16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    ja dat zijn echt melkklieren hoor, kan ook als een schijf voelen. is wel ene heel goed teken als je bv wil geven :D

Hier nog steeds bleh. Kan mijn gezicht amper meer draaien en het voelt nog steeds alsof er 4 kiezen getrokken zijn en dat is niet fijn met dit weer. Hoop dat die ontsteking snel afzwakt.

We hebben een abc zoom (duowagen) op MP gezien, zag er wel mooi uit. manlief gaat vanavond effe kijken als ie hem meeneemt post ik morgen wel effe een foto

demi gefeliciteerd...een jongen!!!!

2. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Dani en Danielle, ja voel me nu gelukkig weer beter. Ja dat is echt zwaar irritant he, maar liggen woelen.
    Had ik de nacht daarvoor, lag een half uur wakker. Toen ben ik eruit gegaan. Na 1,5 uur sliep ik pas weer. Vanmorgen helaas alweer om half 7 wakker. Ben nu weer moe!
    Wij zijn net 1,5 week terug van vakantie. Moet maandag weer werken. Wat balen Dani, heb met je te doen, zo’n lange dag.

Ik had mijn eigen kussen meegenomen, zodat ik hoger kon liggen met mijn hoofd, mocht het nodig zijn. Wel lekker hoor even er tussenuit!

@Danielle, dat hebben wij ook dit jaar gedaan. Zouden met de tent gaan, maar wilde gewoon een toilet. Normale bedden en goed gasfornuis. Vervelend is dat he, als eten dan niet goed valt. Soms is het zo zoeken. Daar word ik soms zelf zo moe van. Wel eten? Niet eten? Wat zal goed vallen… Heb geen idee hoe warm het hier is, maar ben binnen gaan zitten. Ga zo wel buiten zitten rond half 5. Hier in beide borsten harde knobbels. Zijn als het goed is gewoon de melkklieren.

@Tulip, leuk! Mocht je naar de dierentuin gaan/willen. Soms staat hij op Vakantieveilingen, wat ik me nog kan herinneren.

@Kwebbelsnoes, lekker hoor even zwemmen. Vervelend dat je zo’n last hebt. Ik het veel last na het fietsen (van mijn stuitje).

@Wuppie, gefeliciteerd met een meid!

@Demi, leuk hoor een knul! Gefeliciteerd. Ben echt benieuwd waar we op uit komen in januari met geslacht haha. Meer jongens of meisjes.

Hier vandaag alles opgehaald.
    http://i1055.photobucket.com/albums/s506/Wen1986/7c7b1c52.jpg de kinderwagen en verzorgingstas (die kregen we erbij).

http://i1055.photobucket.com/albums/s506/Wen1986/b7360687.jpg autstoel van Nuna, kregen we er ook bij.

http://i1055.photobucket.com/albums/s506/Wen1986/d37847ef.jpg buggy van Nuna, kregen we er ook bij, vind het alleen jammer dat hij zwart/grijs is maarja wilde een neutrale kleur.

http://i1055.photobucket.com/albums/s506/Wen1986/927d56c3.jpg aangezien mijn moeder mee ging de wagen halen (kreeg hem van mijn ouders), kocht ze maar de halve sale van Lief met jongenskleding leeg haha.

3. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Dank je wel!!!! Was niet zo duidelijk zichtbaar als bij jouw echo, heb m net nog opgezocht ter vergelijk,hihi! Krijg mijn foto's hier niet ge-upload ;) Ook niet met programma'tje voor mn Iphone wat Lydia gebruikt. Dus twijfelde ergens nog wel terwijl t eigenlijk best duidelijk was en de echoscopiste ook geen moment twijfelde.. Bij 12 weken werd ook al jongen gezegd nav stand van het bekken en vorm van de schedel dus denk dat ik het toch maar echt mag gaan geloven!!! Zo eng omdat ik het nu wel echt ga vertellen ook!

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Stefanie: thanks voor de borsten-talk! ;) Vervelend dat je je zo beroerd voelt en er zoveel last van hebt!!! Hoop echt dat je je gauw beter gaat voelen!! Heb je er wel medicatie voor? (pijnstillers oid?)

Wen: Mooie wagen he?? is het de kleur zand?? Wij nemen dezelfde, alleen de kleur zilver!! :D

Demi: mijn ervaring is dat als ze een piemeltje zien en ze zijn zeker dat je daar wel op kunt vertrouwen. Soms wordt een piemeltje plat gedrukt en dan zie je dus een vagina en denken mensen een meisje te krijgen en wordt het dus een jongen. Maar als je een duidelijk piemeltje gezien hebt wordt geen meisje meer.

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Een jongen en een meid erbij.. Gefeli meiden!:D

6. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    @Danielle, Ik weet het! Ik mag het echt gaan geloven!!

@Wen: super leuke wagen! Buggy is idd jammer als je eigenlijk geen zwart wilde, maar vind het wel een mooi model! En de kleertjes ook! Ken het, net ook mn moeder mee en die kocht ook gelijk van alles! Eindelijk echt stoere jongens kleertjes ipv de neutrale rompertjes omdat ik niks durfde te kopen, haha!

7. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hey meiden alles goed hier zie ik. Een meid en een jongen erbij leuk!
    Ik ga voor 3 weken op vakantie naar Turkije. Ik ga geslachtsbepaling daar laten doen, als het niet lukt dan maar als ik terug ben in Nederland. Heb gelijk dan de 20 weken echo dus komt goed.

Weten jullie of ik een zonnebrandcreme in me tas mag hebben dus niet in koffer maar gewoon bij me in het vliegtuig?

We gaan vanavond vliegen. Ik wens iedereen fijne dagen met mooi weer. (Ik ga naar 40 graden). Tot over 3 weken.

8. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    #2868 Wen86, 17 aug 2012
    Laatst bewerkt: 17 aug 2012
    Is inderdaad de Sand :)

Ik kon ook wel kleurtje krijgen van de buggy, maarja wist het geslacht niet en kon geen plaatjes vinden, aangezien deze (denk ik) uit 2010 komt.
    Ach leg er gewoon een leuk gehaakt dekentje in, of ik geef gewoon vrolijke kleertjes aan haha.

Voor de rest is de buggy super, hij rijdt heel soepel. Is heel handig in te klappen (soort Joolz idee). Je kan hem nog in een andere stand zetten en er zit een boodschappenmandje onder.

Heb even zitten rekenen en daar werd ik wel blij van hebben gewoon ter waarde van 410,- spullen erbij gehad :$:D van Babypark.

Achja lekker laten shoppen haha :p Ik zal zelf niet zoveel dure dingen kopen, vind het super hoor, maarja mijn rekening op het laatst niet meer zo.

@demi hoe was de echo vrouw vond je?

9. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Roosje fijne vakantie...zonnebrand zien ze als vloestof dus zou ik echt in je koffer doen anders moet hem inleveren.

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Demi: Super, gefeliciteerd!!!!

11. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Demi, leuk he, stoere jongenskleertjes!

Roosje: Zonnebrand mag niet in de handbagage, wordt gezien als vloeistof. Hele fijne vakantie, geniet ervan!!!!

12. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    kom hier ook even ons ukkie showen! Echo van van de week, hartslag van 150 slagen per minuut en keurig regelmatig!

13. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    mooie echo danielle mijn kindje had ook 150 slager per minuut sterk he zo een hoge hartslag

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Leuk een meid en een boy erbij. Leuk wen die kleertjes ! :)

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  16. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dankjewel meiden. Ow ja heb hem toch in de koffer gelegd.

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Demi gefeliciteerd met je zoon nu mag je gaan shoppen
    @roosje fijne vakantie
    @lydia leuk pakje

@hier vanaf thuiskomst van stage (om te eten) alleen maar huilen. Ben zo moe en wil niet gaan en zie er echt tegenop. Weet even niet wat te doen. Zo moe dat ik ogen niet openhoud en geen honger heb.
    Wel al voor zondag afgezegd.

18. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    afbellen Dani!!!!! Aan jezelf denken. jouw kindje en jijzelf zijn het belangrijkst!!!!

19. tulip

tulip Niet meer actief

Wuppie en demi, gefeliciteerd met jullie boy en girl;)

Danielle, ik gebruik de difraxflessen, goed voor krampjes en fijn in het gebruik. Ook de achterkant kan helemaal open, dus erg hygienisch..vind ik belangrijk.
    Ik had ongeveer 3 kleine flesjes zodat ik ze in het begin na elke voeding kon uitkoken. Ook 3 grote voor later. Kraamverzorgster zal zeggen dat uitkoken niet nodig is, maar doe waar jij je goed bij voelt, ik doe het wel.
    Ik heb zo'n uitkookapparaat van prenatal voor in de magnetron, kan alles in.
    Mooie echo!!

Dani, jeetje dat is wat met je stage..als je het niet trekt houdt het op he;)

Kwebbelsnoes, lekker he..hier gaan we ook nog naar bed elke middag samen.

Lydia, ahhh wat een snoezig pakje!! Waren de chippies lekker;)

Ik zit op mn mobiel dus hoop dat ik niemand vergeten ben, anders alvast mijn excuses.;)

20. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Bedankt voor de felicitaties allemaal!
    Heb het vanavond aan mijn ouders en oma's verteld.
    Had een slagroomschnitte in het midden met blauw en witte muisjes bestrooid. :D Zo leuk die reacties!

@Wen: ja vond haar erg aardig en ze nam ook de tijd om alles rustig te bekijken, op te meten wat ik vroeg ;) en was erg geduldig die kleine man de andere kant op te laten draaien (wat niet lukte). Maar echt die klik dat je denkt 'hier wil ik morgen weer heen' had ik gek genoeg niet.
    Maar wel prima voor deze echo!
    @Lydia: schattig pakje! Wat adviseren jullie verder qua kleding? Ik heb me nu even uitgeleefd op enorm stoer winter jack, vestje, shirtje en stoere jeans in maat 56.. Maar de eerste weken zijn van die zachte pakjes denk ik het handigste??
    @Danielle: heeeel leuk die stoere kleertjes! is even wat beter zoeken, maar wel hartstikke leuk!
    @Roosje: fijne vakantie!!!!

Deel Deze Pagina