@ Sofie: ik hoop dat het gauw stopt! @MvM: vandaag strak om half 12. Ik gauw vanmorgen dus nog een test gedaan. Knal! Zij gelijk testen bij haar test en er ging gelijk een streep staan. Die vrouw was helemaal verbaasd. Omdat ze bij mij vroeg zijn, ging ze er eigenlijk vanuit dat ze bij het raam moest staan om de streep te zien. Maar ik heb gewoon een hele dikke streep! Ik mag dus al vanaf vandaag meedoen, i.p.v. volgende week. Ze was zelf ook verbaasd! hihi! Heb een mooie omslagdoek gekregen, omdat ik al zo vroeg in de zwangerschap meedoe. En een armband. Oh over het feit dat er afslankpillen van worden gemaakt> in het foldertje staat dat MvM dit betreurt en zich ervan distantieert. Ben net de stad in geweest. Ben kapot nu! Had gelukkig nog flink wat eten ingevroren van vorige week, dus dat staat nu te ontdooien Heeft voordelen grote porties koken!
Leuk Kaatje!!!! Hier komen ze zaterdag ochtend!! Ben zo benieuwd! Hoop dat ik ook kadootjes krijg @ Sofie, de gewichten onderaan jou bericht, moet dat geen Gram zijn ipv KG? @ Klachten, nu wel misselijk! Maar vandaag ook enorme vreetbuien! En extreem moe, kan de hele dag wel slapen! Net een badpak besteld op babydump met 50% korting, mooie weer komt eraan! Ouders hebben een zwembad in de tuin en vandaag was water al 20 graden dus einde van de week maar ff zwemmen
Ik heb een ketting van Moeders voor moeders gekregen. Aan het eind van de periode krijg ik ook de omslagdoek.
Hihi, een ervaringsdeskundige! Fijn dat het bloeden alweer een stuk minder is! Laat het nu maar helemaal stoppen!
@MvM: bij mij zijn ze nog niet zo vlot met bellen! Ik heb net zelf gebeld, maar ze zijn bereikbaar tot 18:00. Een beetje afwachtend vind ik ze wel. @Evie: jij dus ook vandaag een dagje met minder klachten?! Morgen wil ik gewoon weer aan de pijnlijke boobs hoor . @Kaatje: ja, hakt er allemaal in he! Ik vraag me nu al af hoe ik de hele zwangerschap werkend door kom, heb helemaal geen zin meer! Kan mijn dagen vullen met het forum, babywinkels kijken, etc @hopelessinlove: ik zou je best willen helpen, maar mijn mac kopieert de kleuren niet mee, zooooo irritant! @Kwebbelsnoes: leuk zo'n knaller! Voelt goed he! @Sammie: als het goed is zie je met 7 weken ook al een hartje kloppen. Daarom 'mag' ik dan komen. Lekker dat je binnenkort al met vakantie gaat, dan ben je in ieder geval relaxed! Waar gaat de holiday heen? @Dreamer: je bent echt zwanger meis! Bij mij kleurden de testen maar langzaam steeds donkerder en nu de laatste dagen maakt ie een spurt. En wat betreft de klachten: geen zorgen maken! @Yvon1893: gefeliciteerd met je zwangerschap! En welkom hier! Wat fijn dat het zonder hulp van de MMM is gelukt! Ik heb net zo waar gekookt! En nog lekker ook! Haha. Nu de voetjes op de bank en chillen!
livelife, ik heb het misschien gemist maar is dit jullie eerste kindje? fijn dta je lekker gegeten hebt. die klachten kreeg ik echt pas met 7 weken in mijn vorige zwangerschap en mogen van mij weg blijven hahaa. zo misslijk wil niet wezen op vakantie. maar snap dat je liever alles voor leif neemt, doe ik ook natuurlijk. wij gaan naar spanje. ik had bij mijn zoontje ook een kloppend hartje met 7 weken.
@Sammie: ja, is ons 1ste kindje (2e zwangerschap). Kun je wel merken zeker? Maar ik ben nu weer rustig hoor, hihi. Heerlijk dat je binnen no time de Spaanse zon gaat opzoeken!
livelife, ik herken het idd. ik was net zo haha. was veel bezig met het zwanger zijn en uren op baby's sites gekeken. mijn man werd er soms een beetje gek van maar goed het is normaal want het is zo spannend en leuk natuurlijk. ik ben nu wel een stuk minder er meebezig maar heb ook vakantie stress haha.
@Sammie: ik kan wel uren naar hetzelfde kijken, de babymadness overstijgt me bijna, hahaha. Het stomme van mij is dat ik geen middenweg kan kiezen: het is alles, of niets. In dit geval dus alles! Maar nu je de vakantiestress noemt, ik moet ook nog wat regelen, dus dat ga ik maar even doen! Afleiding!
livelife, vindt het wel schattig! ik vind het ook heel moeilijk om een middenweg te vinden hoor. wij moeten een duowagen en als het een meisje word toch heel veel nieuw kopen denk dat ik dn niet meer te houden ben haha ook met nog een jongen wil ik veel andere kleertjes denk ik.
@evi, soms praat het wat makkelijker als je weet van een ander voor welke beval-locatie diegene kiest bijv. maar als je daar nog niet mee bezig bent, ook goed. Neem de tijd Mijn zoon was ruim tien pond bij de geboorte en zat vast met zijn schouders. Ik weet niet of het verstandig is om weer thuis te bevallen door die zwaargewichten van mij. Ik ben zelf slank maar mijn kinderen hebben het te goed in de baarmoeder, ze blijven tot minimaal 41 weken zitten en hadden nog heel veel vruchtwater tot het einde.
@Livelife: zegt de ene piekeraar tegen de andere, maak je geen zorgen om de kwaaltjes Hahaha, geweldig! @MvM: super dat jullie allemaal (zo vroeg) meedoen! Ik ga rond de 10-11 weken weer meedoen, want ons kent ons hier en wil toch graag zelf vertellen dat ik zwanger ben ipv dat de buuf het aan iedereen verteld @Duowagen: zie dat we niet de enige zijn die daarvoor kiezen! @Lijst: is er nu 1 iemand die de lijst bijhoudt? Of moet je gewoon zelf invullen (waardoor de lijst soms 5x per pagina voorbij komt)
@Waar bevallen: sommige dames hebben geen keuze waar ze bevallen. Zo ben ik verplicht om in het zh te bevallen. Is toch leuk om te zien of iemand thuis of in het zh wil bevallen? Maar goed, nou ben ik ook wel erg nieuwsgierig
@ bevallocatie: ik wil het liefste in het ziekenhuis bevallen. Vind ik toch een fijner gevoel/idee!! @ de lijst: Ik heb aangeboden het op me te nemen, maar ik weet niet of ik altijd alles op tijd kan wijzigen. Kan namelijk niet beloven dat ik elke dag hem aanpas. Dus misschien is het handig als er 2 pers voor de lijst zorgen? @ hier: Ik ben heel blij met mijn zwangerschap en tegelijk ook heel bang voor weer een mk. Ik weet dat ik niet te negatief mag denken maar toch blijft dit in me hoofd rond spoken. Gelukkig mag ik wel al een ''vroege'' echo bij 7 weken. Maar pfff 3 weken dat duurt nog lang!!
Ik beval ook verplicht in het ziekenhuis. mijn eerste bevalling is uitgelopen op een spoedkeizersnede. ik hoop heel erg dat het deze keer wel gaat lukken om via de normale weg te bevallen. Ik krijg met 7,5 week al een echo omdat ik voor de zwangerschap van mn zoontje een mk heb gehad. Nog 2 weken wachten, wat kruipen de dagen dan voorbij.
@Lintje: jouw kids hebben het dan zeker goed bij jou in de baarmoeder! @Sammie: haha, ja schattig ... Duowagen? Ik zoek zo mee hoor! Mocht je wat zoeken op internet, ik weet waar je moet zijn, hihihi. @Dreamer: ik leer snel En wat betreft de lijst, volgens mij houdt Hopelessinlove 'm bij, maar zoekt ze nog een medestander.
Zwangere Mama's 16 t/m 31 Januari 2013 16. - Nursy (2e kindje/thuis/bv) 17. - Kwebbelsnoes (2e kindje) (ziekenhuis/bv) - Tourmaline (2e kindje) 18. - Abri (3e kindje/thuis/ bv) - Wouw83 (1e kindje) - Lauren84 19. - Minieme84 (1e kindje) - Stefanie78 (2e kindje) 20. - Livelife (1e kindje) - Manon77 (3e kindje) (ziekenhuis/bv) - Pjpj (1e kindje) ( ziekenhuis/thuis/bv) 21. - Kaatje1984 (1e kindje) (ziekenhuis/bv ) - Evie10 (1e kindje) - Alyne - Lintje (3e kindje) (thuis/bv) 22. - Lovelymom (3e kindje) (ziekenhuis/thuis/bv) 23. 24. - Sofie28 25. - Dreamer83 (2e kindje) (ziekenhuis) - Sammie121 (2e kindje) ( ziekenhuis/kv) 26. - Dalia03 27. 28. - Hopelessinlove(1e kindje) (ziekenhuis/kv) 29. - Yvon1893 30. 31. Vlindertjes/sterretjes: - Isabel Olivia Afsprakenlijst: - 21 mei: MVM Kaatje1984 - 21 mei: MVM Nursy - 23 mei: MVM Abri - 25 mei: intake vk Abri - 26 mei: smorgens MvM, smiddags intake + 1ste echo Evie10 - 31 mei: 1ste echo Lauren84 - 4 juni: 1ste echo Abri - 5 juni: 1ste echo + intake kwebbelsnoes - 6 juni: 1ste echo + afspraak gyn Sammie121 - 6 juni: 1ste echo Livelife - 6 juni: 1ste echo Minieme84 - 11 juni: 1ste echo Kaatje1984 - 11 juni: afspraak vk Manon 77 - 12 juni: Lovelymom - 13 juni: 1ste echo hopelessinlove - 14 juni: 1ste echo Tourmaline - 19 juni: afspraak vk Alyne
@ duowagen waar moet ik zijn?? het probleem bij ons is dat we wel een grote auto hebben maar hij zit altijd vol. ik zit deels in een rolstoel dus die staat in de auto en daarnaas nu de kinderwagen dus we moeten echt gaan zoeken naar iets wat ernaast past. @bevallen, wij moeten ook in het ziekenhuis. bij mijn zoontje eerst omdat ik een dwarslaesie heb en later werd het medisch omdat mijn vruchtwater bij 37weken op was. mijn zoontje was ook niet meer gegroeid en was een kleintje van 2470gr.
@ Kaatje, goed dat je mee doet! Cadeautjes zijn altijd leuk om te krijgen ik heb eventueel nog de ketting voor je als je wil. Die heb ik vorige keer gekregen maar zit nog netjes in het zakje..... @ Evie, oh lekker in het bad! Hopelijk wordt het weer nog mooier! Geniet er van! @ livelife, dankjewel jij ook hè @ lintje, wow beide tot 41 weken! Netjes , een goed kosthuis daar @ hopelessinlove, wachten duurt lang, ik mag met 7.4 de maandag ervoor was helaas vol. Toch ligt mijn drempel verder. Ik denk dat ik pas gerust gesteld ben nadat Ik de 9 weken voorbij ben. Gelukkig mag ik altijd bellen voor een extra echo, dat is dan wel weer fijn . Ik tel de dagen mee af @ all, wel handig zo'n lijstje, alleen kan ik hem via de iPad niet kopiëren en bijwerken. Zou iemand mijn afspraak erbij willen zetten? 14 juni, echo in het ziekenhuis ( 1malig daar)
Zwangere Mama's 16 t/m 31 Januari 2013 16. - Nursy (2e kindje/thuis/bv) 17. - Kwebbelsnoes (2e kindje) (ziekenhuis/bv) - Tourmaline (2e kindje) 18. - Abri (3e kindje/thuis/ bv) - Wouw83 (1e kindje) - Lauren84 19. - Minieme84 (1e kindje) - Stefanie78 (2e kindje) 20. - Livelife (1e kindje) - Manon77 (3e kindje) (ziekenhuis/bv) - Pjpj (1e kindje) ( ziekenhuis/thuis/bv) 21. - Kaatje1984 (1e kindje) (ziekenhuis/bv ) - Evie10 (1e kindje) - Alyne - Lintje (3e kindje) (thuis/bv) 22. - Lovelymom (3e kindje) (ziekenhuis/thuis/bv) 23. 24. - Sofie28 25. - Dreamer83 (2e kindje) (ziekenhuis) - Sammie121 (2e kindje) ( ziekenhuis/kv) 26. - Dalia03 27. 28. - Hopelessinlove(1e kindje) (ziekenhuis/kv) 29. - Yvon1893 30. 31. Vlindertjes/sterretjes: - Isabel Olivia Afsprakenlijst: - 21 mei: MVM Kaatje1984 - 21 mei: MVM Nursy - 23 mei: MVM Abri - 25 mei: intake vk Abri - 26 mei: smorgens MvM, smiddags intake + 1ste echo Evie10 - 31 mei: 1ste echo Lauren84 - 4 juni: 1ste echo Abri - 5 juni: 1ste echo + intake kwebbelsnoes - 6 juni: 1ste echo + afspraak gyn Sammie121 - 6 juni: 1ste echo Livelife - 6 juni: 1ste echo Minieme84 - 11 juni: 1ste echo Kaatje1984 - 11 juni: afspraak vk Manon 77 - 12 juni: Lovelymom - 13 juni: 1ste echo hopelessinlove - 14 juni: 1ste echo Tourmaline - 14 juni: Echo in het ziekenhuis Yvon1893 - 19 juni: afspraak vk Alyne