16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Zelfs bij wibra heb ik zoiets nog nooit gezien haha...

2. tulip

tulip Niet meer actief

Nee precies

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb vorige zw.schap ook een paar van zulke pakjes gekregen. Heb ze uiteindelijk maar als pyjama gebruikt :p

4. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Dani, hier helemaal niks doen. Deze week is al druk genoeg, alle rust die ik kan pakken is mooi meegenomen.

@Sammie, inderdaad op de dag dat ze oppast doe ik dan soms wel aan :D

@Tulip in Frankrijk gekocht. De rest gaat wel. Een ding is wel leuk en dat is een overhemdje. Denk dat ze daar nog een beetje achterlopen in de dorpjes wat betreft kleding.
    Rotte is, is dat je ze toch bedankt. Alleen hoop ik niet dat het een aansporing is. Kreeg nog 2 boxpakjes en toen zei ik ook, nou die hoef ik niet meer te kopen die heb ik nu genoeg (HINT ;)).

Maar heb ook pas onwijs leuke Lief kleertjes gehad dus snap het niet zo.

5. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Vind t pakje ook echt lelijk... sorry:)

Zou ook niet weten hoe ik reageer als ik t zou krijgen...

Gelukkig dat alle 20 wkn echo's goed zijn!! Wij moeten donderdag!!

Vandaag fysio geweest, moet oefeningen doen, en moet voor nu 2x per week...

Fijne avond allemaal,

Vanavond weer lekker gtst kijken, haha en daarna net5, nog meer die private practise kijken?

6. greatdane

greatdane Actief lid

17 mei 2012
    109
    0
    0
    free-lance fotografe
    brabant
    @ Wen86, Ik vind het pakje echt super! NOT!!! Jeetje wat een wansmaak haha. Oh nee ik weet het al (natuurlijk als Brabander zijnde) Het is voor carnaval. Dan kan de kleine als kermit de kikker gaan:D.

Zo wij hebben net de BBQ aangezet. lekker speklapjes. Aardappeltjes in de bakpan en als nagerecht eigen gemaakte brownie met aardbeitjes. HMMMM

7. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Goede avond!!

@Ginie: wat fijn dat het weer beter gaat, en leuk voor je zoon :D.
    @Lydia: Gaaf dat kamertje! Persoonlijk vind ik het wel wat druk (ben meer van de effenkleuren:)) Maar het is echt een meiden-meiden-kamer!
    @Melanie: wat leuk dat filmpje!! Wauw! Ik voel het zelf wel, maar ML voelt niks aan de buitenkant, dus laat staan dat je het ziet ;).
    hehe, werd je hebberig? Leuk hoor!
    @Josjo: dat ziet er goed uit!! :)
    @Wen: ik krijg alleen maar te horen: 'Nou, jouw buik is ook niet echt dik.. 20 weken zei je..?' Jemig, en ik vind me toch dat ik een buik heb!
    Maar goed bezig om half 5 naar huis!
    Oh en dat pakje...:$:$ Djeezz... alsof het uit de jaren 70 komt! Vind hem ook bijzonder lelijk..
    @Dani: wat fijn dat alles goed was! Weer een geruststelling (ook dat het nog een jongen is ;)) En wat super dat je schoonouders achter jullie staan!

@hier: vandaag eerste werkdag gehad. Ben gesloopt.. 30 stuks OEF! Wij hebben altijd de eerste dagen groepsvorming, en mag je niet uit de boeken werken... bleh! Van mij mogen deze twee dagen erg snel gaan! :) En een hyper ADHD'er met ouder: 'Ja, we zijn gestopt met de medicatie, want volgens ons sloeg het niet aan'. Ja dat zal best, maar ik merk WEL degelijk verschil! Schreeuwen, handtastelijk, nergens naar luisteren... dus ik heb al een pittig gesprek vandaag gevoerd.. Al volop ouders gehad die hun dingen kenbaar willen maken..

Ga nu ff stukkie wandelen met manlief. Merk dat ik weer stressy ben, en kortaf.. en doodop.. als ik nu tv ga kijken val ik in slaap. Werk gelukkig vanaf dit schooljaar 3 dagen. Kan nu al uitzien naar donderdag ;)
    (ff klagen hoor, vandaag was zwaar!)

Sorry als ik iemand vergeten ben.. Doe het niet express ::):)

Oh ja, foto van 20 weken: in pyjama :p:p Op de comp staat hij wel goed, dus ff de nekjes weer verdraaien dames ;)

Bijgevoegde bestanden:

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mooie buikjes, mooie echofotos's, mooie kinderkamers en walgelijke pakjes haha (zoiets heb ik dus ook uit Italie haha).
    Gelukkig kunnen we zelf ook nog shoppen ;)

Fijn dat alle echo's goed zijn. Lijkt me extra spannend als je een erfelijke ziekte in je famillie hebt.

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Mooi buikie!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mooi buikje Kaatje,en ook mooi voor je termijn!
    Laat ze maar lekker kletsen:D

@greatdance,heerlijk zeg,laat het smaken!
    Hier had ik zin in zuurkoolstampot,en dat heb ik ook gemaakt...jawel met speklapjes.

Ben Gtst aan het kijken en daarna zoonlief in bed leggen.
    Die heeft knutselavond gehad vandaag dus ietsjes later naar bed,geluksvogel.
    Vanavond op TLC "I din't know i was pragnent"
    Vind ik altijd zooooo leuk,eigenlijk alles wat met baby's en bevallen te maken heeft.
    Iedere keer als ik denk aan de bevalling krijg ik tranen in mijn ogen.
    Wil zoooo graag genieten (doe ik ook wel) maar kan ook niet wachten tot het januari is!!
    Hmmmmm die heerlijke baby/zwitzal lucht...I love it!!!!!:D:D

12. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Zin in pepernoten en warme chocolademelk....
    Hopelijk slaat het aan wuppie' zou fijn zijn !

Net weer van wandelen, dus geen idee wat ik zo ga doen, man lief wil geen tv kijken, maar heb het flauwe vermoeden dat hij pech heeft, gheghe

Liefs

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Melanie thanx voor de tip! Ga het ook kijken :)

14. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @lydia: wauw, wat een mooie kamer voor Jinte! Gaaf hoor!
    Waren wij alvast maar zo ver met de zolder voor J. Maar dat lijkt nog nergens naar...
    @yvon: spannend de GUO, hopelijk is het allemaal goed!
    @melanie: gaaf filmpje zeg!
    @juupje: Leuk zo'n familiewieg! Onze kleine gaat ook slapen in de wieg waar papa en oom en neef en nicht in hebben geslapen! Ook wat meer up to date gemaakt natuurlijk!
    @Wen86: heerlijk dat het gelukt is om stipt om half 5 weg te gaan. Hopelijk gaat het morgen ook lukken en kun je even bijkomen thuis en er dan nog even tegenaan! En wat een geweldig pakje :p NOT!
    @wuppie30: geweldig programma private practice! Heb alle aflevering al gezien via internet! Kan niet wachten tot ze in NL zijn.
    @kaatje: de kop is er weer af! De rest van de week overleef je ook wel weer :D En wat een mooi buikje al! En laat iedereen maar kletsen hoor. Enne: warme chocomelk!!! Heerlijk, heb ik net lekker gehad van manlief!
    @20-weken echo's: fijn dat alles weer goed was! Wij mogen vrijdag, duurt me nog veel te lang...
    @eerste schooldag J.: het ging heel goed vandaag!!! Volgens juf was hij wel wat moe vanmiddag, maar hij heeft leuk mee gedaan en zat thuis vol met verhalen! Bij aankomst op school vanochtend was er muziek en koffie, thee en limonade. Daar was hij wel een beetje van onder de indruk en vervolgens mocht hij ook nog het schooljaar openen door het lint door te knippen. Wel samen met mams natuurlijk! Maar ons ventje was zo stoer!!! Zo leuk om te zien en het gaat zo snel allemaal! Weet nog zo goed dat ik zwanger was van hem... Heel cliche, maar toch! ;) Even kijken of we hem morgen de hele dag doen of toch maar een ochtend. Dat moeten we 's ochtends al inschatten, want ze blijven allemaal over op school.
    @zo maar weer naar bed, dat bevalt goed! Morgenochtend zwemmen met jongste zoontje! Sinds december niet meer gedaan, want afgelopen winter was hij aldoor ziek (paar keer longontsteking). Dus weer heel veel zin in!

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    leuk leuk ginie, en logisch dat ie moe is na zoeen nieuwe indrukken dag :D

hier licht meisje al ff te slapen.. hopelijk vanacht een keer doorslapen (kan t me namenlijk niet meer herrinneren ;), tandjes/sprongetje.. ) want vriend heeft nachtdienst )

zin in morgen!, dan krijgt mn meisje oorbelletjes :D

16. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Effe uit mijn hoofd want er is alweer zoveel gekletst

Wenn, wat een bijzonder pakje :D Vooral als je dan ook weet dat ze beter kan

melanie; hier ook al jaren gek op alles wat met baby's te maken heeft...lang leven TLC

Ginie; wat fijn dat je zoontje zo genoten heeft van zijn eerste schooldag

Lydia, ik hoop dat je lekker slaapt, hier de eerste kiesjes dus deze mama krijgt ook niet zoveel slaap

Vandaag laatste schilderdag, dochterlief nog ene paar uurtjes naar de gastouders gebracht zodat ik effe door kon klussen maar alles is af. Morgen 20 weken echo, best wel spannend want mijn man heeft een erfelijk hartkwaaltje, niet veel spanneds, ruuis bij het hart maar toxh . en Elise had natuurlijk 2 softmarkers die bij de 20 wekene cho naar voren kwamen. merk dat ik het wel spannend vind worden nu. We moeten om 15:00 dus hoop aan het eind van de middag alleen maar goed nieuws te vertellen te hebben

17. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Damn, ik loop weer eens achter!!

@Yvon: Yep, dat heb ik dus ook! Ach ja, ik ben geen dag misselijk geweest en tot op heden echt nul klachtjes gehad, voelde me alleen maar top.. dus mag niet klagen denk ik dan maar! ;)
    Heel veel succes met de echo! Lijkt me erg spannend..
    @Wen: jij ook veel succes met de echo! En dat pakje..!! whahaha! :$ Hoe krijgen ze t voor elkaar, hihi! Denk dat ik er toch iets uitgeflapt had, haha!
    @Lydia: super leuke meiden kamer heb je!
    @Kaatje: mooi buikje hoor! Snap niet echt dat mensen dat voor je termijn zo ontzettend klein vinden eigenlijk..!
    @Echo's: fijn al zoveel goede echo's! Kan niet wachten.. baal bijna dat ik m pas met 21 weken krijg omdat ik op vakantie ga.. ;)

Weet niet meer wie het vroeg, maar ga inderdaad met een vriendin!
    Ondanks de echo, wel heeel veel zin in hoor! Vliegen morgenavond of anders wo ochtend heel vroeg (eigenlijk nacht want vlucht gaat 5.00 of 6.00 uur geloof ik). Maar vriendin vandaag de passagierslijst gecheckt voor morgen en contact gehad met de gezagvoerder, vlucht zit wel vol, maar was berekend op toestel met 9 plaatsen minder. Evt mogen we ook in de cockpit, dus goede hoop dat we morgen om 19.00 de lucht in gaan!! :D:D

18. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Goedemorgen.

Fijn om te horen dat echo's allemaal goed waren. Wij hebben vandaag de 20-wekenecho om 16.15 uur. Ben best wel zenuwachtig. Je weet het niet, hé. En dan weten we ook of het een jongen of een meisje is! Spannend!

Mooie buikfoto's heb ik gezien. En een mooi kamertje van Lydia d'r meisje! Gaaf, zoiets zou ik ook graag willen als we een meisje krijgen. Maar vriendlief is er nog niet helemaal enthousiast over, volgens mij.

Wen. Ja, dat pakje.. Smaken verschillen, zeggen ze dan hé.

Dames met echo's vandaag! Succes.

Ik heb de lijst al langere tijd niet meer gezien. En Danielle ook niet, volgens mij. Heeft ze vakantie en heb ik dat gemist?

Ik ben vast veel meiden vergeten. Mijn excuses.

Fijne dag!

Lfs,
    S.

19. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @wen ohjee tja vind hem nogal FEL en GROEN sorry nee mijn smaak is het niet

20. tulip

tulip Niet meer actief

Stefanie en enibas, suc6 en plezier met de echo vandaag!!

Ginie, o dat klinkt goed zeg! Snap wel dat tie moe is..:)

Kaatje, mooi buikje hoor. Mensen zeggen volgens mij ook zomaar wat. Eerst hoor ik van verschillende mensen: zo wat een buik voor de termijn, dan kom ik iemand tegen die hem maar klein vindt. En vervolgens iemand die vraagt of het nog gaat met de laatste loodjes haha

Deel Deze Pagina