16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedemiddag dames

Hier slecht geslapen en vaak wakker geweest. Ben zenuwachtig voor straks maar het is voor een goed doel.
    Lig al vanaf 9uur op de bank en de.kleine man.begint nu actief te worden en is helaas weer gedraaid.

@Melanie hoop dat het niks ernstogs is ga voor je duimen
    @demi klinkt erg vervelend en pijnlijk met die moedervlekken ga duimen dat het positief is
    @derest fijne dag en doe rustig aan

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Geen blaasontsteking.
    Ben al bij de vk's geweest,waren beide daar:D
    Hartje klonk goed,de kleine heks was druk aan het bewegen hahaha.
    MAAR...moet wel de ziekenkaart nemen want ze vinden het beter als ik niet meer ga werken omdat mijn baan zo hectisch en stressvol is.
    Moet het huishouden doen en ook voor onze grote man zorgen.
    Pffff ga nu mijn baas bellen,ben gewoon zenuwachtig!!

Liefs

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Succes Melanie begrijp hoe hij je voelt ik had dat met stage al laat staan bij een baan. Hoop dat ze begripsvol zijn.

Je was lerares toch?

4. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ik wou de chicco Mia sitter, adviesprijs prenatal 79.99, hun prijs 69,99. Nu de mama mazzeldagen eraan komen zou er 20% korting komen op alle wipstoeltjes.
    Dus babydump gemaild, waar ze 69 waren, die gingen ook in prijs mee, maar nog beter zelfs! Is nu zelfs aangepast naar 49 euro in hun webshop! Helemaal blij blij blij!!!

Chicco Sitter Mia Chick to Chick | Sitters | Baby-Dump

Ga zo ff lezen hier hihi ben ik de shop modus :D

Melanie spannend!! Ik haat zulke dingen ook! Ben benieuwd wat ze zeggen, jij doet het ook niet express! Wel fijn lekker rust tot de bevalling!

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik baal wel van de mamamazzel dagen want de voeten zakken zijn niet in de aanbieding en had daar wel opgerekend:(

6. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ik heb die voetenzak voor in de maxi cosi van 15 euro gehaald van prenatal eigen merk, die nu in de aanbieding is.

Er zit in de folder wel een bon voor 10% korting op artikel naar keuze, is iig iets.

Wil als het echt heel koud is het dekentje van Koeka die in december uitkomt er nog over doen. Verliefd op die deken!!
    Koeka ledikantdeken Valencia - Ledikantdekens - Slapen
    Hoop dat ie er ook in een kleiner maatje uitkomt.
    En anders de baby's only gebreide wiegdeken met teddy om erover te doen.

7. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Tulip, ja het is echt jongensbabyboom. Eng is dat he. Had ik ook vorige week. Was ook even geschrokken.

@Nursy, dan is het wel fijn dat alles nu weer rustig is in je buik. Mooie buik.

@Livelife, ja dat is ook zonde je wil toch gewoon mooi weer. In ieder geval droog! Ga voor jullie duimen. Dat pietje precies ken ik. Soms heel vermoeiend. Gelukkig kan ik op mijn werk nu gelukkig dingen snel loslaten. Blijft leuk om te zien al die echo foto’s!

@Dani, ja dat is misschien wel een idee. Heb een kersenpittenzak, ook wel lekker.

@Ginie veel plezier!

@Kaatje, hier de17e de laatste dag. Zie alleen erg op tegen twee lange avonden met de rapporten. Maar dat zie ik dan wel weer en anders is het dinsdag overdag gewoon pech. Als ik het trek ga ik die donderdag nog naar het kerstdiner en anders blijft die maandag gewoon echt mijn laatste werkdag. Ik heb ook tot zoiets verlof.
    Inderdaad als je het merkt even rustig gaan zitten en op je ademhaling letten en desnoods wat meer zitten.
    Ik ga ook eens op die site kijken, wil weer een ander kleurtje.

@Greatdane, goed dat je het zegt, dan gewoon lekker andere haarverf hihi.

@Demi, wat leuk dat je het zo naar je zin hebt en dat je een extra echo krijgt! Hopelijk valt alles mee. Ik heb dat buikpijn gevoel ook deze week een paar keer gehad.

@Melanie, heb je een beetje een baas met medeleven? Snap je gevoel heel goed.

@Saga dat is mooi!!

@Hier, ook de voetenzak van Prenatal zelf. Is alleen 3 puntsgordel. Laat ik er 5 hebben. Dus er zelf even 5 punts van maken haha :pVanmorgen ook nog niet helemaal fit. Na het middageten is het weer goed. Wel moe en merk dat ook aan mijn stuitje, die gaat dan pijn doen.

8. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Ff gal spuwen. Het is gelukt om een kuurtje te krijgen, maar het ging niet van harte...
    Gisteren dus mail gestuurd met klachten. Assistente gebeld, heb nog geen reactie.
    De dokter is er mee bezig, wacht u gerust. Verdikke 3 uur zitten wachten, dus weer bellen. 5 min voor sluitingstijd dokter. Assistent: hij is er mee bezig... Wacht op uw mail! Telefoon werd er zo opgegooid. Ik pissig weerbellen. Wil voor het weekend de medicatie, dan ben ik er maandag af! Anders pas over een week. Het is gewoon kut.als je daar jeuk hebt!x
    Ik ondertussen naar apotheek, manlief achter computer om te kijken wanneer mail kwam. Belde de dokter naar huistelefoon. Ml doorgestuurd naar mij. Op de valreep recept doorgestuurd naar apotheek. Wilde de vrouw achter de balie mij niet meer helpen, want ze kreeg niks meer door. Nou, ik faculteit ik zou ontploffen! Heb me stennis lopen schoppen.... Oeps!
    Was niet mijn fout! Wil gewoon er vanaf!
    Maar goed, uiteindelijk gekregen, maar heb geen vrienden gemaakt...
    Het zullen de hormonen zijn, Haha!

9. AHzondag

kaatje, toch heel logisch dat je er vanaf wil.
    raar dat je ha zou lang erover deed.
    gelukkig ben je niet de enige die tennis heeft geschopt vandaag.
    ik bij de kassa in de supermarkt mijn rolstoel ging steeds af want die poorten staan precies bij het pinnen maar kassa vrouw had even besloten dat ik wat in mijn tas had, dus tas afgeven en dat ding ging nog steeds af want stond tussen de poorten ze hebben het geweten haha.

wen, lastig dat je voetenzak een 3punt is en je kinderwagen 5punt.
    ik ben echt weg van de lodger en wil die ook voor de baby hebben.

saga, ga hem idd met 105 korting kopen. vraag me alleen af of de aerosleep onder bed aankleding valt. moet zeggen dat de folder niet duidelijk is.

10. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ik wou ook de aerosleep maar las dat het niet fijn was voor de allerkleinste, ze zich daarmee niet goed warm konden houden en het van de meeste kraamhulp ook niet mocht.

11. AHzondag

Mijn kraamhulp vond het juist goed. Het niet warm houden kunnen se zoiezo niet in het begin daarom heb je kruiken nodig. Ik voelde me er heel veilig bij. Maar wij moeten nu een aerosleep voor het peuterbedje. Wieg en ledikant heb ik al.

12. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    de kraamzorg consulente zei dat ze de earosleep eraf halen de eerste periode omdat ze het onveilig vinden om kruiken daarbij te gebruiken kindjes. Maar is een kruik in een bed niet altijd gevaarlijk. Op een gewoon matras blijft toch ook water staan denk ik dan.... Omdat er zoveel luchtgaatjes inzitten kan het wel wat te luchtig zijn voor de kleintjes ja...

Anyway, wij hebben wel gewoon earosleep gekocht hahahaha

13. AHzondag

danielle, een kruik is ook gevaarlijk. je moet hem nooit direct bij je kindje leggen altijd met een deken ertussen en natuurlijk goed kijken of hij echt dicht is. overal is het weer een ander advies zelfs van cb's krijg je andere adviezen.

hier heerlijk geslapen. onze nieuwe kamer is een succes.
    het leek wel alsof ik de hardslag van de baby voelde maar denk dat hij gewoon aan het duwen was of kan dat wel?

14. tulip

tulip Niet meer actief

zo net lekker even in de stad geweest en wat dingetjes voor de beeb gekocht.

15. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ben benieuwd hoe het met Dani is... hoe is het gegaan met pessarium plaatsen?

Hier alles zijn gangetje! De Joolz hebben we gisteren gekregen!! Whoei!! En heb een bellypaint gepland!!! :D

16. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Kaatje, wat een gedoe zeg. Wel erg l*llig van de assistente. Gelukkig heb je het nu alsnog gekregen en ben je er hopelijk snel vanaf.

@Sammie, heb ook wel een Lodger draagzak/doek maar ik vind die te dun (denk ik?) en de bunker vind ik best prijzig. Vervelend is dat he met een rolstoel, heeft mijn schoonvader ook regelmatig. Zou niet weten of het kan eigenlijk. Voel soms wel mijn hartslag op mijn buik (denk ik dan).

@Danielle, leuk he hihi. Kijk elke dag nog naar de kinderwagen.

@Aerosleep, hier ook gewoon een. Hoor zoveel verschillende dingen over die kruiken, ik zie het wel.

@Hier, zo uit eten. Opzich wel zin in maar zou niet weten wat ik zou kunnen eten. Sommige dingen zijn niet te eten omdat alles doorbakken moet zijn en van en sommige dingen vind ik niet lekker. Blijft niks van de hoofdgerechten over…..
    Heb dat al duidelijk gemaakt aan mijn schoonmoeder MAARJA he.
    Ze hebben geloof ik 6 hoofdgerechten.

Morgen naar zwagers/schoonzussen en de kleintjes. Twee neefjes, drie nichtjes.

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    De Lodger draagzak is voor in de autostoel, als drager is hij eigenlijk ongeschikt. Ik heb een wikkeldoek van de Kruitvat.
    De Bunker is echt zijn geld waard, heerlijk warme voetenzak voor in de wagenzit (maar pas als ze ouder zijn). Was hier regelmatig jaloers op zoonlief ;)
    In de wagenbak gebruik ik een wrapper, ook heerlijk warm en makkelijk met overleggen (handiger dan gefriemel met een jasje in ieder geval).

18. AHzondag

ik ga ook de lodger niet kopen. kleine is nog te klein eigenlijk. zoontje was 6/7 maanden toen ik heb gebruikte en dat was net groot genoeg ervoor. wilde het ipv een dekentje maar vind het tocht veel te ruim koop hem wel als we weer de winter ingaan.
    ga nu snoozebaby wrapper en dan een dekentje erover heen doen en in de maxicosi heb ik de voetenzak van maxicosi.
    maar de lodger is zeker zijn geld waard ga hem dit jaar weer met plezier gebruiken.

wen, super lullig dat ze perse daar heen gaan waar jij niks kan eten. wij hadden dat met szus en we hadden wel gekeken of er iets met kip was dus dat was geen probleem.
    veel plezier morgen.

19. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ik weet inderdaad dat hij voor de autostoel is. In de wagenbak heb ik gewoon een lekker dekentje.

Ja, ben net terug en had nu iets met vis, maar dat was weer onwijs flauw...Naja ach heb genoeg gegeten maar het is meer het principe.

20. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat is het verschil tussen een lodger bunker en een lodger wrapper? En is het aan te raden?

Wendy, fijn dat er toch nog iets was wat je kon eten, herken het heel erg dat je in bepaalde restaurants weinig kunt eten... lastig is dat dan he?

Deel Deze Pagina