@Sammie: ik staar me er ook niet blind op hoor, alleen ben er dus niet vroeg bij aangezien ik t vanaf t begin van mn zwangerschap tot aan nu heb gehad (eerste keer ab blijkt dus niet te hebben geholpen.. dus loop er morgen 19 weken mee!!) VK was redelijk 'paniekerig' waardoor ik dat ook werd, maar nu wel weer gezakt. Alleen de combi met veel harde buiken, verder nog niks voelen is gewoon beetje jammer en maakte even onzeker. Zakt vast wel weer.. En harde buik voelt idd compleet anders (denk ik, hihi), maar heb ook wel eens (zeker in t begin) dat ik er één voel aankomen maar niet doorzet. Voelt dan wel beetje dat duwen en samentrekken alleen net niet dat t echt een harde buik wordt. Dat 'duw' of alsof de kleine aan een touwtje mn buik naar binnen trekt gevoel zag ik in het begin voor de baby aan. Tja.. @kaatje: geen sorry zeggen hoor! Moet niet gekker worden, haha! Fijn toch dat je haar al voelt..!! Mijn tijd komt nog wel, en dan verlang ik vast terug naar de tijd dat ik niet bont en blauw getrapt werd! @Saga: leuk dat jullie geslaagd zijn! @Melanie: wat leuk dat de kleine zo reageert op de harde muziek! Ben benieuwd naar het filmpje!
@Juju en Wen: Mijn ouders ook dingen uit Italie en gelukkig heel leuk! Ben ook al vanaf t begin luidkeels aan het verkondigen wat ik leuk vind, en wat echt niet.. haha! Heeft geholpen denk ik! Klinkt iig wel leuk Wen, benieuwd naar de foto! @Juju: Nu wel nieuwsgierig naar die vreselijke kleertjes!!!
leuke en niet leuke kleertjes horen er een beetje bij. je zult vast speelgoed krijgen en denk dat zou ik nooit kopen.
@luiers: vind die van de aldi erg fijn! Tja en spuitluiers gaan overal doorheen, ook door Pampers! Hier dus die van de Aldi en als we daar niet kunnen halen dan die van de C1000. Ben niet weg van de kruidvat luiers. @dani: welkom terug en gefeliciteerd met je vriend! Wat heerlijk dat je het zo lekker hebt gehad. Alleen flink balen van de auto zeg! In Nederland zit je er al niet op te wachten, laat staan in het buitenland! En dan begint je zwager ook nog eens hoog van de toren te blazen... Succes ermee en laat je inderdaad niet weg jagen! @Kaatje: thanks! Zal ik doen. Net even gegoogled naar voorliggende placenta en wanneer voelen, maar bij de meeste is het pas na 20 weken, dus daar houden we het maar op! Schoot gewoon in de stress, omdat dit mijn 3e is en ik de andere 2 wel eerder voelde. Was de voorliggende placenta vergeten met mijn zwangere emo hoofd!!! Lekker bezig trouwens met al dat geschuur! @tulip: fijn dat jullie zo genoten hebben van het circus! Nu toeleven naar school?!?! J. gaat morgen voor het eerst!!! @demi: zolang je niets voelt maak je je gauw zorgen. Bekend verhaal. Waarschijnlijk voor niets...! Hopelijk gaan wij de kleine ook snel voelen en hoeven we niet meer onzeker te zijn. Wanneer hoor je weer meer over die bacterie? Eerst lekker genieten van je vakantie!!! Wanneer ga je en ga je met een vriendin? @hier: elke dag wat minder een dip! Merk dat het meer slapen ook al helpt, maar ja, dat is logisch natuurlijk Morgen gaat zoonlief voor het eerst naar school!!! Ben zo benieuwd hoe het gaat deze week nu hij alle dagen mag en hele dagen. Maar even zien hoe hij het volhoud en anders houden we hem lekker een keer thuis. Ga zo mijn bed maar weer eens opzoeken!
@ Sammie Ja klopt, mijn smoeder kan er ook wat van voor mijn zoon. Mijn moeder heeft een roze en lauw boxpakje gekocht, model hobbezak en van badstofachtig iets. Maar goed bedoeld.. Heb ook van haar een schattig pakje van Noppies gehad, smaak heeft ze wel gelukkig Kan geen foto plaatsen van de pakjes want een van de twee komt in mijn kraammand Ik heb hier goed speelgoed voor beneden (bij voorkeur hout) en speelgoed voor boven of als we op viste gaan. Dan is het niet zo erg als we bijvoorbeeld iets vergeten en het voelt als nieuw voor mijn zoontje Golvende buiken: Ahh leuk!
ginie, oo wat spannend!! Heeft tie dr zin in?? Hier staat ze al weken te springen om school. Over 6 weken mag ze, maar nog niks van school gehoord. Heb vorige week maandag gebeld, omdat ze nog zou mogen komen wennen, maar tot op heden nog niks gehoord. Als we dinsdag of woensdag nog niks gehoord hebben dan nog maar eens bellen denk. sammie, haha zo kregen wij allemaal van dat vtech herrie speelgoed voor baby's, hebben wij ook niet zoveel mee, maar tis fijn dat mensen aan je denken en de moeite nemen om iets mee te brengen
Zou tot 2 doen .. Als je een smal kindje hebt kun je daar wel een tijd mee vooruit. Jinte zit nu nog in 3
Juju hier niks over testen bij de 20 weken echo gehoord.. Kleine man is hier iedere dag wel hyper haha vind het wel fijn de bevestiging voor mezelf dat het goed gaat daarbinnen
Dani jeetje zeg.. Zou zeggen lekker heen laten doen ! Wat denkt ie als ik met hem Alleen praat kan hij jou ompraten of wat?! Pff zieligerd zeg. Wen ga snel verder lezen hoe de kleertjes zijn ..
Hij heeft er heel veel zin in. De hele week zijn we aan het aftellen en zodra het woord SCHOOL ter sprake komt dan verschijnt er een smile van oor tot oor! Dus ben heel benieuwd hoe het deze week gaat! Leuk dat jouw dochtertje binnenkort ook mag! Wel fijn als ze mag komen wennen! Er gewoon achteraan bellen inderdaad! Bij J. op school mag het officieel met 3 jaar en 10 maanden al.
Wen, t viel Dus mee gelukkig. Mijn mama durft niks te kopen Voor mij/jinte/ baby omdat Ze weet dat ik een aparte ( volgens haar) smaak heb.
Hier al een heel eind met jinte dr nieuwe kamertje behang zit erop, kast is geschilderd , koof gemaakt om De verwarming en Muren gestuukt willen hem klaar hebben voor Dr verjaardag en dan verder met mini's kamertje Bekijk bijlage 271666
Goedemorgen Dames! Ik ben een tijdje niet geweest door alle hectiek en drukte hier. Maar ik ga even een paar pagina's terug. Alles bijwerken is teveel met dat geklets @ dani, Jammer van je schoonbroer zijn reactie. En ook nog op zijn verjaardag! Het zijn vaak de mensen waarvan je het niet verwacht... @ demi, ik herken precies wat je zegt, over dat gevoel als je te veel gedaan hebt. Dan denk ik weer, oh ja oppassen en volgende keer minder doen, alleen merk ik dat ik nogal snel over mijn grenzen heen ga en wordt ik daar nu achteraf mee geconfronteerd. Volgende keer net wat eerder stoppen. Hopelijk zit je inuïtie er flink naast en komt jullie kleintje rond de uitgerekende datum!
@ juju, ik ben wel nieuwsgierig geworden naar de extra controles bij de 20 weken echo. Wij moeten voor een GUO. Wijzen ze je daar erop , of is het een lokale test fase? @ wen86, hopelijk waren de kleertjes mooi die ze uit hadden gezocht! Lijkt me lastig een verschillende smaak hebben. Gelukkig komt dat hier best overeen want zou het wel lastig vinden als mijn moeder iets heel trots gekocht zou hebben en dat ik dan zou moeten zeggen dat het niet mijn ding is... @ M0es, Succes vandaag bij de 20 weken echo! Hoe wordt het kamertje geleverd eigenlijk in een bouwpakketje? ik ga vandaag ook even bellen of ze deze niet eerder kunnen bezorgen, heb nu wel kriebels hahaha. @ Melanie, leuk he, dat ze al reageren op geluid! geniet er van! @ ginie, leuk dat je zoontje vandaag voor het eerst mag! wordt dan voor je een rustig dagje, hopelijk heeft ie het naar zijn zin! @lydia1986, wow wat een mooi gezellig kamertje! ziet er super leuk uit! @ all, hier gaat alles goed, veel last van vocht in mijn voeten wat soms best zeer doet maar dat neem ik maar voor lief. Donderdag weer controle bij de vk en volgende week dinsdag de GUO. Dit omdat mijn vriend een erfelijke hartafwijking heeft. Dus ik vind het ontzettend spannend en hoop dat alles goed is met ons kleintje!
Wat kunnen jullie kletsen . Ik ga vanavond even alles rustig doorlezen en reageren (zit nu op mijn werk ). Straks 20 weken echo, ik heb er zin in! Ben ook niet zenuwachtig, kan niet wachten om Urtje te zien (werknaam van de kleine = Urtje . Al mijn collega's en familie noemen haar ook al zo ). Het bleek dat de wieg waarin mijn broertje en ik gelegen hebben er nog was, die heb ik gisteren bij mijn nicht opgehaald en hij staat nu in onze slaapkamer. Verder is er nog niets gedaan aan de babykamer, maar de wieg is er. Het is een rotan wieg, waar mijn nicht nieuwe stof in gemaakt heeft van haar trouwjurk. Gelukkig maar, want oorspronkelijk was ie groen geruit (jaren '70 ).
Goedemorgen dames. Lydia wat een gave kast voor jinte!! Dat behang past er ook mooi bij! Heb net even mijn best gedaan om mijn buik te filmen. En het is aardig gelukt Ze was weer flink bezig Maar heb hem wat in moeten korten. Mijn moeder gaat dat allemaal op dvd zetten voor later...leuk! Hier de link: Onze prinses - YouTube
Thanx meiden ! Ben er ook kei blij mee ( in m'n album zie je hoe ik hem vorig jaar had geschilderd nu maar weer overgedaan )
Goedemorgen dames Hier een hele leuke/gezellige verjaardag gehad. was later en vermoeider dan gedacht dus om 21.30 naar bedje gegaan was kapot! En vanmorgen opgeruimd enz dus net pas beetje bijgelezen. @felicitaties bedankt vandaag is vl echt jarig maar gister feestje gehad dus gaan vandaag lekker nog genieten morgen weer werken. Hebben om 14.50uur de 20 weken echo en vanavond lekker uit eten dus echt lekker rustig dagje. Voor de rest veel bellen ivm de auto! @schoonbroer ja ik snap er ook niks van maar kreeg gister van schoonouders te horen dat zij ook een mailtje hadden ontvangen waar ze stil van waren geworden (waarschijnlijk mailtje wat voor ons bedoeld was) schoonouders zijn kwaad, teleurgesteld en vinden het erg jammer. maar moeten ons niet uit het veld laten slaan. merkte dat ze echt achter ons en de keuze staan en dat als deze week schoonbroer in NL is (woont in zwitserland) hij de wind van voren krijgt van schoonouders en mij. Schoonouders vonden dit geen manier om met mensen om te gaan en zijn dit dan ook totaal niet van hem gewend wat dus erg hard voor hen aankomt. Schoonpa zegt tegen vl houd de moed erin alles kot\mt goed wij staan achter jullie keuze en nu niet gaan twijfelen door 1 iemand die jaloers is vond het zo lief en fijn! Maar voor vl niet leuk natuurlijk @foto van babykamer wat een leuke kleur kast @melanie wat leuk een dvd ervan maken das gaaf! @20weken echo wij gaan dvd bestellen voor ouders en schoonouders te laten zien hebben het beide nog niet gezien was vroeger niet dus. @reageren ik reageer straks uitgebreider hebben nu van alles te doen dus dames sorry!! XXXx