16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Suc6 melanie

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier vandaag feest! Phoeee hoe snel gaat dat zeg 1 jaar alweer :)

3. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Minieme, wat fijn dat alles goed was. Inderdaad goed in de gaten houden, jij en je kindje gaan voor.

@Melanie, wat vervelend dat je daardoor je natuurlijk toch drukker maakt en daardoor waarschijnlijk meer last hebt van harde buiken. En tuurlijk mag je daarom “zeuren”.

@Tulip, lekker hoor. Inderdaad even bijkomen. Efteling ben ik meestal al kapot van en de keren dat ik ging was ik niet eens zwanger. Veel plezier!

@Lydia, gefeliciteerd!!

4. greatdane

greatdane Actief lid

17 mei 2012
    109
    0
    0
    free-lance fotografe
    brabant
    @tulip veel plezier en geniet van het mooie weer. Is praktisch nij mij om de hoek;)

@lydia gefeliciteerd en maak er een super leuke dag van

ik ga zo samen met mijn vriend boodschappen doen (normaal moet ik altijd op zaterdag werken) en daarna gaan we naar de randstad karren om ons behang te gaan kopen. Helaas verkopen ze het alleen daar, maar we willen perse dat behang hebben, dus tja zit niets anders op. Maandag de 20 weken echo! Spannend heb er zo'n zin in, en dan 's middags ons kamertje bestellen.

5. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    @Saga: nee zijn nog een aantal die moeten! Ik door mn vakantie wat later, heb m maandag! net als nog wat anderen!
    @Melanie: Oh jeetje, niet leuk.. :( Doe je wel beetje rustig aan! Enneh, ik snap helemaal dat je daar iets van zegt hoor!! Zeuren mag nu sowieso wel wat meer denk ik.. hihihi! Wat dat betreft heb ik t makkelijk. Moet alles zelf doen, maar ook niemand die t door de war kan schoppen, haha! ;)
    Zograag: wat onwijs vervelend! Ik merk ook dat mensen hier over de naam lopen te zeuren.. ehmmm, ik vertel alles al.. laat dat ene dingetje dan gewoon even voor mij blijven zeg! Zou idd doen wat Juju zegt, goede! :p
    Tulip: welkom terug en heel veel plezier vandaag!! gelukkig is het weer lekker zonnig en geen buien meer!
    Wen: wat voor pakje??! Heel veel plezier hier in Zoeterminder! :p

Ik ga zo lekker met wat vrienden oude dorpsstraat hier in, zij wonen daar en is wat jazz muziek vandaag etc. Is er lekker weer voor!
    verder nog wat schoonmaken, boodschappen en vanav vriendinnen avond.
    Kijk ook enorm uit naar de 20 weken echo maandag, net als Greatdane, leuk leuk!

Fijne dag allemaal!

6. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Sorry even gal spuwen, als je er geen zin in hebt gewoon nu doorscrollen :D

Zouden vandaag met mijn ouders een nieuwe pc gaan kijken (zij hebben geen auto en geen verstand ervan en we moeten hem ook nog instaleren dat kunnen zij niet).
    Dus zij zouden vroeg boodschappen doen en dan zouden wij hun ophalen.
    Wij dus vroeg uit de veren en zitten al vanaf half 10 te wachten op een telefoontje.

Bellen ze net pas! Dat noem ik niet vroeg. Ze zijn niet de enige op de wereld. Aangezien we ook nog zelf boodschapjes moeten doen, vieren vanavond met zijn 6e mijn man zijn verjaardag. Had ik dus net zo goed daarvoor kunnen doen.

Moet zelf ook nog wat dingen hebben in het winkelcentrum.
    Dus mijn moeder belde net. Ja komen jullie om 12 uur. Uh nou nee, want ik wil voor 1e eten en eerder dat we weer ergens zijn en zitten is het later.
    Ja we gaan nu namelijk naar de visboer en dan de boodschappen uitpakken.

NOEM JE DAT VROEG BOODSCHAPPEN DOEN! Wij doen dit voor hun en zij schieten niet eens op.

Dus dat schoot al in het verkeerde keelgat. Nu halen we dus maar avond eten. Eten dus rond 12e thuis.

Dus ik was een beetje chagerijnig, zegt mijn man ja ik heb even geen zin in gezeur. Dus ik zeg wat geen reactie. Daar kan dus normaal al niet tegen, maar door de hormonen is alles gewoon een stukje erger. Terwijl hij er ook van baalt.

7. tulip

tulip Niet meer actief

wen. o nee dat is niet leuk als je zo zit te wachten...

efteling was super, ben wel kapot, dat soort dingen worden echt wel zwaar nu.

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gefeliciteerd Lydia!

Sorry, véél te moe om alles door te lezen en te reageren..

9. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    +1 vandaag huis vol visite gehad wegens Ml zijn verjaardag, morgen ga ik uitgebreid reageren..en inpakken we gaan maandag een week naar CP in Duitsland :D

10. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @greatdane veel plezier morgen bij de echo.

@Demi, pakje van Nijntje, soort van skipakje met voetjes, lekker dik. Hadden er twee, maar twee grote maten. Jij ook veel plezier bij de echo morgen. Ga je weer naar de echo praktijk?

@Hier, gister dus inderdaad race tegen de klok. Snel boodschappen gedaan en was ondertussen gebroken en wat dizzy door de vermoeidheid. Heb 3 kwartier rustig op de bank gezeten en toen kwam de visite al. Heb lekker rustig aan gedaan. Man is Chinees gaan halen. Wel heerlijk geslapen tot kwart voor 8 en voel me gelukkig wel uitgerust.

Aankomende week is een heerlijk weekje. Morgen om 9 uur beginnen ipv kwart voor 8. Laatste verjaardag van mijn man zonder papa te zijn haha.
    Dinsdag prinsjesdag naar de verlos. Woensdag halve dag met kids en 3D echo. Donderdag vrij. Vrijdag is meestal een rustige dag op mijn werk en ben ik altijd vroeg klaar. Wel lekker even.

Zondag naar zwagers en schoonzussen, nichtjes en neefjes. Heb er helemaal zin in.

11. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    @Wen: Klinkt als een heel leuk pakje! Jammer dat ze de juiste maat niet meer hadden.. :( Hebben ze m niet online?

Ja, heb zoveel zin in de echo!! Ook wel beetje eng en spannend, maar zin overheerst wel! Ga dit keer gewoon bij mijn eigen verloskundige. Echoscopiste voor nekplooimeting en 20 wk echo was vorige keer met vakantie, vandaar dat ik even ben uitgeweken toen. Ga overigens dinsdag en misschien ook don wel dagje werken bij de echopraktijk. Als het bevalt ga ik daar dan af en toe invallen. Aangezien de kans steeds kleiner wordt dat ik nog iets vind wat ik voor mn bevalling kan doen, grijp ik die kans graag aan. Ondertussen ook bezig met studie coaching om naast parttime baan straks ook wat voor mezelf te kunnen beginnen, en totaal geen zin meer terug te gaan in een stressvolle managersjob binnen de sales en marketing. Hoewel het financieel wel erg aantrekkelijk is.. ;)
    Maar denk persoonlijk dat de kleine (en ik ook!) gelukkiger wordt van een blije en rustige mama die veel tijd heeft, dan iets meer geld.

Klinkt als een heerlijk weekje voor je! En leuk die 3D echo!! Waar laten jullie 'm maken? ik wil wachten tot een week of 27/28, als ik weer tijdje geen echo heb gehad zeg maar.. dan ben ik er vast weer enorm aan toe, haha!

@Hier: Gaat stukken beter met de kat! Denk dat het toch combi was van net terug zijn van vakantie en verandering van die kamer. Ze jammert nog steeds als ik naar bed ga, en zo gauw ik naar de wc ga (en door de woonkamer loop) doet ze het ook weer een tijdje als ik dan weer terug ga de slaapkamer in, maar niet meer oneindig en met oordoppen is het goed te doen! Ze glipte eerst wel steeds de kamer in zo gauw ik de schuifdeur open deed, maar spoot haar dan nat onder mn bed vandaan. Hoef nu als ze voor de deur zit de plantenspuit maar te pakken en ze is al weg, zodat ik de deur rustig open kan doen! :p
    Deze week druk weekje! Morgen fysio (behandelingen waren pcies op toen mn bekken begon op te spelen, zelf betalen dus.. echt balen!!), 20 wk echo en ga met iemand praten om te bezien wat mijn rechten en plichten zijn tov de papa en hoe hier het beste mee om te gaan.. Di en do meewerken op de echopraktijk, wo moet ik plekje weg laten halen in mn nek wat waarschijnlijk niet goed is (en vind het eng, brrrr!!), en vrijdag ga ik de box kopen, wipstoeltje en nog wat meer kleine dingetjes.

Vandaag schoonmaken, 2 sollicitaties de deur uit doen en internet afstruinen naar leuke ideeën voor mn strand babykamer. Kom er maar niet uit. Heb tig ideeën maar er komt geen duidelijke lijn in. Meubeltjes worden 4-10 bezorgd dus moet nu toch wel gaan opschieten!

Fijne dag allemaal!

12. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Het is rustig hier het weekend, iedereen lekker aan het chillen of dagje weg ofzo, Haha.

Gisteren lekker boodschappen gedaan en nog wat dingen wezen halen bij karwei, hebben t wandplankje opgehangen en beetje gerommeld in huis verder, s'avonds lekker filmpje gekeken. Vandaag was vl voetballen dus heb lekker op mijn gemak t huis gedaan, en nu lekker op de bank chillen en heb lekker een brownie in de oven staan :) en vanaaf komen mijn ouders een bakkie doen. Lekker zo'n rustig weekend, was ik echt even aan toe, merk gewoon echt danig teveel doe.

Fijne dag allemaal!

13. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    pfff hier deze week een beetje een zware zwschap steken beginnende aan de rechterkant van me buik doortrekkend naar me rug toe en erg pijnlijk morgen toch ma ff de fysio raadplegen duimend dat het geen bekkeninstabiliteit is :(

14. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    @Juju, Super idee! Maar we hebben inmiddels besloten om het maar gewoon te gaan vertellen, maar de naam echt niet! Daar hoeven ze echt niet naar te vragen.

15. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @Wen,

Waarschijnlijk staan ze er niet bij stil, maar jullie willen uiteraard zelf ook nog wat aan jullie dag hebben. Jammer, dat ze daar geen rekening mee gehouden hebben. Ik begrijp je reactie helemaal.

16. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @ Demi,

Fijn dat het opgelost is met de kat. Kan je weer wat nachtrust hebben :D

Spannend hoor dat plekje in je nek. Weghalen is niet zo leuk misschien, maar tja, het moet gebeuren hè. wanneer weten ze of het niet goed is? En wat gaan ze dan vervolgens met je doen? Blijf je onder controle of hoe werkt dat?

17. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @hier,

Gisteren super gezellige meiden dag gehad. Workshop sieraden maken en daarna high tea. Was erg gezellig. Bij de high tea kreeg ik een enorme mand vol cadeutjes. Heel erg lief en leuk. Vandaag repetitie gehad. Ik speel pas voor het derde jaar saxofoon, maar ik merk dat ik me nu minder goed kan concentreren, maar hé, ik ben er deze carnaval toch niet bij, dus ik fiedel wel wat mee. Moet wel zeggen, dat ik normaal gesproken een perfectioniste ben en de nummers wel onder controle wil hebben, maar zoals ik al zei, pas 3e jaar bezig dus hoeveel mag je van jezelf verwachten. Ik ken nog niet eens alle noten en ritmus, dussssssssss. Ik hoop met 30 weken zwangerschap wel mee te kunnen blazen met de strijd om HET carnavals nummer van dit jaar. Zou het jammer vinden om dat ook te moeten missen. Merk dat ik alleen wel minder lucht heb, als voorheen. Dus hoe zal dat over 9 weken zijn?

Dadelijk naar vrienden gourmetten @gezellig!

Hoe was jullie weekend?

Kunnen ze niet een soort faceboek pagina maken voor dit zwangerschapsforum. Ik werk veel met mijn mobiel en ben thuis niet altijd in de stemming of te moe om achter de labtop te gaan zitten. Ik vind deze site niet handig voor mobiel gebruik. Jammer, dat ze geen app hebben die handig op de mobiel werkt.

18. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Demi, had al online gekeken bij de juiste maat. Kon hem niet vinden. Heb nu bij alle Nijntje kleertjes gekeken en daar stond hij wel! Vandaag was de laatste dag 15% korting en ik kan hem ophalen bij de V&D zelf dus scheelt weer.

Oké, ja onze verloskundige doet alleen de termijn echo en liggingsecho. Eventueel de groeiecho’s mochten die nodig zijn. Apparaat is denk ik voor heel nauwkeurig onderzoek niet goed genoeg?
    Ben benieuwd hoe je het vindt. Ja soms blijft dat lastig hè. Ik heb dat met het onderwijs, wel veel vakanties, maar wel veel werkdruk. Heb er vaker aan gedacht om te stoppen. Zie het in 2013 wel als ik nog een dag minder werk. Nu ik een leuke, lieve, sterke klas hebt scheelt het ook al een hoop.

We gaan naar Delft, hoor zeer wisselende verhalen maarja scheelt wel weer qua prijs. Ik zie het wel.

Mooi dat het nu beter gaat met de kat. Een goede nachtrust scheelt altijd weer een hele hoop (bij mij dan haha).

Ben benieuwd wat je allemaal te weten komt over de papa qua rechten en plichten. Dat is inderdaad niet zo leuk, dat weghalen.

Ik ga de laatste dingen halen tijdens de Mama mazzel dagen. Staat er ook niks in de tijdschriften van Vtwonen of 101woonideeën (uit de bieb?). Ik heb geen idee hoor.

@Wuppie, dat is ook lekker gewoon alles en nog wat een beetje doen!

@Lennyt, is niet te hopen nee. Ik heb soms echt links onder buikpijn, zeker als ik veel heb gelopen. Zullen mijn banden wel zijn. Succes!

@Zograag, lekker zo’n crea dagje, even helemaal uitleven, gezellig! Mijn schoonzus speelt klarinet en die had inderdaad ook steeds minder lucht. Is te hopen dat je het dan inderdaad nog gaat redden.

19. tulip

tulip Niet meer actief

lennyt, o sterkte ermee

demi, spannend he echo, wij zijn woensdag aan de beurt. Volgens mij ben ik hier ook nog de enige van degenen die het willen weten, die nog niet weet wat het wordt;)

wuppie, ja wij zitten met een ziek meisje hier thuis, en ik had vanmiddag nog een verjaardag.

zograag, o toch vertellen dus;)

wen, o fijn dat je het nog hebt kunnen vinden bij de v&d

20. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    Hallo dames,
    Paar dagen niet van me laten horen! Ben erg moe de laatste tijd en 's avonds geen puf meer om te reageren. Ook te druk geweest en besloten nu toch wat meer rust te nemen.
    Afgelopen vrijdag was ons jongste zoontje jarig! 2 jaar alweer!!! Dat dus gevierd en de hele dag visite over de vloer. Moeders en zus bleven ook nog eens slapen. Zaterdag gezellig met hun naar een geweldige vliegshow geweest in Den Helder met andere zus en haar gezin ook mee. De jongens hebben echt genoten! En als de kinderen genieten, genieten wij ook :D
    Vrijdag controle gehad bij verloskundige en was weer goed!
    A.s. vrijdag gaan we weekendje weg met schoonouders! Dus aankomende week beetje rustig aan doen! Zou woensdag nog op en neer naar verjaardag van neefje 1,5 uur verderop, maar besloten dat dus niet te doen! Ben gewoon te moe.
    Laat het hier even bij. Probeer vanaf nu weer wat meer te reageren!

Deel Deze Pagina