16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
  2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    dani ikke knuffel voor jou ! beebje moet mooi bpijven zitten hoor !

hier nu ineens 2 kilo aangekomen...

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mooi Wendy!
    Super om dat verschil bij jou te zien van ècht plat naar een mooie bolle buik:D
    Ook de kleertjes zijn leuk!!

4. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Oooh Dani, wat naar!! Bah!! Ben wel niet katholiek, maar ga zeker kaarsje branden.
    Ook voor Daniëlle en Nursy. Klinkt allemaal ... zeg maar. Ga zeker voor jullie bidden!

Wen, lekker zeg! Waren ze bij mij maar een dag vrij.. haha! Ik laat mijn verlof ingaan in de vakantie. Dus eerst weekje kerstvakantie en dan pas verlof ingaan. Vandaag op werk veel grenzen aangegeven. Heb namelijk vanmorgen gespuugd in de auto omdat ik zo tegen de dag op zag. Was opgefokt omdat ik ook boos was, hebben verdikke overal recht o, zoals extra pauze enz. en in het onderwijs kan niets.. :( heb collega's de wacht aangezet. Vanmiddag vergadering en moest weer in extra werkgroep. Afgewezen! Doe genoeg! :p alleen geen vrienden gemaakt met collega's..

Heb mooie buikjes voorbij zien komen. :) zal vanavond ook weer eens een foto maken.
    Zin in morgen, mag dan weer zwemmen. Haha. En begint mijn weekend weer! ;)
    Nu lekker hangen.

Sorry als ik iemand vergeten ben.. ga weer met briefje werken hierna :)

5. tulip

tulip Niet meer actief

wen, o leuk die spulletjes en mooie buik. Leuk dat jullie ook een babysite bijhouden, heb ik bij de oudste ook gedaan en nu een blog, kan ik onbeperkt foto's plaatsen.

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Nou dames

Ik.moet een nachtje hier blijven.
    Ze gaan morgen starten.met de hormoonbehandeling (krijg dan 1x per wel progesteron ingespoten tot week 34 en dat kan ervoor zorgen dat de bmm breder word. Geen.risico voor het kindje op lange termijn.is er nog niks aanwezig) maar wie niet waagt wie niet wint denk ik. Gaan vragen of vl mag blijven slapen. Hoop het zo.

Hoe is het bij jullie?

7. tulip

tulip Niet meer actief

spannend dani, hopelijk helpt het..

8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hallo meiden,

Heb jullie verschrikkelijk verwaarloost (schaam). Overwoog ook te stoppen hier met kletsen omdat ik de tijd er niet voor kon vinden maar ik was net toch even aan het lezen en ben dan toch ook weer benieuwd hoe het met iedereen gaat dus ik ga n hernieuwde poging doen :D

Danielle, wat gek dat ze weinig echt onderzoeken hebben gedaan en lijkt me moeilijk om dan maar er op te vertrouwen. Aan de andere kant, bandenpijn kan natuurlijk heel goed, zijn echt nare steken en zij herkennen jouw verhaal wellicht wel... Voor de meesten hier is het allemaal nieuw en onzeker hè...

Dani, heb niet helemaal kunnen terugvinden of misschien wel wat er aan de hand is, dacht iets te lezen van 8mm, bedoel je jouw bmhals? Oh jee dat is schrikken! Krijg je geen cerclage dan? Ik las iets van medicatie, dat is misschien ook beter, geen verstand van eigenlijk..

24 weken grens en daarna 27 geloof ik hè? Maar mijn meisje is geboren met 36 en had al echt n bumpy start, dus wat mij betreft is 24 en 27 zeker heel fijn als die voorbij zijn, maar de overlevingskans is dan nog steeds maar 30%. verschil is dat ze voor 24 weken niet behandelen... De 37 weken grens maar minstens 32/34 is voor mij magischer. En dan nog, kleine van vrienden van vrienden is twee weken geleden met 34 geboren en ligt nog steeds in UMC, aan de beademing en in couveuse... Hopelijk blijven alle kindjes tot 37 weken in elk geval lekker zitten...

Juju grappig iets roze laten slingeren. Oeps! ;). Nog makkelijker is het als je het niet weet... Ben inmiddels ook blij dat we het niet weten...

Zag mooie echo resultaten, fijn! Wie moeten er allemaal nog? Heb t lijstje ff niet scherp....

Oh en Facebook, wel leuk maar is misschien straks als de ukjes zijn geboren handiger... Kan je wel een geheime groep aanmaken, dus zeker leuk! Ik ga daar alleen nu niet meekletsen, weer n groepje er bij haha. Dat red ik niet hoor! ;)

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ik kan het hier al niet bijhouden :D

10. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Dani: jeetje meis, wat schrikken! Mijn duimen draaien volop voor jou en VL. Dikke knuffel!

@Nursy: ik herken het niet (gelukkig), maar bij twijfel gewoon de verloskundige bellen he. Hoe voel je je nu?

@Wen: mooie buik Wen! En wat een lieve kadootjes van je schoonmoeder! Leuke koe zag ik trouwens, die wil ik ook! Hihi. Irritant ja, wat betreft het oppassen. Volgens mij gaat je bloeddruk rond de 28ste week weer omhoog trouwens.

@Tulip: hoe was je echo vandaag? Ik hoop dat alles goed was met hem of haar!

@Saga: leuk! Welke heb je trouwens? Teddy wafel?

@Kwebbelsnoes: spannend, maar wel erg fijn. Een bevalling brengt al spanningen met zich mee, maar dan heb je in ieder geval een goed plan liggen die leading is.

@Kaatje: goed dat je je collega's de wacht hebt aangezegd! Het allerbelangrijkste is je babygirl!

@Danielle: hoe gaat het met jou vandaag? Geen pijn meer?

@Lydia: ik las dat we vanaf deze termijn per week een halve kilo aankomen. Ik vind jou 2 kilo netjes! Hier op 4 kilo.

@Josjo: goed dat je er weer bent! Het is hard werken om het bij te houden ;)

@Juju: hier nog eentje hoor, hahahaha.

Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad, goooooh wat was ik zenuwachtig! Ik was gewoon aan het trillen toen ik moest liggen. Maar gelukkig is alles goed met onze knappe baby! :D Qua buik en hoofd loop ik een week voor, maar alles binnen de curve. Ze noemde hem een iets grotere baby. Zijn voeten zijn wel groter in verhouding tot de bovenbenen, dus ook hier big feet! :D Wat ik wel bijzonder vond is dat ik hem op het scherm zag bewegen en het voelde in mijn buik! Hihi.

Ik zat vandaag te bedenken dat we eerst met z'n allen toeleven naar de 12 weken en dat we nu alweer een mijlpaal verder zijn. Ik vind het nog redelijk snel gaan allemaal, jullie ook?

Hebben jullie trouwens jullie verlofdatum al geregeld? Ik wel, en plak er nog een weekje voor zodat 30 november mijn laatste werkdag is, wat een heeeeeerlijk vooruitzicht! En dan ga ik 1 mei weer beginnen, dus er 5 maanden tussenuit :).

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Lifelive fijn dat alles goed is :) ja die 2 kilo .. Van niks erbij ineens 2 kilo dacht ik Huh ;)

Vind het hier ook snel gaan ! Maar wel jammer dat ik nu pas weer een echo heb met 30 weken duurt nog zo lang!
    Hier 6 dec met verlof.

Werkse en fijne dag iedereen! X

12. tulip

tulip Niet meer actief

Even op de oppas wachten en dan kunnen wij naar de echo.

13. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

tulip, succes en geniet van de echo!

lifelive, ook een big feet dus zeiden ze hier ook. wij hebben een hele mooie foto van zijn voet en been. gelukkig was alles goed.

lydia, ik ben 400gr aangekomen maar zag in het boekje van zoonlief dat het na de 20 weken elke week wel iets bij kwam. ben benieuwd hoe dat nu gaat.

14. tulip

tulip Niet meer actief

Nou,hier korte pootjes haha. Verder alles prima in orde, het geslacht weet ik ook:)

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Lifelive,hier staat de datum vast voor 13-12.
    Maar wel geteld vanaf 36weken.
    Weet alleen nog of ik al eerder ga stoppen of niet.
    Ik wil kijken hoe ik het trek,wie weet voel ik me dan nog gewoon "goed".
    Ik zou dan weer beginnen rond april als ik in januari beval.
    Waarom ben jij er dan 5maanden tussen uit?

Tulip,fijn dat alles goed was.
    Die "pootjes":D gaan nog wel groeien hoor!! Hahahaha

Pfffff ik wordt gek van mezelf inderdaad.
    Heb gewoon zin om de hele dag met baby dingen bezig te zijn en bevallingen te kijken.
    Heerlijk dromen van mijn eigen bevalling,zo benieuwd hoe het deze x allemaal gaat verlopen!
    Hier ook pas over 5weken weer een pret echo.
    Duurt zóó lang hahahahahaha
    Ook heb ik op de een of andere manier het idee dat ik vroeger ga bevallen.
    Ik hoop natuurlijk dat dit gewoon een "gevoel" is maar weet niet hoe ik erbij kom.
    Ik voel me ook erg stressig en ben snel geïrriteerd.
    Daardoor krijg ik al snel harde buiken die gelukkig niet pijnlijk zijn,maar toch!!!

16. tulip

tulip Niet meer actief

Melanie, bij onze dochter zijn ze nog steeds zo :p

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Fijn dat iedereen weer goede 20-wekenecho's had!!!

Ik ben net bij de dietiste geweest om de vorige week gemaakte suikercurve te bespreken en die was prima! Heb deze keer dus officieel geen zwangerschapsdiabetes! Ben zo blij! Ben al vanaf begin zwangerschap op dieet en dat mag ik nu dus een beetje loslaten, zo'n verademing :D

Verlof: Mijn contract loopt over een maand af en die wordt zeer waarschijnlijk niet verlengd dus zit dan dus rond 28 weken al thuis :(

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    FIjn van je suikerwaardes Kwebbel!
    EN balen van je contract, volgens mij heb je best al moeite moeten doen voor deze baan, dubbel balen :(

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    JuJu: Ja klopt. Maar heb er nu 3x een halfjaarcontract opzitten dus moet vast krijgen en die worden niet meer gegeven omdat de zaken er erg slecht voor staan. Het is uberhaupt de vraag of ze in het nieuwe jaar open kan blijven.

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedemorgen dames

Hier aan het wachtten op de arts. Inmiddels al velen gezien met allemaal andere diagnose word er gek van.
    De 1 wilde me vandaag laten gaan ivm.hormoonbehandeling maar medicatie is pas over 1 week hier
    De ander wil me 48u bedrust geven en hier houden
    Weer een probeert medicatie eerder hier te hebben.
    Ondertussen word ik gek, verdrietig, somber wil naar huis. Ze kunnen hier nu niks voor mij doen. Als het gebeurt dan gebeurt het en kunnen ze niks. Ze komen 2x per dag kijken en de rest lig ik maar hier dat kan ik thuis ook. Zelfs al gehad met vl om een rolstoel te huren en bed in woonkamer neer te zetten.
    Hier hoor je de hele tijd kindjes huilen wat me verdrietig maakt nu enz daardoor onrustig en is allemaal niet goed voor het kindje dus ga zo vragen of ik mag gaan.

@echos blij dat die goed waren wil hier ook nog om een vragen on kindje te controleren op lengte en gewicht en of alles goed gaat.

@vk hoe was het daar? Waren toch paar die erheen moesten dacht ik.

Deel Deze Pagina