@Enibas: hier ook een man die vond dat groen ook wel in de babykamer kan. (de benedenverdieping is al een groene wand en een streep op de andere muur) Dus ik vond dat er genoeg groen was in huis... Tja.. maar argumenten... vind het gewoon niet zo.. passen. Gevoel. Anders 'wil' je toch voor beide geslachten een andere kleur? Kan je sowieso schilderen. Ik vind het ook leuk om te doen. Succes, laat je het vervolg nog weten?
Jaaa! Cool kan ik eindelijk via m'n telefoon foto's plaatsen Is trouwens jInte die echt overal! Gaat staan haha
@Stefanie, leuk die boom , tak, tekst en letters! @Enibas, hebben we op dezelfde dag de 20 weken echo . Wij hadden toen we hier kwamen wonen nog van de vorige bewoners appeltjesgroen. Opzich niks mis mee, maar wilde ook wat anders. @Lydia, leuke foto! Hier gister de kamer voor een groot deel zelf in elkaar gezet en de schommelstoel geverfd. Kamer is nog wel wat kaal, maar komt nog een lamp (misschien zelfs nog een leuke wandlamp). Nog gordijnen en in de schommelstoel van dezelfde gordijnstof kussentjes. Op de lege muur komt zijn naam. Vandaag weer voor het eerst een lange dag gemaakt. Ben van 9 tot half 5 op mijn werk geweest om alles te regelen voor aanstaande maandag. Echt leuk. We hebben 3 groepen 5. Collega is zwanger, vandaag vertelde de andere collega dat zijn vrouw ook zwanger is en ik ben ook zwanger.
De wandplankjes moeten we trouwens ook nog ophangen en links daarvan komen nog wat grijze sterren, in de kleur van de andere muur.
pff van het weekend hier boven 30 graden...ik denk dat ik helemaal gek wordt. Normaal prima hoor, maar in zwangere toestand kan ik niet tegen hitte.