16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

@naam, bij wesley waren we 100% zeker van de naam. het gevoel en de klik was er gewoon meteen. nu hebben we eindelijk een naam waar we ook een klik mee hebben en die gaat hem ook worden. manlief zag het al voor me twee bengels met stoere namen (vinden wij haha) die ga ik nog geheim houden aangezien ik niet weet of er meelezers zijn.
    meisjesnaam was bella-vienna geworden.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wilde even snel komen vertellen dat ik vanavond voor het eerst mijn buik heb ZIEN bewegen!!!!!
    Iedere x als ik keek dan was ik te laat,maar net was ik snel genoeg.
    Pfffff zo mooi!!!!!

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Bedankt voor de tips ga ze zeker straks uit proberen

@hier kan niet slapen al vanaf 4u wakker. Druk gehad met verhuizen maar zijn helemaal om. Maandag onze slaapkamer doen en dan is de drukte wat minder.
    Ook.blij dat de 6 weken zomervakantie op stage om zijn nu weer meer achter de of.

@meiden die weten wat ze krijgen gefeliciteerd. De jongens beginnen de overhand te krijgen hier.

@lydia wij hebben idd voor een meisje de naam mila vast staan en voor een jongen blijven 3 namen over.

@dames met verbouwing succes benieuwd hoe het er uit ziet.

@buik hier nu erg harde buik en groot mensen denken dat ik verder zwanger ben dan ik daadwerkelijk ben.

@geslacht wij weten volgende week woensdag wat het word en willen dan na de vakantie de verjaardag van.vl vieren ik wil dan bekend maken aan de hand van cakjes of lange vingers met muisjes (gedipt in glazuur) of zo wat er .krijgen
    Velen denken hier een jongen: pap, schoonmaken, beste vriendin, beste vriend van vl en mams en nicht denken een meisje. Zelf geen gevoel.

@kleertjes heb hele leuke dingen zien voorbij komen. Zelf ook gezegd als meisje word zo min mogelijk roze houd er niet van maar ben eens benieuwd waar ik eindig haha.

@mee kletsen na maandag weer wat actiever dan is er wat meer rust hier lees wel tussendoor vaak mee maar reageer dan niet altijd

Xxxx

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Nicee !

5. AHzondag

melanie, jeetje wat snel! lijkt me ook wel weer gaaf om te zien.

dani, gelukkig zijn jullie nu klaar met verhuizen en krijg je wat meer rust met je stage. knap dat je het zolang geheim kan houden of weet niemand dat jullie het dan kunnen weten?
    wij hebben het weer meteen verteld omdat iedereen zo nieuwsgierig was.
    wel een leuk idee om iets te maken met de kleur van...

@kleding, ik had laatst in de kinderen gelezen dat er een moeder was die totaal niet van het tuttige hield bij een meisje en in haar zwangerschap dus wel maar na de bevalling vond ze alle kleertjes zo stom dat ze niet eens heeft aangedaan haha dus pas op met de hormonen meiden.
    ik weet dat ik zelf sommige dingen ook ineens minder leuk vond omdat gewoon niet paste bij onze zoon.

@shoppen, ik had gehoopt dat ik mijn noppies gisteren zou krijgen maar helaas :( denk maandag of dinsdag.

mijn buik is ook flink gegroeid wilde een rok aan doen die ik makkelijk paste maar helaas die gaat niet meer.
    zal zo even spammen van wat ik gekocht heb.

@voelen, ik dacht de hele week de kleine al te voelen en sinds gisteren weet ik het zeker! de beweging die ik voelde was zo duidelijk dat het wel van de baby moest zijn:D

6. AHzondag

kleertjes, aankleedkussenhoes en badcape
    wikkeldoek snoozebaby

7. AHzondag

de doeken aden anias je kan er echt alles mee.
    verder hebben een extra familyfix gekocht was nu in de aanbieding met extra korting en de duowagen.

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Sammie: Wauw, leuk geshopt zeg!!!

9. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Wat een leuke dingen heb ik weer voorbij zien komen meiden! Super!

Ik zit een beetje in de rats. Gisteren verjaardag gehad en ineens bedacht ik me, wat ik allemaal heb gegeten in de zwangerschap. Maak me er ineens heel druk over.
    Zo vind ik die spekjes die je normaal uitbakt is super om zo uit pakje te eten. Dat heb ik dus een keer in een opwelling gedaan. (4 weken geleden), heb een keer een salamiworstje gehad, en een stukje harde gedroogde worst.
    Vooral nu bijna iedereen al echt leven voelt (en ziet, gaaf Melanie, jaloers!! ;)) voel ik me echt een beetje tja... ontzettend onzeker! :(
    Stel dat ik nu wel ben geïnfecteerd met een virus, kan je merken, zien enz? Straks is het misgegaan omdat ik stomweg iets heb gegeten! Dat vergeef ik mezelf nooit!
    Heb ook geschuurd met een schuurmachine, zou dat ook slecht zijn voor het kind? Twijfel twijfel twijfel.
    Het huilen staat me nader dan het lachen.. bleh!

En moet vandaag wel 'vrolijk' zijn, want ben vandaag een jaar getrouwd. Van manlief een vijzel gekregen (wilde ik al zo lang, zo graag). Gaan wel vanavond lekker uit eten met z'n tweetjes. Om mijn gedachten te verzetten, ben ik maar vast handelingsplannen gaan maken voor volgend schooljaar en de klasseindeling (tja..)

Buurtkinderen van achteren gillen de hele tijd. Kan ik nu niet zo handelen... grmbl..

Hoop gewoon dat ik het kindje echt gauw voel (dat ik zeker ben dat het zo is) en dat de 20-wekenecho goed is... pffff

(sorry voor geklaag, maar manlief kan er niets mee, en heeft zoiets: tja, het is al gebeurd he!?)

10. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Melanie, wat leuk!! Ben benieuwd wanneer ik wat ga voelen door mijn voorliggende placenta.

@Dani, spannend!! Doe rustig aan he! Leuk idee met de cakejes. Ik had hier ook eerst een heel plan om het te vertellen, maar had uiteindelijk geen zin om een taart te bakken (wilde de cake een kleurtjes geven).

@Sammie, gaaf dat jij ookal de kleine voelt. Leuke dingen geshopt zeg.

@Kaatje, ik snap heel goed dat, dat lastig is. Als je er nu op gaat letten zal het niet erg zijn. Er zijn ook meiden die pas met bijv 16 weken merken dat ze zwanger zijn. Die eten en drinken ook gewoon alles, ook die dingen die ze afraden, soms met roken en alcohol erbij.

Ik heb net deze besteld, kon met shoppen niet slagen. Dan maar online. Online is er trouwens met behulp van Google nog wel Noppies te vinden in de Sale.
    http://www.google.nl/imgres?q=noppies+vest+tristan&um=1&hl=nl&biw=1366&bih=673&tbm=isch&tbnid=__-sj34lGlw2CM:&imgrefurl=https://liv-inn.nl/shop/product/1171/Noppies%2520Cardigan%2520Tristan%3Fcategory%3D802&docid=uQ1dci1Etdd97M&itg=1&imgurl=https://liv-inn.nl/image/a6efb475921e6486&w=450&h=450&ei=_X0nUL-1LIjL0QWsxYCgCg&zoom=1&iact=hc&vpx=345&vpy=138&dur=695&hovh=225&hovw=225&tx=117&ty=113&sig=111145969363055913778&page=1&tbnh=147&tbnw=149&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:1,s:0,i:73

http://www.google.nl/imgres?q=noppies+vest+tristan&um=1&hl=nl&biw=1366&bih=673&tbm=isch&tbnid=g5CqrGltgkLDEM:&imgrefurl=http://www.binkentroela.nl/baby-boys-summer-tops-c-236_204_207.html%3Flist%3Dprice-desc&docid=YI9Gfg17z07lxM&itg=1&imgurl=http://www.binkentroela.nl/images/productimages/smaller/noppies_baby_boys_vestje_tristan.jpg&w=200&h=200&ei=_X0nUL-1LIjL0QWsxYCgCg&zoom=1&iact=hc&vpx=359&vpy=328&dur=72&hovh=160&hovw=160&tx=100&ty=150&sig=111145969363055913778&page=1&tbnh=143&tbnw=143&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:8,s:0,i:95
    Is aan twee kanten te drage. Grr waarom maken ze alleen van die lange links (wilde hem niet uploaden)

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Kaatje: Die spekjes zijn gerookt dus dat is geen probleem. Ook salami en droge worst mag je volgens mij gewoon hebben hoor. Salami eet ik ook gewoon en tijdens vorige zwangerschap ook. Dus echt niet druk om maken hoor ;)
    Gefeliciteerd met je trouwdag!

12. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hier sluit ik me bij aan!! En Kaatje, het is ook mijn 1e en ik voel de kleine ook niet!! :(
    Dikke knuffel!!! Enne gefeliciteerd!!!

13. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    @wen: ja dat probeer ik mezelf ook elke keer voor te houden. Lukt gewoon de ene keer beter dan de andere keer. Leuk, die truitjes! Is ook wel mijn smaak :D

@ Kwebbelsnoes: Dank je wel! Heb net zelf maar ff het huis aan kant gemaakt.. (gedachten verzetten).
    Lucht toch altijd wel een beetje op als iemand dat zegt. Die spekjes maakte ik me idd erg druk om. Had ook al ergens gelezen dat je echt rauwe spek niet kan kopen, dat het altijd wel gerookt is. En ook al ben je niet zwanger, dan je er dan ziek van wordt. Dus hou me maar een beetje vast aan die hoop ;)
    Ga straks maar ff lekker iets leuks doen met mijn lief!

Jullie allemaal een fijne dag!!

Liefs Ka

14. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    @Daniëlle: dank je! :) Jij voelt het dus ook nog niet? Voelde me al 'alleen'! Haha! ;)

15. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    voor degene die zwanger zijn van de tweede met hoeveel weken hebben jullie de eerste gevoeld??? en jullie buik zien bewegen ben wel erg nieuwsgierig hihi

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Lennyt: De eerste voelde ik rond 16 weken. Buik zien bewegen met 23 weken.

17. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @beebje voelen, ik voel ook nog niks alleen soms plopjes :D
    Is nog te vroeg denk ik. Is ook 1e kind.

Een vraagje meiden.?

Ik ga vrijdag naar turkije, is 3-4 uurtjes vliegen. Ik wil graag naast het raam zitten maar is aangeraden om naast het gangpad te zitten om voldoende te kunnen bewegen en benen te rekken etc.

Wat zouden jullie doen? En zouden jullie wel gewoon tijdens reis af en toe lopen, staan of gewoon hele reis zitten? Wat zal ik doen? :D

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier bij de eerste gevoeld met 17wk en buik zien bewegen 18wk.
    Deze zwangerschap gevoeld tussen 15-16 weken.
    En gisteren mijn buik voor het eerst zien bewegen! (17wk 5dg)
    Met bewegen bedoel ik uiteraard alleen daar waar de baby schopte.
    Dus niet mijn buik van links naar rechts hè hahaha.

@roosje.
    Ik neem aan dat je je benen ook gewoon kunt strekken als je bij het raam zit.
    Ff naar de wc na 1,5uur.
    Zolang is het gelukkig niet!!
    Zit zelf toevallig nu 2,5uur in de auto terug naar huis.

19. tulip

tulip Niet meer actief

Sammie, leuk geshopt !!

Kaatje, zoals de andere dames zeiden, die spekjes enz. geen probleem.

Lennyt, de eerste voelde ik met 14 weken en een paar dagen, deze met 14 weken. Buik zien bewegen weet ik zo niet uit mn hoofd...dat moet ik even in mn boekje opzoeken;) nu nog niet iig.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    kaatje gefeliciteerd met je jubileum :) en niet te druk maken meis jij gaat mini ook nog wel voelen :D

en schuren mag hoor :) heb jinte heel dr kamer gemaakt :D! ( hebben we zelf gedaan ook deel v/d meubels)

wen en bedankt :p daar ging weer 30 euro ;)

Deel Deze Pagina