet gegroeid..? Maar goed, zit stukken beter! Alleen niet voorgevormd.. Hopen maar dat het kacheltje in mij goed zijn best gaat doen Haha. @voelen: volgens mij gisteren in bed. Sliep bijna toen ik een 'pok' in mijn onderbuik voelde. Echt leuk! Zet maar door hoor! @hier: teveel gelopen denk ik. Mijn linkerbeen doet zeer, net of een spier vastzit. Dus maar ff rustig aan doen. @zograag: tja, schoon en stiefschoon. Vooral laatste soms erg dominant en altijd zeer aanwezig (dovig en praat te hard, zit ook in rolstoel, dus vaak dingen kapot..(muren, deuren)) oftewel met hormonen niet de ideale combinatie
Lydia, zograag en wen, jeuj! Leuk om te weten? Hier nog steeds n twijfelaar.... Zograag erg genoten van jouw verhaal Dani, ik heb wel wat tips want ik had t bij m'n eerste ook. Ben toen bij n bekkenfysio geweest en dit ia wat ik nog weet: - niet op 1 been staan/leunen - als je zit, niet met benen over elkaar maar liefst als n bouwvakker, benen uit elkaar. Kleermakerzit is ook goed. - oefening: plat op je rug liggen, knieën omhoog, voeten op de grond houden, onderkant voeten tegen elkaar. Knieën naar buiten laten vallen en dan knieen heen en weer wiegen. Je handen op je knieën en die het wiegen laten doen, of, nog beter: je man op z'n knieën, gezicht naar jou toe en dan kan hij jou heen en weer wiegen. het kan best n beetje rot voelen en dat mag ook, maar als het te pijnlijk is, stoppen en uurtje later nog n keer. Je kan dit gewoon in bed doen. Ik voelde het echt binnen in m'n heup/rug en gaf echt verlichting. - fietsen is ook goed bij bekkenklachten. Sterkte! Hopelijk heb je er wat aan...