Hier ook O Negatief. Sammie ik heb ook al 3 uurs ingevuld, heb ook nog eens 3 grote honden, onwijs lief hoor maar ze zijn zo speciaal voor me. Als er niemand is liggen ze ook lekker op een dik kleed bij me op de bank. We wonen al niet heel groot en ik kan zelf niet eens 3 uur per dag schoonmaken oid haha. Ik hoef alleen hulp bij de baby dan, voor de rest is mn vriend er. Moet er ook niet aan denken dat ze bij de visite komt te zitten. Hou er gewoon niet van haha. Zit ze daar wat met mn vriend . Ze vermaken zich samen maar hihi Kan je haar bv ook na een uur wegsturen als de baby gewassen is en er niks te doen is?? Of als je goed uit de bevalling komt en je hebt niet al die dagen nodig eerder stoppen??
saga, geen idee of dat kan ligt denk aan de persoon als je wel de uren schrijft die moet komen dan zou het misschien kunnen. wij hadden er 1 die echt geen minuut eerder wegging en ook geen minuut later kwam haha. opzich wel netjes en zo hoort het ook maar ik als kraamvrouw vond het maar irritant. ik heb wel eens van vrienden gehoort dat ze haar kraamzorg wegstuurde maar wel haar uren op schreef ofzo.
Iedereen weekend of bijna weekend? Ik moet straks paar uurtjes werken en dan ook weekend. Iedereen al plannen? Wij gaan even verf halen voor de babykamer en boodschappen doen en zondag moet vl voetballen, en verder nog geen plannen. Ligt ook aan t weer.
niet veel plannen, morgenochtend even naar de prijsmepper, die hebben alvast leuke knutselspullen voor met sinterklaas te geven. En s middags naar het circus wat hier is. Zondag nog geen plannen.
Mijn man moet helaas komend weekend weer werken maar morgenmiddag is hij vrij en gaan we naar de verjaardag van de dochter van een vriendin en zondag komt mijn mams langs denk ik.. Effe spammen, ik heb contact gehad met een bedrijf voor muurstickers en ze een poster van jip en janneke aangeleverd in PDF en ze hebben er een muurstickers van gemaakt die je nu gewoon online kan bestellen https://www.stickerop.nl/shop/eigen-ontwerp-muursticker/tekening/3056.html
@Frommeltje, wat leuk dat jullie dan nu een zoon krijgen. Gefeliciteerd! Dinsdag ook hier de 20 weken echo. Maakt niet zoveel uit hoor Enibas, mag tussen de 18 en 22 weken geloof ik. Heb echt ook zin in de 3D echo. Hier lekker weekend. Lekker op de bank hangen nu. Voelde me vandaag weer fit. Heb even gekeken voor de oudergesprekken dinsdag. Als een papa heel lief is, dan kan ik hem verplaatsen en dan ben ik van 4 tot half 7 vrij en kan ik naar huis. Zo niet dan heb ik een gapend gat en geen tijd om naar huis te gaan. Dit weekend wat dingen shoppen, zag dat de hydrofiel washandjes en monddoekjes nu goedkoop zijn bij Prenatal. Ouders zijn net terug van vakantie dus daarheen. Ook even een positiebroek kopen. Echt lief meisje uit mijn vorige klas, wat meestal stil was, liep naar me toe en opeens te handen op mijn buik (ben ik eigenlijk niet zo van, maar stond echt even perplex aangezien ik het niks voor haar vond ). Dus ze zei schoptie juf. Ik zei nu niet. Soms wel als ik over mijn buik wrijf. Zij wrijven hihi. Maarja hij was net weer gaan slapen.
Ahh wat lief, kinderen kunnen zo spontaan zijn. Hier de 20 weken echo met 20+3, wat komt dat al snel dichterbij! Ik word wel zenuwachtig van de mensen die al bezig zijn met de babykamer en al een naam hebben enzo haha, wij zijn echt laat kennelijk Ik ben ook O-, gelukkig hoef ik dit keer geen preventieve prik als de baby ook rhesus negatief is, goede ontwikkeling
juju das volgens mij altijd met een 2e of volgende, want bij onze dochter hadden wij ook al veel gedaan op deze termijn.
@enibas: fijn dat de controle weer goed was! Wat mag je trouwens al vroeg de doos bij Prenatal halen. Dacht dat dat vaak pas rond 30wk was...? @stefanie: en, is je man al geinspireerd? En wat een gave muursticker zeg! @sammie: fijn dat het vanochtend beter ging met je broodje! De rest van de dag ook goed gegaan? En met je zoon dingen bakken is trouwens ook heel leuk!!! @wen86: wat leuk van dat meisje zeg en fijn dat het vandaag weer wat beter ging! @weekend: geen plannen, manlief moet werken dus dan vaak een rustig weekend, waar ik trouwens erg aan toe ben! Morgen wel weer even inkopen doen voor de zolder. Volgende week gaan ze weer twee dagen aan de slag, er moet nog veel gebeuren. Wou dat het klaar, kan niet wachten met de rest te beginnen! @juju: hier gaat het ook minder snel met nummer 3, je hebt toch al veel in huis. Maar nog tijd genoeg hoor! @hier: ben de laatste dagen nogal down, lig veel in de clinch met manlief en word erg onzeker van het feit dat ik de kleine nog niet voel en dit toch nr. 3 is... Heb er soms een slecht gevoel over en vind de volgende controle (7 sept) veel te lang duren... Van de week ook paar keer huilbuien gehad... Dus even een megadip hier. Ga nu snel naar bed, misschien krijg ik van wat extra slaap wel wat meer energie en gaan mn gedachten niet zo negatief...
Haha nou het kamertje voor nr 1 heb ik afgemaakt in mijn verlof haha dus wij zijn gewoon écht lui Wel al eerder bezig geweest met de inrichting enzo. Bah, vanochtend eerste kuit-kramp-aanval gehad
Môge , Ben verbaasd dat de zon schijnt.. had ik niet verwacht. Ook geen weer gekeken, haha. @Sammie: hebben jullie al contact gehad dan met de kraamzorg? Ik heb pas in de 7e maand mijn eerste intake. @Wuppie: hier ook lekker weekend. Ml druk bezig voor zijn moeder, ik ga me zo storten op het huishouden . Hier chaos.. Deze hele week op school geweest en ml ook op werk, dus geen ene moer gedaan aan huishouden. haha! @Tulip: circus!! Leuk!! @Stefanie: wat een coole sticker!! Gaaf! @Enibas: op het formulier wat wij meekregen stond ook 18-22 hoor. Dus maak je geen zorgen. Ze gaan echt geen echo doen, als het niet kan. @Wen: wat fijn dat het weer wat beter gaat! Maakte me echt wel ff zorgen. Maar waarom hebben jullie nu al oudergesprekken dan? Raar gedoe.. Wij hebben in de 3e week een algemene ouderavond wat wij in een jaar doen, en leggen dan het één en ander uit. Scheelt veel tijd als ik het hoor van jou.. En waarom mag je niet eerder dan 16.30 weg dan? Bij ons niet zo, als je werk maar af is. Heb een collega die is vaak om 1600 weg, maar heeft altijd een tas vol mee naar huis. Hopen dat de paps meewerkt, en heb je ff rust! Ik begin volgende week weer met leerlingen. Ben benieuwd hoe ze reageren . @Ginie: meid.. knuffel! Balen dat je in zo'n dip zit, en dan helpen de dingetjes van je man ook niet. Bah! Dat je het kindje niet voelt, misschien ligt je placenta voor! Als je je echt druk maakt, gewoon ff vragen bij de VK of je het hartje mag horen! Gestresste moeder is ook niet alles voor een kind, dus gewoon vragen hoor!! @namen: jongen waren we nog niet uit, maar voor meisje wisten we al voordat we zwanger waren...haha! Dus wij zijn er ook uit, 1e en 2e naam! @babykamer: heb alleen een kast en de muur geschilderd. Verder nog niks hoor. Druk aan de schuur, maar dat ligt ook ff stil. Zo geen zin in! Bleh! Haha! Wij moeten nog veel kopen. Oh de kinderwagen is bij ons van Mutsy.. zou ik persoonlijk zelf niet zo gauw kopen, maar gekregen van mijn zus. Mijn nichtje heeft er alleen in gelegen, en is verder goed. Hij is wat lomp.. maar kan wel onwijs veel boodschappen in En ach.. het scheelt ons weer 700/800 eurootjes.. Vandaag me toch maar weer aan het schuren zetten, maar eerst de rommel in huis afwerken. Tig wasjes draaien, en ff huis stoffen en zuigen. Kom de dag wel door Fijne dag iedereen!! Liefs Ka
Tip!!!! Bij wehkamp.nl krijg je nu 10 euro korting op pampers met de code: ikkannietwachten. Ik heb een newbaby pakket besteld. 2pakken luiers maat 1, 2 pakken maat 2 en 6 pakken billendoekjes. Normale prijs 65 euro, nu actie 45 euro en dan 10 euro korting met die code is 35 euro voor 4 pakken luiers en 6 pakken billendoekjes! En je hoeft geen verzendkosten te betalen.
My god.. Ik dacht even snel bij te lezen en te reageren voor het sporten!! Was dat ff schrikken.. :S Gezellig weer nieuwe meiden erbij, wordt het nog mee bij lezen.. het is nog net geen huiswerk..! hihihi! @Lydia: super mooie echo!! Fijn dat alles goed is! @dozen: ga maandag eindelijk de blije doos ophalen, ben benieuwd! felicitas nog steeds geen uitnodiging. Wel apart dat de inhoud zo verschillend is.. @Wen: wat jij omschrijft lijkt op bandenpijn! Ik krijg soms ook zo'n steek waarbij ik even niet meer kan bewegen. alsof je spieren te kort zijn. Ben er stiekem altijd blij mee, weet ik dat t nog groeit hier van binnen! @shoppen: ik verbod, maar de toekomstige opa en oma waren in Toscane met vrienden en hebben Verona leeg geshopt, haha! Te schattige dingetjes allemaal.. Ook al voor de zomer.. dus nu maar duimen dat ie daar dan in past! @AB kuur etc: afgelopen 2 dagen ook zeurderige buikpijn dus heb me echt nogal zorgen gemaakt over vroegbevallingen etc.. bahh! Nu maar los gelaten, want maakte mezelf ook gek. Slik braaf 3x per dag mn pillen en duimen dat die bacterie deze keer wel weggaat maar.. @Voelen: nog altijd niks.. Maar volgens de vk was t echt nog vroeg en helemaal niet raar of erg.. Dus ik zei beetje verongelijkt: Ja weet ik ook wel, maar echt iedereen die rond de zelfde tijd is uitgerekend voelt het al veel eerder.. keek ze me een beetje raar aan. Tja, kan moeilijk zeggen dat ik nog 30 vriendinnen heb die eind jan uitgerekend zijn.. LOL! Ik moet richting sportschool, tot later!!
@Ginie, wat vervelend dat je je zo down voelt. @Kuitkramp, deze week al 3 keer gehad s nachts en dan ook meerdere malen op een dag. Vanmorgen schoot ik (gelukkig pas) om 7 uur wakker van de pijn en kon niet meer slapen. Wilde zo graag uitslapen maarja. @Lydia veel shop plezier! @Kaatje, dat is weer nieuw. Vorig jaar hadden heel veel collegas al zoveel ouders over de vloer de eerste 5 weken, niet normaal. Toen hebben ze maar even doodleuk besloten dat we dus in de 3e week gesprekken hebben waarin de ouders belangrijke dingen kwijt kunnen. Voor de vakantie is er al een algemene info avond geweest, zodat ouders weten wat wij allemaal al registreren, doen en overdragen. Meeste ouders denken elke jaar weer dat ze alles opnieuw moeten vertellen. De gesprekken zijn facultatief, maarja heb wel 25 ouders van de 27 die komen. Ik weet nu al hoe het gaat. Op twee ouders na niks nieuws, of ouders verwachten dat ik al iets ga vertellen over werkhouding etc (kan ik al wel maar daar is het gesprek niet voor!). Dan zouden we het tweede rapport facultatief krijgen, maar daar is dus ook doodleuk verplicht. Kortom we zijn van 2 rapportavonden en 1 infoavond van 2 uurtjes, naar 3 avonden gegaan, waarvan 2 rapportavonden. De 16.30 regel is dat iedereen aanwezig moet zijn, mocht er iets zijn en dat ze zeker weten dat je wel je werk doet. Ook zo fijn. Nog niks van de papa gehoord helaas. Spannend hoor, heb je er al zin in? Kreeg het aanbod voor een onderwijsassistente. Twijfel nog, misschien kan ik wel een pabo stagiaire krijgen, maarja als het niet zo is, is dit wel lekker. @Demi, dat zou het dan inderdaad wel geweest kunnen zijn. Had het van de week namelijk weer. Hopelijk is het inderdaad snel over, snap wel dat je je zorgen maakt. Fijne dag! Ga een zwangerschapbroek kopen (had er al 2 gehad, maar zijn wel minder mooi)
hahah Tullip!! Sterkte Wen: tjee... wat irri! Zou steigeren geloof ik ben altijd al eentje die 'de bek overdwars' heeft staan Onderwijsassistente.. wel aanlokkelijk, maar dan moet het wel klikken, anders is het weer een belasting erbij. Ik dit jaar niks, want de lln hebben al te maken met minimaal 4 leerkrachten door mijn verlof. @Dani: heb je al een tijdje niet gezien? Gaat het wel goed?? Hou je stage nog een beetje vol? @ Demi: jee, fanatiekeling! Ik sport echt niet.. (slecht), wacht met smart of ik mag komen zwemmen, maar heb toch echt al 5 weken g geleden aangevraagd.. Maandag maar wéér eens bellen *zucht, het is dat ik het zo graag wil* Ben nog maar 2 kg aangekomen, maar buik is flink aanwezig (vind ik zelf) dus verbaas me dat het nog maar zo weinig is. Zo boodschappen doen... geen zin, haha! Altijd zo druk, en de mensen die niet uitkijken.. Heb last van uitstelgedrag Even stofzuigen en mezelf een schop onder de kont geven
Kaatje, ik begin met 27 weken pas met zwemmen. Hier zijn het 10 lessen en op het eind is het het fijnst, als je zwaarder wordt.
@Kaatje: ik kijk ook hoe lang ik het volhoud hoor, vandaag had ik toevallig wat last van mn banden dus dan spring ik af en toe niet mee! Enneh, ondanks dat anderen het niet aan me zien (alleen buik), ben ik gek genoeg wel al 6 Kg zwaarder! Zwemmen lijkt mij ook super fijn straks, dus dat wil ik ook weer gaan doen. eerst beginnen van de week op vakantie, heeerlijk!!! Kan echt niet wachten inmiddels! Uitstelgedrag en bek overdwars herken ik ook.. hihi.. Lijkt ook nu ik zwanger ben ik of er nog iets meer last van heb op sommige momenten.. Vooral in de auto al paar keer bijna ruzie gehad met mede weggebruikers die in mijn beleving slecht rijden (te langzaam, kleven, te asociaal).. oeps! Moet dan altijd even een 'oh, oh, oh' blik in de auto werpen als ik er voorbij ga, en daar zijn vooral andere vrouwen niet altijd van gediend, haha! en afweging van een assistente snap ik ook helemaal. Werk wel niet in het onderwijs, maar heb altijd dezelfde afweging gehad met stagiaires. Moet wel echt een pienter persoon zijn die natuurlijk moet leren maar als je zelf al tot over je oren zit, moet het je op een bepaald moment ook gaan ontzien ipv meer werk opleveren! Ik snel douchen en boodschappen doen (ook behhh) want om half 3 vriendin hier voor een brunch! (niet behhh! ) Fijne dag allemaal!
Ik had gister op mn kruidvat voordeelkaart 50% korting op pampers, dus maar 5 nogwat per pak 56 luiers. Kan tot 7sept 3 pakken halen. Dat scheelt ook lekker. Laatst ook al zo aanbieding en 3 pakken gehaald. Dus nu maar maatje 2 halen. Elke keer als ik de aanbieding krijg haal ik 3 pakken. Dat scheelt mooi!! Ik wil ook gaan zwemmen. Maar wou zowiezo wachten tot de vakanties voorbij waren want ging in de vakantie door in het gewone bad haha en zag ik niet echt zitten!