@tulip wat fijn dat het weer goed was . Weer een stukje gerustgesteld. @leny. Gefeliciteerd met jullie zoon! @wen. Doe je wel rustig aan? Zat zelf ook te denken aan dat uurtje extra pauze... dat wordt hem gewoon niet in het onderwijs..zou niet weten hoe ik dat zou moeten toepassen. Vandaag weer van 10 tot 3 gewerkt, maar ben ook stuk. Zie op tegen volgende week, want dan inderdaad de avonden..we zullen zien. Maar doe rustig aan hoor, laat je de kop niet gek maken, want dat gebeurt wel gauw in het onderwijs... @ginie. Hmm sterjte, hopelijk is het snel voorbij. @zo graag. Het kletsen gaat snel, haha! @nieuwen (namen vergeten..): maar welkom, gezellig. Hier, ben moe. Slaap onrustiger nu ik weer aan het werk moet. Maar goed, gaat vast over . Nu lekker crashen op de bank. Sorry als ik iemand vergeten ben...
lennyt gefeliciteerd met een zoon!! Tullip; fijn dat alles goed was! Spenen; in de doos van de babydump had ik een avent, in die van de etos een difrax combi en van de prenatal een bibi en ik heb zelf nog 2 mam spenen van 0-2 maand, Elise wild egeen andere dan die. Dus kom maar op kelintje, ik ben voorbereid haha Elise kreeg hem pas later, ik geloof een week of 4. ik wil nu ook wachten tot de bv goed loopt en wanneer hij er uberhaupt behoefte aan heeft
@tulip, dat ze al zo hard kunnen schoppen he. Ik voel het sinds gister harder, echt een heel verschil. @Kaatje, ja ik probeer inderdaad zoveel mogelijk mijn rust te pakken. Mag eigenlijk pas om half 5 weg, maar zodra ik maandag (start om 15.15) de leerlingbespreking heb gedaan ga ik mooi naar huis. Dinsdag heb ik gelukkig wel wat gaten tussen de oudergesprekken, maarja kan niet even rustig zitten met mijn voetjes omhoog. Ik ga echt van dag tot dag kijken. Zal het woensdag wel merken, mocht het niet gaan dan trek ik toch echt mijn mond open. Is inderdaad erg lastig in het onderwijs, iedereen gaat maar door. Inderdaad lekker rustig aan doen en voor de tv hangen haha. Wilde eerst graag een een 3D echo, ging daarna toch weer twijfelen. Had het erover met mijn schoonmoeder. Zat ik net op mijn rekening te kijken, heeft zij er geld voor gestort (niet dat we krap zitten maar wel lief). Dus we hebben er weer een afspraak bij Woensdag 19 september 3D/4D echo
wen, o leuk...zo'n pretecho is zooo gaaf. ja M. schopte al snel heel hard, nu was het van de week pas voor het eerst.
Hoi meiden! Dat is even geleden! Ik ben nogal druk geweest en eigenlijk niet de tijd en moeite genomen om hier te komen! Wij weten inmiddels ook dat we een zoontje krijgen! Geweldig, we hebben al een dochter! Zijn er erg blij mee! Alles goed met iedereen verder?
Pff wat vervelend om allemaal via de tel te lezen en dan 10x terugbladeren wat zei die en wat zei die ook alweer Lydia en Lennyt Iig fijn dat de 20wk echo goed was maandag ben ik aan de beurt, spannend!!! kleine nog steeds niet gevoeld.. over opvang etc hoef ik gelukkig nog even niet na te denken want zit sowiso volgend jaar nog thuis.. Ach zo heeft ieder nadeel ook weer z'n voordeel kraamhulp wel geregel maar voor minimaal mijn moeder komt lekker bij mij kramen erg fijn!
@sammie: wat balen dat je nog steeds last hebt van de misselijkheid! Hopelijk is het snel helemaal over. Hier ook nog af en toe een zwak moment. @tulip: fijn dat de controle weer goed was! @kaatje: succes met inkomen weer! Hopelijk kun je binnenkort weer goed slapen en kun je een goed ritme vinden. @wen: wat leuk dat je een 3d echo laat doen! Alvast heel veel plezier. @frommeltje: ook een zoon! Wat leuk, gefeliciteerd! @voelen: wat fijn dat iedereen de baby al zoveel voelt! Hopelijk komt het hier ook snel. Dacht af en toe wat gevoeld te hebben, maar is nu alweer zolang niks dat het denk ik wat anders was... Hopelijk komt het hier ook snel! Dan maak ik me wat minder ongerust! @hier: de werkdag ging nog best snel om! Ben nog erg moe vandaag. Maar eens proberen om op tijd naar bed te gaan...! Vanavond gezellig gehad met vriendin en onze 4 kids samen. Manlief pas laat thuis van wedstrijd PSV, maar had het erg leuk gehad met een eindstand van 9-0!
Saga, ik zag dat jij geen goed gevoel had over de kraamzorg. Kk had dit bij mijn eerrste ook niet en had de maximake uren. Wij hebben dat na 2 dagen naar de minimale uren laten terug draaien en wat was ik blij dat het mens weg was zeg. Ik ben niet mensen schuw maar miste echt mijn rust en had de hele tijd het idee dat haar moest bezig houden. Daarbij was ml thuis en liep ze dus in de weg voor mijn gevoel. Nu ga ik ook de minimale uren nemen. Wie weet klikt het met deze vrouw wel maar dan nog hou ik er niet van. .
Nog meer jongens erbij Gisteren de prenetal doos opgehaald, heb er heel even in gekeken en zag een speen, luiertjes, tijdschriftje over bevallen, sudocreme en blikjes. Heb wel 2 hele leuke pakjes gescoord voor de kleine uk als 1e pakje, voor de zekerheid maar eentje maat 50 en eentje maat 56 genomen
Wauw, wat kletsen jullie snel. Sorry, als ik iemand vergeet! Juju en M0es; welkom! Frommeltje; welkom terug.. Iedereen met ontsteking/bacterie en ab-kuur; beterschap! Meiden met echo's en controle's; fijn dat alles goed is! Lennyt; leuk, een jongen!! Waarschijnlijk ga ik zaterdag bij Prenatal de doos op halen. Ben benieuwd wat er bij mij in zit, na alle verhalen hier. Gisteren hebben we een goede controle gehad. Bloeddruk was goed. Mijn gewicht was iets toegenomen. Buik/baarmoeder is conform 18 weken. De verloskundige zei; we gaan nu naar de hartslag luisteren. Dit kan even duren voordat we hem vinden, maar dan hoef je je geen zorgen te maken. Ze smeert dat spul d'r op. Zet het apparaat erop en bam. In één keer. Daar was de hartslag van het kindje, heel duidelijk en sterk. Echt heel gaaf! Mijn moeder vond het ook heel bijzonder Verder is mijn bloedgroep O-negatief, waardoor ik kans heb op Rhesus D negatief. Bij 27 weken moet ik nog een keer extra bloedprikken. Dinsdag 20-weken echo. Verloskundige vond dat ik er vroeg bij was, omdat ik dan nog geen eens 19 weken ben. Maar ik las hier dat er meer waren en zijn die rond deze periode zijn geweest of nog gaan voor de 20-weken. Fijne dag, allemaal! Lfs, S.
Goedemorgen allemaal Gistern op de valreep een dagje vrij genomen en dus weer het schilderen (gang, hal en overloop) hoop fdat dit mijn mannetje inspireert te gaan klussen in de babykamer haha
Enibas, ik moet ook met 27weken extra bloedprikken. Gelukkig was alles goed bij de vk en super dat je zo'n sterk hartje hoorde. 20weken echo is mij verteld tussen 19 en 21 weken moet. Dus je bent mooi op tijd. Hier een betere ochtend al valt het broodje me wel zwaar. Het is enorm herfst weer hier dus blijf lekker binnen vandaag.
Goedemorgen../middag Enibas, fijn dat alles goed was! Stefanie, hopelijk helpt de hint.... Sammie, naar de peutergym geweest, maar vanmiddag blijven wij ook lekker binnen. Ga met M. bladerdeeghapjes met knakworst maken ze vindt bakken erg leuk.
ohh het lijkt me zo leuk als mijn dochter ook op de leeftijd is dat je dat soort dingen samen gaat doen..ik heb er nu al zin in Hier effe pauze maar lig goed op schema