@Kaatje, sterkte meid. Hier dagje vrij ivm Prinsjesdag. School staat in Den Haag. Wij hebben tijdens de kleine pauze helaas altijd pleinwacht. @livelife, dankjewel! Fijn dat alles goed was. Ik moet vandaag ook voor controle. Heb ook het idee dat mijn bloeddruk aan de lage kant is. Ben net gaan douchen in 3 minuten, kon er niet meer tegen. Veel plezier tijdens de echo. @Daniëlle, fijn dat je weer thuis bent. Wel raar dat ze maar voor de helft hebben gekeken. Net zoals voelen is toch kleine moeite. Komt mooi uit dat je dan morgen naar de gyn moet, heb je wat meer zekerheid. @Hier dus extra dagje vrij ivm Prinsjesdag. Straks denk ik even naar Babydump en vanmiddag voor controle naar de verloskundige. Voor de rest een beetje rommelen in huis en rustig aan doen. Even energie sparen.
Wen, lekker,zo'n dagje!! Hier is mn moeder er altijd op dinsdag, dus heb geen omkijken naar die kleine.
Goedemorgen dames hier even weer berichtje. Moest om 9u op controle en ze houden me weer in het ziekenhuis. Bmm was nu maar 8mm meteen bloedprikken, urine controle, kweek en kijken wat ze gaan doen. Medicatie, hormoonbehandeling of operatie. Weet niet hoe lang ik hier moet blijven of wat dan ook maar de emotionele onzekere achtbaan gaat verder. Heb me echt rustig gehouden en zo min mogelijk gedaan maar dat is nog niet genoeg schijnbaar. Vl is naar huis spullen halen en heeft vrij van het werk gekregen. Zo ga ik op controle en zo lig ik er weer in. Ben er bang en verdrietig. Ga zo ook even naar de kapel hier. Las dat met danielle wel gaat dat ze iig thuis is. Meid als je het niet vertrouwd geeft dat aan. Ik houd jullie op de hoogte. En als ik zometeen laptop heb reageer ik uitgebreider.
Dani, wat rottig voor je heel veel sterkte...en zoveel mogelijk positieve vibes voor je,kleintje he!!
Ik heb even bijgelegen (afleiding van gedachte en zorgen) @saga leuk om dat te weten van voet en bovenbeen. @kaatje houd je rust en succes met de gesprekken @live life succes met de echo. @danielle geen inwendige echo gedaan? Wat vreemd naar oké alleen maar beter zo. Geef het aan als je niet vertrouwd en houd je rust. @Melanie is idd vreselijk iedereen moet zich maar aanpassen met dat wielrennen. Vl wilde morgen gaan kijken maar gaat nu via tv kijken. Ik ga cursus in wijnands rade doen. @wen hoe was het bij de vk? Geniet van je vrije dag. @tulip knap dat je je net verkletst had ik al lang gedaan haha. @hier kan niet genieten van de zwangerschap en ben al mijn vertrouwen in mijn lichaam kwijt. Had vanmorgen geen pijn helemaal niks en blijkt het slechter te zijn dan de vorige opname (toen was de bmm 11mm en bij vertrek vorige week woensdag was het 28mm Wil jullie vragen allemaal te bidden/duimen dat onze kleine man nog 8 weken blijft zitten liefst langer. Hoop toch zo dat hij ons gegund is. Groetjes Een onzekere Dani Zh heerlen
Lieve Dani ik hoop dat jullie mannetje nog heel lang veilig in je buik blijft, dikke knuffel meis ik kan me je angst zo goed voorstellen.. Sterkte!
Jeetje Dani krijg er kippenvel van!! Tuurlijk blijven wij hier door duimen en zal vanavond speciaal voor jou een kaartje branden Maar wat bedoel je met operatie?? Heb je ontsluiting of hoe moet ik het zien. Beetje verwarrend allemaal,snap je het zelf nog??
Lieve Dani, ik bid voor je en zal vanavond een kaarsje voor je branden. Hopelijk blijft je manneke nog een hele poos in je buik!
lieve dani, de duimen draaien hier en het kaarsje brand al. Ondanks alle zorgen en stress probeer je rustig te houden. En hopelijk blijft jullie kleintje nog heel wat weekjes wachten. sterkte en succes
Vanmorgen controle gehad bij de vk. Alles keurig. Bloeddruk 100/65 en ben nu in totaal 2 kg aangekomen. Verder heb ik papieren meegekregen om een geboorteplan te maken. Zoals jullie misschien wel weten (heb het verhaal een keer gepost hier) is er tijdens en na mijn bevalling van Jelmer heel veel mis gegaan. De vk gaat nu een gesprek voor mij regelen met de manager van de afdeling gynaecologie. Met hem gaan we het geboorteplan alvast bespreken en praten over alles wat vorige keer mis ging en hoe ze het deze keer dus anders willen aanpakken. Erg spannend dus.
dani, heel veel sterkte en laten we hopen dat je kleine nog heel lang blijft zitten. kan me voorstellen dat je heel onzeker bent en je teleurgesteld bent in je lichaam. herken de angst alleen hier met 28 weken gehad. ik brand ook een kaarsje voor jullie vanavond en hou hoop en moed voor jullie kleine man.
Ow jee Dani, niet weer! Heel veel sterkte en zal voor je duimen.... Hier al vanaf weekend erg rommelende buik. Zo dag erg veel diarree (sorry voor de details), gisteren lange dag gewerkt en gisteravlnd na eten weer veel buikpijn en diarree. Wordt bang van de krampen moet ik zeggen....had tussendoor gisteren gewoon harde buiken ervan en een overactief kind. Vandaag ziek gemeld en lig bijna hele dag in bed. Blijf veel gerommel in buik houden en buik is opgezet, geen harde buiken meer gelukkig. Maar merk dat ik het wel eng vind...herkennen jullie dit? Ik denk nu echt naar de 24 weken toe, dan kunnen de artsen in ieder geval wat doen voor de baby als deze geboren wordt....pfff.... Ben niet te genieten thuis, man werkt op mijn zenuwen, zelfs als hij niet thuis is :s... hij doet zijn best mijn humeur te tolereren, maar ik maak het hem wel moeilijk geloof ik....zoontje is bij oma vandaag, kan hij in ieder geval nog leuke dingen doen met haar. Voel me wel schuldig soms....
Lieve Dani, ik denk aan jullie en duim dat jullie manneke in je buik blijft!!! Geef de moed niet op!! Nursy, ik herken het... ik leef ook toe naar de 24 weken (en daarna naar de 28 weken)... Vind het erg moeilijk en heb het er ook erg moeilijk mee. Zeker toen ik gisteren ook zo'n buikpijn had. Ik begrijp je onzekerheid! Als je het niet vertrouwd bel en laat dingen controleren.
Ach jeetje Dani, niet weer he! Heel erg veel sterkte!! Nursy ook heel erg veel beterschap, hopen dat je je snel weer beter voelt! Hier de Koeka bestelling binnen en helemaal blij! Word er hebberig van en wil meeeeer bestellen Hier nog steeds niks aangekomen. Gister eerste trapje buiten mn buik kunnen zien. Zodra mn vriend mn buik aanraakt word het rustig en lijkt wel te verstoppen hihi
Dank jullie wel dames. Nursy dat is wat ik ook had. Wacht niet te lang en bel beter 1x teveel dan te weinig. Hier niks uit de urine en het bloed gekomen. Gaan straks net de avondploeg overleggen wat ze gaan doen. De kleine man is actief en ik lig in bedje. Ik gang de vlag uit bij 24 en 28 weken. Bedankt voor alle kaarsjes en lieve woorden die helpen ons erg goed. Vl vind het fijn dat ik met jullie kan schrijven. Operatie houd in dat ze een bandje on de baarmoedermond plaatsen om het te rekken. @gewicht vanmorgen gewogen en ben nog niet aangekomen ofzo dus denk dat ze het in de gaten houden. Ben eens benieuwd aangezien ze zich hier zorgen maken. @harde werkers neem ook tijd voor je zelf. @vk bezoekers hoe was het?
@dani oh nee meis ik hoop het niet voor je ook ik duim mee en ga dadelijk gelijk kaarsjes voor je aansteken hele dikke knuffel vanuit hier en heel veel succes
@hier pijn trouwens verklaarbaar heb een fikse blaasontsteking en een antibiotica kuur gekregen hopen dak vann8 in ieder geval beter slaap
@Dani, jeetje meid. Had zo gehoopt dat het bij die ene keer voor je zou blijven en dat je pas weer rond de uitgerekend datum weer naar het ziekenhuis zou hoeven (als je daar zou willen bevallen natuurlijk. Ga heel hard voor je duimen!! Dikke knuffel. @kwebbelsnoes, wat fijn dat ze nu dan goed naar je luisteren en je aan de slag gaat met het geboorteplan. @Nursy, moet zeggen dat ik vandaag ook niet fit ben. Niet echt aan de diaree maar al wel 3x geweest. Moet ook zeggen dat (buik)griep weer heerst. Beterschap! @Lennyt, niet fijn, maar wel fijn dat je nu weet waar het vandaan komt. Hopelijk knap je snel op. @Hier Bij de verloskundige was alles goed. Bloeddruk blijft aan de lage kant (110/55), heb ik altijd al gehad. Hoorde dat later in de zwangerschap je bloeddruk hoger wordt. Zou voor mij mooi zijn, dan zou hij bij mij namelijk op een gewoon peil komen. Nu soms dropjes eten zei de verloskundige. Rotte is alleen dat ze op woensdag niet werken en op donderdag eens in de drie weken. Zal je net zien, niet op de donderdag wanneer ik weer moet. Naja dus weer onder werktijd (kids zijn dan al wel 3 kwartier weg). Weet dat ik recht erop heb, maarja Ze willen ook het liefst dat je alle 4 de verloskundige hebt gezien voor de bevalling. Dus ze wilde me maandag ochtend inplannen, maarja komt niet goed uit met mijn werk. Dus nu weer bij dezelfde. Achja op het laatste moet je toch steeds vaker en dan heb ik ook verlof. Morgen weer werkgever bellen. Krijg misschien toch de kerstvakantie er ook gratis bij (is geloof ik echt niet zo maar toch). Zou super uitkomen! Heb ik daarna twee weken extra. Schoonmoeder heeft Kruidvat voordeelpas en die had weer 600punten en dan kreeg je weer Supradyn multi gratis. Kwam mooi uit, ze zijn bijna op. Heb ze een tijdje niet genomen, maar ga ze nu maar weer braaf elke dag nemen ook ivm griep die opkomt en de herfst/winter. Enige irritante. Ze wilde eerst op donderdag oppassen, toen dinsdag, toen donderdag, toen dinsdag en nu weer liever woensdag. Naja woensdag komt mij niet goed uit. Kan bij gastouder per uur afnemen en ben op woensdag eerder vrij. Is dus veel praktischer. Zij wilde wel het resterende betalen voor de donderdag dan maarja. Zat later te denken dat het misschien financieel niet eens praktisch is als mijn man een dag extra gaat werken. Wij een dag een gastouder nemen. Misschien is het Belastingtechnisch/financieel wel handiger dat ik dan nog een dag minder ga werken. Moeten we dus even kijken! Zal straks nog even foto maken van mijn buik. Heb van mijn schoonmoeder een dekentje gehad met Nijntje, een longsleeve, sokjes, romper, hydro washandjes. Ging alleen even kijken voor hoeslakend hihi. Net terug van het winkelcentrum en daarvoor geen mailtje gehad. Zal je zien, kijk ik net is het pakje aangekomen bij de V&D naja morgen weer een dag