Kaatje ja, fijn, alles goed! En n meisje, dat is leuk weet ik uit ervaring Wuppie, namen, moeilijk!! Ik vind het ook moeilijk omdat ik denk dat hierna geen kindjes meer komen en ik voor meisjes zoveel namen leuk vind, dus kiezen voor de ene naam betekent dan definitief niet die andere haha. Misschien kunnen we hier wel lijstjes poste van namen die het niet worden, bijv omdat ml zijn veto uit heeft gesproken (waarvoor grrr) of omdat er iemand in je omgeving die naam al heeft inmiddels? Hierbij onze namen die het niet worden, hopelijk put iemand daar inspiratie uit Jongen: Jens Boas Coen Merijn Brent Pepijn Meisje: Myrthe Emily (of emmelie) Milou Isabel Lois Vera Suze Voor zover mijn bijdrage
Kaatje en kwebbel: GEFELICITEERD!!! Super dat alles goed was! En @Kaatje leuk weer een meid erbij! Grappig ook die kleding, per ongeluk.. jajaja! @namen: Had flinke lijsten, haha! ik had voor een meisje uiteindelijk Elin Rosalie willen doen. Afvallers waren (houd je vast! ): Nina Lieke Emma Sanne Izzy Lise Fleur Yara Amy Amber Sara Elize Noa Melody Maud Olivia Lynn Liza Fenna Dani Noelle Evi Lizzy Katie Elisa Lila Ziva Katie Isabel Voor jongen ben ik er wel uit (zijn 3 korte namen) maar houd ik uiteraard voor mezelf, afvallers zijn: Daen Sven Finn Lars Niek Lenn Sem Milan Levi Fedde Luc Tijn Julian Cas Noé Senne @Hier: Zit weer aan de antibiotica vanwege bacteriële infectie. heb ik in t begin van mn zwangerschap al gehad en 2 weken later had ik al gevoel dat t niet over was. Volgens ha was t schimmeltje (niet gekeken of iets) dus moest maar zalfje halen bij de drogist.. 7 wk later aangedrongen op toch echt een nieuwe kweek en ja hoor! ha twijfelde weer ab te geven in mn zwangerschap. Maar volgens vk moest ik er NU iets aan doen, omdat het kwaad kan! Schrok me rot! infectie kan omhoog slaan en dan vroeggeboorte of voortijdig breken van vliezen veroorzaken.. ik was helemaal over de zeik echt! Ga di met vakantie, vliegen. Heb hele middag met afwisselend vk en ha aan tel gezeten en nu begonnen aan wederom zelfde kuur als laatste keer, die kan geen kwaad maar is ook minder effectief voor betreffende bacterie.. Krijg morgen voor de zekerheid nog een check bij de vk hoe t met de baby gaat. Maar echt voorspellen of vliezen breken, vroeggeboorte zal optreden kan niet. Kans is begreep ik nu echt niet zo groot, maar ja.. schrik zat er al aardig in! Verder gisteren naar informatie bijeenkomst van een kraamhotel geweest en echt ontzettend enthousiast over..! Kreeg bijna zin in de bevalling, haha! Weet dus zeker waar ik ga bevallen: daar!
Jeetje wat een geklets dames!!! Fijn dat de echo's weer goed waren we weer weer vergezeld worden door een meid!! Hier had ik de naam voor een jongen Nando. Voor een meisje zij WE er nog niet uit,maar ik wel hahahahahaha Morgen nog een half dagje werken (13:00) en dan om 14:00 de 20wk echo. En tot mijn grote verbazing hoef ik volgende week woensdag dan pas weer te werken,dus heeeeerlijk nog een weekje vrij hahahaha
Meiden wat fijn dat de echo goed was!! demi, wat een schrik en hopen dat de AB werkt en je kan genieten op vakantie namen; meisje zou waarschijnlijk Emily Phileine zijn geworden, al vond ik Sofie ook heel mee Jongensnamen; we vinden echt niks leuk op de naam na die we in ons hoofd hebben dus we worstelen ook nogal met de 2e naam
Demi: wat vervelend! Hopelijk slaat het zalfje nu wel aan! Namen die afvallen: Jongen: Jurre Merijn Thomas Meisje: Imke/Ymke Ynske Ninthe Milou Amber
meisjesnamen: bella-vienna stella bo isabella jongensnamen die afvallen: rafael winston jordi xavi hugo meiden met een goede 20 weken echo gefeliciteerd en lekker genieten. meiden met een meisje ook gefeliciteerd. demi, jeeje wat laks van je ha zeg. snap dat ab kuur niet best voor de baby is maar zo infectie al helemaal niet. gelukkig heb je een goede vk.
Helaas geen zalfje, maar weer 3x daags antibiotica week lang! Originele namen: Ynske en Ninthe. Nooit eerder gehoord!
Jeemig 70 pagina's om bij te lezen dat gaat me niet lukken!!! Ik val hier dus maar weer even in De vakantie was heerlijk! Het bereik op de camping was bagger, maar de zon scheen en de omgeving was mooi, wat wil je nog meer