Hier even snel mijn buikje Ik duik nu ook het bed in want morgen gaat zoonlief weer naar school en hebben wij m half11 de pretecho vind het weer zo spannend aangezien de meningen van mijn meisje echo zo verschillend waren. Als het toch een jongen blijkt te zijn ben ik wel even helemaal in shock hoor Dus ik duim voor een pruimpje hahahahahaha Truste allemaal!!!
@Roosje gewoon af en toe lekker even een loopje, zou ik doen (naja zou ik niet echt doen, heb vliegangst, je krijgt mij niet van die stoel haha). @Lydia, haha ja gaat snel he met kleertjes kopen Heb nog een site met aanbiedingen. http://www.shopvip.com/shop/sales Vandaag Lief voor een paar dagen. Morgen ook Snooze baby. @Sammie, inderdaad, ik koop ook niet zoveel met capuchon, maar vond deze zo leuk. Ik was gister ook erg moe, heb in de middag echt even gelegen. Waren met de buren als bedankje voor onze kat verzorgen tijdens de vakantie gaan pitch and putten. Was erg gezellig. Voelde daarna gelijk weer mijn banden. @Danielle, wat lief! Ik weet niet of het um was. Voel nog niks. Lekker houding inderdaad van de kleine. Dat is inderdaad niet leuk. Vind het nu al niet leuk dat mijn man weer moet werken (had 2 weken vakantie), kan je nagaan als hij er niet zou zijn. @Strand lekker hoor! @Tulip, mijn man en ik vonden eerst de familiewieg ook niet mooi, maar het went. Wilde hem eerst zelfs wit verven, heb ik nu niet eens meer zin in haha. Het scheelt inderdaad ook gewoon een hoop. De wiegjes die ik leuk vind zijn best prijzig. Ik wilde inderdaad zon gietijzeren. @Kaatje en ik heb zelfs staan verven op terpetinebasis toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Meeste latx trouwens is op waterbasis en dat is geen probleem. @Ginie nog gefeliciteerd! @Melanie, mooie buik! Veel plezier bij de echo. Hier gaan de kids volgende week weer en dan moet ik dus ook weer aan de bak. @Hier, gister een schommelstoel opgehaald bij iemand thuis. Vandaag schuren. Vandaag komt de kamer en de box. Hoop dat ze voor wat extra centjes in ieder geval de kamer boven zetten (commode en bedje), zet ik het gelijk in elkaar.
@Melanie: mooi buikje!! Duim voor je mee hoor! Maar jeetje nu al weer naar school? Ik heb gelukkig nog 3 weken. Veel plezier bij de echo! @wieg: jemig, het kost echt veel geld. Gisteren even voor de gein gekeken op internet wat een bedje kost wat nu ongeveer willen. Zijn het oude bedje van mijn nichtjes aan het schilderen en beitsen. In het wit, maar wel zodat de houtnerf zichtbaar is. Gewoon meer dan 350 euro!! Wow... schrok ervan! Wij hebben het al jaren in huis staan (lees 5). Gekregen van mijn zus toen de tijd, die wilde alles weggooien, dat vond ik zonde! Nu erg blij dat we die keuze hebben gemaakt, scheelt ERG veel geld besef ik me nu pas. @verf: lees me helemaal suf, maar kan gewoon niet vinden of het op waterbasis is ja of nee. Gok eerlijk gezegd van niet. Het is muurverf extra van de Gamma voor binnen en buiten. Denk dat ik zo ff ga bellen, want wil het weten. Staat wel met koeieletters op dat het in een goed geventileerde ruimte moet. Maar goed, staat niet overal op?? (vraagt leek ) @Wen: leuk al die dingen!! Dus jullie ook druk aan de klus met de schommelstoel ? Als je heel lief kijkt en vraagt, willen ze het misschien ook wel voor geen centjes doen. Maar dat zou idd fijn als het al boven stond!
ff ander vraagje over MvM Ik heb meegedaan, en ik zou een extra cadeautje ontvangen omdat ik al zo vroeg in de zwangerschap mee heb gedaan tot het eind. Nu is het niet dat ik hebberig ben, maar vind het wel een onwijs leuk cadeautje. Een omslagdoek! Wanneer kan je die eigenlijk verwachten? Ik ben namelijk 31 juli gestopt.
Kaatje als het ook voor buiten is is het misschien ni op waterbasis.. Zou indd ff bEllen.. Maar moet zeggen dat bij Jin wat ik geschilderd heb ook ni alles op waterbasis is.. ( had zown mondiale opgedaan )
@ Lydia: Net de Gamma ff gebeld. Het is op waterbasis. Alle latex was op waterbasis. Nou, ik weer blij! Maar als ik ga verven is het echt wel met alle ramen en deuren open! Nou, eerst ff eten, merk dat ik toch wel erge trek begin te krijgen. En dan druk aan de klus!!
Kaatje, ben ook benieuwd wanneer je de doek krijgt..ik denk dat ik nog ff geduld moet hebben, want ben net klaar
Kaatje: Ik was 30 juli klaar met MvM en heb de doek ook nog niet ontvangen. Heb al gedacht om te bellen maar dat vond ik ook zo hebberig over komen.
hey meiden, vanmorgen Gyn alles was goed dus hoef daar niet meer op controle (was wegens myomen rond de baarmoeder)..gelukkig. Hartje gezien en toevallig het geslacht het dus overduidelijk een jochie dus ik ga ook mijn meidenspullen uitzoeken en laat wel effe weten als ik foto's heb
Zo hier net terug van de geweldige pretecho!! Wowwwww alles zó mooi! Ons meisje is nog steeds een meisje en een echte Beauty. ze was heerlijk druk aan het trappelen en was nu gewoon leuk om dat te zien en te voelen tegenlijk!! hahahaha laatste 5min is ze in slaap gevallen was ze super moe.. straks ga ik de foto's uploaden, ben nu niet thuis. ohhhhh ik ben helemaal in Love, geen woorden voor!! <3 Ohja, 18cm en 2 ons. haar kleine voetjes waren 2,5cm klein..(ohhhhhhh) heb ook nog even mogen spieken in 4D, zo raar hoe mager ze dan uit zien terwijl in 2D zie je echt bolle wangen hahaha.
2 ons...kan je nagaan en wel al 18 cm...blijft wonderbaarlijk Zit hier kleertjes uit te zoeken maat 50-68 wordt er helemaal sentimenteel van
Ik heb de kleertjes uitgezocht, jeetje ik had veel te veel Een deel terug naar mijn zusje, een deel apart want dat kan voor een jongen ook en de rest staat in mijn foto album. Ik heb de maten en merken erbij gezet. Gaat vanaf 68 naar 50, als iemand er wat bij vindt zitten hoor ik het wel