16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Mooi danielle

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kaatje: goed dat je ermee naar de huisarts bent geweest en je over 6 weken weer controle hebt!
    Kwebbelsnoes: wat vervelend zeg die pijn! :( Hoe ga je dat nu doen?
    Sammie: spannend de echo!! ben benieuwd!!
    Saga: eetsmakelijk!!

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Mooie echo-plaatjes danielle!

Ik kijk even aan hoe het vrijdag gaat met werken en anders maar over op halve dagen. Alhoewel dat nu ook al te veel was. Helaas heb ik een 0-urencontract dus kan niet zomaar de ziektewet in.

4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Straks effe uitgebreid..

Kwebbel is het niet zo dat als je nu gedeeltelijk de ziektewet in gaat dat ze het gemiddelde betalen van de uren die je in de afgelopen 3 maand gewerkt hebt?

5. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Melanie, dat had ik vandaag heel erg. Heb al heel vaak moeten plassen. Netjes hoor 1,2 kilo.
    Hier een kleinere buik, maar al weer meer aangekomen. Moet zeggen dat ik wel veel meer ontspannen ben en normaal niet aankom door stress. Had ook voor de zwangerschap hierdoor ondergewicht.

@Sammie veel plezier morgen

@Demi dan is het geloof ik nog zo’n 14/15 weken. Als het leuk opgevuld gaat worden is het niet erg, maar anders kan het nog lang duren.

@bewegende buik, heeeel soms zie ik, maar moet zeggen dat ik niet zo op buik let. Ik heb wel vaak in de avond mijn handen op mijn buik.

@Tulip ja werken. Morgen lekker dagje vrij! Haha ja erg he de Aldi, zoveel lekkere dingen.

@Kaatje , ik heb iemand die mijn donderdag doet en ik kom 3 dagen terug. Dan staan er 3 mensen voor en groep. Niet gelijk heel hard aan de slag, maar doen al wel de meeste vakken, alleen doen we dan herhaling uit groep 4. Haha ja dat is ook zo. Heb tot nu toe nog geen dag rustig de tijd gehad om iets te regelen. Alleen maar interne gesprekken en vergadering. Heel vervelend. Ja heb als een blok geslapen.
    Heb ik ook, mijn bandjes van mijn ondergoed gaan snijden. Bovenkant maar zaterdag wéér shoppen en kijken op welke maat ik nu uitkom.
    Hier ook vaak trek. Neem rond 9e nog fruit of een toetje, dat helpt wel.
    Succes met klussen!
    Chineze kalender klopte bij mij niet, krijg een jongen.

@Kwebbelsnoes, wat vervelend! Let goed op jezelf he.

@Danielle, dat is inderdaad wel lastig en erg jammer!. Dacht in het begin ook aan miskraam of dat het lang duurt, maar toen las ik je volgende berichtje. Goede service. Hier ook Stola pannen.

@Dani, wat een lompe vrouw zeg. Jeetje je kan toch je kind sorry laten zeggen. Hoop dat het ondertussen beter gaat? Wat Kaatje al zegt. Ik kan daar ook absoluut niet tegen. Ben dan soms echt juffie. Fijn dat alles goed was met de kleine. Gefeliciteerd!! Leuk nog een jongen hihi.

@Hier. Kan helaas nu minder vaak reageren ivm werken.
    Vandaag even een dipje. Werk nu sinds 3 dagen weer (zomervakantie) en kan niet eens normaal mijn werk nakijken zoveel afspraken alweer. Vrijdag ook geen tijd. Volgende week alleen de woensdag tijd voor de klas. De week erop geen enkele dag.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mooi danielle!

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @danielle mooie echos
    @wen denk ook aan jezelf
    @kaatje blij dat je ben geweest en wat ervoor krijgt! lucht zeker op. en over 6 weken terug voor m.v ben eens benieuwd dan!
    @sammie benieuwd of je droom uitkomt
    @kwebbelsnoes doe je wel rustig aan! neem een lekkere warme douche, kruik in de rug en evt is een bekkengordel wat voor je. kun je gewoon online bestellen vanaf €35

@hier even wat gelegen, naar vriendin geweest wat ophalen en vl opgehaald van werk. vanavond gaat hij naar de bioscoop (the expendebels 2) wil die film ook graag zien maar is een mannen avond dus ik denk dat ik lekker op tijd naar bed ga. ben moe en heb toch wel erge last.

VL loopt vanaf dat hij het weet met een smile rond vind het zo leuk dat het een jongen is. en hebben net ook even over namen gehad blijven nu 2 definitief over en lijken erg veel op elkaar!

Wat zijn jullie plannen voor vanavond??

@pannenkoeken jammie idee voor morgen idd :p
    hier net lasagna gegeten :D
    Morgen weer stage tot 16uur maarja kan wel eerder weg als ik wil. ook vandaag mailtje gestuurd mbt de vrijdagavond. ben benieuwd naar reactie morgen!

8. tulip

tulip Niet meer actief

dani, helemaal niks, het debat op nl 1 kijken.
    Nou laat mij die namen maar eens even keuren:p

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hahaha Tulip lijken veel op elkaar Cas of Casper (of zelfs Kasper)

10. tulip

tulip Niet meer actief

ooo allebei leuk...mijn voorkeur gaat uit naar kasper..maar goed tis jullie beslissing natuurlijk:)

Wat goed dat jullie er al zover uit zijn trouwens!! Is dat bij iedereen? Wij hebben nog 7 jongens namen in het lijstje en 9 meisjesnamen:$

11. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Danielle; mooie echo hoor
    Dani wat leuk nog en jongen!! ben benieuwd hoe de familie reageert
    Sammie; spannend, veel plezier

Maagverkleining; speelt al vanaf 2010, toen heb ik het traject na een paar maand stopgezet omdat de kinderwens voorging (je mag idd een poos niet zwanger worden), 2 maand na de bevalling van mijn dochter weer gestart maar we zijn een paar maand later ook weer met de MMM gestart voor een broertje of zusje, beetje 2 sporen beleid ;) maar dit vind ik leuker hoor. het feit dat ik er straks al met al 3 jaar op heb gewacht maakt wel dat ik het zeker weet. Ik wil juist die permanente oplossing. ik ben toen ik 23 was 55 kilo afgevallen in 1,5 jaar, gewoon door te lijnen en te sporten en ondanks dat je zegt dit gebeurt me nooit meer, ik heb zelfs liposuctie gehad om het laatste beetje op mijn buik weg te halen, kom je toch weer aan. Eerste jaren een paar kilo, daarna stoppen met roken, zitten werk gaan doen en natuurlijk enige jaren MMM met hormoonbehandelingen. ben mijn lichaam zat en kies voor de heftige aanpak. maar dat is pas voor eind 2013..eerst dit jochie maar eens op de wereld zetten.

O, ja voor de liefhebber vanavond 22:10 op net 5; one born every minute. Was eerder altijd op TLC heerlijk programma vooral als je zwanger bent :D

12. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Dani leuke namen :) Hier zijn we ook al uit over een jongensnaam. eeen naam die we ooit 10 jaar geleden bedavht hebben, verworpen hebben bij de vorige zwangerschap en die het nu toch lijkt te worden. We hebben ooit een knuffeldoekje gekocht met die naam echt ver voordat we ana kinderen dachten, weet ook niet goed waarom. Hoop zo dat ik hem ergens in een doos gedaan heb. binnekort maar eens zoeken....en nee ik ga hem pas in januari met jullie delen :)

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Dani: Ik heb al een speciaal corset voor mijn bekken voor als ik veel loop en sta. Kan er helaas niet goed mee zitten.

Namen: Wij zijn er waarschijnlijk ook uit.

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Ow ijs wel vervelend dan dat je er niet mee kan zitten.

@namen benieuwd naar die van jullie

Hier is vl met 3 vrienden naar de film en ik kijk met 5 lekker op de bank. Ben erg moe maar wil niet naar bed dus denk zo op de bank liggen en daar slapen haha. Ga proberen nog wat van born every minute te kijken.

Xxx

15. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik ben gezegend met het feit dat ik op 26 jarige leeftijd nog alle vier mijn opa's en oma's heb.
    Echter is mijn oma (van papa's kant) vorige week opgenomen in het ziekenhuis met hartritmestoornissen en hevige verwardheid... ze is inmiddels wel weer thuis, maar gaat niet goed en twijfelachtig...

Nu belde papa net dat opa (van mama's kant) vanmiddag is opgenomen met een gesprongen aorta (bij zijn hart)... Hij leeft nu nog... maar dat duurt wellicht nog een uur, misschien nog een dag in het gunstige geval 2 dagen...

bah!

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oei danielle... sterkte.. !

hier nog 2 oma's en 1 opa en 1 overgroot opa.. mijn overgroot oma is een paar mnd terug op 100 jarige leeftijd overleden.. (stonden met 5 generaties in de telegraaf )

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    namen.. pff vind jongens namen zo moeilijk !

18. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @danielle: heftig van je opa! Heel veel sterkte!
    Fijn dat de meting goed was en wat een mooie foto's!

@dani: wat schrikken weer zeg. Gelukkig kon je vanmiddag komen en was alles goed! En wat leuk dat jullie een jongen krijgen. GEFELICITEERD!!!
    Mooie namen ook!

@namen: wij zijn er over uit... denk ik :) Bij de jongste ook met 30 weken nog veranderd.

19. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Onze jongensnaam staat al 17 weken vast! :)

20. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Danielle, heel veel sterkte!! Dat is geen pretje en volgens mij kunnen ze dat ook niet opereren toch?? Vader van een vriend is eraan overleden, maar die was ook eigenlijk te laat naar het ziekenhuis gebracht na de hele dag vol pijn.

Hoop voor jullie dat er wat aan te doen is! Moet je zo naar het ziekenhuis??

Jongensnamen.... HADDEN we maar wat haha, werkelijk geen idee en baal er zo van!! Mn hormonen werken er ook niet aan mee!

Ik heb iets heel geks, ze zeggen 100% zeker een jongentje, hier op het forum zegt ook iedereen jongen bij de potty shot, maar ik ben er zelf nog niet over uit. Kan het gevoel niet uitleggen. Maandag de vk echo afwachten en kijken of zij wat ziet hihi. Zullen ook de hormonen wel zijn!

Deel Deze Pagina