De WRapper is een doek die je om je kindje kunt wikkelen. Heerlijk ding. De bunker is een voetenzak voor in de wagenzit. Volgende winter aan te raden, nu nog niet nodig. Beide veel te vinden op Marktplaats.
sammie, altijd als het koud is, lekker zonder jasje, wel met mutsje evt. gewoon met de kleertjes erin, bunker dicht en deken erover. Veel lekkerder als met een dikke winterjas.
Tulip, heb je het dan over een wrapper of een bunker? Want een bunker lijk je niet zo gemakkelijk om te kunnen slaan... bedoel je dan een wrapper?
Hi meiden, beloofde hier meer te komen kletsen maar nare week gehad... Kleine van een vriendinnetje ligt in het radbout, is zes weken oud en hoofdje zwelt enorm door vocht. Hoop testen, mri, volgende week krijgt ze n drain . Heen en weer gereden en overslagrompers gekocht en gebracht want de normale gingen niet over hoofdje en slangetjes... Die overslagrompers vond ik sowieso veel fijner: eerste maanden nooit anders gehad maar goed, nu weekendje zaandam en nu kan ik niet meer slapen dus even hier alles bijgelezen Dani, benieuwd hoe plaatsing is gegaan. Ik ken alleen cerclage maar wat is dit dan? Hier kan ik de kleine laten draaien door bovenin buik te kriebelen, aaien, beetje druk geven, maar jouw kleintje lijkt me n eigenwijsje... . Hopelijk blijft hij minimaal tot 24 weken zitten.. Las iemand over mijlpalen: dat is dan toch de volgende, al zijn de overlevingskansen dan nog maar iets van 30% dus dat moeten we niet hopen.. Daarna was er iets met 27 maar ik ben destijds met 36 bevallen en ik hoop toch echt de 37 minimaal te halen.. Ik duim voor je dani! Mooie foto's Sammie, al lijkt de onderste toch of je het profiel vh neusje ziet bovenop? 3D gaan we denk ik dit keer niet doen, vind 2d vaak mooier omdat met 3D het toch n 'plakje' is en als je dan net verkeerd zit er echt iets afgehakt lijkt (sorry). Dan zou ik eerder kiezen voor 4d. Dat kan alleen nu alleen nog maar bij die Jan koning in ochten.. Wij krijgen elke vier weken die oefenecho's en als we die niet hadden deden we ook 3 of 4d hoor... Bij annelynn gedaan en was echt wel leuk! Maar de gewone zijn nog steeds de mooiste plaatjes.. Wassen, dani hè, was je wel alles met neutral? Ik lees vanalles over vanish en bleek maar kijk wel uit met die chemische troepjes hoor. Als het alleen de sokjes waren adviseer ik nieuwe kopen... Ehm melanie, jij ging aangeven minder te werken toch? En nog iemand stoppen zelfs? Ben benieuwd hoe jullie leidinggevenden reageerden... Ik ben het verder ff kwijt. Oh ja gewicht, zit op plus 7, nu gaat t hard volgens de boekjes, 500 per week gemiddeld!! Doe je niks aan hè... Ja niet extra gaan zitten vreten maar onze ukjes en wij ook trouwens hebben dit echt nodig dus ga niet lijnen aub hè? Las n keer, weet niet zeker of dat hier was, dat iemand echt weinig at en als ze honger had n glas cola light dronk... Niet doen hoor, light is sowieso niet goed om veel te drinken maar we hebben nu ook echt eten nodig. Het gaat er echt weer af meiden, het grootste deel al na de bevalling meteen...
Goedemorgen mamabap! jou ken ik nog niet maar klets gezellof mee! Of deed je dat al hihi ik ben t ff kwijt
De wrapper: ik ga deze halen, heb je nu ook bij prenatal: Puckagogo White/Grey Dot | Wikkeldekens | Baby-Dump
Josjo, ik dacht het eerst ook maar de vrouw van de echo zei echt dat we recht in het gezichtje keken dus daar ga ik vanuit. Je hebt gelijk wat betreft vanisch enzo maar als ze het goed uitwast dan kan het geen kwaad. Ik heb alles met ariel (dacht ik) sensitive gewassen en daarna met eigen wasmiddel. Ga ik nu weer doen. Ben na 3 maanden ook weer wasverzachter gaan gebruiken. Wel eerst getest of hij er tegen kon hoor. Wat erg van je vriendin. Arm kindje. Weten ze ook hie het komt? Heel veel sterkte en hoop heel erg dat ze weer opknapt. Danielle, volgens mij bedoelde ze echt ee bunker en het omslaan valt wel mee. Je moet het niet binnen gebruiken daar is hjj echt te warm voor.
Ja klopt, daarna goed uitwassen.. Kan dat ook, Ariël sensitive? En wasverzachter na n paar maanden hier ook.. En toen ook weer normaal wasmiddel, vind dat neutral niet werken voor m'n eigen was, ruikte totaal niet meer fris.. Ga het nu helemaal niet meer doen voor onszelf, alleen voor uk en dan de kleding van Annelynn er bij.. Ze hebben nog geen oorzaak kunnen vinden helaas... Hopelijk vinden ze die nog wel..
Het kan ook robijn zijn haha ik herken het aan de fles. Neutral heb ik nooit gebruikt. Lijkt me niks kleding zonder geur. En je merk gauw of ze ergens niet tegen kunnen. Jeetje wat een onzekerheid zeg.
Dani: Het is wel erg stil. Hoe is het nu??? Wasmiddel: Heb babykleertjes altijd gewoon met ons eigen wasmiddel gewassen. Wel zonder wasverzachter. Vind het onzin om speciaal met Neutral te wassen. Als onze zoon er slecht op gereageerd had, zou ik echt wel overgestapt zijn, maar wilde eerst even uitproberen hoe het met gewoon wasmiddel zou gaan.
Hallo dames, Fijn dat jullie het over de wasmiddeltjes hebben,was me dat laatst al aan het bedenken hoe en met wat ik dat moet gaan doen. Bij zoonlief heeft schoonmoederaltijd gewassen,toen woonde we nog daar dus heb geen idee. Gewoon zonder wasverzachter en op 40gr dus?? Hier gisteren gebeld naar verzuimreductie. Ik vertelde wat er aan de hand was en dat mijn vk vond dat ik aangepast werk moet doen of moet stoppen met werken. Bij ons is gewoon geen aangepast werk het enigste wat ik kan bedenken is de make-up bijvullen maar daar rekenen we normaal maar 2uurtjes per week voor. Verder zei ze aan de tel dat er ALTIJD wel aangepast werk te doen valt dan alleen maar kassa. Mijn manager weet hoe het is met verzuimreductie want daar heeft zij ook pas mee te maken gehad door een overbelaste rug. Ze doen er alles aan om je weer aan het werk te krijgen en pushen je een beetje. Ik moet morgen terug bellen tussen 14:00-16:00 en moet me goed voorbereiden wat ik ga en kan zeggen zodat ze me niet onder de tafel kunnen lullen!! Ze willen me gegarandeerd in een ander filiaal plaatsen waar zit kassa's zijn maar dat wil ik sowieso niet! Dan voel ik me helemaal niet prettig bij onbekende collega's en krijg al harde buiken als ik daar aan denk! Verder had mijn maneger het over werken op arbeidstherapeutische basis,dus dat ik bv 2uurtjes per dag kom werken op mijn eigen tempo. Maar ook weet ik (van andere) dat ze je bv na 1 à 2 weken weer hieraf willen hebben en beginnen over het opbouwen tot ik weer "normaal" functioneer! Mijn vk zei "meid,je moet nog tot je 65ste werken dus geniet er lekker van". En aangezien ik thuis erg gestresst ben doordat ik moe ben van het werk kan ik niks meer verdragen van ml en zl. En dan moet ik ook nog het huishouden doen,met harde buiken! Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
Ik had braaf gewassen met Neutral en vervolgens gebruikte mijn kraam bergen Vanish tegen de spuitluiervlekken (zonder succes overigens dat is gewoon puur kleurstof haha). Dit keer ga ik (en dan heb ik het over de kerstvakantie pas haha) gewoon lekker wassen met mijn eigen wasmiddel, en dan geen wasverzachter of van Neutral. Hebben het eerste pakje nu ook binnen. Leuk hoor, zo'n steeds meer uitbreidende garderobe.. en de kleur voor de babykamer uitgezocht. NU alleen nog even schilderen (lastige is dat we er zelf nu nog slapen haha)
Melanie ik snap dat je liever niet Naar een andere locatie wil maar snap wel dat ze dat voor gaan stellen en ook logisch natuurlijk ..
Maar afgezien van het feit dat het "logisch" is gaat het wel om MIJN en BABY's gezondheid natuurlijk Stel dat ik dit ga doen en ik eerder beval of er zijn andere complicaties,wie neemt dit op zijn geweten? Heb net even de woonkamer en gang gezogen,kon meteen gaan zitten met weer een harde buik. Poging 2 is dweilen,dat ga ik nu maar eens doen!